Mensen die het alleen maar mooi vinden omdat het haute couture is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:50 schreef Allure_ het volgende:
Leuke kleding in de OP! Mensen die haten op haute couture.
Mensen die mijn sarcasme niet begrijpen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mensen die het alleen maar mooi vinden omdat het haute couture is.![]()
Ontwikkel eens een eigen stijl....
Dat ligt dan natuurlijk ook aan de mensen, niet aan jou...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die mijn sarcasme niet begrijpen.
Eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:16 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het er ook maar net aan liggen hoe iemand het combineert. Helemaal baggy is het meestal niet echt, maar alleen de broek of de bovenkleding kan leuk zijn als de rest aansluitend is. Harembroeken zijn ook best leuk met een strakke top erboven.
helemaal baggy is helemaal gauw maken dat je uit mn ogen komtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:16 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het er ook maar net aan liggen hoe iemand het combineert. Helemaal baggy is het meestal niet echt, maar alleen de broek of de bovenkleding kan leuk zijn als de rest aansluitend is. Harembroeken zijn ook best leuk met een strakke top erboven.
Je weet dat het jouw mening blijft toch hè?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef speknek het volgende:
Nee harembroeken zijn niet leuk, maakt niet uit wat erboven. Hetzelfde geldt overigens voor leggings en schoudervullingen. En dat zegt iemand die mode nog best leuk vindt.
Tuurlijk. Dat onze meningen verschillen maakt die van de een of de ander niet fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:40 schreef griekjeee het volgende:
Je weet dat het jouw mening blijft toch hè?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Elynasedai het volgende:
Tja, afgrijselijk wat vrouwen/meisjes allemaal aantrekken alleen maar omdat het mode is...![]()
Iets anders...
[ afbeelding ]
Zo iets hoor je ook niet op straat te dragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Elynasedai het volgende:
Tja, afgrijselijk wat vrouwen/meisjes allemaal aantrekken alleen maar omdat het mode is...![]()
Iets anders...
[ afbeelding ]
Hoezo nou weer aziatenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wanneer leren die aziaten dat ze lelijk zijn en geen style hebben
Ik wil die rechter bril welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:18 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
en dit kijkt vast heel gemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
Wat nou, is handig tijdens het zonnen.quote:
Pics van jou met die bril als je 'm hebt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat nou, is handig tijdens het zonnen.
Ja, lekker liggen in de zon met sliertjes in de ogen, zoveel makkelijker dan een gewone zonnebril.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat nou, is handig tijdens het zonnen.
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zo iets hoor je ook niet op straat te dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |