Hoi, alles goed?quote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef BrandX het volgende:
Behalve dat ik zwak ziek en misselijk ben, mag ik niet te veel klagen.
Zeer bespottelijke opmerking. Dit gaat veel te ver. Spotten met familieleden zou niet getolereerd moeten worden.quote:
och, je komt vaak genoeg in KLB om daar wel tegen te kunnen, je krijgt daar wel erger naar je hoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
4 frikandellen speciaal.....
[..]
Zeer bespottelijke opmerking. Dit gaat veel te ver. Spotten met familieleden zou niet getolereerd moeten worden.
Ik heb je in mijn reactie al aangegeven waar je terecht kanquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef Yoewie het volgende:
Dat jij het een duf liedje vind, is jouw mening. Hier kan over gediscussieerd worden. Ik vind het een ge-wel-dig liedje!
Ook is mijn vraag hoe dit liedje + clip tot stand is gekomen. Er ging een gerucht dat dit via FOK is gekomen. Zie de vraagstelling in het topic. Is wel een topic waard vind ik.
Bovendien, wie zegt dat het liedje 2-3 jr oud is? heb je research gedaan en het betreffende topic gevonden? Ook dat was mijn vraag. het was namelijk een gok van me.
Overweeg nog eens mijn topic te her-openen en graag hoor ik dan in welk subforum deze hoort
Ik zou eerst leren lezen voor je een topic opent jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:35 schreef Yoewie het volgende:
Dus ik mag geen eigen topic openen? Ook niet in MUZ?
Wat mijn collega zegtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou eerst leren lezen voor je een topic opent ja.
Ze zegt dat je het in MUZ kan proberen maar dan wel met een beetje meer inhoud, anders gaat het daar ook dicht.
Helemaal goed toch? Meedenken wordt alleen maar gewaardeerdquote:
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal goed toch? Meedenken wordt alleen maar gewaardeerd
Het had net zo goed een toffe schot in de roos geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |