quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef SmokeSome het volgende:
Ik ben bang dat ik kanker heb. Waarschijnlijk heb ik soa's en hiv. Ik heb met meerdere vrouwen gevreeen waaronder prostituees. Zonder condoom. En ik durf niet naar de dokter te gaan.
Dan heb ik alsnog liever dit dan de OP, des te minder stof, des te minder kan ermee misgaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef female81 het volgende:
Dit vind ik trouwens ook een redelijk onbegrijpelijk iets. Het moet een badpak voorstellen, en het is van een toonaangevende designer.
Mij doet het echter meer denken aan de inhoud van m'n Ehbo-doos (heb ik de Jackie-hoofdredactrice nog over getwitterd; ze bleek het al van meer mensen gehoord te hebben).
[ afbeelding ]
Misschien zijn er mannen die de hoeveelheid huid die te zien is lekker vinden, maar kom op... het ziet er niet uit. Topdesigner of niet.
Doe niet zo rebelsquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, juist voor dunnere meisjes.
Maar accentuerende kleding vind ik ook mooi hoor, het hangt gewoon af van de persoon die het draagt.quote:
Gelukkig niet de enige.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, juist voor dunnere meisjes.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef vigier het volgende:
En vrouwen die zich in dit soort kleding voortbewegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door gefreakte (vaak homofiele) modeontwerpers die zorgen dat het in de glossy's komt, en als je het maar vaak genoeg ziet ga je het vanzelf normaal vinden. Tenminste, bij velen werkt dat zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef SannekePanneke het volgende:
Snap het niet.. je bent toch een vrouw? waarom dan zulke 'mannen' kleding?
Dit soort ongein ook inderaad, ik wist alleen de juiste woorden bij Google niet echtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef vigier het volgende:
En vrouwen die zich in dit soort kleding voortbewegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |