Hmm, het is al krap met werknemers, dus dat kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je voet is kapot? Kun je m niet repareren?
Nu ff serieus, wat is dr dan met je voet? Als je zondag op vakantie gaat, kan je vanavond toch net zo goed vrij nemen, met als smoes dat je pakken moet ofzo
Doktoren zijn flink overgewaardeerd... is het een kneuzing? Heb je van die groene wonderzalf voor ... weet alleen niet meer hoe dat heet, t meurt ontzettend, maar helpt minstens net zo ......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, het is al krap met werknemers, dus dat kan ik niet maken.
Maar ik heb dus, zoals ik hierboven al zei, al langer last van mijn voet. Nu ben ik er dinsdag bij training weer licht doorheen gezakt en heeft hij weer een flinke klap gekregen. Ik vind het zo raar dat hij zoveel zeer doet en dat doktoren niks kunnen vinden.
Tijgerbalsem bedoel je? Nope, helpt niet. Het is ook geen kneusing. Het zijn mijn middenvoetsbeentjes en afentoe krijgt mijn enkel/enkelbanden dus ook een tik mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Doktoren zijn flink overgewaardeerd... is het een kneuzing? Heb je van die groene wonderzalf voor ... weet alleen niet meer hoe dat heet, t meurt ontzettend, maar helpt minstens net zo ......
* Intelligence heeft ook wel eens zo nu en dan een blessure, terwijl hij niet sport
Fems is vrouwelijk ... vrouwen nemen voor 1 week mee wat een man in zn hele leven nodig heeft ..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor kutsmoes?
a. Als je op vakantie gaat, weet je dat doorgaans ver van tevoren .. Slechte
voorbereiding om werk af te zeggen.
b. Wie heeft in Godsnaam 1,5 dag nodig om in te pakken?
nee geen tijgerbalsem, ik ga t zo ff googlen ... ik had er ook nog nooit van gehoord, werkt ook super tegen blauwe plekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Tijgerbalsem bedoel je? Nope, helpt niet. Het is ook geen kneusing. Het zijn mijn middenvoetsbeentjes en afentoe krijgt mijn enkel/enkelbanden dus ook een tik mee.
Maar Fems is niet superdeluxeoverdreven vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Fems is vrouwelijk ... vrouwen nemen voor 1 week mee wat een man in zn hele leven nodig heeft ..
Werkte bij mij wel op mn shouder toen die uit de kom was geweestquote:
Ken het, toevallig vorige week tijdens een potje zaalvoetbal weer zo 'half' door de knie gegaan, gelukkig valt het mee volgens de physio en kan ik het komende seizoen voor het eerste in 3 seizoenen startenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef Fems het volgende:
Hmm, het is dezelfde voet als enkele maanden terug waardoor ik 3 of 4 maanden niet gesport heb. Het voelt niet goed, heeft het al sinds dat ik er nu een halfjaar geleden doorheen gegaan ben al niet gedaan. Maar het wordt nu weer erger. Na mijn vakantie maar weer naar fysio..
Dan neem jij die spullen dus voor 2 weken meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef Fems het volgende:
Maar Fems is niet superdeluxeoverdreven vrouwelijk.
Ik ben er dus bang voor dat ik niet kan spelen. Of dat het niet verstandig is. Dus ik stel nog maar even uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Werkte bij mij wel op mn shouder toen die uit de kom was geweest.
[..]
Ken het, toevallig vorige week tijdens een potje zaalvoetbal weer zo 'half' door de knie gegaan, gelukkig valt het mee volgens de physio en kan ik het komende seizoen voor het eerste in 3 seizoenen starten.
[..]
Dan neem jij die spullen dus voor 2 weken mee.
Sowieso beter, herstel duurt altijd langer wanneer je hem/het nu overbelast/forceert.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Fems het volgende:
Ik ben er dus bang voor dat ik niet kan spelen. Of dat het niet verstandig is. Dus ik stel nog maar even uit.
Overbelasten en forceren doe ik toch wel. Maar ik stel het naar de fysio gaan uit he;). Maar ik wil volgend jaar eigenlijk ergens een klasse hoger spelen. Alleen of dat verstandig is..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sowieso beter, herstel duurt altijd langer wanneer je hem/het nu overbelast/forceert.
Hier helaas ook eerder altijd gedaan tot ik een Physio tegen kwam die het me duidelijk maakte dat ik anders rond de 40 een kunstknie kon uitzoeken, zoiets hakt er in en dna wil je wel rustig aan doen.quote:
Als je zoiets wilt was ik sowieso maar gestopt met uitstellenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Fems het volgende:
Maar ik stel het naar de fysio gaan uit he;). Maar ik wil volgend jaar eigenlijk ergens een klasse hoger spelen. Alleen of dat verstandig is..
Dat heb ik allemaal al gehad. Vorige keer van de fysio naar de sportarts gestuurd. Rontgerfoto's laten maken, mri laten maken, botscan laten maken, naar de orthopeed gestuurd, etc. Niks te vinden. Sport nu met een orthopedische brace om, steunzolen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier helaas ook eerder altijd gedaan tot ik een Physio tegen kwam die het me duidelijk maakte dat ik anders rond de 40 een kunstknie kon uitzoeken, zoiets hakt er in en dna wil je wel rustig aan doen.
[..]
Als je zoiets wilt was ik sowieso maar gestopt met uitstelleneen goede fysio of misschien wel sportarts zoeken (Middels de sportbond, geen idee of dat kan bij basketbal?) en een goed onderzoek laten doen.
Aj, dus op het punt aangekomen 'Je moet er mee leren leven/sporten'?, kijkoperatie is ook al zo wat in de voetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Fems het volgende:
Dat heb ik allemaal al gehad. Vorige keer van de fysio naar de sportarts gestuurd. Rontgerfoto's laten maken, mri laten maken, botscan laten maken, naar de orthopeed gestuurd, etc. Niks te vinden. Sport nu met een orthopedische brace om, steunzolen.
Ik ga nu eerst nog een paar maanden fysio proberen. En dan er maar eens naar zoiets kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aj, dus op het punt aangekomen 'Je moet er mee leren leven/sporten'?, kijkoperatie is ook al zo wat in de voet.
Het klinkt heel kut, maar al eens wat gezocht bij die alternatievelingen, mensen die strijken enz, zijn toch veel mensen die daar baat bij hebben, jongen bij ons in het team ook, altijd last van de rug, nachten niet slapen weet niet hoeveel artsen en operaties gehad, nooit geholpen, 3 maand naar zo iemand en heeft er nu (bijna) geen last meer van. Je moet er voor open (willen) staan maar het is altijd te proberen
.
Anti-qlimaxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, wat ik zei berustte op een misverstand.
Dus, sorry Henrike. Iemand heeft iemand verkeerd begrepen. Mijn welgemeende excuses.
Sowieso beter als niets doen en uitstellenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Fems het volgende:
Ik ga nu eerst nog een paar maanden fysio proberen. En dan er maar eens naar zoiets kijken.
Ja oke, had het er maar bij gezet aangezien je bij veel mensen direct reacties krijgt dat het niet kan werken en ze er niet in willen geloven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Fems het volgende:
Ik sta er wel voor open hoor. meer dan 100 wratten zijn door strijken weggegaan hier![]()
Mensen die denken dat FOK! alleen KLB en ONZ isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees, zitten er toch best veel serieuze mensen in ToF, niet gewend van Fok!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees, zitten er toch best veel serieuze mensen in ToF, niet gewend van Fok!
Had ik gisterochtend last van op 1 vd 2, 15 mins later deed ie t welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mn contactpersonenlijst kan niet opgehaald worden
Geen idee, zal eens even voor u kijken meneer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mn contactpersonenlijst kan niet opgehaald worden
Werken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand nog tips hoe ik de dag kan doorkomen?
Lol, toch minder als gepland, komen allemaal oude namen langs (Tot vorig jaar aan toe volgens mijquote:
In de bouwvak? Echt niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Mdrop het volgende:
Marko werk hier 'gewoon' , al zijn er wel minder als normaal maar dat kan natuurlijk ook aan de vakantie liggen.
[..]
Werken.
Hier ook.quote:
Nee heb een kater.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef Intelligence het volgende:
Marko vraagt gewoon verkapt om wat nieuwe msn vriendjes, om te testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |