quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil met de trein van Oslo naar Vladivostok. Wat is de snelste reis en hoe vaak moet ik overstappen?
Hou je ook bij in welke trein je hebt gezeten oid?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Het spoorboekje bestuderen.Al van jongs af aan.
[..]
Dat ze genummerd zijn weet ik, maar dat soort dingen ken ik dan weer niet.
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze een man is geworden.
Ben je dan ontmaagd door een man?
Maar waarom? Het zijn alleen maar getallen, tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Het spoorboekje bestuderen.Al van jongs af aan.
Die hadden we al gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze een man is geworden.
Sommige lezen ook het groene boekje, of de bijbel... snap ik ook niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar waarom? Het zijn alleen maar getallen, toch
Ik zag de fout maar ik vond hem wel vermakelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kruising tussen iemand uit Congo en Den Haag?
Die had ik al gezegdquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
Stel je vingert een meisje, lekker die vinger erin, misschien zelfs een lik van de tong, lekker lekker en dan jaren later hoor je dat haar kut dicht gegroeid is. Heb je dan een kut gevingerd?
dit dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige lezen ook het groene boekje, of de bijbel... snap ik ook niet.
Als hij van treinen houd kan ik me best voorstellen dat hij dat interresant vind
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had ik al gezegd![]()
Tegelijk met:
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze dood is.
Ben je dan ontmaagd door een lijk?
Of ben je dan weer maagd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had ik al gezegd![]()
Tegelijk met:
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze dood is.
Ben je dan ontmaagd door een lijk?
Het is wel meer dan dat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Maar waarom? Het zijn alleen maar getallen, toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |