abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84643353
K-loontje, -O- laten we hopen op een prille zwangerschap (en nu twee weken wachten :{ )
pi_84643476
K-loontje wat een rotbericht. Ik op voor je dat het gewoon een heel prille zwangerschap is en dat je over 2 weken goed nieuws krijgt. :*

Saffier dat Lodger deken geval is waar! Ik heb 'r ook één! *O* Maar Flugel, ik hoop toch voor je dat Willem eerder komt, dan maar geen stomme deken! ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:47:01 #28
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84643998
K-loontje, wat een domper zeg! Hoop zo dat het gewoon heel pril is enzo, en gewoon hardstikke goed!

En Orea, nogmaals van harte en wat een mooi meisje... :)

Hier afspraak gemaakt voor echo (26 augustus, mocht al wel wat eerder, maar data kwamen niet zo goed uit) en de vk gebeld om afspraak te bevestigen voor 10 augustus. (Is it you? Congrats! How nice of you to come back...hehehe, 1-vrouw praktijk met secretaresse die IEDEREEN bij naam kent... Toch een beetje thuiskomen, ofzo)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:58:14 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84644620
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef tessie het volgende:
Flugel, je bent veeeel te laat, ze gaat al met Graeme trouwen ^)

story of my life geloof ik :')

K-loontje -O- Wat schrikken en wat een spanning ineens... Hoeveel weken had je zelf gedacht te zijn? Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal nog heel erg pril is en het over 2 weken gewoon allemaal in orde blijkt te zijn. Die onzekerheid is idd killing. Sterkte :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84644691
K-loontje, wat een rotbericht zeg :{ . Wat zullen die twee weken lang duren, veel sterkte met wachten.

Flugeltje, ik hoop dat Willem binnenkort genoeg krijgt van zijn riante onderkomen :).

Orea, wat is ze geweldig mooi zeg O+. Wat een prachtig mondje heeft ze!
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:00:42 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84644749
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]

K-loontje -O- Wat schrikken en wat een spanning ineens... Hoeveel weken had je zelf gedacht te zijn? Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal nog heel erg pril is en het over 2 weken gewoon allemaal in orde blijkt te zijn. Die onzekerheid is idd killing. Sterkte :*
Dan koppel je Willem toch gewoon aan Anna?! *)

K-loontje wat naar, ik hoop dat het idd gewoon een hele prille zwangerschap is :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84644918
K-loontje, stom rot nieuws. En die onzekerheid is nog het ergste. Sterkte!

Flugel...kindjes die 11 dagen te laat komen, dat zijn de leukste O-) Dusseh, dat maakt dan 1 augustus, toch?

Huup, nou al weer vocht vasthouden? Ojee, dan hoort het echt bij jou en zwanger zijn (en ga ik vrezen voor mijn eigen tweede zwangerschap. Die moet ik dus weer in de zomer plannen begrijp ik al).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84645431
Ooh Orea, wat is ze mooi! Wat een plaatje! O+ Succes met de borstvoeding.. zo te horen komt het goed! ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84645934
Orea...ze is echt mooi! O+ Trés Jolie! :D

K-loontje...dat klinkt echt k*t!
Back in business.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:56:04 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84647148
Och K-loontje, wat een vervelend bericht. En idd nu de onzekerheid voor 2 weken... Heel veel sterkte met afwachten. :*

Orea, wat een prachtmeisje heb je daar zeg! Wauw! O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:08:34 #36
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84647565
K-loontje, wat een rotsituatie. -O- Sterkte :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84648242
Kloontje, wat ontzettend rot, en die onzekerheid nu ook tot de volgende echo. Ik hoop dta je het gewoon net zoals ik doet, en dat het ook gewoon een hele prille zwangerschap blijkt te zijn! :*

En Fluugs, ik moest wel lachen om je opmerking, maar toch ook een welgemeende :* voor jou.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84648861
Wow! Gedeelde 3e plaats.

Kloontje wat een naar bericht! Ik hoop dat het gewoon een vroege zwangerschap is en dat het toch goed komt.

Flugel, ga eens bevallen joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:20:59 #39
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84650215
M'n tiet lekt... Dat had wel weg mogen blijven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84651417
Lektetten, altijd fijn....

Ik heb volgens mij Cantare al een tijdje niet gezien? Of heb ik niet goed opgelet?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:04:18 #41
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84654984
Was Cantare niet nog even op vakantie?

edit; jup vakantie dus :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lektieten, heel erg fijn ja... Bij mij zijn ze daarmee gestopt na een tijdje trouwens. Wel zo fijn voor m'n shirtjes enzo :P

enne meldt... 8-)

Willem nog netjes in de buik, geen voorwerk. Wel weer wat zeurende rugpijn, maar dat zegt ook niets aangezien ik dat de laatste tijd wel vaker heb...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:38:05 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84655374
Orea, wat een mooie prulletje hebje gebakken O+
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:40:23 #43
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_84655415
Kloontje, dat is naar. :( Hopelijk heb je gewoon misteld en is alles in orde!

Waar testen ze op?HB/MCV, Kreatinine, ALAT, LDH, Glucose en aantal trombocyten. Geen idee wat het inhoudt om eerlijk te zijn.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:42:28 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84655444
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Kloontje, dat is naar. :( Hopelijk heb je gewoon misteld en is alles in orde!

Waar testen ze op?HB/MCV, Kreatinine, ALAT, LDH, Glucose en aantal trombocyten. Geen idee wat het inhoudt om eerlijk te zijn.
In elk geval wel even flink grondig, succes maandag!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:48:04 #45
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_84655518
Heb het even gegoogled. Het heeft allemaal te maken met nier/leverfunctie, suiker, een hartinfarct en ontstekingswaarden.

Ik oor het maandag wel, tot die tijd zal ik proberen rustig aan te doen. Ben ik niet zo goed in.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:59:57 #46
311481 K-loontje
het reuzenkind
pi_84655706
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen idee, dat is het punt. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en normaal gesproken ook geen eisprong. Maar ik voel mezelf al een paar weken niet lekker. Dus het zou kunnen dat ik nu wél een eisprong heb gehad en dan heel laat in mijn cyclus en dat mijn 'klachten' (buikpijn, moe, misselijk) vrijwel direct na de bevruchting zijn begonnen. Maar ergens lijkt me dat nogal sterk. Aan de andere kant, ben ik nog steeds misselijk etc. Dus het is gewoon raar. Nu heb ik voor a.s. zaterdag toevallig nog een afspraak staan bij een ander bureau voor een termijnecho (dat was voordat het zkh belde dat ik daar eerder terecht kon) en misschien laat ik die wel gewoon doorgaan. Of niet, ik weet het nog niet. :{

Ga jij eens bevallen, trouwens!! :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:08:34 #47
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_84655860
Spannend en rot K-loontje, sterkte. Onzekerheid is niet leuk.

Ik zag trouwens hele mooie baby-foto's heerlijk om die te zien!!
pi_84656080
Ik heb haar al op Facebook bewonderd, maar oh wat is ze mooi, Orea! O+ Ik ga jullie volgen in het kleine baby'tjestopic.

K-loontje, wat naar, die onzekerheid. Het klinkt als het alle kanten uit kan gaan. Ik heb ook een late eisprong gehad bij beide zwangerschappen en bij de eerste zwangerschap was ik al een paar dagen voor NOD misselijk. Helaas is het ook mogelijk dat er nog HCG in je lichaam zit waar je allerlei symptomen aan overhoudt terwijl het kindje niet levensvatbaar is. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je twijfelt over die termijnecho. Maar aan de andere kant: ze zouden je toch niet pas over 2 weken terug willen laten komen als ze je over 1 week al meer duidelijkheid zouden kunnen geven? Ze weten immers hoe rot deze onzekerheid voor je moet zijn. Ben je je net aan het instellen op de komst van een derde, krijg je dit... :* Ik duim voor jullie.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Basboussa het volgende:
Hier afspraak gemaakt voor echo (26 augustus, mocht al wel wat eerder, maar data kwamen niet zo goed uit) en de vk gebeld om afspraak te bevestigen voor 10 augustus. (Is it you? Congrats! How nice of you to come back...hehehe, 1-vrouw praktijk met secretaresse die IEDEREEN bij naam kent... Toch een beetje thuiskomen, ofzo)
De secretaresse in het ziekenhuis (die altijd nieuwe afspraken met ons maakt) herkende mij ook! :o Ze was heel blij voor ons. Zo lief vind ik dat. Ik krijg bij ons ziekenhuis geen enkel moment het gevoel dat het een grote, klinische instelling is waar ik een nummertje ben.

[ Bericht 11% gewijzigd door Claudia_x op 30-07-2010 09:26:42 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84656313
K-Loontje, ik zou denk ik wel naar die echo gaan. Met de hoop dat zij toch meer kunnen zien. Het kan zomaar zo zijn dat zij ook niets zien,maar dan heb je het iig geprobeerd. Die onzekerheid lijkt me echt killing. Heel veel sterkte iig, het lijkt me heel erg naar.

Flugeltje, ik heb echt respect voor jouw rust. Ik snap dat je niet anders kan, maar ik zou toch wat sacherijniger worden, vrees ik :P Ik hoop voor je dat het eerder doorzet!

Ik sta op de 7e plek :X
pi_84656472
Ik heb nog geen lektieten!! Vorige keer had ik het nu al wel.. Mag wel wegblijven..

Ik heb heerlijk geslapen voor een keer :D

Heel veel succes en sterkte en ik duim voor bij de volgende echo k-loontje

Hup flugeltje hup! Nu wel tijd hoor! Vandaag is een mooie dag voor een baby!!

En Orea ze is echt prachtig O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')