story of my life geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef tessie het volgende:
Flugel, je bent veeeel te laat, ze gaat al met Graeme trouwen![]()
Dan koppel je Willem toch gewoon aan Anna?!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
story of my life geloof ik
K-loontjeWat schrikken en wat een spanning ineens... Hoeveel weken had je zelf gedacht te zijn? Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal nog heel erg pril is en het over 2 weken gewoon allemaal in orde blijkt te zijn. Die onzekerheid is idd killing. Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lektieten, heel erg fijn ja... Bij mij zijn ze daarmee gestopt na een tijdje trouwens. Wel zo fijn voor m'n shirtjes enzo
enne meldt...
Willem nog netjes in de buik, geen voorwerk. Wel weer wat zeurende rugpijn, maar dat zegt ook niets aangezien ik dat de laatste tijd wel vaker heb...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
In elk geval wel even flink grondig, succes maandag!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Kloontje, dat is naar.Hopelijk heb je gewoon misteld en is alles in orde!
Waar testen ze op?HB/MCV, Kreatinine, ALAT, LDH, Glucose en aantal trombocyten. Geen idee wat het inhoudt om eerlijk te zijn.
Ik heb zelf geen idee, dat is het punt. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en normaal gesproken ook geen eisprong. Maar ik voel mezelf al een paar weken niet lekker. Dus het zou kunnen dat ik nu wél een eisprong heb gehad en dan heel laat in mijn cyclus en dat mijn 'klachten' (buikpijn, moe, misselijk) vrijwel direct na de bevruchting zijn begonnen. Maar ergens lijkt me dat nogal sterk. Aan de andere kant, ben ik nog steeds misselijk etc. Dus het is gewoon raar. Nu heb ik voor a.s. zaterdag toevallig nog een afspraak staan bij een ander bureau voor een termijnecho (dat was voordat het zkh belde dat ik daar eerder terecht kon) en misschien laat ik die wel gewoon doorgaan. Of niet, ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
story of my life geloof ik
K-loontjeWat schrikken en wat een spanning ineens... Hoeveel weken had je zelf gedacht te zijn? Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal nog heel erg pril is en het over 2 weken gewoon allemaal in orde blijkt te zijn. Die onzekerheid is idd killing. Sterkte
De secretaresse in het ziekenhuis (die altijd nieuwe afspraken met ons maakt) herkende mij ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Basboussa het volgende:
Hier afspraak gemaakt voor echo (26 augustus, mocht al wel wat eerder, maar data kwamen niet zo goed uit) en de vk gebeld om afspraak te bevestigen voor 10 augustus. (Is it you? Congrats! How nice of you to come back...hehehe, 1-vrouw praktijk met secretaresse die IEDEREEN bij naam kent... Toch een beetje thuiskomen, ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |