Zeker doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hij is woensdag de 26e op tv!
Bij Yorin!
Om 20.30 uur.
* Liejannuh gaat kijken!
Josie and The Pussycatsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hij is woensdag de 26e op tv!
Bij Yorin!
Om 20.30 uur.
* Liejannuh gaat kijken!
Ik ga kijken!quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Josie and The Pussycats
Woensdag 26 Januari van 20:30-22:25 op Yorin
Nee, maar twee sterren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:44 schreef RedGuy het volgende:
Krijgt hij wel 7 sterren in de Veronica Magazine?
Ik vind Hilary Duff ook geweldig.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien is het een hapklaar filmpje voor tienermeisjes.
Op imdb.com hebben ze het in de soundtracklisting wel over een 'Come On' en in de film hebben ze het er ook ff over. Vind het wel jammer dat dit nummer niet in de film zatquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
Ja, Kay Hanley doet de zang. Dat heb ik vast al eerder in dit topic gezegd
Volgens mij zit Come on er niet in, in elk geval staat het niet op de soundtrack.
Ik heb geen idee eigenlijk waar Come On op staat, weet alleen dat het nummer gespeeld is in 10 Things I Hate About You. I Want You To Want Me en Cruel To Be Kind staan op de soundtrackquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:20 schreef ranja het volgende:
Ok, ben ook gek dat ik eerst antwoord en dan pas controleer. Het nummer staat namelijk wel op de soundtrack
Overigens vraag ik me waar Letters to cleo dat gereleased heeft? Niet iets wat ik heb (en ik dacht dat ik alles zo'n beetje had).
Bovendien staan er als songschrijvers dezelfde namen als bij bv You don't see me en de 2 dujour liedjes.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
die McDonalds douche
Waarom stond-ie dan zo laag bij jou in je film top zoveelquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:59 schreef dwerg het volgende:
Het is écht de beste film aller tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |