Aightquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Skonk het volgende:
Eens met klacht, walgelijk.
Behalve met die Alladin broek, bij spange chicks blijft dat echt ooh-wee
Maar dat kan ook gewoon door de chick komen
Dat zou ze wel willen jaquote:
Ja ik blijf wel een jeans fanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aight.
Ik hoef zo'n Aladdinbroek ook niet man. Ik wil alleen jeans, leggings of rokjes
.
Nee. Het is lelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef JackieBrown het volgende:
Sommige meisjes staat het soms nog wel leuk hoor, zo'n harembroek en dan met van die hoge hakken.
Ik hoef het in ieder geval niet te proberen
wut?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opvallend dat er ook alleen maar ballen reageren. Het is akelig stil aan de andere kant.
Toen ik dit zag dacht ik hier aanquote:
Ik heb ook gereageerd HOORquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opvallend dat er ook alleen maar ballen reageren. Het is akelig stil aan de andere kant.
Nou en?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
Kut, door dit topic ging ik denken aan harembroeken, dacht ik, dat staat mij niet. Toen dacht ik: wat staat mij wel etc. etc. etc. nu ben ik online aan het shoppenDit topic gaat mij geld kosten.
Eens, maar dit is wel erg boring..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TL;DR is overbodig, reageer niet en klik het topic meteen weg aub.
Een voorbeeld van hoe het wel kan (heel basic, maar alsnog tig keer lekkerder dan bovenstaande):
[ afbeelding ]
Laat ik het er dan heel joviaal op houden dat smaken verschillenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef Dven het volgende:
Met de eerste en laatste is imho weinig mis.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
Kut, door dit topic ging ik denken aan harembroeken, dacht ik, dat staat mij niet. Toen dacht ik: wat staat mij wel etc. etc. etc. nu ben ik online aan het shoppenDit topic gaat mij geld kosten.
Boks manquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht TS, terechte klacht.
Boks.
Dan is het enige waar iets mis mee is jijzelf dudequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef Dven het volgende:
Met de eerste en laatste is imho weinig mis.
Ziet er saai uit. Dan liever de OP kleding wat spannender is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TL;DR is overbodig, reageer niet en klik het topic meteen weg aub.
Een voorbeeld van hoe het wel kan (heel basic, maar alsnog tig keer lekkerder dan bovenstaande):
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Sorry hè
. Wat staat je wel dan? Heb je eventueel ook pics om je reactie kracht bij te zetten?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja!
Kijk:Dat is al een stuk vrouwelijker, leuker en zomerser dan mijn OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nice
.
Jij begrijpt mequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:24 schreef female81 het volgende:
Het tweede plaatje daarentegen... da's een hoop geforceerde, semi-artistieke hipheid bij elkaar waarvan ik spontaan pijn aan m'n ogen krijg. En dan dat haar en die make-up er ook nog bij. Echte Kunstacademie-studenten-kleding in de negatieve zin van het woord.
('Vernieuwend', zeggen zogenaamde modekenners dan, die er een positieve draai aan willen geven.). Ik snap werkelijk waar niet hoe die mensen het in hun hoofd halen
.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:43 schreef Equites het volgende:
Mensen die hun eigen topics certificeren
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef SmokeSome het volgende:
Ik ben bang dat ik kanker heb. Waarschijnlijk heb ik soa's en hiv. Ik heb met meerdere vrouwen gevreeen waaronder prostituees. Zonder condoom. En ik durf niet naar de dokter te gaan.
Dan heb ik alsnog liever dit dan de OP, des te minder stof, des te minder kan ermee misgaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef female81 het volgende:
Dit vind ik trouwens ook een redelijk onbegrijpelijk iets. Het moet een badpak voorstellen, en het is van een toonaangevende designer.
Mij doet het echter meer denken aan de inhoud van m'n Ehbo-doos (heb ik de Jackie-hoofdredactrice nog over getwitterd; ze bleek het al van meer mensen gehoord te hebben).
[ afbeelding ]
Misschien zijn er mannen die de hoeveelheid huid die te zien is lekker vinden, maar kom op... het ziet er niet uit. Topdesigner of niet.
Doe niet zo rebelsquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, juist voor dunnere meisjes.
Maar accentuerende kleding vind ik ook mooi hoor, het hangt gewoon af van de persoon die het draagt.quote:
Gelukkig niet de enige.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, juist voor dunnere meisjes.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef vigier het volgende:
En vrouwen die zich in dit soort kleding voortbewegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door gefreakte (vaak homofiele) modeontwerpers die zorgen dat het in de glossy's komt, en als je het maar vaak genoeg ziet ga je het vanzelf normaal vinden. Tenminste, bij velen werkt dat zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef SannekePanneke het volgende:
Snap het niet.. je bent toch een vrouw? waarom dan zulke 'mannen' kleding?
Dit soort ongein ook inderaad, ik wist alleen de juiste woorden bij Google niet echtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef vigier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet niet wie het ook alweer was, maar íemand heeft ooit gezegd: 'de mode is zó lelijk, dat hij elk half jaar vervangen moet worden'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:10 schreef Nuchterheid het volgende:
In de mode gaat er dan ook voornamelijk om om er zo belachelijk mogelijk bij te lopen, want ja dan val je natuurlijk wel op. En er zijn genoeg mensen die dat volgen en denken dat dat het definitief gaat worden![]()
Wil je er normaal en goed gekleed uitzien? Loop dan een stapje minder hard en fanatiek achter de mode aan
Godnakende zeg! mijn ogen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef vigier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:24 schreef Maanvis het volgende:
Tering zeg, in het zuiden hebben we carnaval, maar in de rest van de wereld noemen ze dat blijkbaar modeshows
De vrouwelijkheid wordt langzaam uit de wereld gedesignd. De SGP hoeft geen zetels meer te krijgen, ze hebben al gewonnen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef SannekePanneke het volgende:
.. moet inderdaad zeggen dat dat er niet uit ziet. vriendinnen van mij willen zoiets nog wel eens aantrekken.
het ergste vind ik nog harembroeken met van die punt hakken eronder .. dan heb je én geen kont én je voeten lijken 10.000x zo groot.
Snap het niet.. je bent toch een vrouw? waarom dan zulke 'mannen' kleding?
Ik zou die chick zeker wel doen, ook als ze in die kleren liep.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef vigier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef FOKkû het volgende:
Honderdduizenden jaren evolutie, en dit is dan onze "beschaving".Honderdduizenden jaren evolutie, en nog worden verschillende smaken niet geaccepteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics van jou in die meuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Honderdduizenden jaren evolutie, en nog worden verschillende smaken niet geaccepteerd.
Mensen die het alleen maar mooi vinden omdat het haute couture is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:50 schreef Allure_ het volgende:
Leuke kleding in de OP! Mensen die haten op haute couture.
Mensen die mijn sarcasme niet begrijpen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mensen die het alleen maar mooi vinden omdat het haute couture is.![]()
Ontwikkel eens een eigen stijl....
Dat ligt dan natuurlijk ook aan de mensen, niet aan jou...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die mijn sarcasme niet begrijpen.
Eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:16 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het er ook maar net aan liggen hoe iemand het combineert. Helemaal baggy is het meestal niet echt, maar alleen de broek of de bovenkleding kan leuk zijn als de rest aansluitend is. Harembroeken zijn ook best leuk met een strakke top erboven.
helemaal baggy is helemaal gauw maken dat je uit mn ogen komtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:16 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het er ook maar net aan liggen hoe iemand het combineert. Helemaal baggy is het meestal niet echt, maar alleen de broek of de bovenkleding kan leuk zijn als de rest aansluitend is. Harembroeken zijn ook best leuk met een strakke top erboven.
Je weet dat het jouw mening blijft toch hè?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef speknek het volgende:
Nee harembroeken zijn niet leuk, maakt niet uit wat erboven. Hetzelfde geldt overigens voor leggings en schoudervullingen. En dat zegt iemand die mode nog best leuk vindt.
Tuurlijk. Dat onze meningen verschillen maakt die van de een of de ander niet fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:40 schreef griekjeee het volgende:
Je weet dat het jouw mening blijft toch hè?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Elynasedai het volgende:
Tja, afgrijselijk wat vrouwen/meisjes allemaal aantrekken alleen maar omdat het mode is...![]()
Iets anders...
[ afbeelding ]
Zo iets hoor je ook niet op straat te dragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Elynasedai het volgende:
Tja, afgrijselijk wat vrouwen/meisjes allemaal aantrekken alleen maar omdat het mode is...![]()
Iets anders...
[ afbeelding ]
Hoezo nou weer aziatenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wanneer leren die aziaten dat ze lelijk zijn en geen style hebben
Ik wil die rechter bril welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:18 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
en dit kijkt vast heel gemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
Wat nou, is handig tijdens het zonnen.quote:
Pics van jou met die bril als je 'm hebt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat nou, is handig tijdens het zonnen.
Ja, lekker liggen in de zon met sliertjes in de ogen, zoveel makkelijker dan een gewone zonnebril.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat nou, is handig tijdens het zonnen.
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zo iets hoor je ook niet op straat te dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |