quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:13 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Daarom is dit ook mijn favoriete forum
Hetgene dat ik postte meende ik niet hoor
Ik had altijd de gewoonte om het nieuwe topic er nog even erbij te zettenquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
quote:Wie zijn de moderators?
HeatWave
Mail: HeatWave apestaartje fok.nl
Msn: psoeting apestaartje hotmail.com
Klonk
Mail: klonk apestaartje fok.nl
MSN: klonk apestaartje xs4all.nl
BrandX
Mail: brandx apestaartje fok.nl
MSN: josehuitema apestaartje hotmail.com
jawel, maar we gaan het niet promoverenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Arcee het volgende:
Mag tezijnertijd als er aanleiding toe is wel weer open, toch?
kun je weer eens een leuk stats topic in elkaar zetten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Arcee het volgende:
Mag tezijnertijd als er aanleiding toe is wel weer open, toch?
ik zie, naast de inmiddels verwijderde fipo, niets wat offtopic of gebagger is. De posts zijn erg logisch, je OP is namelijk niet echt duidelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef vlg het volgende:
kan iemand dit Waarom maken we zo probleem van de npo weer blinkend opboenen?
Die regel is er niet om topiques zoals deze te verbieden, maar om te voorkomen dat users tekst en uitleg vragen over actuele bans.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bans voor zaken die buiten FOK! gebeurden... Bans bespreken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef idiot---boy het volgende:
![]()
![]()
mijn klacht: met een slotje is het laatste bericht soms arrogant gebagger van een mod, ze voelen zich zeker heel groot, en dan handenwrijvend grijnzen omdat niemand meer kan reageren
![]()
Moet je dat niet in KLB zetten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef idiot---boy het volgende:![]()
![]()
mijn klacht: met een slotje is het laatste bericht soms arrogant gebagger van een mod, ze voelen zich zeker heel groot, en dan handenwrijvend grijnzen omdat niemand meer kan reageren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |