Dat dus, als je lichaam klaar is heeft het alleen een klein zetje nodig. Mijn lichaam is overduidelijk nog niet klaar....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:12 schreef Saffier het volgende:
Dat ene bakerpraatje waar jij nu op doelt is hoogstwaarschijnlijk de aanleiding voor Tobias geweest om zich aan te kondigen met 32 wekenMag je 3 keer raden of dat bij ons nog ontspannen gaat
Moet ik er wél bij zeggen dat dat alleen maar helpt als lijf en kind er al helemaal klaar voor zijn
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat dus, als je lichaam klaar is heeft het alleen een klein zetje nodig. Mijn lichaam is overduidelijk nog niet klaar....
Dat laatste jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef innepin het volgende:
[..]Zo herkenbaar, ik heb ook hele series verslonden toen ik overtijd was
Veronica Mars
Goed om te lezen dat je je er goed bij voelt! ik vond het stiekem wel leuk, ik voelde me prima en toch had iedereen medelijden met me![]()
Dat had ik ook, allemaal berichtjes dat ik me vast vre-se-lijk moest voelen dat iedereen me aan alle kanten inhaalde enzo. De omgeving maakt er soms een groter issue van dan de zwangere zelf.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:12 schreef Saffier het volgende:
Dat ene bakerpraatje waar jij nu op doelt is hoogstwaarschijnlijk de aanleiding voor Tobias geweest om zich aan te kondigen met 32 wekenMag je 3 keer raden of dat bij ons nog ontspannen gaat
Moet ik er wél bij zeggen dat dat alleen maar helpt als lijf en kind er al helemaal klaar voor zijn
quote:
Woehoeeeee wat gaaaaaaf!! oooh!quote:
Dat van mij niet. Ik dacht echt dat ze een jongetje zou krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Woehoeeeee wat gaaaaaaf!! oooh!![]()
![]()
![]()
![]()
mn voorgevoel was juist
ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat van mij niet. Ik dacht echt dat ze een jongetje zou krijgen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief allemaal.
Het is precies wat je zegt, Cantare, het kon alleen maar leuk nieuws zijn. Ik moest gewoon huilen toen ik het hoorde! Het was ook heel duidelijk een meisje, we hebben het meerdere keren gezien doordat ze met haar benen wijd lag.
Het is zo maf om 'zij' te zeggen!
Ik denk een meisje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef Saffier het volgende:
Een zusje voor Ivan
Ik ben benieuwd wat jullie denken wat er in mijn buik zit
Lijkt me een heerlijk ideequote:Maar nu zit ik al op een termijn dat het nog wel in het zh geboren moet worden, maar mééstal niet in de couveuse hoeft en je het kindje ook vrij vlot mee naar huis krijgt.
Zeg eh... je bent toch niet echt eh...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef flugeltje het volgende:
Een koningsgezin! Gaaf Claudia, nu kun je los op de jurkjes
enne Be, ik ga vast op bed liggen
En wij maar denken dat ze met de laatste twee seizoenen van Medium bezig is...quote:
Ikvinnumleukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef huuphuup het volgende:
Joehoeeee fluugs???
Ik kwam in elk geval wel alvast een leuk geboorte aankondiging ding tegen voor je als je toch bezig bent
's weer ns wat anders![]()
[ afbeelding ]![]()
met dank aan geenstijl
Het is nog steeds heel erg rustig allemaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Fluugs, vals alarm dus.
De overtreffende trap van smakeloosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef huuphuup het volgende:
Joehoeeee fluugs???
Ik kwam in elk geval wel alvast een leuk geboorte aankondiging ding tegen voor je als je toch bezig bent
's weer ns wat anders![]()
[ afbeelding ]![]()
met dank aan geenstijl
Heerlijk hè, ik kan niet wachten op de echte aanvallen van nesteldrang. Alleen daarvoor zou ik al vaker zwanger willen zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:37 schreef Ticootje het volgende:
Telt het als nesteldrang als je niet kunt weerstaan om de gereedschapkist van je man uit te sorteren? Hij heeft nu wel 5 bakjes met schroeven, spijkers enz gesorteerd en wel. Oh en ik ben echt rigoreus aan het ruimenIk ga aandelen komo kopen, als je ziet hoeveel zakken ik nu in tuin staan
Wat leuk Claudia!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |