Want dat is alles wat telt hè. Je autotje. Dat je verder 24/7 gecontroleerd gaat worden als het aan de VVD ligt, dat maakt niks uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal wel, maar met dit kabinet ben je tenminste wel verzekerd van privacy in je eigen auto.
Ik bijt niet hoor, wees niet bang.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:18 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Ik niet. Linksen staan bekend om hun meedogenloze geweld jegens andersdenkenden.
Slaan niet, nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ik sla geen zwakzinnigen, wees niet bang.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Slaan niet, nee.
http://www.meldlinksgewel(...)nid=5&id=5&Itemid=13
Het hoeven er niet veel te zijn. Als er iets is wat het CDA zich niet (meer) kan veroorloven is het interne verdeeldheid, anders desintegreert de partij volkomen. Ik ben overigens ook wel benieuwd hoe het islamitische CDA-kamerlid (dhr. Coruz) over samenwerking met de PVV denkt.quote:
Hahahahaha. Godsklere, 20 berichtjes waarvan sommigen teruggaan tot de jaren 80. Als dat alles is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Slaan niet, nee.
http://www.meldlinksgewel(...)nid=5&id=5&Itemid=13
Aah, je hebt weer een uurtje vrijgekregen van de instelling?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:18 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Ik niet. Linksen staan bekend om hun meedogenloze geweld jegens andersdenkenden.
Denk je nou werkelijk dat die km-heffing er niet gaat komen. Het was nota bene een idee van Eurlings. Nee, dat gaat de komende jaren er nog wel doorheen worden gedrukt. Maar typisch dat een VVD'ertje de idiote voornemens van Teeven steunt. Welkom in 1984.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal wel, maar met dit kabinet ben je tenminste wel verzekerd van privacy in je eigen auto.
Het antwoord op vraag 2 is makkelijk, namelijk een regering die alle belangen in het oog houdt en hierin een belans zoekt. Paars was dus ideaal geweest. Maar helaas.... Rutte wilde nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef Toad het volgende:
Welke partijen daarin moeten deelnemen is vraag 2.
Met karikaturen als Jorritsma/Verdonk dacht ik dat het niet erger zou kunnen maar inderdaad ,dit zou nog een stap erger zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zat trouwens een te denken. Stel dat de PVV daadwerkelijk mee gaat regeren, wat gebeurt er dan? Wilders en de andere PVV'ers staan bekend om hun extreme uitspraken. 'Erdogan is gek', 'Knieschuiven schieten', 'Moskeeen eigenhandig afrbaken', 'Rassenrellen hoeven niet per se negatief te zijn', 'Koran is een fascistisch boek'.
Als nietzeggende droplul in de oppositie kon hij makkelijk wegkomen met die uitspraken. Maar het is toch vrij genant als een van onze ministers zulke woorden in de mond neemt.
Bij de CDA is het ten minste nog een vergadering. Bij de PVV zal het vooral luisteren zijn naar wat de grote roerganger dicteert.quote:
Een flinke stap. Hoewel Verdonk natuurlijk ook compleet geschift is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:16 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Met karikaturen als Jorritsma/Verdonk dacht ik dat het niet erger zou kunnen maar inderdaad ,dit zou nog een stap erger zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)_bijeen_voor_overlegquote:De fracties van VVD, PVV en CDA zijn vrijdagmiddag om 14:00 uur afzonderlijk bij elkaar gekomen in het gebouw van de Tweede Kamer.
http://twitter.com/ronfresenquote:Het draait allemaal om de vraag hoe Wilders invulling kan en wil geven aan gedoogsteun. En is daar vertrouwen in. Is mijn indruk nu
Hij gaat direct uit van een minderheidskabinetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef Toad het volgende:
Tweet van Ron Fresen (NOS)
[..]
http://twitter.com/ronfresen
En hoe komen ze daarbij? Behalve gissen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:09 schreef Toad het volgende:
Ja, NOS heeft gisteren gemeld dat een meerderheidskabinet er niet in zit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef Morendo het volgende:
En door de mogelijkheid van het leveren van ministers door de PVV niet helemaal serieus te achten. "Wat zijn uw voornemens meneer Fritsma als nieuwbakken Minister van Buitenlandse Zaken?" Welnu Ferry: ik ga ze helemaal gek maken daar in het Witte Huis en op Downing Street 10.
Jij bent de hele tijd sneller dan ik mijn twitter refreshquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Toad het volgende:
Marcel Bril (NOS) meldt dat ook de VVD klaar is met vergaderen. En ook Rutte heeft geen mededelingen gedaan.
Wilders gaat alleen zn eigen achterban gek maken zn lullige gedoogkabinetje zonder PVV-voorstellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef Morendo het volgende:
En door de mogelijkheid van het leveren van ministers door de PVV niet helemaal serieus te achten. "Wat zijn uw voornemens meneer Fritsma als nieuwbakken Minister van Buitenlandse Zaken?" Welnu Ferry: ik ga ze helemaal gek maken daar in het Witte Huis en aan Downing Street 10.
Mwah ze hebben in 5 jaar al een stuk meer schandalen gehad dan GroenLinks in 20 jaar...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eerlijk is eerlijk: ze scoren wel lager dan bijvoorbeeld een GroenLinks.
Strenger omgaan met de regels rond koopzondagen bijvoorbeeld.quote:
Mirjam Sterk is er schijnbaar ook, compleet met 'zuigeling aan haar borst'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Toad het volgende:
PVV'er Barry Madlener (Europarlementariër) is ook in Den Haag.
1 voorstander, 1 tegenstander en 1 flip-floppartij op dit punt. Dus dat is afwachtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Robbiej het volgende:
Hoe langer het duurt, hoe somberder ik het inzie voor een rechts kabinet..
Ach in ruil krijgen we dan misschien een stabiele meerderheidsregering, goh wat naarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Robbiej het volgende:
Hoe langer het duurt, hoe somberder ik het inzie voor een rechts kabinet..
Met je grote vrienden van de PvdA zeker..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach in ruil krijgen we dan misschien een stabiele meerderheidsregering, goh wat naar.
Je moet nou eenmaal beseffen dat een groot deel van de Fokkers geen hol snapt van politiek. Die hebben oogkleppen op een accepteren alleen een kabinet met de PVV, met of zonder gedoogsteun.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach in ruil krijgen we dan misschien een stabiele meerderheidsregering, goh wat naar.
Omdat sommige mensen een bepaalde voorkeur hebben snappen ze niks van politiek? Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet nou eenmaal beseffen dat een groot deel van de Fokkers geen hol snapt van politiek. Die hebben oogkleppen op een accepteren alleen een kabinet met de PVV, met of zonder gedoogsteun.
Nee, omdat sommige mensen niet schijnen in te zien dat een gedoogkabinet keihard zuigt. Dan nog liever een meerderheidskabinet met van mijn part de PVV.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:55 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een bepaalde voorkeur hebben snappen ze niks van politiek? Je doet je ondertitel eer aan.
Dat is jouw mening. Dat maakt het niet meteen een feit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, omdat sommige mensen niet schijnen in te zien dat een gedoogkabinet keihard zuigt. Dan nog liever een meerderheidskabinet met van mijn part de PVV.
Nee, het is een feit dat een gedoogkabinet minder makkelijk beslissingen kan nemen, simpelweg omdat de gedoogpartij (in dit geval de PVV) geen zitting neemt in het kabinet en dus heel makkelijk dwars kan liggen als de wind anders waait of als zij er geen trek in heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Dat maakt het niet meteen een feit.
Ik ben geen grote fan van de PvdA maar die zijn inderdaad beter in staat een stabiele regering te vormen dan pakweg de PVV...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Met je grote vrienden van de PvdA zeker..
-1 volkomen de weg kwijt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:00 schreef Linkerrijtje het volgende:
Alles maar dan ook alles is geoorloofd om die vreselijke PvdA uit de regering te houden.
Deze partij heeft Nederland kapot gemaakt met zijn voorliefde voor moslims.
Inderdaad het is echt weer schokkend om te zien hoe weinig men vaak van het hele proces snapt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet nou eenmaal beseffen dat een groot deel van de Fokkers geen hol snapt van politiek. Die hebben oogkleppen op een accepteren alleen een kabinet met de PVV, met of zonder gedoogsteun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |