Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Nu schaam je je en in het vorige topic had je er schijt aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maakte de fout in het vorige topic, San. Die hoorde nl. #552 te zijn
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Hoort Omearos ook niet bij de ToF lady's? Of zit ik me nu ergens mee te bemoeien?
* omearos heeft morgen een datequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Hoort Omearos ook niet bij de ToF lady's? Of zit ik me nu ergens mee te bemoeien?
ik ben idd pas net weer terug in ToF, dus heb het niet meegekregen. Volgende keer beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaMaar ze was niet online toen het idee ontstond en omdat wij elkaar al kennen en zo. Maar van mij mag ze komen als ze zin heeft
Wie komen er eigenlijk allemaal?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaMaar ze was niet online toen het idee ontstond en omdat wij elkaar al kennen en zo. Maar van mij mag ze komen als ze zin heeft
Ratel, jij en Asquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie komen er eigenlijk allemaal?
Okequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef omearos het volgende:
[..]uit eten en dan bios, heerlijk cliche
I can bring mine 2quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Need I bring camera?
[/icanhascheezburger.com mode]
What tipped you offquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, San is een beetje cameraschuw
Oh dan zal ik san precies op de foto/film zetten wanneer ik haar epileerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, San is een beetje cameraschuw
Da's niet eerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh dan zal ik san precies op de foto/film zetten wanneer ik haar epileer
ik neem mijn statief ook wel mee kunnen we 'groeps' foto maken met zelfontspanner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Oh nohquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n pijn doet het eigenlijk niet eens
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef haakon het volgende:
Het is rood en je kunt het aansluiten op je PC ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doe dat maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh noh![]()
Ik zal eens kijken wat ik er van kan brouwen
Joehoequote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef haakon het volgende:
tv kijken en dan slapen.
morgen weer bij de boer aan de slag
Hij is heul niet zwart!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij is heul niet zwart!!
Zwart zit al in de naam, figured it was okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart zit al in de naam, figured it was okay
Omg, we hebben echt niet dezelfde kuthomor!quote:
Jahaaaaaaaaaaa!!quote:
Dat wéét ihihikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa!!
Ihiiiik snaaahaaap oohook weheheel wahahat deheh zwaharte cross
ihisss...
Maar je zei ZWARTE crossboerka terwijl hij blauw is hihihihihih!!11!1!1!1![]()
![]()
Kolerequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa!!
Ihiiiik snaaahaaap oohook weheheel wahahat deheh zwaharte cross
ihisss...
Maar je zei ZWARTE crossboerka terwijl hij blauw is hihihihihih!!11!1!1!1![]()
![]()
Hehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, het was mega gezelligDe ergste foto's plaats ik niet eens... Gelukkig sta ik niet zo vaak op de plaat als in Pesse
Oh, was dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel plezier met de damesmeet
Waar Hen niet voor is uitgenodigd![]()
Meende me te herinneren dat je zei dat alle ToF dames waren uitgenodigdquote:
De ToF dames die ik aardig vind ja. Er zijn bepaalde karaktereigenschappen waar ik op kots, dus mensen met die eigenschappen heb ik liever niet bij mij thuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meende me te herinneren dat je zei dat alle ToF dames waren uitgenodigd
Oké. Bedoelde er verder niks mee hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ToF dames die ik aardig vind ja. Er zijn bepaalde karaktereigenschappen waar ik op kots
Wat doe ik verkeerd dan? Volgens mij heb ik je nog nooit beledigd of iets dergelijksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ToF dames die ik aardig vind ja. Er zijn bepaalde karaktereigenschappen waar ik op kots, dus mensen met die eigenschappen heb ik liever niet bij mij thuis![]()
Mij niet neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef norich het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan? Volgens mij heb ik je nog nooit beledigd of iets dergelijks
You like to play games, that's what San hatesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef norich het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan? Volgens mij heb ik je nog nooit beledigd of iets dergelijks
Uhm ik zou zo niet weten waar je op doelt. Er is niemand die ik totaal niet mag hier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet neeMaar iemand die ik graag mag wel.
Denk er maar eens goed over naquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef norich het volgende:
[..]
Uhm ik zou zo niet weten waar je op doelt. Er is niemand die ik totaal niet mag hier.
Huh?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Assiej het volgende:
och arme, dus jij hebt een goed geweten?
sure
Ik ben slapen
en heb morgen een meet met Echte dames.
Vergeet de touwtjes nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Assiej het volgende:
och arme, dus jij hebt een goed geweten?
sure
Ik ben slapen
en heb morgen een meet met Echte dames.
Pas maar op dat ik jou niet in de touwtjes hebquote:
Wtf is jullie probleem? Hen vraagt om een uitleg maar die komt niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet in de touwtjes heb
Trekt aan het touwtje wat de middelvinger van San doet opsteken naar Hen![]()
Ik doe niks, ik sta er buiten maar kon mijn opmerking niet latenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf is jullie probleem? Hen vraagt om een uitleg maar die komt niet?
Nee, ik vind het niet grappig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik sta er buiten maar kon mijn opmerking niet laten
vond hem zelf wel grappig
zie je het al voor je? ik die San kan bespelen dmv touwtjes
In ieder stadje een ander schatje is niet cool.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf is jullie probleem? Hen vraagt om een uitleg maar die komt niet?
Ja, omdat ik wel naar haar verklaring luister.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zelfs Jij het nog voor haar opneemt
Heel nobel van je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat ik wel naar haar verklaring luister.
Ja, inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tukker op Fok, voor al uw gezelligheid![]()
![]()
![]()
Ja, iemand bedriegen is inderdaad eerlijk en goed te praten.quote:
Het is hier heel vaak gezelligquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tukker op Fok, voor al uw gezelligheid![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, wat ik zei berustte op een misverstand.
Dus, sorry Henrike. Iemand heeft iemand verkeerd begrepen. Mijn welgemeende excuses.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En nog ff een youtube om de dag af te sluiten:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De volgende meet he..die david die nodig ik echt niet meer uit. Altijd alles afkraken
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weet niet wie zich aangesproken voelt?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval
Ik kraak neit alles af
Nee, daarvoor hebben we Henrike hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja sorry, ik post geen Duitse vlaggen.
En jouquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hebben we Henrike hier
Riep iemand mijn naam?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hebben we Henrike hier
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu, terug. Predators is geen film om dames mee naar te nemen, ik zeg het alvast!
heu Henquote:
Want jouw date rende gillend weg?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu, terug. Predators is geen film om dames mee naar te nemen, ik zeg het alvast!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want jouw date rende gillend weg?
quote:
okéquote:
ja oké!quote:
Lees maar terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja oké!
Hoe is het hier? heb ik iets gemist ofzo?
het is hier kats gezellig, as alwaysquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja oké!
Hoe is het hier? heb ik iets gemist ofzo?
ik merk hetquote:
auto kopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het vanavond fucking koud in de regen op weg naar huis
Pizza Femke. Bestel er één.quote:
ik weet hetquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:19 schreef Robinhoo het volgende:
Panzerknackie je versiertrucks falen zo moederneuken hard.
Goed, daar?quote:
niet te stoppenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:24 schreef Robinhoo het volgende:
Kaal valt trouwens wel mee, ik postte hier laatst nog een pic
dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees even terug en wtf is dat gebitcht tegen Hen?
dat dusquote:
is goed, alvast een volgende meet afspreken voor het bespreken van alles wat vanavond gebeurt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Assiej het volgende:
Wij krijgen alle details van Omearos later na afloop
krijg jij de onzehaha
dan ben ik geen dame, lijkt mij wel gaaf om heen te gaan. Zeker met een date, mooi excuus om tegen hem aan te kruipenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
quote:
1 Groten Misverstandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees even terug en wtf is dat gebitcht tegen Hen?
quote:
Nicequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen,![]()
laatste werkdag voor mijn 3 weken lange vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen,![]()
laatste werkdag voor mijn 3 weken lange vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoor je na afloop welquote:
Hmm, ik ben benieuwd. PM het dan maar, want ik ga op vakantie zondag, dus ik lees het vast niet meer en ik lees ook niet alles terug, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Hoor je na afloop welAls ik t nu zeg, moet ik je opsluiten in een donkere kelder tot na zaterdag
werkt die slopel weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef omearos het volgende:
ik heb geen vakantie
maar ga wel naar geuzenpop en lowlands
Je voet is kapot? Kun je m niet repareren?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Mijn voet is kapot, hij doet weer ontzettend zeer en ik moet vanavond werken en zondag op vakantie.
Is het overbelasting dan ofzo of zit er echt iets 'fout', en al naar een physio geweest of?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Fems het volgende:
Ik baal een beetje. Mijn voet is kapot, hij doet weer ontzettend zeer en ik moet vanavond werken en zondag op vakantie.
Hmm, het is dezelfde voet als enkele maanden terug waardoor ik 3 of 4 maanden niet gesport heb. Het voelt niet goed, heeft het al sinds dat ik er nu een halfjaar geleden doorheen gegaan ben al niet gedaan. Maar het wordt nu weer erger. Na mijn vakantie maar weer naar fysio..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is het overbelasting dan ofzo of zit er echt iets 'fout', en al naar een physio geweest of?
Wat is dat dan voor kutsmoes?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je voet is kapot? Kun je m niet repareren?
Nu ff serieus, wat is dr dan met je voet? Als je zondag op vakantie gaat, kan je vanavond toch net zo goed vrij nemen, met als smoes dat je pakken moet ofzo
Hmm, het is al krap met werknemers, dus dat kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je voet is kapot? Kun je m niet repareren?
Nu ff serieus, wat is dr dan met je voet? Als je zondag op vakantie gaat, kan je vanavond toch net zo goed vrij nemen, met als smoes dat je pakken moet ofzo
Doktoren zijn flink overgewaardeerd... is het een kneuzing? Heb je van die groene wonderzalf voor ... weet alleen niet meer hoe dat heet, t meurt ontzettend, maar helpt minstens net zo ......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, het is al krap met werknemers, dus dat kan ik niet maken.
Maar ik heb dus, zoals ik hierboven al zei, al langer last van mijn voet. Nu ben ik er dinsdag bij training weer licht doorheen gezakt en heeft hij weer een flinke klap gekregen. Ik vind het zo raar dat hij zoveel zeer doet en dat doktoren niks kunnen vinden.
Tijgerbalsem bedoel je? Nope, helpt niet. Het is ook geen kneusing. Het zijn mijn middenvoetsbeentjes en afentoe krijgt mijn enkel/enkelbanden dus ook een tik mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Doktoren zijn flink overgewaardeerd... is het een kneuzing? Heb je van die groene wonderzalf voor ... weet alleen niet meer hoe dat heet, t meurt ontzettend, maar helpt minstens net zo ......
* Intelligence heeft ook wel eens zo nu en dan een blessure, terwijl hij niet sport
Fems is vrouwelijk ... vrouwen nemen voor 1 week mee wat een man in zn hele leven nodig heeft ..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor kutsmoes?
a. Als je op vakantie gaat, weet je dat doorgaans ver van tevoren .. Slechte
voorbereiding om werk af te zeggen.
b. Wie heeft in Godsnaam 1,5 dag nodig om in te pakken?
nee geen tijgerbalsem, ik ga t zo ff googlen ... ik had er ook nog nooit van gehoord, werkt ook super tegen blauwe plekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Tijgerbalsem bedoel je? Nope, helpt niet. Het is ook geen kneusing. Het zijn mijn middenvoetsbeentjes en afentoe krijgt mijn enkel/enkelbanden dus ook een tik mee.
Maar Fems is niet superdeluxeoverdreven vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Fems is vrouwelijk ... vrouwen nemen voor 1 week mee wat een man in zn hele leven nodig heeft ..
Werkte bij mij wel op mn shouder toen die uit de kom was geweestquote:
Ken het, toevallig vorige week tijdens een potje zaalvoetbal weer zo 'half' door de knie gegaan, gelukkig valt het mee volgens de physio en kan ik het komende seizoen voor het eerste in 3 seizoenen startenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef Fems het volgende:
Hmm, het is dezelfde voet als enkele maanden terug waardoor ik 3 of 4 maanden niet gesport heb. Het voelt niet goed, heeft het al sinds dat ik er nu een halfjaar geleden doorheen gegaan ben al niet gedaan. Maar het wordt nu weer erger. Na mijn vakantie maar weer naar fysio..
Dan neem jij die spullen dus voor 2 weken meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef Fems het volgende:
Maar Fems is niet superdeluxeoverdreven vrouwelijk.
Ik ben er dus bang voor dat ik niet kan spelen. Of dat het niet verstandig is. Dus ik stel nog maar even uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Werkte bij mij wel op mn shouder toen die uit de kom was geweest.
[..]
Ken het, toevallig vorige week tijdens een potje zaalvoetbal weer zo 'half' door de knie gegaan, gelukkig valt het mee volgens de physio en kan ik het komende seizoen voor het eerste in 3 seizoenen starten.
[..]
Dan neem jij die spullen dus voor 2 weken mee.
Sowieso beter, herstel duurt altijd langer wanneer je hem/het nu overbelast/forceert.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Fems het volgende:
Ik ben er dus bang voor dat ik niet kan spelen. Of dat het niet verstandig is. Dus ik stel nog maar even uit.
Overbelasten en forceren doe ik toch wel. Maar ik stel het naar de fysio gaan uit he;). Maar ik wil volgend jaar eigenlijk ergens een klasse hoger spelen. Alleen of dat verstandig is..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sowieso beter, herstel duurt altijd langer wanneer je hem/het nu overbelast/forceert.
Hier helaas ook eerder altijd gedaan tot ik een Physio tegen kwam die het me duidelijk maakte dat ik anders rond de 40 een kunstknie kon uitzoeken, zoiets hakt er in en dna wil je wel rustig aan doen.quote:
Als je zoiets wilt was ik sowieso maar gestopt met uitstellenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Fems het volgende:
Maar ik stel het naar de fysio gaan uit he;). Maar ik wil volgend jaar eigenlijk ergens een klasse hoger spelen. Alleen of dat verstandig is..
Dat heb ik allemaal al gehad. Vorige keer van de fysio naar de sportarts gestuurd. Rontgerfoto's laten maken, mri laten maken, botscan laten maken, naar de orthopeed gestuurd, etc. Niks te vinden. Sport nu met een orthopedische brace om, steunzolen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier helaas ook eerder altijd gedaan tot ik een Physio tegen kwam die het me duidelijk maakte dat ik anders rond de 40 een kunstknie kon uitzoeken, zoiets hakt er in en dna wil je wel rustig aan doen.
[..]
Als je zoiets wilt was ik sowieso maar gestopt met uitstelleneen goede fysio of misschien wel sportarts zoeken (Middels de sportbond, geen idee of dat kan bij basketbal?) en een goed onderzoek laten doen.
Aj, dus op het punt aangekomen 'Je moet er mee leren leven/sporten'?, kijkoperatie is ook al zo wat in de voetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Fems het volgende:
Dat heb ik allemaal al gehad. Vorige keer van de fysio naar de sportarts gestuurd. Rontgerfoto's laten maken, mri laten maken, botscan laten maken, naar de orthopeed gestuurd, etc. Niks te vinden. Sport nu met een orthopedische brace om, steunzolen.
Ik ga nu eerst nog een paar maanden fysio proberen. En dan er maar eens naar zoiets kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aj, dus op het punt aangekomen 'Je moet er mee leren leven/sporten'?, kijkoperatie is ook al zo wat in de voet.
Het klinkt heel kut, maar al eens wat gezocht bij die alternatievelingen, mensen die strijken enz, zijn toch veel mensen die daar baat bij hebben, jongen bij ons in het team ook, altijd last van de rug, nachten niet slapen weet niet hoeveel artsen en operaties gehad, nooit geholpen, 3 maand naar zo iemand en heeft er nu (bijna) geen last meer van. Je moet er voor open (willen) staan maar het is altijd te proberen
.
Anti-qlimaxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, wat ik zei berustte op een misverstand.
Dus, sorry Henrike. Iemand heeft iemand verkeerd begrepen. Mijn welgemeende excuses.
Sowieso beter als niets doen en uitstellenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Fems het volgende:
Ik ga nu eerst nog een paar maanden fysio proberen. En dan er maar eens naar zoiets kijken.
Ja oke, had het er maar bij gezet aangezien je bij veel mensen direct reacties krijgt dat het niet kan werken en ze er niet in willen geloven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Fems het volgende:
Ik sta er wel voor open hoor. meer dan 100 wratten zijn door strijken weggegaan hier![]()
Mensen die denken dat FOK! alleen KLB en ONZ isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees, zitten er toch best veel serieuze mensen in ToF, niet gewend van Fok!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees, zitten er toch best veel serieuze mensen in ToF, niet gewend van Fok!
Had ik gisterochtend last van op 1 vd 2, 15 mins later deed ie t welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mn contactpersonenlijst kan niet opgehaald worden
Geen idee, zal eens even voor u kijken meneer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mn contactpersonenlijst kan niet opgehaald worden
Werken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand nog tips hoe ik de dag kan doorkomen?
Lol, toch minder als gepland, komen allemaal oude namen langs (Tot vorig jaar aan toe volgens mijquote:
In de bouwvak? Echt niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Mdrop het volgende:
Marko werk hier 'gewoon' , al zijn er wel minder als normaal maar dat kan natuurlijk ook aan de vakantie liggen.
[..]
Werken.
Hier ook.quote:
Nee heb een kater.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef Intelligence het volgende:
Marko vraagt gewoon verkapt om wat nieuwe msn vriendjes, om te testen
Mijn vrienden zijn hier elke dag van de week nog geweest, echt een grote teringbende hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef Fems het volgende:
Mijn kamer was opgeruimd, en nu is het weer een zooi
Lekker voor je , alles werkt hier net weer goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:27 schreef Intelligence het volgende:
Hier nu ook MSN problemen :S
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb MSN van mn PC afgegooid dus ik zou het niet weten.
sssstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef Intelligence het volgende:
Marko vraagt gewoon verkapt om wat nieuwe msn vriendjes, om te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die van mij niet ook ff doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
Zo. Het was een auto-dagje.
Nieuwe sideskirt erop (want roest)
Nieuw roostertje in bumper (want verdwenen)
Ander klepje in interieur ivm afgebroken klipjes
Andere draaiknoppen op de stoelen
Nieuwe ruitenwissers
Nu nog even stofzuigen.
Hé man! Alles kits? Je had laatst weer pech met de auto hoorde ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
Zo. Het was een auto-dagje.
Nieuwe sideskirt erop (want roest)
Nieuw roostertje in bumper (want verdwenen)
Ander klepje in interieur ivm afgebroken klipjes
Andere draaiknoppen op de stoelen
Nieuwe ruitenwissers
Nu nog even stofzuigen.
Yo. Zekers. Daar ook?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Hé man! Alles kits? Je had laatst weer pech met de auto hoorde ik?
Ja, prima te doen hier... werkaanbod gaat met ups & downs... maar goed te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yo. Zekers. Daar ook?
Ja, carterpan was lek, iets met een pakking en een oliedrukmeter enzo. Tis weer gefixt. (Y).
Ik ken hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Fems het volgende:
Als iemand alles kits zegt, denk ik gelijk: achter de rits er achter aan
Ik (gelukkig) nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIj "Born Again" heb ik dat nummer van Marilyn Manson in mn kop
Werk zequote:
quote:
Zelf een metertje geïnstalleerd? Wat voor VW rijdt je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yo. Zekers. Daar ook?
Ja, carterpan was lek, iets met een pakking en een oliedrukmeter enzo. Tis weer gefixt. (Y).
Lol, hoe weet je dat zo zeker ;p?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
Er is op de wereld imo geen raarder paard dan Ferrero
Hij heeft gewoon 'iets' te veel energiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
Omdat Ferrero, in mijn ervaring, het enige paard is die wanneer hij lekker buiten staat als een bezetene alleen maar rondjes gaat rennen, in de verte gaat staren om vervolgens weer rondjes te gaan rennen. Ipv dat ie nu lekker gaat staan grazen... Hij is gewoon rustig vier uur aan het rennen.
Nou... dat is behoorlijk abnormaal voor een paardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 'iets' te veel energie!
Dat schijnt bij vrouwen te helpen maar helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[Barry White-stem]
Hello...
[/Barry White-stem]
Ik merk juist dat de tijd enorm snel gaat als ik vrij benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk dat de tijd langzaam gaat als je vrij bent.
Ja normaal wel maar vandaag opvallend langzaam, en ik ben toch druk met eigen projecten dus sowieso opvallendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik merk juist dat de tijd enorm snel gaat als ik vrij benNu zitten mijn dagen ook redelijk vol met de paarden, maar dan nog
Ik zit op mn werkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk dat de tijd langzaam gaat als je vrij bent.
Moet jij eigenlijk nooit wat doen als je aan het werk bent?quote:
Oh jawelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk nooit wat doen als je aan het werk bent?
Relaxed... Doe mij zo'n baanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jawelMaar heb altijd even tijd om iets te melden op Fok
quote:
Als die ICT'er voor de gemeente of het rijk werkt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |