quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij is heul niet zwart!!
Zwart zit al in de naam, figured it was okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart zit al in de naam, figured it was okay
Omg, we hebben echt niet dezelfde kuthomor!quote:
Jahaaaaaaaaaaa!!quote:
Dat wéét ihihikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa!!
Ihiiiik snaaahaaap oohook weheheel wahahat deheh zwaharte cross
ihisss...
Maar je zei ZWARTE crossboerka terwijl hij blauw is hihihihihih!!11!1!1!1![]()
![]()
Kolerequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa!!
Ihiiiik snaaahaaap oohook weheheel wahahat deheh zwaharte cross
ihisss...
Maar je zei ZWARTE crossboerka terwijl hij blauw is hihihihihih!!11!1!1!1![]()
![]()
Hehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, het was mega gezelligDe ergste foto's plaats ik niet eens... Gelukkig sta ik niet zo vaak op de plaat als in Pesse
Oh, was dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel plezier met de damesmeet
Waar Hen niet voor is uitgenodigd![]()
Meende me te herinneren dat je zei dat alle ToF dames waren uitgenodigdquote:
De ToF dames die ik aardig vind ja. Er zijn bepaalde karaktereigenschappen waar ik op kots, dus mensen met die eigenschappen heb ik liever niet bij mij thuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meende me te herinneren dat je zei dat alle ToF dames waren uitgenodigd
Oké. Bedoelde er verder niks mee hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ToF dames die ik aardig vind ja. Er zijn bepaalde karaktereigenschappen waar ik op kots
Wat doe ik verkeerd dan? Volgens mij heb ik je nog nooit beledigd of iets dergelijksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ToF dames die ik aardig vind ja. Er zijn bepaalde karaktereigenschappen waar ik op kots, dus mensen met die eigenschappen heb ik liever niet bij mij thuis![]()
Mij niet neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef norich het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan? Volgens mij heb ik je nog nooit beledigd of iets dergelijks
You like to play games, that's what San hatesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef norich het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan? Volgens mij heb ik je nog nooit beledigd of iets dergelijks
Uhm ik zou zo niet weten waar je op doelt. Er is niemand die ik totaal niet mag hier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet neeMaar iemand die ik graag mag wel.
Denk er maar eens goed over naquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef norich het volgende:
[..]
Uhm ik zou zo niet weten waar je op doelt. Er is niemand die ik totaal niet mag hier.
Huh?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Assiej het volgende:
och arme, dus jij hebt een goed geweten?
sure
Ik ben slapen
en heb morgen een meet met Echte dames.
Vergeet de touwtjes nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Assiej het volgende:
och arme, dus jij hebt een goed geweten?
sure
Ik ben slapen
en heb morgen een meet met Echte dames.
Pas maar op dat ik jou niet in de touwtjes hebquote:
Wtf is jullie probleem? Hen vraagt om een uitleg maar die komt niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet in de touwtjes heb
Trekt aan het touwtje wat de middelvinger van San doet opsteken naar Hen![]()
Ik doe niks, ik sta er buiten maar kon mijn opmerking niet latenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf is jullie probleem? Hen vraagt om een uitleg maar die komt niet?
Nee, ik vind het niet grappig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik sta er buiten maar kon mijn opmerking niet laten
vond hem zelf wel grappig
zie je het al voor je? ik die San kan bespelen dmv touwtjes
In ieder stadje een ander schatje is niet cool.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf is jullie probleem? Hen vraagt om een uitleg maar die komt niet?
Ja, omdat ik wel naar haar verklaring luister.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zelfs Jij het nog voor haar opneemt
Heel nobel van je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat ik wel naar haar verklaring luister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |