wa?quote:
nopequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
WAKKER WORDEN! Ja juup, jij bent al wakker.
vet!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef Inu het volgende:
Oh, SQ heb net iets gekocht wat je misschien ook wel leuk vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog een soort fluor oranje waar ik geen plaatje van kan vinden
om 10 voor 9 was ik al onderweg naar de praxisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
WAKKER WORDEN! Ja juup, jij bent al wakker.
Ik heb je post uitgeprint en in de prullenbak gegooidquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:44 schreef febster het volgende:
Voor die het willen weten Faberyayo's mixtape is te downloaden op hetgrotegedoe.nl
Nope, gaat nog wel even duren ben ik bang. En wees gerust, ik heb geen iPad gekocht hoor.quote:
Mis ik het woord "nog" tussen heb en geen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef febster het volgende:
[..]
Nope, gaat nog wel even duren ben ik bang. En wees gerust, ik heb geen iPad gekocht hoor.
Mijn pa heeft er ook één.quote:
Zeg nooit nooit, maar ik acht de kans niet heel grootquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mis ik het woord "nog" tussen heb en geen?
Ouwe lulquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er ook één.
Heb em overigens niet gezien maar het schijnt er 1 zonder 3G te zijn.
Geen idee, mijn broertje vroeg of ik de ipad gezien had toen ik wegging.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ouwe lul. Zonder 3G dus hij kan niet buiten wifi bereik (zijn buro of de bank) internetten. Wat vond hij ervan?
Yeps. Dat idee had ik al dat het ding niet het huis uitkwam. Als ik niet regelmatig met de trein zou reizen dan was Wifi voor mij ook voldoende.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, mijn broertje vroeg of ik de ipad gezien had toen ik wegging.
Ze hebben daar gewoon Wifi in en rond het huis, (een router in de meterkast en een accespoint in de eetkamer) dus dat gaat wel goed. Waarschijnlijk komt dat ding het huis toch niet uit.
En het 3G signaal daaro is niet heel betrouwbaar.
Moet je daar trouwens niet een simkaart voor in dat ding douwen?
ja, incl abo van 29,95 per maandquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, mijn broertje vroeg of ik de ipad gezien had toen ik wegging.
Ze hebben daar gewoon Wifi in en rond het huis, (een router in de meterkast en een accespoint in de eetkamer) dus dat gaat wel goed. Waarschijnlijk komt dat ding het huis toch niet uit.
En het 3G signaal daaro is niet heel betrouwbaar.
Moet je daar trouwens niet een simkaart voor in dat ding douwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |