Hmmm, gemist. Ik zie nog niet echt hoe dit meer dan enkele tienden van een seconde kan winnen overigens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die krik die Ferrari gebruikt is wel interessant om te zien. Lijkt een soort van plateau op te zitten waardoor de monteur alvast naar de zijkant kan gaan en de auto bij het wegtrekken al kan vertrekken.
Die tienden kunnen beslissend zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmmm, gemist. Ik zie nog niet echt hoe dit meer dan enkele tienden van een seconde kan winnen overigens.
Dat kan ja, maar tienden bij een pitstop van gemiddeld 20-25 seconden (in en uit) is niet heel veel tijdswinst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die tienden kunnen beslissend zijn
klopt, maar je kunt ze wel direct of indirect gebruiken om een concurrent voorbij te gaan of juist voor te blijven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar tienden bij een pitstop van gemiddeld 20-25 seconden (in en uit) is niet heel veel tijdswinst.
Dat betwijfel is dus juist. Om iemand in de pitstraat voorbij te komen zul je de pitstop (bij tegelijk binnenkomen) toch minimaal een seconde sneller moeten zijn. Slechts enkele tienden is dan niet genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar je kunt ze wel direct of indirect gebruiken om een concurrent voorbij te gaan of juist voor te blijven.
Ja dank! Goh, zou Vettel het weer goed doen deze VT?quote:
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die krik die Ferrari gebruikt is wel interessant om te zien. Lijkt een soort van plateau op te zitten waardoor de monteur alvast naar de zijkant kan gaan en de auto bij het wegtrekken al kan vertrekken.
Inderdaad, dat, met de in- en outlaps, is bepalend bij een mogelijke positiewijziging/behoud.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar je kunt ze wel direct of indirect gebruiken om een concurrent voorbij te gaan of juist voor te blijven.
Ja ik heb hem toen ook al gezien. Wel slim bedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.
Klopt, dat gebruikte ze op Hockenheim ook al. Dacht dat het al langer in gebruik was, ook omdat er niemand iets over vermeld had.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.
volgens mij hebben ze die al heel lang?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef kepler het volgende:
Ik was er echt van overtuigd dat het pas volgend weekend was
Vragen over de F1-Manager kan je in onderstaande topic stellen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:01 schreef GrapeFruit het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg!
Ik ben op Fok helemaal niet van het forum, hang meer bij de FP en het F1-gedeelte rond en wist niet eens dat dit er was (shame on me).
Anyways, ik had een vraag over de manager mbt subleagues, waar kan ik deze stellen. Dit lijkt me niet het juiste topic ervoor en het is irritant als iemand dat soort berichten hier midden in zo'n topic post.
Kan iemand me vertellen hoe/waar/aan wie ik dit kan vragen? (wie ik moet pm-en bijv)
Dank je!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vragen over de F1-Manager kan je in onderstaande topic stellen:
FOK! F1-manager 2010 #4
Buiten de race-topics om hebben we ook nog het nieuwtjes topic, ik zou zeggen kom daar ook eens gezellig langsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:01 schreef GrapeFruit het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg!
Ik ben op Fok helemaal niet van het forum, hang meer bij de FP en het F1-gedeelte rond en wist niet eens dat dit er was (shame on me).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |