Scherp +1.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je op een onbewoond eiland zit, mis je dan ook geen treinen?
Haha.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
Als je op een onbewoond eiland zit, mis je dan ook geen treinen?
Nope. Jij wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Socios, heb je eigenlijk ook van die minitreintjes thuis?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Socios, heb je eigenlijk ook van die minitreintjes thuis?
Ja, dan moet je dus elke keer je eerste sekspartner gaan bellen om te vragen waar ze nu weer woont?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje in Rotterdam, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze is verhuisd naar Amsterdam.
Ben je dan ontmaagd door een Amsterdammer?
Wauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dat soort dingen weet ik ook wel.
OK, niet van alle stations op de minuut exact. Maar een ´wandelend spoorboekje´word ik weleens genoemd.
Ik wil met de trein van Oslo naar Vladivostok. Wat is de snelste reis en hoe vaak moet ik overstappen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dat soort dingen weet ik ook wel.
OK, niet van alle stations op de minuut exact. Maar een ´wandelend spoorboekje´word ik weleens genoemd.
Ll!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze aambeien heeft.
Ben je dan ontmaagd door een een meisje met aambeien?
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze aambeien heeft.
Maar als die aambeien weer weg zijn dan, he he, wat danquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er nog eentje gevonden achter in m'n kastquote:
Ligt eraan hoe zwart. Want ik heb geleerd dat niet alle zwart zwart genoeg is om als 'neger' door het leven te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou dan heb ik een vraag voor Ll. Stel je nuekt met een meisje, gewoon lekker chill, lekker kutje happen, lekker dit, lekker dat, en dan gaan jullie niet verder met elkaar. Een paar jaar later ontdek je dat ze zwart is geworden. heb je dan met een neger genuekt?
Weer nueckenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als die aambeien weer weg zijn dan, he he, wat dan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje gevonden achter in m'n kast
deze slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou dan heb ik een vraag voor Ll. Stel je nuekt met een meisje, gewoon lekker chill, lekker kutje happen, lekker dit, lekker dat, en dan gaan jullie niet verder met elkaar. Een paar jaar later ontdek je dat ze zwart is geworden. heb je dan met een neger genuekt?
Zwart als in Congonees.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwart. Want ik heb geleerd dat niet alle zwart zwart genoeg is om als 'neger' door het leven te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |