quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef tessie het volgende:
Vervelend van je bloeddruk Silmarwen, en die hoofdpijn ook.
Flugel, dat is idd vanwege mijn BMI die extra groeiecho's, maar ik vind het zo vreemd dat ik over 2 weken dan al de volgende moet laten maken. En sowieso, ze is tot nu toe op alle echo's gewoon heel gemiddeld, en als ze al groot zou zijn, zouden ze daar toch ook niks mee doen. Dus ik vroeg me gewoon af wat het nut was. Volgende keer even vragen bij de vk.
De vk belde net trouwens nog, ze hadden nog een keer overlegd en vonden toch nog steeds dat ik in het zh moest gaan bevallen. Gelukkig hadden wij hier gister ook al besloten dat dat dan maar moest. Wel netjes dat ze even belde om het te vertellen en me gerust te stellen erover enzo, was wel lief. Maar ben alsnog vergeten te vragen waarom ze er nou nu pas mee kwamen, maar dat komt de volgende afspraak dan wel.
Claudia, wat tof dat je je baby nu al voelt! En zaterdag echo, bijna al! Spannend! Ik ben heel benieuwd.
Ik heb net nog even Graeme zn oude kleertjes doorgekeken om te kijken of er nog wat voor Anna bij zat. En dat was nog best veel haha. Anna heeft nu écht belachelijk veel klerenHoop dat het straks allemaal wel in haar kast past
En ik moet nog zorgen dat de mensen die op kraamvisite komen dan niet ook nog eens kleertjes mee gaan nemen haha!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Hoi! Ik heb lekker gepoetst, en nu heb ik spijt!! Men ik heb echt echt goed veel pijn in m'n rug. Onderin zeg maar bij m'n bil en tussen m'n benen. Ik kan niet eens normaal lopen, soms ben ik echt een kneus. Maar chloor ruikt nog steeds goed!
augustus is best een grote kans inderdaad, aangezien je voor juli nog maar 2 dagen hebt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Orea, ik reserveer d'r vast voor Willem straksWat een prachtmeid!!
@mijsje, ik ben ook best wel benieuwd... Nu al mijn mede-LLM's inmiddels wel bevallen zijn gok ik dat de topics wat minder snel zullen gaan, dus wie weet of het dit topic gaat worden... Zelf gokken we inmiddels overigens op augustus.
story of my life geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef tessie het volgende:
Flugel, je bent veeeel te laat, ze gaat al met Graeme trouwen![]()
Dan koppel je Willem toch gewoon aan Anna?!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
story of my life geloof ik
K-loontjeWat schrikken en wat een spanning ineens... Hoeveel weken had je zelf gedacht te zijn? Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal nog heel erg pril is en het over 2 weken gewoon allemaal in orde blijkt te zijn. Die onzekerheid is idd killing. Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lektieten, heel erg fijn ja... Bij mij zijn ze daarmee gestopt na een tijdje trouwens. Wel zo fijn voor m'n shirtjes enzo
enne meldt...
Willem nog netjes in de buik, geen voorwerk. Wel weer wat zeurende rugpijn, maar dat zegt ook niets aangezien ik dat de laatste tijd wel vaker heb...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
In elk geval wel even flink grondig, succes maandag!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Kloontje, dat is naar.Hopelijk heb je gewoon misteld en is alles in orde!
Waar testen ze op?HB/MCV, Kreatinine, ALAT, LDH, Glucose en aantal trombocyten. Geen idee wat het inhoudt om eerlijk te zijn.
Ik heb zelf geen idee, dat is het punt. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en normaal gesproken ook geen eisprong. Maar ik voel mezelf al een paar weken niet lekker. Dus het zou kunnen dat ik nu wél een eisprong heb gehad en dan heel laat in mijn cyclus en dat mijn 'klachten' (buikpijn, moe, misselijk) vrijwel direct na de bevruchting zijn begonnen. Maar ergens lijkt me dat nogal sterk. Aan de andere kant, ben ik nog steeds misselijk etc. Dus het is gewoon raar. Nu heb ik voor a.s. zaterdag toevallig nog een afspraak staan bij een ander bureau voor een termijnecho (dat was voordat het zkh belde dat ik daar eerder terecht kon) en misschien laat ik die wel gewoon doorgaan. Of niet, ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
story of my life geloof ik
K-loontjeWat schrikken en wat een spanning ineens... Hoeveel weken had je zelf gedacht te zijn? Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal nog heel erg pril is en het over 2 weken gewoon allemaal in orde blijkt te zijn. Die onzekerheid is idd killing. Sterkte
De secretaresse in het ziekenhuis (die altijd nieuwe afspraken met ons maakt) herkende mij ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Basboussa het volgende:
Hier afspraak gemaakt voor echo (26 augustus, mocht al wel wat eerder, maar data kwamen niet zo goed uit) en de vk gebeld om afspraak te bevestigen voor 10 augustus. (Is it you? Congrats! How nice of you to come back...hehehe, 1-vrouw praktijk met secretaresse die IEDEREEN bij naam kent... Toch een beetje thuiskomen, ofzo)
En je werd meteen beloondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het rustig hier ineens weer na zo'n dagje F5en met een bevalling en de nasleep.![]()
Tijd voor weer wat actie hoor!
Van mij mag 'mijn' actie wel weer klaar zijn nuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het rustig hier ineens weer na zo'n dagje F5en met een bevalling en de nasleep.![]()
Tijd voor weer wat actie hoor!
Oh echt joh?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Van mij mag 'mijn' actie wel weer klaar zijn nu![]()
Marcek gefeliciteerd met je dochter
Echt waar? Is 't heftig of voorwerk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Van mij mag 'mijn' actie wel weer klaar zijn nu![]()
Dat is idd balen, bij mij werd het na een tijdje trouwens minder, dus wie weet zwakt e.e.a. wel weer af bij je...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:33 schreef Saffier het volgende:
Voorwerk maar het doet zeer en netjes om de 5 minuten vind ik ook al niet leuk. Het is gewoon niet 'heftig' genoeg per keer om het echte werk te zijn, maar het is flink vermoeiend
![]()
Heb ik helaas zelf niets over te zeggen, het blijft gewoon rustig.quote:Flugel, ga jij nou ff snel eerst joh!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef Guess. het volgende:
Flugel vind het echt fijn voor je dat je je goed blijft voelen en dat je het niet als een drama ervaart om overtijd te gaan.De meeste inclusief mezelf doen dat wel vandaar denk... Je geduld gaat beloond worden met een liefde die je nog mooier is dan dat je je ooit hebt kunnen voorstellenEcht voorheen als ik een zwangere vrouw zag dacht ik,leuk ze krijgt een baby,nu denk ik....meer dan geweldig.Ik denk dat als ik het had geweten had hoe leuk en geweldig het moeder zijn is ik echt veel meer van de zwangerschap had kunnen genieten,wat een wonder.....sorry ben nog niet helemaal van m'n hormonen af
![]()
oeh!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit bizar genoeg dus echt niet in een hoekje te balen. Ja het is jammer, maar de dagen vliegen eigenlijk best voorbij momenteel. I love my tv-show (medium) en het verwend worden door Martijn is ook niet geheel on-welkomIk wéét verder dat er over uiterlijk anderhalve week aktie ondernomen wordt, dus er zit een end an... Het gaat eigenlijk gewoon z'n gangetje
Maar de kusjes en knuffels zijn wel heel erg lief, heb ik toch nog surrogaatgekroel tot ik m'n zoon onder kan gaan zeveren
Saffier, ik hoop dat ik nog voor jou magMaar dat is dan meer omdat ik jou een langere zwangerschap gun
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor de tip! Ik zit nu in seizoen 4 van medium en ben bijna aan het hopen dat ik niet beval voor ik seizoen 5 en 6 ook doorlopen heb...
bij-na dan he...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef Guess. het volgende:
Flugel vind het echt fijn voor je dat je je goed blijft voelen en dat je het niet als een drama ervaart om overtijd te gaan.De meeste inclusief mezelf doen dat wel vandaar denk... Je geduld gaat beloond worden met een liefde die je nog mooier is dan dat je je ooit hebt kunnen voorstellenEcht voorheen als ik een zwangere vrouw zag dacht ik,leuk ze krijgt een baby,nu denk ik....meer dan geweldig.Ik denk dat als ik het had geweten had hoe leuk en geweldig het moeder zijn is ik echt veel meer van de zwangerschap had kunnen genieten,wat een wonder.....sorry ben nog niet helemaal van m'n hormonen af
![]()
niet echt dat ik zwanger ben ofzo, want nee, dat niet, maar dit is wel wat ik hoor als het over bandenpijn gaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Shirley het volgende:
Even een vraagje tussendoor trouwens...
Ik heb een soort spierpijngevoel in m'n buik...is dat nou bandenpijn? Ik heb het ook nu en s'ochtends met opstaan...
Ik vind Wire in the blood geen echt goede serie (en ik houd van detectives!). Net iets te onwaarschijnlijk allemaal. Midsomer Murders daarentegen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!
downloadtip!
voor als je ervan houdt tenminste.
"wire in the blood" (niet te verwarren met 'the wire'!) is een britse serie over een forensisch psycholoog. Met humor, enorm spannend en een heerlijke weirde twist erin altijdIk ben er prima de dagen op door gekomen
![]()
en op midsommer murders, maar das omdat ik een zwak heb voor sgt Troy en Jones, én voor de durpjes enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |