abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85058091
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef ToT het volgende:
:') Wat zijn we weer lekker bevooroordeeld bezig zeg!
Welke post bedoel je? Die over dat je geen antwoord geeft of zo?
Desinformatie en desinformanten.

bedoeld die.
Leaf
pi_85058227
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

bedoeld die.
Lijkt me toch een perfect voorbeeld van desinformatie? :? (Alleen van de andere kant dan, toch?)
pi_85058690
Vind je?

Dat informatie op een of andere website wordt aangehaald als algemene overtuiging van mensen die geen vertrouwen hebben in de complottheorie(!) van de overheid vind jij geen overtrokken generalisering?
pi_85065766
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Salvad0R het volgende:
Vind je?

Dat informatie op een of andere website wordt aangehaald als algemene overtuiging van mensen die geen vertrouwen hebben in de complottheorie(!) van de overheid vind jij geen overtrokken generalisering?
Kun je in die post ff quoten waar wordt gezegd dat het om een algemene overtuiging? Het is gewoon 1 voorbeeld van desinformatie, en toevallig ligt het deze keer bij de complottheorie-kant.

Ik kan ook wel het "satanistische klasje" van Bush in het topic posten als 2e voorbeeld van desinformatie, maar dan nog gaat het slechts om 1 enkel voorbeeld van desinformatie.

Het valt op dat voorvallen van de mainstreamkant altijd meteen als 1 groot complot wordt gezien, maar over de complottheorie-kant mag geen enkel kwaad woord worden gezegd, want dan ben je weer aan het bashen of zo.
pi_85105063
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef oompaloompa het volgende:
Zou mijn conspiracy-denken maakt conspiracies juist mogelijk ook opgeruimd kunnen worden? Mensen hebben hele interessante punten opgeworpen maar het is rond pagina 3 helemaal verpest :"(
er is weer alleen maar geziek bijgekomen, jammer want de eerste 3 paginas ging het nog ergens over :/ Misschien dat ie gewoon dicht kan of zo?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:57:27 #131
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85106243
Misschien dat je dat soort onderwerpen volgende keer beter in General Chat kan plaatsen, oompaloompa? Ik denk dat daar minder een cultuur van irrelevantie en paranoia heerst. Net zoals dit:

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:46 schreef Bankfurt het volgende:
Maar zodra die ass-keutels als meneer Oompapoep of meneer Joepiedepoep enzo hier gaan posten hebben we een probleem samen.

Voor de zoveelste keer: Iemand serieus nemen die geslachtsdelen in twijfel gaat trekken en dat als feit presenteert, kan ik sowieso al niet meer serieus nemen. Die Bankfurt zit ondertussen half BNW onder te kotsen met het roepen dat oompaloompa en ik man zijn (geen zin om al die posts op te gaan zoeken).

Ten eerste is het geslacht compleet irrelevant en ten tweede zijn er genoeg mensen op FOK die kunnen bevestigen dat oompaloompa en ik geen man zijn. Ik zit namelijk niet anoniem achter mijn computertje hoor :D!

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 10-08-2010 19:02:58 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85107447
Tja en die namen zo kinderachtig gaan lopen veranderen getuigt ook niet echt van volwassenheid.
pi_85107569
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef ToT het volgende:
Tja en die namen zo kinderachtig gaan lopen veranderen getuigt ook niet echt van volwassenheid.
huh?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85107619
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

huh?
quote:
meneer Oompapoep of meneer Joepiedepoep
pi_85107837
ow hahaha had ik helemaal niet eens gezien :/

OPNE JE OGEN!!!!11!!!
misschien toch terecht :D
pi_85141273
Ik mag hopen dat Salvador ondertussen een ban heeft?

Hij blijft constant schelden en elke keer grijpen jullie een beetje halfhartig in en zeggen foei.

Dit help helemaal niks en als andere users hem dan op zijn gedrag gaan aanspreken worden hun posts gedelete. Terwijl zijn laatste faggot opmerking tijden mog blijven staan.

Erg laf modden van jullie de laatste tijd.
pi_85142013
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef arie_bc het volgende:

Hij blijft constant schelden en elke keer grijpen jullie een beetje halfhartig in en zeggen foei.

Dit help helemaal niks en als andere users hem dan op zijn gedrag gaan aanspreken worden hun posts gedelete. Terwijl zijn laatste faggot opmerking tijden mog blijven staan.

Gewoon effe in een spiegeltje kijken en je niet met het modden bemoeien. Dat wordt niet op prijs gesteld hier.
Leaf
pi_85142199
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef arie_bc het volgende:

We zitten ook geregeld met SalvadOr te PMmen hierover en er worden notes aangemaakt. Ook wordt er achter de schermen genoeg overlegd. Dit zal sowieso niet lang zo door blijven gaan.
pi_85142275
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Gewoon effe in een spiegeltje kijken en je niet met het modden bemoeien. Dat wordt niet op prijs gesteld hier.
Goh, ik dacht al, waar blijft VancouverFan.
Maar je bent er, en bedankt voor de feedback :)
pi_85142467
Ik probeer me zo veel mogelijk buiten dit soort dingen te houden maar ik begrijp niet waarom VancouverFan opeens de zondebok is :?
pi_85142747
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
Ik probeer me zo veel mogelijk buiten dit soort dingen te houden maar ik begrijp niet waarom VancouverFan opeens de zondebok is :?
VancouverFan is er altijd als de kippen bij als het over het modden gaat.
Daarom bedank ik hem voor de feedback.
.
pi_85147755
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

VancouverFan is er altijd als de kippen bij als het over het modden gaat.
Daarom bedank ik hem voor de feedback.
Als je dat zo fijn vind zal ik me toch maar vaker melden hier. Er is genoeg wat aan jullie voorbij gaat.
Leaf
pi_85148178
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:14 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je dat zo fijn vind zal ik me toch maar vaker melden hier. Er is genoeg wat aan jullie voorbij gaat.
Wat is jou probleem ineens?

Vind je dat ik mij hetzelfde gedraag als Salvador en daarom geen recht heb van spreken? Is dat wat je met je vorige post wilde beweren? Of zat er een vorm van sarcasme in, want ik begrijp je comment echt totaal niet.
pi_85148243
Het was aan ons gericht; als wij zo waarderen dat hij ons fijntjes op dingen wijst, gaat hij dat vaker doen.
pi_85148385
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef ToT het volgende:
Het was aan ons gericht; als wij zo waarderen dat hij ons fijntjes op dingen wijst, gaat hij dat vaker doen.
Ik bedoelde zijn comment ervoor.

Wat ik trouwens bedoel is dat wij Salvador steeds maar zien schelden en discussies om zeep zien helpen, die post worden soms meteen en soms na hier melden wel verwijderd, maar vooralsnog gaat hij er vrolijk mee door. Zo krijg ik iig de indruk dat waarschuwen en notes leuk en aardig zijn maar totaal niet helpen, want het duurt nou al best een tijd.
pi_85148495
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:30 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Wat ik trouwens bedoel is dat wij Salvador steeds maar zien schelden en discussies om zeep zien helpen, die post worden soms meteen en soms na hier melden wel verwijderd, maar vooralsnog gaat hij er vrolijk mee door. Zo krijg ik iig de indruk dat waarschuwen en notes leuk en aardig zijn maar totaal niet helpen, want het duurt nou al best een tijd.
Datzelfde heb ik hier ook aangekaart. Maar toen kreeg ik te horen dat ik in een spiegel moest kijken en werd het wel duidelijk dat meedenken niet gewenst is.
Leaf
pi_85148690
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:30 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Zoals gezegd zijn we er mee bezig. We geen mensen graag eerst een eerlijke kans om zich te verbeteren, maar zoals gezegd kunnen we het niet eeuwig blijven tolereren.
pi_85149000
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Zoals gezegd zijn we er mee bezig. We geen mensen graag eerst een eerlijke kans om zich te verbeteren, maar zoals gezegd kunnen we het niet eeuwig blijven tolereren.
All I can ask for :)

Het is in ieder goed om te horen dat jullie er mee bezig zijn en als hij zo door gaat dat er ook verdere stappen genomen worden.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:23:11 #149
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85188881
ToT waarom me post aanpassen als ik een sneer krijg alsof ik niets te zoeken had in het topic, en dat dus wel oke vind?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85189443
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef Ticker het volgende:
ToT waarom me post aanpassen als ik een sneer krijg alsof ik niets te zoeken had in het topic, en dat dus wel oke vind?
Ook moderators zien niet alles. Ik kijk ff welke sneer je bedoelt. Of kun je ff een linkje geven?

In ieder geval was die sneer van jou niet netjes, en de laatste tijd lopen de gemoederen sowieso al weer flink op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')