nee, 2 keer een vol octaaf IPV +- 1.8 keer een octaaf.quote:
Och, ik vind beide wel best, ik kom meestal toch niet voorbij het 15e fretquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, 2 keer een vol octaaf IPV +- 1.8 keer een octaaf.
voor mij logischer, maar ik ben dan ook raar
Ik las het, vette shitquote:
gitaarnerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:53 schreef genakt het volgende:
Ook zoiets vreemds bijna in elk topic noemen ze me een gitaarnerd![]()
snap er niks van
Ja klopt, denk dat ik binnenkort even zo'n metalsetje van GFS erin stop, maar ik heb vast ook nog wel wat liggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:42 schreef genakt het volgende:
Dean advies. Bouw die v om met betere humbuckers. Vnag je er zeker 250 voor.
Tot nu toe maak je wel veel winst aan mij dean hahaha
L no heeft pm maar hij is ook voor jou
dus als jullie hem samen lezen maak je mij ook weer gelukkig
Dat is ook altijd mijn redenatie inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Under_Score het volgende:
eigenlijk is 24 frets wel logischer, je hebt dan 2 keer een octaaf op een snaar.. toch?
Voor C was een bariton denk ik handiger geweest dan een 7 snaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik heb net een 24 frets 7 snaar gekocht
Ja, zat er stiekem ook aan te denkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voor C was een bariton denk ik handiger geweest dan een 7 snaar.
Maar dit is ook wel gaaf natuurlijk.
Ik moet nu snel naar m'n werk, maar ik kan wel een set akoestische snaren gebruiken die hebben ze ook wel neem ik aan, kan je tot eind van de middag wachten ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik zet een kleine GFS order klaar, dus als er iemand mee wil doen, laat het maar weten
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet nu snel naar m'n werk, maar ik kan wel een set akoestische snaren gebruiken die hebben ze ook wel neem ik aan, kan je tot eind van de middag wachten ?
Vorige keer wel, maar dat was dik over de 200 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Dean zit je niet met douanekosten als je boven een bepaald bedrag komt?
En hoeveel procent komt er dan bij?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vorige keer wel, maar dat was dik over de 200 euro
Toen moest er zo'n 50 euro achteraan, maar het was ook een flinke doos.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En hoeveel procent komt er dan bij?
Ja ik ga effe zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toen moest er zo'n 50 euro achteraan, maar het was ook een flinke doos.
Jij moest ook nog dingen toch? Heb zelf tot nu toe alleen een setje humbuckers en een audio pot
Volgens mij de btw en nog zo'n 4% extra omdat het gitaaronderdelen betreft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En hoeveel procent komt er dan bij?
Ja, zulkzowat. Repair and replacement partsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij de btw en nog zo'n 4% extra omdat het gitaaronderdelen betreft.
Had ik ook met mijn pakketje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zulkzowat. Repair and replacement parts
Dat kun je heel eenvoudig oplossen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zag dat ze geen zwarte schroefjes voor pup rings hebben.
Ja, staat er al bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn pakketje.
Die tonepot het je al op het lijstje staan?
Ik zag dat ze geen zwarte schroefjes voor pup rings hebben.
Nah, ik kijk vanmiddag wel even bij Meibergen in Deventer of ze ze daar ook hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat kun je heel eenvoudig oplossen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |