Desinformatie en desinformanten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef ToT het volgende:Wat zijn we weer lekker bevooroordeeld bezig zeg!
Welke post bedoel je? Die over dat je geen antwoord geeft of zo?
Lijkt me toch een perfect voorbeeld van desinformatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Desinformatie en desinformanten.
bedoeld die.
Kun je in die post ff quoten waar wordt gezegd dat het om een algemene overtuiging? Het is gewoon 1 voorbeeld van desinformatie, en toevallig ligt het deze keer bij de complottheorie-kant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Salvad0R het volgende:
Vind je?
Dat informatie op een of andere website wordt aangehaald als algemene overtuiging van mensen die geen vertrouwen hebben in de complottheorie(!) van de overheid vind jij geen overtrokken generalisering?
er is weer alleen maar geziek bijgekomen, jammer want de eerste 3 paginas ging het nog ergens over :/ Misschien dat ie gewoon dicht kan of zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef oompaloompa het volgende:
Zou mijn conspiracy-denken maakt conspiracies juist mogelijk ook opgeruimd kunnen worden? Mensen hebben hele interessante punten opgeworpen maar het is rond pagina 3 helemaal verpest :"(
Desinformatie en desinformanten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:46 schreef Bankfurt het volgende:
Maar zodra die ass-keutels als meneer Oompapoep of meneer Joepiedepoep enzo hier gaan posten hebben we een probleem samen.
huh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef ToT het volgende:
Tja en die namen zo kinderachtig gaan lopen veranderen getuigt ook niet echt van volwassenheid.
Gewoon effe in een spiegeltje kijken en je niet met het modden bemoeien. Dat wordt niet op prijs gesteld hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef arie_bc het volgende:
Ik mag hopen dat Salvador ondertussen een ban heeft?
Hij blijft constant schelden en elke keer grijpen jullie een beetje halfhartig in en zeggen foei.
Dit help helemaal niks en als andere users hem dan op zijn gedrag gaan aanspreken worden hun posts gedelete. Terwijl zijn laatste faggot opmerking tijden mog blijven staan.
Erg laf modden van jullie de laatste tijd.
We zitten ook geregeld met SalvadOr te PMmen hierover en er worden notes aangemaakt. Ook wordt er achter de schermen genoeg overlegd. Dit zal sowieso niet lang zo door blijven gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef arie_bc het volgende:
Ik mag hopen dat Salvador ondertussen een ban heeft?
Hij blijft constant schelden en elke keer grijpen jullie een beetje halfhartig in en zeggen foei.
Dit help helemaal niks en als andere users hem dan op zijn gedrag gaan aanspreken worden hun posts gedelete. Terwijl zijn laatste faggot opmerking tijden mog blijven staan.
Erg laf modden van jullie de laatste tijd.
Goh, ik dacht al, waar blijft VancouverFan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gewoon effe in een spiegeltje kijken en je niet met het modden bemoeien. Dat wordt niet op prijs gesteld hier.
VancouverFan is er altijd als de kippen bij als het over het modden gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
Ik probeer me zo veel mogelijk buiten dit soort dingen te houden maar ik begrijp niet waarom VancouverFan opeens de zondebok is
Als je dat zo fijn vind zal ik me toch maar vaker melden hier. Er is genoeg wat aan jullie voorbij gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
VancouverFan is er altijd als de kippen bij als het over het modden gaat.
Daarom bedank ik hem voor de feedback.
Wat is jou probleem ineens?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je dat zo fijn vind zal ik me toch maar vaker melden hier. Er is genoeg wat aan jullie voorbij gaat.
Ik bedoelde zijn comment ervoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef ToT het volgende:
Het was aan ons gericht; als wij zo waarderen dat hij ons fijntjes op dingen wijst, gaat hij dat vaker doen.
Datzelfde heb ik hier ook aangekaart. Maar toen kreeg ik te horen dat ik in een spiegel moest kijken en werd het wel duidelijk dat meedenken niet gewenst is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn comment ervoor.
Wat ik trouwens bedoel is dat wij Salvador steeds maar zien schelden en discussies om zeep zien helpen, die post worden soms meteen en soms na hier melden wel verwijderd, maar vooralsnog gaat hij er vrolijk mee door. Zo krijg ik iig de indruk dat waarschuwen en notes leuk en aardig zijn maar totaal niet helpen, want het duurt nou al best een tijd.
Zoals gezegd zijn we er mee bezig. We geen mensen graag eerst een eerlijke kans om zich te verbeteren, maar zoals gezegd kunnen we het niet eeuwig blijven tolereren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn comment ervoor.
Wat ik trouwens bedoel is dat wij Salvador steeds maar zien schelden en discussies om zeep zien helpen, die post worden soms meteen en soms na hier melden wel verwijderd, maar vooralsnog gaat hij er vrolijk mee door. Zo krijg ik iig de indruk dat waarschuwen en notes leuk en aardig zijn maar totaal niet helpen, want het duurt nou al best een tijd.
All I can ask forquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals gezegd zijn we er mee bezig. We geen mensen graag eerst een eerlijke kans om zich te verbeteren, maar zoals gezegd kunnen we het niet eeuwig blijven tolereren.
Ook moderators zien niet alles. Ik kijk ff welke sneer je bedoelt. Of kun je ff een linkje geven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef Ticker het volgende:
ToT waarom me post aanpassen als ik een sneer krijg alsof ik niets te zoeken had in het topic, en dat dus wel oke vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |