Mijn vrienden zijn hier elke dag van de week nog geweest, echt een grote teringbende hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef Fems het volgende:
Mijn kamer was opgeruimd, en nu is het weer een zooi
Lekker voor je , alles werkt hier net weer goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:27 schreef Intelligence het volgende:
Hier nu ook MSN problemen :S
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb MSN van mn PC afgegooid dus ik zou het niet weten.
sssstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef Intelligence het volgende:
Marko vraagt gewoon verkapt om wat nieuwe msn vriendjes, om te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die van mij niet ook ff doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
Zo. Het was een auto-dagje.
Nieuwe sideskirt erop (want roest)
Nieuw roostertje in bumper (want verdwenen)
Ander klepje in interieur ivm afgebroken klipjes
Andere draaiknoppen op de stoelen
Nieuwe ruitenwissers
Nu nog even stofzuigen.
Hé man! Alles kits? Je had laatst weer pech met de auto hoorde ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
Zo. Het was een auto-dagje.
Nieuwe sideskirt erop (want roest)
Nieuw roostertje in bumper (want verdwenen)
Ander klepje in interieur ivm afgebroken klipjes
Andere draaiknoppen op de stoelen
Nieuwe ruitenwissers
Nu nog even stofzuigen.
Yo. Zekers. Daar ook?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Hé man! Alles kits? Je had laatst weer pech met de auto hoorde ik?
Ja, prima te doen hier... werkaanbod gaat met ups & downs... maar goed te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yo. Zekers. Daar ook?
Ja, carterpan was lek, iets met een pakking en een oliedrukmeter enzo. Tis weer gefixt. (Y).
Ik ken hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Fems het volgende:
Als iemand alles kits zegt, denk ik gelijk: achter de rits er achter aan
Ik (gelukkig) nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIj "Born Again" heb ik dat nummer van Marilyn Manson in mn kop
Werk zequote:
quote:
Zelf een metertje geïnstalleerd? Wat voor VW rijdt je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yo. Zekers. Daar ook?
Ja, carterpan was lek, iets met een pakking en een oliedrukmeter enzo. Tis weer gefixt. (Y).
Lol, hoe weet je dat zo zeker ;p?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
Er is op de wereld imo geen raarder paard dan Ferrero
Hij heeft gewoon 'iets' te veel energiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
Omdat Ferrero, in mijn ervaring, het enige paard is die wanneer hij lekker buiten staat als een bezetene alleen maar rondjes gaat rennen, in de verte gaat staren om vervolgens weer rondjes te gaan rennen. Ipv dat ie nu lekker gaat staan grazen... Hij is gewoon rustig vier uur aan het rennen.
Nou... dat is behoorlijk abnormaal voor een paardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 'iets' te veel energie!
Dat schijnt bij vrouwen te helpen maar helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[Barry White-stem]
Hello...
[/Barry White-stem]
Ik merk juist dat de tijd enorm snel gaat als ik vrij benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk dat de tijd langzaam gaat als je vrij bent.
Ja normaal wel maar vandaag opvallend langzaam, en ik ben toch druk met eigen projecten dus sowieso opvallendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik merk juist dat de tijd enorm snel gaat als ik vrij benNu zitten mijn dagen ook redelijk vol met de paarden, maar dan nog
Ik zit op mn werkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk dat de tijd langzaam gaat als je vrij bent.
Moet jij eigenlijk nooit wat doen als je aan het werk bent?quote:
Oh jawelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk nooit wat doen als je aan het werk bent?
Relaxed... Doe mij zo'n baanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jawelMaar heb altijd even tijd om iets te melden op Fok
quote:
Als die ICT'er voor de gemeente of het rijk werkt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |