Ik denk dat mensen zouden wegzappen. Zo vervelend was dat mens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
tvp.
Ik moest even lachen om Soemps verhaal. Het zou heel grappig zijn in een comedy serie
Cadeautjequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik ben me net toch weer getrakteerd op een gigantische poepluier
Wellicht, of juist niet om dezelfde redenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat mensen zouden wegzappen. Zo vervelend was dat mens.
Onzin, iedereen kijkt toch ook mr Beanquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zouden wegzappen. Zo vervelend was dat mens.
De een krijgt een koekje aangeboden, de ander een poepluier. Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik ben me net toch weer getrakteerd op een gigantische poepluier
Wat had jij dan willen hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
De een krijgt een koekje aangeboden, de ander een poepluier. Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld...
je krijgt wat je toekomt, denk ik dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De een krijgt een koekje aangeboden, de ander een poepluier. Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld...
Eet smakelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
je krijgt wat je toekomt, denk ik dan.
Ik neem nog een koekje
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
mr Bean is tenminste stil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Onzin, iedereen kijkt toch ook mr Bean.
Maar moet je je eens voorstellen dat het gewoon echt je buurman ofzo is. Dan zou je je ook dood ergerenquote:
Per definitie dan het koekje...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat had jij dan willen hebben?
Tinuviel afgewezen voor een baan, en het is te stil op werkquote:
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's lief, dank je wel
Maar nee, dat zal niet helpen![]()
Oh ik wist niet dat ze aan het solliciteren was. Is het voor een betere baan dan ze nu heeft of is ze die kwijt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinuviel afgewezen voor een baan, en het is te stil op werk![]()
Dus m'n motivatie om wat te gaan doen is 0, ik ga denk ik maar op tijd naar huis
Dan neem ik de koffie graag aan, zit hier toch te wachten totdat mijn PC (ik ben nu wel al weer online via dat ding) gereed is met installeren...quote:
Jij dikke armen? Kom op zeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
En soemp, wat een verhaalhoe halen die oude taarten het in hun hoofd om zo openlijk over je gewicht te oordelen??
Deed een mensje waar ik werkte ook.... ik mocht daar geen koekje weigeren, maar ze zei wel dat ik dikke armen en een dikke buik had.
Daar zat ik al aan te denken bij dat verhaal van Soempie, maar ik wist me te beheersen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]ben je geil of wil je 'n koekie?
Vorige baan -> geen verlenging bij einde contractquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik wist niet dat ze aan het solliciteren was. Is het voor een betere baan dan ze nu heeft of is ze die kwijt?![]()
En stil op het werk, daar klaagt mn vriend ook over ja, iedereen is op vakantie he. Kun je niet een muziekje opzetten oid?
Hier hoost het echt trouwens! en het is direct pikkedonker hierthuis
Pics ter beoordeling door een onafhankelijke jury?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
En soemp, wat een verhaalhoe halen die oude taarten het in hun hoofd om zo openlijk over je gewicht te oordelen??
Deed een mensje waar ik werkte ook.... ik mocht daar geen koekje weigeren, maar ze zei wel dat ik dikke armen en een dikke buik had.
Raar dat dat niet even in het IT centrum gedaan is? Waarom zou je moeten updaten op de werkplek? Kunnen ze dat ding niet gewoon een nachtje updates laten draaien en vervolgens dat ding compleet aan jou leveren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan neem ik de koffie graag aan, zit hier toch te wachten totdat mijn PC (ik ben nu wel al weer online via dat ding) gereed is met installeren...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling door een onafhankelijke jury?
Oh ja dat is wel echt balen! Slechte tijd natuurlijk ook, Ik leef met dr meequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige baan -> geen verlenging bij einde contract![]()
Dus heel druk aan het solliciteren, maar nog geen succes dus![]()
Eerder hoosde het hier ook al, nu weer droog en zonnig (veel stapelwolken)
Ik heb mijn PC vanmorgen pas in storing gemeld en ik was al verrast dat ik 2 uur later een nieuwe op mijn bureau kreeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar dat dat niet even in het IT centrum gedaan is? Waarom zou je moeten updaten op de werkplek? Kunnen ze dat ding niet gewoon een nachtje updates laten draaien en vervolgens dat ding compleet aan jou leveren?
Ah, zo doen heel veel grote bedrijven dat, waar de ict uitbesteed is aan bijvoorbeeld Atos Originquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn PC vanmorgen pas in storing gemeld en ik was al verrast dat ik 2 uur later een nieuwe op mijn bureau kreeg.
We hebben hier geen IT centrum dat PC's voor levering inricht.
De PC's worden hier vanaf de server ingericht met een basis-image (dat regelmatig wijzigt) en daarna wordt op basis van je profiel herkend welke software je aanvullend moet hebben en die niet gedetecteerd wordt. Dat wordt dan vervolgens aangeboden als packages die één voor één zichzelf installeren.
De basis zaken kan ik nu dus wel (mail, bestanden, internet), maar de specifieke zaken installeren zich nu op de achtergrond...
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling door een onafhankelijke jury?
Zoiets, ja...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, zo doen heel veel grote bedrijven dat, waar de ict uitbesteed is aan bijvoorbeeld Atos Origin.
quote:
Ah, dat is echt enorm klote.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4 aanwezig?
Ik wil hem bij deze vertellen dat ik per direct stop met 3FM. Ik ben me wezenloos geschrokken over de toekomstplannen van die radiozender.
Ik week al overdag uit naar Kink FM omdat die zender meer rustgevend is voor zowel ik als mijn radio...
Ik heb wel vaker 3FM verlaten, maar nu is de breuk definitief...
Weer niet, klote zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerder hoosde het hier ook al, nu weer droog en zonnig (veel stapelwolken)
Ja hoor, het rookverbodquote:Het rookverbod, de economische crisis en de rol van sociale media hebben diepe wonden geslagen in de discothekenbranche. Maar ook de concurrentie van de vele evenementen speelt de branche parten.
Aan een biertje voor 3 euro zal het toch niet liggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-langzame-dood.html
Traditionele discotheek sterft langzame dood
Met een stukje:
[..]
Ja hoor, het rookverbod
Ga toch weg man.
Ik denk vooral de saaie muziekkeuze/saaie sfeer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Aan een biertje voor 3 euro zal het toch niet liggen?
Ik denk dat niemand de tekst leest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
zo. problem solved. (al had ik het idee dat niet iedereen me geloofde)
oh shut upquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand de tekst leest.
hmmm er wordt hier wel erg op me neergekeken hoor als ik met haar loopquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
PS![]()
![]()
Al wilde ik altijd juist heel graag dat mensen dachten dat het mijn kindje was![]()
Welke tekst?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand de tekst leest.
combinatie van all of the above denk ik danquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk vooral de saaie muziekkeuze/saaie sfeer.
Neergekeken?? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm er wordt hier wel erg op me neergekeken hoor als ik met haar loop
Omdat je zelf nog zo jong bent?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm er wordt hier wel erg op me neergekeken hoor als ik met haar loop
dat dusquote:
En dat de gasten een gemiddelde leeftijd van 16 hebben helpt ook niet veel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
combinatie van all of the above denk ik dan
Ik zal eerlijk bekennen dat ik ook wel eens meewarig kijk als ik een jonge meid met een kind zie lopen. Ik denk dan meestal ook gelijk dat het kind van haar is.quote:
Tokkies en negerinnen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk ook wel naar jonge moeders, maar ik krijg pas een meewarig gevoel bij bepaalde types jonge moeders....
Ik vind babies meestal maar lelijk maar dit is wel een schatjequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Tis wel echt een schatje trouwens, PShoe oud is ze?
Het eerstequote:
In Rotterdam ook dus vandaar dat ik ze zo kan benoemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het eerste![]()
Het tweede alleen als ze ook aan het eerste vooroordeel voldoen (en dat is in mijn wijk wel redelijk vaak het geval)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
zo. problem solved. (al had ik het idee dat niet iedereen me geloofde)
vijf maandenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Tis wel echt een schatje trouwens, PShoe oud is ze?
neuhquote:
Ja las het, maar we waren alweer 250 berichten verder en wilde het niet nogeens aanhalen :pquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:54 schreef Etcetera het volgende:
CaLeX, ik weet niet of je het nog gezien had, maar die Martijn had ik het dus wel over
Ohhww.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh als jullie dr toch leuk vinden kan ik deze foto ook nog wel droppen
[ afbeelding ]
"The chances of anything coming from Mars are a million to one," he said.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
-> OUDquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog max. 4 posts met baby's en dan is het wel weer genoeg voor vandaag, dacht ik zo...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog max. 4 posts met baby's en dan is het wel weer genoeg voor vandaag, dacht ik zo...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lijkt zo wel heel erg op mama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |