ouch...sweeps! succesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ha, dat ken ik wel...ik dacht dat ik de accoorden van Hocus Pocus goed speelde...tot ik bij Focus in het voorprogramma speelde en en Niels vd Steenbergen(de huidige gitarist) me liet zien hoe het wel moest
Die solo van Child'o mine is idd wel leuk om te leren, er zitten aanhet einde wel wat rottigheidjes in maar het is zeker wel te doen.
Ik ben nu bezig met wat sweep-picking oefeningen, ik zou zo graag zo'n snel arpeggio willen kunnen spelen. Maar ik ben al een paar jaar bezig en het schiet nog niet zo op.
Ja, je leek wel erg zenuwachtigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef genakt het volgende:
WHOEHOE explorer binnen
gister eindelijk keer dean gezien en L.no hehe
Oop een of andere manier is je gevoel een beetje ongemakkelijk![]()
ben gelijk naar vriendin daarna gegaan dus nog niet echt goed op kunnen spelen
geen versterker hier
vertel vertel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ha, dat ken ik wel...ik dacht dat ik de accoorden van Hocus Pocus goed speelde...tot ik bij Focus in het voorprogramma speelde en en Niels vd Steenbergen(de huidige gitarist) me liet zien hoe het wel moest
weet dat het niet hoeft maar het leek net me eerste afspraakje manquote:
Zo eng ben ik toch nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:00 schreef genakt het volgende:
[..]
weet dat het niet hoeft maar het leek net me eerste afspraakje man
hij is stuk mooier als ik had verwacht dean ben er zeer blij mee tot nu toe
Hehe nee je bent niet engquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo eng ben ik toch niet
En mooi man, leuk om te horen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, in een keer goed gelopen
Optreden was super!
Model 101 was vrij vage shit, maar Schraapstaal [powermetal] en Conorach waren zeer goed.
Ik heb gisteren nog een Dean V gehaaldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vandaag twee muziekwinkels bezocht op verschillende gitaren geragd en weer niks![]()
Was het allemaal net niet.
Dan maar akoestisch tot die tijd he ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Under_Score het volgende:
morgen maar is even achter mijn amp aanbellen want hij is nog niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaaschquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan maar akoestisch tot die tijd he ...
Doedelzakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap het nut van zo'n e-bow nog steeds niet echt. Als je lange irritante tonen wil maken, koop dan een doedelzak![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Nou, wat dacht je van gewoon aansluiten zoals je het wil hebben
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef brother52 het volgende:
Voor mij is het zelfs duidelijk.
De boel inpakken, in de auto stappen en richting Fryslân rijden.
WTF !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik heb net een 24 frets 7 snaar gekocht
quote:
Die 7 snaar Dean van Under_Score. Even snel mijn Vx verkopen en dan die halenquote:
Ohquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Die 7 snaar Dean van Under_Score. Even snel mijn Vx verkopen en dan die halen
Niet waarquote:
Nee, maar met 24 frets is het wel allemaal wat stabieler in de lagere stemmingen, heb ik gemerktquote:
Ja, als het goed is welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Under_Score het volgende:
eigenlijk is 24 frets wel logischer, je hebt dan 2 keer een octaaf op een snaar.. toch?
Hoe kan iets wat je niet gebruikt problemen geven? Of snap ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nu we toch over hogere posities praten. hebben jullie nooit de gedachte dat fretslijtage/buzz een probleem kan worden omdat je bepaalde frets nauwelijks gebruikt ?
gelukkig,quote:
Ja, je slijt namelijk de frets die je veel gebruikt dus de frets die je weining gebruikt slijten minder/niet dan krijg je dus buzzzende frets en daar zit je niet op te wachten ...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat je niet gebruikt problemen geven? Of snap ik je verkeerd?
Oh ja, zo... zit wat in... maar als je niet aan de actie komt lijkt me dat niet direct een probleem...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja, je slijt namelijk de frets die je veel gebruikt dus de frets die je weining gebruikt slijten minder/niet dan krijg je dus buzzzende frets en daar zit je niet op te wachten ...
Maar waarom is het logischerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Under_Score het volgende:
eigenlijk is 24 frets wel logischer, je hebt dan 2 keer een octaaf op een snaar.. toch?
Groter bereik?quote:
Omdat je dan een heel octaaf hebt afgerond.quote:
nee, 2 keer een vol octaaf IPV +- 1.8 keer een octaaf.quote:
Och, ik vind beide wel best, ik kom meestal toch niet voorbij het 15e fretquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, 2 keer een vol octaaf IPV +- 1.8 keer een octaaf.
voor mij logischer, maar ik ben dan ook raar
Ik las het, vette shitquote:
gitaarnerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:53 schreef genakt het volgende:
Ook zoiets vreemds bijna in elk topic noemen ze me een gitaarnerd![]()
snap er niks van
Ja klopt, denk dat ik binnenkort even zo'n metalsetje van GFS erin stop, maar ik heb vast ook nog wel wat liggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:42 schreef genakt het volgende:
Dean advies. Bouw die v om met betere humbuckers. Vnag je er zeker 250 voor.
Tot nu toe maak je wel veel winst aan mij dean hahaha
L no heeft pm maar hij is ook voor jou
dus als jullie hem samen lezen maak je mij ook weer gelukkig
Dat is ook altijd mijn redenatie inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Under_Score het volgende:
Voor C was een bariton denk ik handiger geweest dan een 7 snaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik heb net een 24 frets 7 snaar gekocht
Ja, zat er stiekem ook aan te denkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voor C was een bariton denk ik handiger geweest dan een 7 snaar.
Maar dit is ook wel gaaf natuurlijk.
Ik moet nu snel naar m'n werk, maar ik kan wel een set akoestische snaren gebruiken die hebben ze ook wel neem ik aan, kan je tot eind van de middag wachten ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik zet een kleine GFS order klaar, dus als er iemand mee wil doen, laat het maar weten
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet nu snel naar m'n werk, maar ik kan wel een set akoestische snaren gebruiken die hebben ze ook wel neem ik aan, kan je tot eind van de middag wachten ?
Vorige keer wel, maar dat was dik over de 200 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Dean zit je niet met douanekosten als je boven een bepaald bedrag komt?
En hoeveel procent komt er dan bij?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vorige keer wel, maar dat was dik over de 200 euro
Toen moest er zo'n 50 euro achteraan, maar het was ook een flinke doos.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En hoeveel procent komt er dan bij?
Ja ik ga effe zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toen moest er zo'n 50 euro achteraan, maar het was ook een flinke doos.
Jij moest ook nog dingen toch? Heb zelf tot nu toe alleen een setje humbuckers en een audio pot
Volgens mij de btw en nog zo'n 4% extra omdat het gitaaronderdelen betreft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En hoeveel procent komt er dan bij?
Ja, zulkzowat. Repair and replacement partsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij de btw en nog zo'n 4% extra omdat het gitaaronderdelen betreft.
Had ik ook met mijn pakketje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zulkzowat. Repair and replacement parts
Dat kun je heel eenvoudig oplossen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zag dat ze geen zwarte schroefjes voor pup rings hebben.
Ja, staat er al bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn pakketje.
Die tonepot het je al op het lijstje staan?
Ik zag dat ze geen zwarte schroefjes voor pup rings hebben.
Nah, ik kijk vanmiddag wel even bij Meibergen in Deventer of ze ze daar ook hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat kun je heel eenvoudig oplossen:
[ afbeelding ]
Dan houd ik mij ook aanbevolen voor een zakjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nah, ik kijk vanmiddag wel even bij Meibergen in Deventer of ze ze daar ook hebben.
Ik speel de laatste tijd met hun .010 setjes. Bevalt mij erg goed! Blijven toch wel lang goed, en de klank is zeker dik in orde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand hun snaren al eens geprobeerd? is het wat?
Ik gebruik voor de gitaren die ik weinig gebruik, die snaren van Thomann. 1 euro/set, zijn lang niet verkeerd. Verschil met bijv. D'addario's merk je wel...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand hun snaren al eens geprobeerd? is het wat?
Komt goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan houd ik mij ook aanbevolen voor een zakje
je weinig gebruikte frets iets bijvijlen, is het probleem ook opgelost, of idd zoals dean zijn refret van een aantal frets die versleten zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja, je slijt namelijk de frets die je veel gebruikt dus de frets die je weining gebruikt slijten minder/niet dan krijg je dus buzzzende frets en daar zit je niet op te wachten ...
Zijn ze een beetje vergelijkbaar met d'addario's?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik speel de laatste tijd met hun .010 setjes. Bevalt mij erg goed! Blijven toch wel lang goed, en de klank is zeker dik in orde.
Ja, die schuine op de grond liggende dingen zijn monitorsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Noob vraagje, wij hebben nu zo'n setje geleend voor een optreden met 2 speakers + menpaneel + kabels. We hebben alleen nog boxen nodig voor ons eigen geluid, twee monotiren is genoeg? Je noemt die schuine boxen die op de grond liggen toch monitoren en de andere speakers.
Coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef Roolio het volgende:
Nou ik heb een akoestische gitaar gekocht.![]()
Ben nu zelf een beetje aan het pielen om het G-akkoord te leren, maar ga binnenkort les nemen. Ben er blij mee.
Mwah, dat niet helemaal. Ik had voor dat geld niet veel verwacht, maar ze zijn boven verwachting goed. Beetje meer de Ernie Ball kant op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje vergelijkbaar met d'addario's?
Ja, zo zou je het kunnen zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Noob vraagje, wij hebben nu zo'n setje geleend voor een optreden met 2 speakers + menpaneel + kabels. We hebben alleen nog boxen nodig voor ons eigen geluid, twee monotiren is genoeg? Je noemt die schuine boxen die op de grond liggen toch monitoren en de andere speakers.
Oe ff kijken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:42 schreef TeleluvR het volgende:
Ze hebben wel veel nieuw leuks bij GFS!
Ja, ik vond ook niks nieuwsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oe ff kijken!.
Edit: nou wat dan?.
Hmm, ok. Dan houd ik het maar gewoon bij d'addario's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, dat niet helemaal. Ik had voor dat geld niet veel verwacht, maar ze zijn boven verwachting goed. Beetje meer de Ernie Ball kant op.
Ze hebben wel goedkoop slagplaatmateriaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik vond ook niks nieuws
Preview van de nieuwe site ziet er wel goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |