Zomaar even een reactie die verder losstaat van dit topic: ik gebruik altijd boterhamzakjes waar ik een puntje van afknip als spuitzak. Vind ik makkelijker dan zo'n echte die je steeds moet afwassen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Stansfield het volgende:
Zo mooie taart zeg.
Ik heb voor mijn vriendin deze gekocht:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50133050
Leuke beginset voor weinig geld denk ik.
Dat deed ik ook... tot ik er achter kwam dat de allergoedkoopste boterhamzakjes daar niet geschikt voor zijn en ik het zakje kapot kneepquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zomaar even een reactie die verder losstaat van dit topic: ik gebruik altijd boterhamzakjes waar ik een puntje van afknip als spuitzak. Vind ik makkelijker dan zo'n echte die je steeds moet afwassen.
En het is ook hygiënischer
Ik koop bij de groothandel een lading snoepzakken waar ik het puntje vanaf knip. Werkt perfect, en veel goedkoper dan bijvoorbeeld de disposable Wilton spuitzakken.quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zomaar even een reactie die verder losstaat van dit topic: ik gebruik altijd boterhamzakjes waar ik een puntje van afknip als spuitzak. Vind ik makkelijker dan zo'n echte die je steeds moet afwassen.
En het is ook hygiënischer
de allergoedkoopste zijn daar idd ook niet voor geschikt. Ik zou de wat steviger nemen, of diepvrieszakjes.quote:Op maandag 20 september 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... tot ik er achter kwam dat de allergoedkoopste boterhamzakjes daar niet geschikt voor zijn en ik het zakje kapot kneep![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik koop bij de groothandel een lading snoepzakken waar ik het puntje vanaf knip. Werkt perfect, en veel goedkoper dan bijvoorbeeld de disposable Wilton spuitzakken.
oei die is echt erg. dat kan zelfs ik als taart-noob zien. (is ovenloos dus geen taarten bakken:( )quote:Op donderdag 23 september 2010 15:27 schreef Nanook24 het volgende:
Iemand de howtomaakeenkrulstrik al ingekeken?![]()
Ik begrijp niet dat mensen op deze manier hun diensten durven te verkopen. Ik heb ook mijn eerste taartjes online staan maar daar zie je tenminste nog wel dat er een stijgende lijn in zit bij wat ik maak.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef E.T. het volgende:
Als echte taarten-n00b .. is het niet de bedoeling dat die reepjes marsepein veel, heel veel dunner moeten zijn voor die strik??![]()
Twee belangrijke dingen:quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef GotC het volgende:
Nou, m'n 1e taart staat in de koelkast te harden(tenminste, de ganache om de taart
). Biscuitbeslag gevuld met chocolade- en vanille ganache.
Maar hebben jullie misschien tips om het beslag echt goed te laten rijzen? Het wil bij mij niet echt top lukken..
Zijn er een aantal dingen die zij anders deed? Ik ben benieuwd welke.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef GotC het volgende:
Thanks!
Ik ga het straks even uitproberen.
Sorry, die wie anders deed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Zijn er een aantal dingen die zij anders deed? Ik ben benieuwd welke.
oops, foutje van mijn kant.quote:
Dit taartje is echt fantastisch!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
leuk taartje! ik vind die "simpele" roosjes er leuk bij staan![]()
(vaak vindt ik die veel te echt lijkende roosjes niet zo mooi)
Zelf met dinnetje ook weer aan de slag geweest. Pfft zoveelste binnen korte tijd alweer.... Vakantie,toen nijntje taart (zie boven) en nu deze weer
Vulling : puur-truffel bonbonbloc, aardbeien jam. Botercreme: op basis van ganache, witte choco botercreme.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |