Aightquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Skonk het volgende:
Eens met klacht, walgelijk.
Behalve met die Alladin broek, bij spange chicks blijft dat echt ooh-wee
Maar dat kan ook gewoon door de chick komen
Dat zou ze wel willen jaquote:
Ja ik blijf wel een jeans fanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aight.
Ik hoef zo'n Aladdinbroek ook niet man. Ik wil alleen jeans, leggings of rokjes
.
Nee. Het is lelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef JackieBrown het volgende:
Sommige meisjes staat het soms nog wel leuk hoor, zo'n harembroek en dan met van die hoge hakken.
Ik hoef het in ieder geval niet te proberen
wut?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opvallend dat er ook alleen maar ballen reageren. Het is akelig stil aan de andere kant.
Toen ik dit zag dacht ik hier aanquote:
Ik heb ook gereageerd HOORquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opvallend dat er ook alleen maar ballen reageren. Het is akelig stil aan de andere kant.
Nou en?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
Kut, door dit topic ging ik denken aan harembroeken, dacht ik, dat staat mij niet. Toen dacht ik: wat staat mij wel etc. etc. etc. nu ben ik online aan het shoppenDit topic gaat mij geld kosten.
Eens, maar dit is wel erg boring..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TL;DR is overbodig, reageer niet en klik het topic meteen weg aub.
Een voorbeeld van hoe het wel kan (heel basic, maar alsnog tig keer lekkerder dan bovenstaande):
[ afbeelding ]
Laat ik het er dan heel joviaal op houden dat smaken verschillenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef Dven het volgende:
Met de eerste en laatste is imho weinig mis.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
Kut, door dit topic ging ik denken aan harembroeken, dacht ik, dat staat mij niet. Toen dacht ik: wat staat mij wel etc. etc. etc. nu ben ik online aan het shoppenDit topic gaat mij geld kosten.
Boks manquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht TS, terechte klacht.
Boks.
Dan is het enige waar iets mis mee is jijzelf dudequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef Dven het volgende:
Met de eerste en laatste is imho weinig mis.
Ziet er saai uit. Dan liever de OP kleding wat spannender is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TL;DR is overbodig, reageer niet en klik het topic meteen weg aub.
Een voorbeeld van hoe het wel kan (heel basic, maar alsnog tig keer lekkerder dan bovenstaande):
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Sorry hè
. Wat staat je wel dan? Heb je eventueel ook pics om je reactie kracht bij te zetten?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja!
Kijk:Dat is al een stuk vrouwelijker, leuker en zomerser dan mijn OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nice
.
Jij begrijpt mequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:24 schreef female81 het volgende:
Het tweede plaatje daarentegen... da's een hoop geforceerde, semi-artistieke hipheid bij elkaar waarvan ik spontaan pijn aan m'n ogen krijg. En dan dat haar en die make-up er ook nog bij. Echte Kunstacademie-studenten-kleding in de negatieve zin van het woord.
('Vernieuwend', zeggen zogenaamde modekenners dan, die er een positieve draai aan willen geven.). Ik snap werkelijk waar niet hoe die mensen het in hun hoofd halen
.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:43 schreef Equites het volgende:
Mensen die hun eigen topics certificeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |