ouch...sweeps! succesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ha, dat ken ik wel...ik dacht dat ik de accoorden van Hocus Pocus goed speelde...tot ik bij Focus in het voorprogramma speelde en en Niels vd Steenbergen(de huidige gitarist) me liet zien hoe het wel moest
Die solo van Child'o mine is idd wel leuk om te leren, er zitten aanhet einde wel wat rottigheidjes in maar het is zeker wel te doen.
Ik ben nu bezig met wat sweep-picking oefeningen, ik zou zo graag zo'n snel arpeggio willen kunnen spelen. Maar ik ben al een paar jaar bezig en het schiet nog niet zo op.
Ja, je leek wel erg zenuwachtigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef genakt het volgende:
WHOEHOE explorer binnen
gister eindelijk keer dean gezien en L.no hehe
Oop een of andere manier is je gevoel een beetje ongemakkelijk![]()
ben gelijk naar vriendin daarna gegaan dus nog niet echt goed op kunnen spelen
geen versterker hier
vertel vertel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ha, dat ken ik wel...ik dacht dat ik de accoorden van Hocus Pocus goed speelde...tot ik bij Focus in het voorprogramma speelde en en Niels vd Steenbergen(de huidige gitarist) me liet zien hoe het wel moest
weet dat het niet hoeft maar het leek net me eerste afspraakje manquote:
Zo eng ben ik toch nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:00 schreef genakt het volgende:
[..]
weet dat het niet hoeft maar het leek net me eerste afspraakje man
hij is stuk mooier als ik had verwacht dean ben er zeer blij mee tot nu toe
Hehe nee je bent niet engquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo eng ben ik toch niet
En mooi man, leuk om te horen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, in een keer goed gelopen
Optreden was super!
Model 101 was vrij vage shit, maar Schraapstaal [powermetal] en Conorach waren zeer goed.
Ik heb gisteren nog een Dean V gehaaldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vandaag twee muziekwinkels bezocht op verschillende gitaren geragd en weer niks![]()
Was het allemaal net niet.
Dan maar akoestisch tot die tijd he ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Under_Score het volgende:
morgen maar is even achter mijn amp aanbellen want hij is nog niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaaschquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan maar akoestisch tot die tijd he ...
Doedelzakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap het nut van zo'n e-bow nog steeds niet echt. Als je lange irritante tonen wil maken, koop dan een doedelzak![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Nou, wat dacht je van gewoon aansluiten zoals je het wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |