What tipped you offquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, San is een beetje cameraschuw
Oh dan zal ik san precies op de foto/film zetten wanneer ik haar epileerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, San is een beetje cameraschuw
Da's niet eerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh dan zal ik san precies op de foto/film zetten wanneer ik haar epileer
ik neem mijn statief ook wel mee kunnen we 'groeps' foto maken met zelfontspanner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Oh nohquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n pijn doet het eigenlijk niet eens
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef haakon het volgende:
Het is rood en je kunt het aansluiten op je PC ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doe dat maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh noh![]()
Ik zal eens kijken wat ik er van kan brouwen
Joehoequote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef haakon het volgende:
tv kijken en dan slapen.
morgen weer bij de boer aan de slag
Hij is heul niet zwart!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |