ookquote:
ik iig wel, bij BB is het NS-afhankelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook![]()
zijn jullie rond een uur of 19 thuis vanavond?
ik kom ff die kabel terugbrengenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik iig wel, bij BB is het NS-afhankelijk
screaming like a girl.. doet mijn neefje ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hij gilt, onwerkelijk hoog. Wilde het filmen maar op dat moment was hij klaar met gillen.
Ah oke, dus het is iets babiesachtig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
screaming like a girl.. doet mijn neefje ook.
Oh dat deed mijn broertje ook altijd, echt gruwelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hij gilt, onwerkelijk hoog. Wilde het filmen maar op dat moment was hij klaar met gillen.
Oh dan. Hoeveel eten moet ik in de kelder leggen zodat ik hem over 14 jaar gezond terug krijgquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat deed mijn broertje ook altijd, echt gruwelijk
Troost: over 14 jaar komt de baard in de keel
Wel een schuur toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh dan. Hoeveel eten moet ik in de kelder leggen zodat ik hem over 14 jaar gezond terug krijg![]()
wij hebben heul geen kelder![]()
Het kan wel, maar als je de gezondheid wil waarborgen zou ik wel een voedselluik maken. En een hittelamp ophangen, net als bij kuikensjes en wietplantenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
potatoe, potátoe
Dus. We hebben inderdaad een schuur.
Maar er zit een deur in. 2 zelfs.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan wel, maar als je de gezondheid wil waarborgen zou ik wel een voedselluik maken. En een hittelamp ophangen, net als bij kuikensjes en wietplantenGroeien ze beter
stop bitching of neem mijn agenda over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah oke, dus het is iets babiesachtig.
kijk, als jij nou gewoon op kraamvisite was geweest..dan kon je het beamen enzulks![]()
een hittelamp voor wietquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan wel, maar als je de gezondheid wil waarborgen zou ik wel een voedselluik maken. En een hittelamp ophangen, net als bij kuikensjes en wietplantenGroeien ze beter
iedereen moet weten hoe je hennep teeltquote:
je moet zonlicht nabootsen, niet je kachel, da ga vanzelluf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry dat ik op mijn 17e met die crap gestopt ben
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
stop bitching of neem mijn agenda over.
nee, verkeerde info aan Marie geven, zodat ze dadelijk met alleen een kacheltje heel dr schuur of tomato volzet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedereen moet weten hoe je hennep teelt
het was niet onaardig bedoeld, mijn lieve fruitdruifjequote:
Het ging toch om het in leven houden van d'r larve?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, verkeerde info aan Marie geven, zodat ze dadelijk met alleen een kacheltje heel dr schuur of tomato volzet.
die kost geld, wiet brengt geld op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging toch om het in leven houden van d'r larve?
dan nu een gistpilquote:
tot nooit meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef r8ality het volgende:
Verkansieeeeeee! Haudoe en tot ooit weer.
veel plezier!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef r8ality het volgende:
Verkansieeeeeee! Haudoe en tot ooit weer.
Compeedsquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar met een leuke pleister issie al minder vervelend
* naar foto SQ zoekt in soon-to-be-blackmailed-mapquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ter uwer vermaak
Kijk mij eens sexy poseren! #2
Doe geen moeite, ik heb die pics alquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
* naar foto SQ zoekt in soon-to-be-blackmailed-map
quote:
14 jaarquote:
Dubieuze opmerking van een vader van een dochter van een jaar of 8quote:
expect the unexpected..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dubieuze opmerking van een vader van een dochter van een jaar of 8
je bent anders zelf ook snel gaan glurenquote:
Nee...ik weet gewoon dat die Voe (waar half meerderjarig fok op geilt) maar 14 is..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent anders zelf ook snel gaan gluren
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...ik weet gewoon dat die Voe (waar half meerderjarig fok op geilt) maar 14 is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |