quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Topicsluit angst? Wat, omdat ik niet als een gek doorpost om het vol te gooien?
Jouw pisbuis moet op slotquote:
Ik denk dat je eerst nog wat tarwe, mout en hop moet hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
als ik die biergistpillen in mijn blikje spa rood keil, zou je dan instant-beer krijgen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst nog wat tarwe, mout en hop moet hebben.
Lowlandsquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook weer, met Lowlands krant in mijn knuisjes.
hoe kom je aan dat krantje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook weer, met Lowlands krant in mijn knuisjes.
Zit bij de NRC Next waar ik een abo op hebquote:
krijg je weer van die loveparade taferelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef febster het volgende:
En ze zetten Dettmann&Klock in een container waar 200 man in kunnen. WTF.
Vakansiequote:
Nog 3 uurquote:
Wel een toffe krant iddquote:
Ja slaat echt nergens op, maar goed, wel tof 'blokkenschema'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijg je weer van die loveparade taferelen
LL wil de house areas niet te groot maken anders komen er geen hippies meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ja slaat echt nergens op, maar goed, wel tof 'blokkenschema'.
Mwaah, in de Bravo komen Len Faki, Dave Clark, Deadmau5, A-Trak, Dr Elektroluv, Richie Hawtin, Benny Rodrigues B2B met Darko Esser, Bloody Beetroots, Benga&Skream, Groove Armada, Noisia, Ed Rush, Netsky, Black Sun Empire etcquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
LL wil de house areas niet te groot maken anders komen er geen hippies meer
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moetquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Maar op zich heb je wel gelijk, anders komt straks als het Extrema publiek erheen en dat is niet de 'doelgroep'.
Nee gekkie, die geven veel meer gasquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Mwaah, in de Bravo komen Len Faki, Dave Clark, Deadmau5, A-Trak, Dr Elektroluv, Richie Hawtin, Benny Rodrigues B2B met Darko Esser, Bloody Beetroots, Benga&Skream, Groove Armada, Noisia, Ed Rush, Netsky, Black Sun Empire etc
Toch redelijk veel techno/house/minimal/dubstep/dnb. Had een Dettmann&Klock toch ook mooi tussen gepast lijkt me zo.
leuke vriendin heb je danquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
Ik mag niks leuks meer zeggen over mn werk tegen een vriendin, omdat haar werk saai is
iew nee, krijg je van die onedayflies over de vloer die de tent uitrennen als het 145bpm+ wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Maar op zich heb je wel gelijk, anders komt straks als het Extrema publiek erheen en dat is niet de 'doelgroep'.
Je moest eens weten hoeveel coke en pillen er bij een guus meeuwis "concert' doorheen gaan..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moet
Ja maar dat is de artiest zelf, ik heb het over het publiekquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel coke en pillen er bij een guus meeuwis "concert' doorheen gaan..
ik ook KUTquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar dat is de artiest zelf, ik heb het over het publiek
Ik kan je zo wat setjes sturen waarbij het niet het geval was. Vorig jaar in de Westergas was het een al 'space', 2 uur lang vrij vlak. En Len Faki geeft echt meer gas dan ik hun ooit heb horen doenquote:
Het regent hier, wil dus niemand nu over het weer praten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, mijn reactie was ook dat ze dan ander werk moet zoeken
misschien ben ik dan ff in de war. Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan je zo wat setjes sturen waarbij het niet het geval was. Vorig jaar in de Westergas was het een al 'space', 2 uur lang vrij vlak. En Len Faki geeft echt meer gas dan ik hun ooit heb horen doen.
Omdat techno/dubstep op dit moment heel groot is? Net zoals indie/hiphop dat een aantal jaar geleden was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moet
hier niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het regent hier, wil dus niemand nu over het weer praten?![]()
boeiend?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat techno/dubstep op dit moment heel groot is? Net zoals indie/hiphop dat een aantal jaar geleden was.
wil best ruilen hoor...jullie 2 festivals van een lang weekend vol techno per jaar en wij 40 (pop)rock/metal dagfeesten per jaar?quote:
Als dat zo was, dan waren er wel meer rock festivals/feesten he? Als er geld te verdienen valt dan springt de muziekbranche daar wel op in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boeiend?
Rock (in welke vorm dan ook) is altijd groter geweest en zal dat zijn...houd die festivals dan lekker zo. Voor dat andere heb je extrema en wat er nog meer georganiseerd wordt 40x per jaar.
Dat is het probleem juist met 'dance' muziek...zoveel stromingen en ieder jaar is er weer een andere stroming 'in'...en de massa huppelt er vrolijk achteraanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef febster het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan waren er wel meer rock festivals/feesten he? Als er geld te verdienen valt dan springt de muziekbranche daar wel op in.
het waaitquote:
Heel plaatselijk.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef febster het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan waren er wel meer rock festivals/feesten he? Als er geld te verdienen valt dan springt de muziekbranche daar wel op in.
als het maar een 'frisse' wind isquote:
ik denk dat Dancers wel geld uitgeven en de rockers niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist met 'dance' muziek...zoveel stromingen en ieder jaar is er weer een andere stroming 'in'...en de massa huppelt er vrolijk achteraan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist met 'dance' muziek...zoveel stromingen en ieder jaar is er weer een andere stroming 'in'...en de massa huppelt er vrolijk achteraan
quote:
het wordt wel steeds meer, daar geef ik je gelijk in. maar misschien houden die nu juist die feztivals alive..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef ArTiC het volgende:
ach ja..ik gun jullie echt die feestjes wel...ik vind het alleen jammer dat op die paar leuke festivals die NL heeft de (wat ik dan noem) echte festivalmuziek verdreven wordt door techno/dance/house etc
of niet...festivals hebben nooit verlegen gezeten om veel publiek...juist vanwege het feit dat er maar een paar zijn en dat dat het 'festivalpubliek' (in jouw woorden: kuthippies) behoorlijk trouw is....bands als Metallica/Pearl Jam/Smashing Pumpkins etc trekken nog steeds evenveel publiek als 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt wel steeds meer, daar geef ik je gelijk in. maar misschien houden die nu juist die feztivals alive..
Lees je in. Pinkpop was 5/6 jaar geleden zo goed als dood en hetzelfde geldt voor Lowlands. Of denk je dat ze voor de lol opeens niet meer met Pinksteren zitten of dat Lowlands nu een week eerder zit?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of niet...festivals hebben nooit verlegen gezeten om veel publiek...juist vanwege het feit dat er maar een paar zijn en dat dat het 'festivalpubliek' (in jouw woorden: kuthippies) behoorlijk trouw is....bands als Metallica/Pearl Jam/Smashing Pumpkins etc trekken nog steeds evenveel publiek als 15 jaar geleden.
Agreed! Rot lekker op met je bliepjes, gitaren motten we!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef ArTiC het volgende:
ach ja..ik gun jullie echt die feestjes wel...ik vind het alleen jammer dat op die paar leuke festivals die NL heeft de (wat ik dan noem) echte festivalmuziek verdreven wordt door techno/dance/house etc
Dat komt omdat pinkpop met baggeracts begon te komen. Allemaal van die popprinsesjes enzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef febster het volgende:
[..]
Lees je in. Pinkpop was 5/6 jaar geleden zo goed als dood en hetzelfde geld voor Lowlands. Of denk je dat ze voor de lol opeens niet meer met Pinksteren zitten of dat Lowlands nu een week eerder zit?
En dat kwam weer omdat ze de Metallica's van deze wereld niet meer konden boeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat pinkpop met baggeracts begon te komen. Allemaal van die popprinsesjes enzo
True. Maar das een heel andere doelgroep. Overigens denk ik dat die doelgroep nu niet meer bestaat, de 'echte' alternatieven/metalheads enzo, die zie je nu overal nog maar nauwelijks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
het ging mis toen ze DOA vermoordden
de hippies!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef febster het volgende:
[..]
True. Maar das een heel andere doelgroep. Overigens denk ik dat die doelgroep nu niet meer bestaat, de 'echte' alternatieven/metalheads enzo, die zie je nu overal nog maar nauwelijks.
schelden op electronische muziek terwijl een beetje gitaar toch echt een electronisch instrument is..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Agreed! Rot lekker op met je bliepjes, gitaren motten we!
I'll fart in your general directionquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
schelden op electronische muziek terwijl een beetje gitaar toch echt een electronisch instrument is..
spanjoolgitaar uitgezonderd.
Eat gist! that!
Klopt, die zijn allemaal vaders en moeders inmiddels,quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef febster het volgende:
[..]
True. Maar das een heel andere doelgroep. Overigens denk ik dat die doelgroep nu niet meer bestaat, de 'echte' alternatieven/metalheads enzo, die zie je nu overal nog maar nauwelijks.
ik heb niet zoveel met dubstep, vaak te langzaam voor mij (liefst hoor ik muziek met minstens de snelheid van mijn hartje of 10% meer.)quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef febster het volgende:
Tegenwoordig zijn het vooral de hipsters die je overal ziet. Op Lowlands en op de technofeesten. Plus idd dance evolueert steeds verder, nu is techno/minimal behoorlijk in en natuurlijk de dubstep in velerlei vormen. Vooral dat laatste gaat dit jaar (weer) veel gedraaid worden op LL.
Ni! Ni!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I'll fart in your general direction
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga tegenwoordig gewoon voor de karaokefeestjes
Oh vet, waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
Wilde mijn broer doen op het campingveldje. Me meteen afgemeld.
\wie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
het ging mis toen ze DOA vermoordden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh vet, waar kan ik me inschrijven?
death on arrival ofwel dynamo open acidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |