Ga slape meissie.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, hypothetisch gezien:
1.
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze zich heeft laten ombouwen tot man.
Ben je dan ontmaagd door een man?
2.
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze dood is.
Ben je dan ontmaagd door een lijk?
Nee lijkt me
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
De trein missen tijdens een zelfmoordpoging! Dat is pas /faal!
Ik vond hem wel grappig hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je die hebben: Hello, My Name is... tong80! ?
Omdat het niet heul OP-waardig isquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is mijn samenvatting in de op![]()
-verhaaltje-
quote:
Kan heerlijk zijn als het niet te druk isquote:
Ik vind 'm ook grappig... maar ik denk dat het meer in ONZ pastquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig hier.Maar ja, schop maar.
quote:
Lekker slapenquote:
Klopt ja, drukte vind ik ook helemaal niets!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Kan heerlijk zijn als het niet te druk is
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje in Rotterdam, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze is verhuisd naar Amsterdam.
Ben je dan ontmaagd door een Amsterdammer?
Een collega van mij kent het spoorboekje uit zijn hoofd. Serieus. Het is echt freaky hoe hij exact weet te vertellen hoe laat je uit Roodeschol moet vertrekken om ';s middags in Houten aan te komen. Met alle overstapstations en tijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, goeie TT, hoor.
Alhoewel ik een trein nooit mis.
Trusten.quote:
Nee, dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje in Rotterdam, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze is verhuisd naar Amsterdam.
Umbrella eh eh eh eh ehquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Avey het volgende:
Bah ik moet naar de winkel... maar het regent keihard
Vond ik ook al... is beter met die nieuwe gastquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar die nieuwe cd van Di-rect is echt goed.
hier schijnt volop de zonquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Avey het volgende:
Bah ik moet naar de winkel... maar het regent keihard
Neen.quote:
Als ik lange afstanden reis zoals morgen dan doe ik dat meestal 1e klasquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, drukte vind ik ook helemaal niets!
Haha, dat soort dingen weet ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
Een collega van mij kent het spoorboekje uit zijn hoofd. Serieus. Het is echt freaky hoe hij exact weet te vertellen hoe laat je uit Roodeschol moet vertrekken om ';s middags in Houten aan te komen. Met alle overstapstations en tijden
Je moet er ook niet over nadenken, maar het gewoon doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik ga nooit seks hebben als ik er zoveel bij na moet denken hoor.
nee alsjeblieft....quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ja raad eens wat ik nou net van plan was om te kopenquote:
Wat een faal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja raad eens wat ik nou net van plan was om te kopen
Ik reis ook met een voordeelurenkaart. Scheelt inderdaad enorm. Soms 1e klas erbij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
Als ik lange afstanden reis zoals morgen dan doe ik dat meestal 1e klasHeb wel een Voordeeluren kaart dus opzich is het nog goed te betalen
Als je op een onbewoond eiland zit, mis je dan ook geen treinen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, goeie TT, hoor.
Alhoewel ik een trein nooit mis.
Hoelaat moet Myr de trein op Rotterdam Centraal nemen, als ze om 19:00 uur bij jou wil zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dat soort dingen weet ik ook wel.
OK, niet van alle stations op de minuut exact. Maar een ´wandelend spoorboekje´word ik weleens genoemd.
Scherp +1.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je op een onbewoond eiland zit, mis je dan ook geen treinen?
Haha.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
Als je op een onbewoond eiland zit, mis je dan ook geen treinen?
Nope. Jij wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Socios, heb je eigenlijk ook van die minitreintjes thuis?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Socios, heb je eigenlijk ook van die minitreintjes thuis?
Ja, dan moet je dus elke keer je eerste sekspartner gaan bellen om te vragen waar ze nu weer woont?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, niet van alle stations op de minuut exact. Maar een ´wandelend spoorboekje´word ik weleens genoemd.
Ik wil met de trein van Oslo naar Vladivostok. Wat is de snelste reis en hoe vaak moet ik overstappen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ll!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze aambeien heeft.
Ben je dan ontmaagd door een een meisje met aambeien?
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze aambeien heeft.
Maar als die aambeien weer weg zijn dan, he he, wat danquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er nog eentje gevonden achter in m'n kastquote:
Ligt eraan hoe zwart. Want ik heb geleerd dat niet alle zwart zwart genoeg is om als 'neger' door het leven te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou dan heb ik een vraag voor Ll. Stel je nuekt met een meisje, gewoon lekker chill, lekker kutje happen, lekker dit, lekker dat, en dan gaan jullie niet verder met elkaar. Een paar jaar later ontdek je dat ze zwart is geworden. heb je dan met een neger genuekt?
Weer nueckenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als die aambeien weer weg zijn dan, he he, wat dan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje gevonden achter in m'n kast
deze slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou dan heb ik een vraag voor Ll. Stel je nuekt met een meisje, gewoon lekker chill, lekker kutje happen, lekker dit, lekker dat, en dan gaan jullie niet verder met elkaar. Een paar jaar later ontdek je dat ze zwart is geworden. heb je dan met een neger genuekt?
Zwart als in Congonees.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwart. Want ik heb geleerd dat niet alle zwart zwart genoeg is om als 'neger' door het leven te gaan
Het spoorboekje bestuderen.quote:
Dat ze genummerd zijn weet ik, maar dat soort dingen ken ik dan weer niet.quote:Alle Amsterdamse kruispunten zijn genummerd en alle verkeersregelinstallaties ook en hij kent ook al die nummers uit zijn hoofd.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil met de trein van Oslo naar Vladivostok. Wat is de snelste reis en hoe vaak moet ik overstappen?
Hou je ook bij in welke trein je hebt gezeten oid?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Het spoorboekje bestuderen.Al van jongs af aan.
[..]
Dat ze genummerd zijn weet ik, maar dat soort dingen ken ik dan weer niet.
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze een man is geworden.
Maar waarom? Het zijn alleen maar getallen, tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Het spoorboekje bestuderen.Al van jongs af aan.
Die hadden we al gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze een man is geworden.
Sommige lezen ook het groene boekje, of de bijbel... snap ik ook niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar waarom? Het zijn alleen maar getallen, toch
Ik zag de fout maar ik vond hem wel vermakelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kruising tussen iemand uit Congo en Den Haag?
Die had ik al gezegdquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
Stel je vingert een meisje, lekker die vinger erin, misschien zelfs een lik van de tong, lekker lekker en dan jaren later hoor je dat haar kut dicht gegroeid is. Heb je dan een kut gevingerd?
dit dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige lezen ook het groene boekje, of de bijbel... snap ik ook niet.
Als hij van treinen houd kan ik me best voorstellen dat hij dat interresant vind
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had ik al gezegd![]()
Tegelijk met:
Of ben je dan weer maagd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had ik al gezegd![]()
Tegelijk met:
Het is wel meer dan dat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Maar waarom? Het zijn alleen maar getallen, toch
Nee, dat snap ikquote:
Blank als Laura van GTSTquote:
Ik ontvlucht het even want moet boodschappen doen!quote:
Dan kan ik me voorstellen dat je een boek over treinen leest en plaatjes bekijkt and so onquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige lezen ook het groene boekje, of de bijbel... snap ik ook niet.
Als hij van treinen houd kan ik me best voorstellen dat hij dat interresant vind
Werk zequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
Maar nu ga ik weer even werken
Ligt eraan. NS of Arriva?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een jongen, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor hij gek van treinen is.
Ben je dan ontmaagd door een freak?
HOAXquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een jongen, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor hij gek van treinen is.
Ben je dan ontmaagd door een freak?
Opa van 80 heeft al 65 jaar een relatie met zijn vrouw... goede seks enzo, vrouw gaat dood. Is hij dan ook maagd?quote:
Ik snap hem niet. Wat is een lulkoek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opa van 80 heeft al 65 jaar een relatie met zijn vrouw... goede seks enzo, vrouw gaat dood. Is hij dan ook maagd?
lulkoek dus
haha, lulkoek nspanke? lul en koeke hahahaha!!1111!!!1!![]()
Ah zie, dat wist ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is wel meer dan dat.
Alle treinen, verbindingen, reismogelijkheden etc. staan erin. Verschillende soorten treinen, noem maar op. Zoveel variatie...
Nouhou, ik zit maar grapjes te maken hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opa van 80 heeft al 65 jaar een relatie met zijn vrouw... goede seks enzo, vrouw gaat dood. Is hij dan ook maagd?
lulkoek dus
haha, lulkoek nspanke? lul en koeke hahahaha!!1111!!!1!![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef MissBitchy het volgende:
Ik was van plan even een was te vouwen, maar ik heb last van een kater![]()
[ afbeelding ]
Nee, want dit was serieus bedoeld wilde je beweren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouhou, ik zit maar grapjes te maken hoor
Hehehehehequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef MissBitchy het volgende:
Ik was van plan even een was te vouwen, maar ik heb last van een kater![]()
[ afbeelding ]
* MissBitchy mompelt iets over een donutquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Wat is een lulkoek?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
* MissBitchy mompelt iets over een donut
[..]
Hmm Bella, lastig.quote:
[..]