quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Topicsluit angst? Wat, omdat ik niet als een gek doorpost om het vol te gooien?
Jouw pisbuis moet op slotquote:
Ik denk dat je eerst nog wat tarwe, mout en hop moet hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
als ik die biergistpillen in mijn blikje spa rood keil, zou je dan instant-beer krijgen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst nog wat tarwe, mout en hop moet hebben.
Lowlandsquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook weer, met Lowlands krant in mijn knuisjes.
hoe kom je aan dat krantje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook weer, met Lowlands krant in mijn knuisjes.
Zit bij de NRC Next waar ik een abo op hebquote:
krijg je weer van die loveparade taferelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef febster het volgende:
En ze zetten Dettmann&Klock in een container waar 200 man in kunnen. WTF.
Vakansiequote:
Nog 3 uurquote:
Wel een toffe krant iddquote:
Ja slaat echt nergens op, maar goed, wel tof 'blokkenschema'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijg je weer van die loveparade taferelen
LL wil de house areas niet te groot maken anders komen er geen hippies meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ja slaat echt nergens op, maar goed, wel tof 'blokkenschema'.
Mwaah, in de Bravo komen Len Faki, Dave Clark, Deadmau5, A-Trak, Dr Elektroluv, Richie Hawtin, Benny Rodrigues B2B met Darko Esser, Bloody Beetroots, Benga&Skream, Groove Armada, Noisia, Ed Rush, Netsky, Black Sun Empire etcquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
LL wil de house areas niet te groot maken anders komen er geen hippies meer
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moetquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Maar op zich heb je wel gelijk, anders komt straks als het Extrema publiek erheen en dat is niet de 'doelgroep'.
Nee gekkie, die geven veel meer gasquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Mwaah, in de Bravo komen Len Faki, Dave Clark, Deadmau5, A-Trak, Dr Elektroluv, Richie Hawtin, Benny Rodrigues B2B met Darko Esser, Bloody Beetroots, Benga&Skream, Groove Armada, Noisia, Ed Rush, Netsky, Black Sun Empire etc
Toch redelijk veel techno/house/minimal/dubstep/dnb. Had een Dettmann&Klock toch ook mooi tussen gepast lijkt me zo.
leuke vriendin heb je danquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
Ik mag niks leuks meer zeggen over mn werk tegen een vriendin, omdat haar werk saai is
iew nee, krijg je van die onedayflies over de vloer die de tent uitrennen als het 145bpm+ wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Maar op zich heb je wel gelijk, anders komt straks als het Extrema publiek erheen en dat is niet de 'doelgroep'.
Je moest eens weten hoeveel coke en pillen er bij een guus meeuwis "concert' doorheen gaan..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moet
Ja maar dat is de artiest zelf, ik heb het over het publiekquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel coke en pillen er bij een guus meeuwis "concert' doorheen gaan..
ik ook KUTquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar dat is de artiest zelf, ik heb het over het publiek
Ik kan je zo wat setjes sturen waarbij het niet het geval was. Vorig jaar in de Westergas was het een al 'space', 2 uur lang vrij vlak. En Len Faki geeft echt meer gas dan ik hun ooit heb horen doenquote:
Het regent hier, wil dus niemand nu over het weer praten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, mijn reactie was ook dat ze dan ander werk moet zoeken
misschien ben ik dan ff in de war. Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan je zo wat setjes sturen waarbij het niet het geval was. Vorig jaar in de Westergas was het een al 'space', 2 uur lang vrij vlak. En Len Faki geeft echt meer gas dan ik hun ooit heb horen doen.
Omdat techno/dubstep op dit moment heel groot is? Net zoals indie/hiphop dat een aantal jaar geleden was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moet
hier niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het regent hier, wil dus niemand nu over het weer praten?![]()
boeiend?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat techno/dubstep op dit moment heel groot is? Net zoals indie/hiphop dat een aantal jaar geleden was.
wil best ruilen hoor...jullie 2 festivals van een lang weekend vol techno per jaar en wij 40 (pop)rock/metal dagfeesten per jaar?quote:
Als dat zo was, dan waren er wel meer rock festivals/feesten he? Als er geld te verdienen valt dan springt de muziekbranche daar wel op in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boeiend?
Rock (in welke vorm dan ook) is altijd groter geweest en zal dat zijn...houd die festivals dan lekker zo. Voor dat andere heb je extrema en wat er nog meer georganiseerd wordt 40x per jaar.
Dat is het probleem juist met 'dance' muziek...zoveel stromingen en ieder jaar is er weer een andere stroming 'in'...en de massa huppelt er vrolijk achteraanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef febster het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan waren er wel meer rock festivals/feesten he? Als er geld te verdienen valt dan springt de muziekbranche daar wel op in.
het waaitquote:
Heel plaatselijk.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef febster het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan waren er wel meer rock festivals/feesten he? Als er geld te verdienen valt dan springt de muziekbranche daar wel op in.
als het maar een 'frisse' wind isquote:
ik denk dat Dancers wel geld uitgeven en de rockers niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist met 'dance' muziek...zoveel stromingen en ieder jaar is er weer een andere stroming 'in'...en de massa huppelt er vrolijk achteraan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist met 'dance' muziek...zoveel stromingen en ieder jaar is er weer een andere stroming 'in'...en de massa huppelt er vrolijk achteraan
quote:
het wordt wel steeds meer, daar geef ik je gelijk in. maar misschien houden die nu juist die feztivals alive..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef ArTiC het volgende:
ach ja..ik gun jullie echt die feestjes wel...ik vind het alleen jammer dat op die paar leuke festivals die NL heeft de (wat ik dan noem) echte festivalmuziek verdreven wordt door techno/dance/house etc
of niet...festivals hebben nooit verlegen gezeten om veel publiek...juist vanwege het feit dat er maar een paar zijn en dat dat het 'festivalpubliek' (in jouw woorden: kuthippies) behoorlijk trouw is....bands als Metallica/Pearl Jam/Smashing Pumpkins etc trekken nog steeds evenveel publiek als 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt wel steeds meer, daar geef ik je gelijk in. maar misschien houden die nu juist die feztivals alive..
Lees je in. Pinkpop was 5/6 jaar geleden zo goed als dood en hetzelfde geldt voor Lowlands. Of denk je dat ze voor de lol opeens niet meer met Pinksteren zitten of dat Lowlands nu een week eerder zit?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of niet...festivals hebben nooit verlegen gezeten om veel publiek...juist vanwege het feit dat er maar een paar zijn en dat dat het 'festivalpubliek' (in jouw woorden: kuthippies) behoorlijk trouw is....bands als Metallica/Pearl Jam/Smashing Pumpkins etc trekken nog steeds evenveel publiek als 15 jaar geleden.
Agreed! Rot lekker op met je bliepjes, gitaren motten we!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef ArTiC het volgende:
ach ja..ik gun jullie echt die feestjes wel...ik vind het alleen jammer dat op die paar leuke festivals die NL heeft de (wat ik dan noem) echte festivalmuziek verdreven wordt door techno/dance/house etc
Dat komt omdat pinkpop met baggeracts begon te komen. Allemaal van die popprinsesjes enzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef febster het volgende:
[..]
Lees je in. Pinkpop was 5/6 jaar geleden zo goed als dood en hetzelfde geld voor Lowlands. Of denk je dat ze voor de lol opeens niet meer met Pinksteren zitten of dat Lowlands nu een week eerder zit?
En dat kwam weer omdat ze de Metallica's van deze wereld niet meer konden boeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat pinkpop met baggeracts begon te komen. Allemaal van die popprinsesjes enzo
True. Maar das een heel andere doelgroep. Overigens denk ik dat die doelgroep nu niet meer bestaat, de 'echte' alternatieven/metalheads enzo, die zie je nu overal nog maar nauwelijks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
het ging mis toen ze DOA vermoordden
de hippies!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef febster het volgende:
[..]
True. Maar das een heel andere doelgroep. Overigens denk ik dat die doelgroep nu niet meer bestaat, de 'echte' alternatieven/metalheads enzo, die zie je nu overal nog maar nauwelijks.
schelden op electronische muziek terwijl een beetje gitaar toch echt een electronisch instrument is..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Agreed! Rot lekker op met je bliepjes, gitaren motten we!
I'll fart in your general directionquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
schelden op electronische muziek terwijl een beetje gitaar toch echt een electronisch instrument is..
spanjoolgitaar uitgezonderd.
Eat gist! that!
Klopt, die zijn allemaal vaders en moeders inmiddels,quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef febster het volgende:
[..]
True. Maar das een heel andere doelgroep. Overigens denk ik dat die doelgroep nu niet meer bestaat, de 'echte' alternatieven/metalheads enzo, die zie je nu overal nog maar nauwelijks.
ik heb niet zoveel met dubstep, vaak te langzaam voor mij (liefst hoor ik muziek met minstens de snelheid van mijn hartje of 10% meer.)quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef febster het volgende:
Tegenwoordig zijn het vooral de hipsters die je overal ziet. Op Lowlands en op de technofeesten. Plus idd dance evolueert steeds verder, nu is techno/minimal behoorlijk in en natuurlijk de dubstep in velerlei vormen. Vooral dat laatste gaat dit jaar (weer) veel gedraaid worden op LL.
Ni! Ni!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I'll fart in your general direction
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga tegenwoordig gewoon voor de karaokefeestjes
Oh vet, waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
Wilde mijn broer doen op het campingveldje. Me meteen afgemeld.
\wie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
het ging mis toen ze DOA vermoordden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh vet, waar kan ik me inschrijven?
death on arrival ofwel dynamo open acidquote:
ookquote:
ik iig wel, bij BB is het NS-afhankelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook![]()
zijn jullie rond een uur of 19 thuis vanavond?
ik kom ff die kabel terugbrengenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik iig wel, bij BB is het NS-afhankelijk
screaming like a girl.. doet mijn neefje ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hij gilt, onwerkelijk hoog. Wilde het filmen maar op dat moment was hij klaar met gillen.
Ah oke, dus het is iets babiesachtig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
screaming like a girl.. doet mijn neefje ook.
Oh dat deed mijn broertje ook altijd, echt gruwelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hij gilt, onwerkelijk hoog. Wilde het filmen maar op dat moment was hij klaar met gillen.
Oh dan. Hoeveel eten moet ik in de kelder leggen zodat ik hem over 14 jaar gezond terug krijgquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat deed mijn broertje ook altijd, echt gruwelijk
Troost: over 14 jaar komt de baard in de keel
Wel een schuur toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh dan. Hoeveel eten moet ik in de kelder leggen zodat ik hem over 14 jaar gezond terug krijg![]()
wij hebben heul geen kelder![]()
Het kan wel, maar als je de gezondheid wil waarborgen zou ik wel een voedselluik maken. En een hittelamp ophangen, net als bij kuikensjes en wietplantenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
potatoe, potátoe
Dus. We hebben inderdaad een schuur.
Maar er zit een deur in. 2 zelfs.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan wel, maar als je de gezondheid wil waarborgen zou ik wel een voedselluik maken. En een hittelamp ophangen, net als bij kuikensjes en wietplantenGroeien ze beter
stop bitching of neem mijn agenda over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah oke, dus het is iets babiesachtig.
kijk, als jij nou gewoon op kraamvisite was geweest..dan kon je het beamen enzulks![]()
een hittelamp voor wietquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan wel, maar als je de gezondheid wil waarborgen zou ik wel een voedselluik maken. En een hittelamp ophangen, net als bij kuikensjes en wietplantenGroeien ze beter
iedereen moet weten hoe je hennep teeltquote:
je moet zonlicht nabootsen, niet je kachel, da ga vanzelluf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry dat ik op mijn 17e met die crap gestopt ben
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
stop bitching of neem mijn agenda over.
nee, verkeerde info aan Marie geven, zodat ze dadelijk met alleen een kacheltje heel dr schuur of tomato volzet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedereen moet weten hoe je hennep teelt
het was niet onaardig bedoeld, mijn lieve fruitdruifjequote:
Het ging toch om het in leven houden van d'r larve?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, verkeerde info aan Marie geven, zodat ze dadelijk met alleen een kacheltje heel dr schuur of tomato volzet.
die kost geld, wiet brengt geld op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging toch om het in leven houden van d'r larve?
dan nu een gistpilquote:
tot nooit meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef r8ality het volgende:
Verkansieeeeeee! Haudoe en tot ooit weer.
veel plezier!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef r8ality het volgende:
Verkansieeeeeee! Haudoe en tot ooit weer.
Compeedsquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar met een leuke pleister issie al minder vervelend
* naar foto SQ zoekt in soon-to-be-blackmailed-mapquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ter uwer vermaak
Kijk mij eens sexy poseren! #2
Doe geen moeite, ik heb die pics alquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
* naar foto SQ zoekt in soon-to-be-blackmailed-map
quote:
14 jaarquote:
Dubieuze opmerking van een vader van een dochter van een jaar of 8quote:
expect the unexpected..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dubieuze opmerking van een vader van een dochter van een jaar of 8
je bent anders zelf ook snel gaan glurenquote:
Nee...ik weet gewoon dat die Voe (waar half meerderjarig fok op geilt) maar 14 is..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent anders zelf ook snel gaan gluren
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...ik weet gewoon dat die Voe (waar half meerderjarig fok op geilt) maar 14 is..
Daar sta je dan in je megamindy pakquote:
Dat vind ik nog het ergste..ze ziet eruit als een mooie meid van 18/19/20quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze ziet er op die foto wel uit als 18..ish
ja nu wil ik dit ook.quote:
goed stel..2 van die zwakke kneusjes bij elkaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:47 schreef Levitation het volgende:
Thuis de minst zieke van de 2 zijn, da's kut.
Soort zoekt soms soortquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed stel..2 van die zwakke kneusjes bij elkaar
*zoekt een lelijke vrouw zonder vrienden*quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*zoekt een lelijke vrouw zonder vrienden*
ik hou niet van zelfspot maar je moet hier wel want anders doet iemand anders het voor jequote:
Ik zal het niet doen, wees niet bangquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hou niet van zelfspot maar je moet hier wel want anders doet iemand anders het voor je
Daar gaat mijn beeld van Duch als de stabiele factor in jullie huwelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal het niet doen, wees niet bang
Ach DuchessX en ik passen op bepaalde fronten ook goed bij elkaar hoor, zijn b.v. allebei knettergek
Te weinig opslag helaas, mijn huidige schijf is 1 TB maar die schakelt niet automagisch uit als de pc uitgezet wordt en dat vind ik lastig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:32 schreef ArTiC het volgende:
Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een nieuwe portable HD
[ afbeelding ]
Leuke iBood aanbieding vandaag
waar dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel spieren in mijn lichaam heb, en dat ik ze zo veelvuldig gebruik.
niet genoeg en 1TB dingen heb ik al zoveel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:32 schreef ArTiC het volgende:
Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een nieuwe portable HD
[ afbeelding ]
Leuke iBood aanbieding vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Juup© het volgende:
SPAM via PMgewoon melden, de vieze spammertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
* speelt met nieuwe Iphone...
hij is mooi Feb
quote:
ik bel mn oma, misschien heeft ze interessequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Inu het volgende:
Tsadadara, nummer 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mn zus, die houdt van meisjeskleuren
Nee, hij is voor mn zusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bel mn oma, misschien heeft ze interesse
Smeerlapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
hij is mooi Feb
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef febster het volgende:
[..]
Smeerlap. Ik krijg hem vandaag niet
, ivm Sziget misschien toch ook wel handig.
wel netjes gedaan hoor. Gehaakte Chapeauquote:
Waar kan ik bestellen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Inu het volgende:
Tsadadara, nummer 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mn zus, die houdt van meisjeskleuren
nee ik hoef alleen het haaksel, die kan ik zelf op een sloop monteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb nog een lichtgrijs kussen liggen waar iets op kan
Uhm, daar moet ik wel even naar zoeken... Ik heb nog nooit oranje of appeltjesgroen gezien waar ik mn wol koopquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik hoef alleen het haaksel, die kan ik zelf op een sloop monteren.
Oranje en appelgroen
Nope... Waarschijnlijk wel in echte wolwinkels, maar daar betaal je snel 3 tot 5 euro voor een bol ofzo... maar ik zal eens rondkijkenquote:
Tof!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:44 schreef Inu het volgende:
Oh, mn haakvriendinnetjes hadden een tip
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, als ik dit bestel moet ik 6 euro verzendkosten betalen, doe dat maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tof!
Ik zal wel even met bb overleggen, die is nogal picky als het om interieurdecoratie gaat![]()
Bereken je alvast de prijs?
Jamaar uurloon enzquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, als ik dit bestel moet ik 6 euro verzendkosten betalen, doe dat maarHou ik de wol die over is
Ok, dan betaal je de wol ookquote:
Rob heeft hem ook al, sinds gisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
hij is mooi Feb
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Juup© het volgende:
SPAM via PMHij had notabene mijn username foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan ga ik je kutboek ook niet sponseren.
Terwijl jij ook niet wars bent van hilarische taalfouten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij had notabene mijn username fout
Ja dan ga ik je kutboek ook niet sponseren.
't is weer goed nasiweerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een telefoon waar je mee kan bellen![]()
Hoe je die ook vasthoudT
tja...kamper hequote:
die deed ik juis expres, omdat ik niet wil dat google die post indexeertquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terwijl jij ook niet wars bent van hilarische taalfouten.
Vet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok, dan betaal je de wol ookIs mijn uurloon de wol die over is
Deze bollen zijn een euro per stuk. Echt uurloon heb ik toch niet, misschien als ik wat meer geoefend ben en ik ze echt wil gaan verkopen
Nu komt ie gewoon in mn portfolio
Hier staat alles: http://www.hobbygigant.nl(...)ramien-breimode.htmlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vet!
Ik ga nog even nadenken over de kleuren
quote:Lady Amanda Williams.
52 Oxford Street,
England.
Email:ladyawillaims077@gmail.com
Here writes Lady Amanda Williams, suffering from cancerous ailment. I was married to Sir Richard Williams an Englishman who is dead. My husband was into private practice all his life before his death. Our life together as man and wife lasted for three decades without child, My husband and I made a vow to uplift the down-trodden and the less-privileged individuals as he had passion for persons who can not help themselves due to physical disability or financial predicament.When my late husband was alive he deposited the sum of Ј20 Million which were derived from his vast estates and investment in capital market with his bank here in UK. Presently, this money is still with the bank. Recently, my doctor told me that I have limited days to live due to the cancerous problems I am suffering from. Though what bothers me most is the stroke that I have in addition to the cancer. With this hard reality that has befallen my family and me I have decided to donate this fund to you and want you to use this gift to fund the upkeep of widowers, orphans, the down-trodden, and persons who prove to be genuinely handicapped financially. I took this decision because I do not have any child that will inherit this money and my husband relatives are bourgeois and very wealthy persons and I do not want my husband's hard earned money to be misused or invested into ill perceived ventures. I do not need any telephone communication in this regard due to my deteriorating health. As soon as i receive your reply I shall give you the contact of the bank in UK. I will also issue you a Letter of Authority that will empower you as the original beneficiary of this money.Please assure me that you will act just as I have stated herein, You can contact email address: ladyawillaims077@gmail.com Lady Amanda Williams.
autist aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
Oh, dan doe maar 100 euro voor het kussen
Ik heb net een nieuwe accu gehaald en de meneer heeft meteen even uitgelegd hoe ik mn raam fixteHij wilde het in principe wel meteen doen, maar hij kreeg hem zo snel niet los
En hij heeft mn oude accu weggegooid en mn nieuwe in de kofferbak gezet
Nu zet Job hem er morgen in en is mn autootje weer zo goed als nieuw
hele lange draden tussen de accu in de vuilnisbak en de autoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
autist aan
Hoe ben je dan thuisgekomen? Met de auto? En hoe doe je dat met de accu in je kofferbak?
En de andere accu in de prullenbak?
autist uit
Oh, toen ie kapot ging hebben we de accu van mn broers kapotte auto er even ingezetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
autist aan
Hoe ben je dan thuisgekomen? Met de auto? En hoe doe je dat met de accu in je kofferbak?
En de andere accu in de prullenbak?
autist uit
via het raam en de kofferbak?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hele lange draden tussen de accu in de vuilnisbak en de auto
England, dat zie je toch!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef amaranta het volgende:
ik ga dat adres even googlemapsen, in welke stad?
ze ontkennen iig geen problemenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef febster het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-topprioriteit.html
HOE is het mogelijk? Ik weet niet wat ze daar in Redmond aan het doen zijn, maar letten op de consumer products markt is het zeker niet. Bill fuckin Gates kwam 10 jaar geleden al het podium op met een protype tablet en hij zei dat het de toekomst was. En nu worden er eerst tig miljoen tablets verkocht en dan denken ze *krab krab*, hey een tablet, das wel een goed idee?
quote:
Ja duh! Wired voorspelde de iPad/tablet in 1999 en kijk in 1982 al, dus dat is niks nieuws. Maar ze hadden toch zelf wel met een succesvolle tablet kunnen komen als de CEO daar in 2000 al de toekomst in zagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef ArTiC het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tablet-pc
Ze bestonden al voor de iPad
Ik had het over de consumer products markt hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef ArTiC het volgende:
hotmail was idd een failure, niemand gebruikt dat
+ exchange, de hele serverfamilie, AX, CRM, Sharepoint etc...allemaal mislukkingen die geen enkel bedrijf gebruikt
Microsoft is veel meer dan datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had het over de consumer products markt he
Met of zonder uitzetijzer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:37 schreef ArTiC het volgende:
gelukt
PC kast is weer dicht en heeft nu een raampje
wa?quote:
nopequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
WAKKER WORDEN! Ja juup, jij bent al wakker.
vet!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef Inu het volgende:
Oh, SQ heb net iets gekocht wat je misschien ook wel leuk vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog een soort fluor oranje waar ik geen plaatje van kan vinden
om 10 voor 9 was ik al onderweg naar de praxisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
WAKKER WORDEN! Ja juup, jij bent al wakker.
Ik heb je post uitgeprint en in de prullenbak gegooidquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:44 schreef febster het volgende:
Voor die het willen weten Faberyayo's mixtape is te downloaden op hetgrotegedoe.nl
Nope, gaat nog wel even duren ben ik bang. En wees gerust, ik heb geen iPad gekocht hoor.quote:
Mis ik het woord "nog" tussen heb en geen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef febster het volgende:
[..]
Nope, gaat nog wel even duren ben ik bang. En wees gerust, ik heb geen iPad gekocht hoor.
Mijn pa heeft er ook één.quote:
Zeg nooit nooit, maar ik acht de kans niet heel grootquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mis ik het woord "nog" tussen heb en geen?
Ouwe lulquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er ook één.
Heb em overigens niet gezien maar het schijnt er 1 zonder 3G te zijn.
Geen idee, mijn broertje vroeg of ik de ipad gezien had toen ik wegging.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ouwe lul. Zonder 3G dus hij kan niet buiten wifi bereik (zijn buro of de bank) internetten. Wat vond hij ervan?
Yeps. Dat idee had ik al dat het ding niet het huis uitkwam. Als ik niet regelmatig met de trein zou reizen dan was Wifi voor mij ook voldoende.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, mijn broertje vroeg of ik de ipad gezien had toen ik wegging.
Ze hebben daar gewoon Wifi in en rond het huis, (een router in de meterkast en een accespoint in de eetkamer) dus dat gaat wel goed. Waarschijnlijk komt dat ding het huis toch niet uit.
En het 3G signaal daaro is niet heel betrouwbaar.
Moet je daar trouwens niet een simkaart voor in dat ding douwen?
ja, incl abo van 29,95 per maandquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, mijn broertje vroeg of ik de ipad gezien had toen ik wegging.
Ze hebben daar gewoon Wifi in en rond het huis, (een router in de meterkast en een accespoint in de eetkamer) dus dat gaat wel goed. Waarschijnlijk komt dat ding het huis toch niet uit.
En het 3G signaal daaro is niet heel betrouwbaar.
Moet je daar trouwens niet een simkaart voor in dat ding douwen?
goedemorgenquote:
Nog 1 weekquote:
Wat ga ik allemaal doen deze week Juup, help mequote:
Hier in de tuin werken, onze auto wassen, bier drinken, shoarma eten, op een bankje in de straat zitten met een 0,5 liter Schultenbräu in een van jouw handen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat ga ik allemaal doen deze week Juup, help me
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier in de tuin werken, onze auto wassen, bier drinken, shoarma eten, op een bankje in de straat zitten met een 0,5 liter Schultenbräu in een van jouw handen.
Piet Paulusma in je voortuinquote:
oet nooit meerquote:
Wanneer kan ik de WW in?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef Juup© het volgende:
Al weer zin om te gaan werken of bevalt de vakansie wel?
Ik zou, mits ik genoeg te doen heb voor mezelf, dit best een jaar uithoudenquote:
Vooral genoeg te doen hebben is belangrijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou, mits ik genoeg te doen heb voor mezelf, dit best een jaar uithouden
Eh eh eh!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:13 schreef Inu het volgende:
goedemorgen
Mn kussen was een groot succes bij mn zus en heb alweer bestellingen voor volgendeSQ, als ik nog okergeel erbij haal ofzo, vind je dat er ook leuk bij? En hoe wil je de kleuren dan hebben?
Dus?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef febster het volgende:
Voor de mensen zonder twitter:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |