Ga slape meissie.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, hypothetisch gezien:
1.
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze zich heeft laten ombouwen tot man.
Ben je dan ontmaagd door een man?
2.
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze dood is.
Ben je dan ontmaagd door een lijk?
Nee lijkt me
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
De trein missen tijdens een zelfmoordpoging! Dat is pas /faal!
Ik vond hem wel grappig hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je die hebben: Hello, My Name is... tong80! ?
Omdat het niet heul OP-waardig isquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is mijn samenvatting in de op![]()
-verhaaltje-
quote:
Kan heerlijk zijn als het niet te druk isquote:
Ik vind 'm ook grappig... maar ik denk dat het meer in ONZ pastquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig hier.Maar ja, schop maar.
quote:
Lekker slapenquote:
Klopt ja, drukte vind ik ook helemaal niets!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Kan heerlijk zijn als het niet te druk is
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje in Rotterdam, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze is verhuisd naar Amsterdam.
Ben je dan ontmaagd door een Amsterdammer?
Een collega van mij kent het spoorboekje uit zijn hoofd. Serieus. Het is echt freaky hoe hij exact weet te vertellen hoe laat je uit Roodeschol moet vertrekken om ';s middags in Houten aan te komen. Met alle overstapstations en tijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, goeie TT, hoor.
Alhoewel ik een trein nooit mis.
Trusten.quote:
Nee, dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje in Rotterdam, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze is verhuisd naar Amsterdam.
Umbrella eh eh eh eh ehquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Avey het volgende:
Bah ik moet naar de winkel... maar het regent keihard
Vond ik ook al... is beter met die nieuwe gastquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar die nieuwe cd van Di-rect is echt goed.
hier schijnt volop de zonquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Avey het volgende:
Bah ik moet naar de winkel... maar het regent keihard
Neen.quote:
Als ik lange afstanden reis zoals morgen dan doe ik dat meestal 1e klasquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, drukte vind ik ook helemaal niets!
Haha, dat soort dingen weet ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
Een collega van mij kent het spoorboekje uit zijn hoofd. Serieus. Het is echt freaky hoe hij exact weet te vertellen hoe laat je uit Roodeschol moet vertrekken om ';s middags in Houten aan te komen. Met alle overstapstations en tijden
Je moet er ook niet over nadenken, maar het gewoon doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik ga nooit seks hebben als ik er zoveel bij na moet denken hoor.
nee alsjeblieft....quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ja raad eens wat ik nou net van plan was om te kopenquote:
Wat een faal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja raad eens wat ik nou net van plan was om te kopen
Ik reis ook met een voordeelurenkaart. Scheelt inderdaad enorm. Soms 1e klas erbij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
Als ik lange afstanden reis zoals morgen dan doe ik dat meestal 1e klasHeb wel een Voordeeluren kaart dus opzich is het nog goed te betalen
Als je op een onbewoond eiland zit, mis je dan ook geen treinen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, goeie TT, hoor.
Alhoewel ik een trein nooit mis.
Hoelaat moet Myr de trein op Rotterdam Centraal nemen, als ze om 19:00 uur bij jou wil zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dat soort dingen weet ik ook wel.
OK, niet van alle stations op de minuut exact. Maar een ´wandelend spoorboekje´word ik weleens genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |