quote:Ik vond hem erg goed, maar het is echt een satire.
Op maandag 6 oktober 2003 09:51 schreef Retarded het volgende:
Heb de film nou al tig keer in mn handen gehad, maar toch laten liggen.. het ging me eigenlijk alleen op Tara die zo'n ubergeil uit dr ogen keekmaar de film is dus leuk genoeg om te kopen?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 01:09 schreef SODA het volgende:
Bijna nog beter dan Charlie's Angels!
quote:dat is 'ie zeker!
Op maandag 6 oktober 2003 09:51 schreef Retarded het volgende:
Heb de film nou al tig keer in mn handen gehad, maar toch laten liggen.. het ging me eigenlijk alleen op Tara die zo'n ubergeil uit dr ogen keekmaar de film is dus leuk genoeg om te kopen?
Als er maar geen subliminale boodschappen in de reclame zitten dan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:34 schreef dwerg het volgende:
Het wordt hoog tijd dat deze film een keer gewoon op tv komt. Met reclame er tussendoor, en dat dan de aftiteling wordt onderbroken als de film net twee seconden is afgelopen.
idd, net als Tomcatsquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:34 schreef dwerg het volgende:
Het wordt hoog tijd dat deze film een keer gewoon op tv komt. Met reclame er tussendoor, en dat dan de aftiteling wordt onderbroken als de film net twee seconden is afgelopen.
Zeker doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hij is woensdag de 26e op tv!
Bij Yorin!
Om 20.30 uur.
* Liejannuh gaat kijken!
Josie and The Pussycatsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hij is woensdag de 26e op tv!
Bij Yorin!
Om 20.30 uur.
* Liejannuh gaat kijken!
Ik ga kijken!quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Josie and The Pussycats
Woensdag 26 Januari van 20:30-22:25 op Yorin
Nee, maar twee sterren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:44 schreef RedGuy het volgende:
Krijgt hij wel 7 sterren in de Veronica Magazine?
Ik vind Hilary Duff ook geweldig.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien is het een hapklaar filmpje voor tienermeisjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |