Iemand up to date over deze punten?quote:Van Schendelen denkt dat het CDA ook wil meeregeren omdat de partij genoeg oud-bewindslieden klaar heeft staan voor zware posten. Verder wil zij punten, behaald in het vorige kabinet op het gebied van geloof, veiligstellen.
Helaas ben ik hier ook nogal bang voor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:08 schreef boyv het volgende:
Een dergelijk kabinet lijkt me overigens behoorlijk conservatief en enorm slecht voor de waarborging van onze privacy.
Ik snap dat Geert en VVD wel wat zien in zo'n Big Brother-samenleving die schijnveiligheid creëert, maar hoop toch echt niet dat het CDA () hier ook voor zwicht. Het zou nogal zonde zijn als we hier binnenkort in een controlestaat leven, voor zover ze je nu nog niet kunnen tracken dan..
dit dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Dit is echt heel goed nieuws. Links kan de pot op, Nederland wordt opnieuw ingericht.
Alles maar dan ook alles is geoorloofd om de PvdA uit de regering te houden. Deze moslimpartij zal geen poot aan de grond krijgen de komende 4 jaar.
Ik heb het vorige week voorspeld: er komt een rechts kabinet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:52 schreef verzekkie het volgende:
Vandaag gaat het duidelijk worden of er een rechts kabinet komt. Maar laten we eerlijk zijn, als dat niet lukt, zijn de opties op en moeten we weer naar de stembus.
ik zet mn nsb petje alvast opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:00 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week voorspeld: er komt een rechts kabinet.
Linkse fokkers hebben mij daarover weggehoond.
Maar ik had ook voorspeld dat Paars+ er zeker niet zou komen.
Ook daarover ben ik weggehoond.
Wie het laatst lacht ....![]()
Alles maar dan ook alles is geoorloofd om die vreselijke PvdA uit de regering te houden.
Deze partij heeft Nederland kapot gemaakt met zijn voorliefde voor moslims.
Noem eens wat puntjes als je wilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:00 schreef Linkerrijtje het volgende:
LOL u mad?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Noem eens wat puntjes als je wil
Ik vind het ook een kut partij hoor, maar ik hoor graag waar je exact op doelt.
Nee, ik wil graag wat puntjes horen waaruit hetgeen blijkt wat hij beweert.quote:
zoals ik het zie en waarschijnlik meerderen gaan vvd en pvv aan de macht hier admit nederland mag wel isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag wat puntjes horen waaruit hetgeen blijkt wat hij beweert.
Natuurlijk vermoed ik ook dat het bij wat oppervlakkig geleuter blijft, compleet verschoond van ook maar het geringste historisch besef. Maar een mens mag toch hopen?
Zo maar een PvdA' er vandaag in het nieuws: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/07/pronk_praten_met_taliban.htmlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Noem eens wat puntjes als je wil
Ik vind het ook een kut partij hoor, maar ik hoor graag waar je exact op doelt.
Ik vrees dat Linkerrijtje niet met een weloverwogen betoog op de proppen komt waarin hij uitlegt waarom de PvdA een kutpartij is die ons land kapot heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag wat puntjes horen waaruit hetgeen blijkt wat hij beweert.
Natuurlijk vermoed ik ook dat het bij wat oppervlakkig geleuter blijft, compleet verschoond van ook maar het geringste historisch besef. Maar een mens mag toch hopen?
Een man met verstand. Het is overduidelijk dat de oorlog tegen de Taliban onmogelijk valt te winnen. Daar weten de Russen en Britten alles van. Beter wordt er gezocht naar een oplossing die kan leiden tot vrede.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:05 schreef verzekkie het volgende:
[..]
Zo maar een PvdA' er vandaag in het nieuws: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/07/pronk_praten_met_taliban.html
hahahahahahaha. Ik wil jou echt een keer in het echt ontmoeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:00 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week voorspeld: er komt een rechts kabinet.
Linkse fokkers hebben mij daarover weggehoond.
Maar ik had ook voorspeld dat Paars+ er zeker niet zou komen.
Ook daarover ben ik weggehoond.
Wie het laatst lacht ....![]()
Alles maar dan ook alles is geoorloofd om die vreselijke PvdA uit de regering te houden.
Ik vind eerlijk gezegd zorgwekkend dat er mensen zoals hij rondlopen in ons landquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
hahahahahahaha. Ik wil jou echt een keer in het echt ontmoeten.
De moslim CDA'ers willen ook niet; Islamitische CDA’ers willen niet met PVVquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef alors het volgende:
Ik hoorde op radio1 een ontevreden CDA'er, het zou me ook verbazen als Verhagen niet teruggefloten wordt.
Goh, wie had dat gedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De moslim CDA'ers willen ook niet; Islamitische CDA’ers willen niet met PVV
Ze hebben overigens wel gelijk.quote:Ondervraagde gemeenteraadsleden vinden de PVV-standpunten en uitspraken van Wilders onverenigbaar met het gedachtegoed van het Christen Democratisch Appèl.
zijn dat veel CDA-leden??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De moslim CDA'ers willen ook niet; Islamitische CDA’ers willen niet met PVV
Wilders kom er maar in. CDA'ers zijn moslimknuffelaars en daar gaat de PVV mee in een kabinet zitten!quote:En dat terwijl het CDA juist de ambitie heeft om meer moslimstemmers te trekken en ze in potentie meer zou kunnen aanspreken dan de linkse partijen.’
Ik niet. Linksen staan bekend om hun meedogenloze geweld jegens andersdenkenden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
hahahahahahaha. Ik wil jou echt een keer in het echt ontmoeten.
Zal wel, maar met dit kabinet ben je tenminste wel verzekerd van privacy in je eigen auto.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:08 schreef boyv het volgende:
Een dergelijk kabinet lijkt me overigens behoorlijk conservatief en enorm slecht voor de waarborging van onze privacy.
Ik snap dat Geert en VVD wel wat zien in zo'n Big Brother-samenleving die schijnveiligheid creëert, maar hoop toch echt niet dat het CDA () hier ook voor zwicht. Het zou nogal zonde zijn als we hier binnenkort in een controlestaat leven, voor zover ze je nu nog niet kunnen tracken dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |