quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Topicsluit angst? Wat, omdat ik niet als een gek doorpost om het vol te gooien?
Jouw pisbuis moet op slotquote:
Ik denk dat je eerst nog wat tarwe, mout en hop moet hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
als ik die biergistpillen in mijn blikje spa rood keil, zou je dan instant-beer krijgen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst nog wat tarwe, mout en hop moet hebben.
Lowlandsquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook weer, met Lowlands krant in mijn knuisjes.
hoe kom je aan dat krantje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook weer, met Lowlands krant in mijn knuisjes.
Zit bij de NRC Next waar ik een abo op hebquote:
krijg je weer van die loveparade taferelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef febster het volgende:
En ze zetten Dettmann&Klock in een container waar 200 man in kunnen. WTF.
Vakansiequote:
Nog 3 uurquote:
Wel een toffe krant iddquote:
Ja slaat echt nergens op, maar goed, wel tof 'blokkenschema'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijg je weer van die loveparade taferelen
LL wil de house areas niet te groot maken anders komen er geen hippies meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ja slaat echt nergens op, maar goed, wel tof 'blokkenschema'.
Mwaah, in de Bravo komen Len Faki, Dave Clark, Deadmau5, A-Trak, Dr Elektroluv, Richie Hawtin, Benny Rodrigues B2B met Darko Esser, Bloody Beetroots, Benga&Skream, Groove Armada, Noisia, Ed Rush, Netsky, Black Sun Empire etcquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
LL wil de house areas niet te groot maken anders komen er geen hippies meer
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moetquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Maar op zich heb je wel gelijk, anders komt straks als het Extrema publiek erheen en dat is niet de 'doelgroep'.
Nee gekkie, die geven veel meer gasquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Mwaah, in de Bravo komen Len Faki, Dave Clark, Deadmau5, A-Trak, Dr Elektroluv, Richie Hawtin, Benny Rodrigues B2B met Darko Esser, Bloody Beetroots, Benga&Skream, Groove Armada, Noisia, Ed Rush, Netsky, Black Sun Empire etc
Toch redelijk veel techno/house/minimal/dubstep/dnb. Had een Dettmann&Klock toch ook mooi tussen gepast lijkt me zo.
leuke vriendin heb je danquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
Ik mag niks leuks meer zeggen over mn werk tegen een vriendin, omdat haar werk saai is
iew nee, krijg je van die onedayflies over de vloer die de tent uitrennen als het 145bpm+ wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Maar op zich heb je wel gelijk, anders komt straks als het Extrema publiek erheen en dat is niet de 'doelgroep'.
Je moest eens weten hoeveel coke en pillen er bij een guus meeuwis "concert' doorheen gaan..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..er is iedere week wel ergens een pillenslikkersfeestje dus ik snap sowieso niet waarom dit op Lowlands moet
Ja maar dat is de artiest zelf, ik heb het over het publiekquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel coke en pillen er bij een guus meeuwis "concert' doorheen gaan..
ik ook KUTquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar dat is de artiest zelf, ik heb het over het publiek
Ik kan je zo wat setjes sturen waarbij het niet het geval was. Vorig jaar in de Westergas was het een al 'space', 2 uur lang vrij vlak. En Len Faki geeft echt meer gas dan ik hun ooit heb horen doenquote:
Het regent hier, wil dus niemand nu over het weer praten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, mijn reactie was ook dat ze dan ander werk moet zoeken
misschien ben ik dan ff in de war. Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan je zo wat setjes sturen waarbij het niet het geval was. Vorig jaar in de Westergas was het een al 'space', 2 uur lang vrij vlak. En Len Faki geeft echt meer gas dan ik hun ooit heb horen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |