is goed, alvast een volgende meet afspreken voor het bespreken van alles wat vanavond gebeurt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Assiej het volgende:
Wij krijgen alle details van Omearos later na afloop
krijg jij de onzehaha
dan ben ik geen dame, lijkt mij wel gaaf om heen te gaan. Zeker met een date, mooi excuus om tegen hem aan te kruipenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu, terug. Predators is geen film om dames mee naar te nemen, ik zeg het alvast!
quote:
1 Groten Misverstandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees even terug en wtf is dat gebitcht tegen Hen?
quote:
Nicequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen,![]()
laatste werkdag voor mijn 3 weken lange vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen,![]()
laatste werkdag voor mijn 3 weken lange vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoor je na afloop welquote:
Hmm, ik ben benieuwd. PM het dan maar, want ik ga op vakantie zondag, dus ik lees het vast niet meer en ik lees ook niet alles terug, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Hoor je na afloop welAls ik t nu zeg, moet ik je opsluiten in een donkere kelder tot na zaterdag
werkt die slopel weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef omearos het volgende:
ik heb geen vakantie
maar ga wel naar geuzenpop en lowlands
Je voet is kapot? Kun je m niet repareren?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Mijn voet is kapot, hij doet weer ontzettend zeer en ik moet vanavond werken en zondag op vakantie.
Is het overbelasting dan ofzo of zit er echt iets 'fout', en al naar een physio geweest of?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Fems het volgende:
Ik baal een beetje. Mijn voet is kapot, hij doet weer ontzettend zeer en ik moet vanavond werken en zondag op vakantie.
Hmm, het is dezelfde voet als enkele maanden terug waardoor ik 3 of 4 maanden niet gesport heb. Het voelt niet goed, heeft het al sinds dat ik er nu een halfjaar geleden doorheen gegaan ben al niet gedaan. Maar het wordt nu weer erger. Na mijn vakantie maar weer naar fysio..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is het overbelasting dan ofzo of zit er echt iets 'fout', en al naar een physio geweest of?
Wat is dat dan voor kutsmoes?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je voet is kapot? Kun je m niet repareren?
Nu ff serieus, wat is dr dan met je voet? Als je zondag op vakantie gaat, kan je vanavond toch net zo goed vrij nemen, met als smoes dat je pakken moet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |