abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84626682
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Italië is idd echt een apenland. Ik zag zelfs mensen op de fiets op de vluchtstrook daar :')
Gingen die ook 150????
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:23:23 #102
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_84626694
Helden allemaal, rijd een keer in Thailand en dan begrijp je dat al die regels en controles in Nederland zo slecht nog niet zijn. Ze zorgen er ieder geval voor dat mensen relatief beschaafd rijden.

Overigens zou de snelheid makkelijk hoger mogen zijn maar afgeven op alle regels in Nederland qua rijden is ook niet alles. Te weinig regels is ook niet lekker. Je kan beter ergens midden in zitten.
mai pen rai
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:17:29 #103
62913 Blik
The one and Only!
pi_84629049
De A2 is ook wel echt een geniaal voorbeeld van hoe het niet moet.

Oude situatie:
2x3 stroken
maximumsnelheid 120 km/u

nieuwe situatie:
2x5 stroken
maximumsnelheid verlaagt naar 100 km/u

:')

En ondertussen zie je al de lease-rijders gefrustreerd met 130 - 140 over de linkerbaan naar Amsterdam sjeezen, wat levensgevaarlijk is soms
pi_84629086
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Blik het volgende:
De A2 is ook wel echt een geniaal voorbeeld van hoe het niet moet.

Oude situatie:
2x3 stroken
maximumsnelheid 120 km/u

nieuwe situatie:
2x5 stroken
maximumsnelheid verlaagt naar 100 km/u

:')

En ondertussen zie je al de lease-rijders gefrustreerd met 130 - 140 over de linkerbaan naar Amsterdam sjeezen, wat levensgevaarlijk is soms
De nieuwe A2 is de reden dat ik een radardetector heb gekocht en deze volgende week laat inbouwen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:21:31 #105
198365 Morendo
The Real Deal
pi_84629223
Verstandige politici daar in Italië.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_84629814
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Blik het volgende:
De A2 is ook wel echt een geniaal voorbeeld van hoe het niet moet.

Oude situatie:
2x3 stroken
maximumsnelheid 120 km/u

nieuwe situatie:
2x5 stroken
maximumsnelheid verlaagt naar 100 km/u

:')

En ondertussen zie je al de lease-rijders gefrustreerd met 130 - 140 over de linkerbaan naar Amsterdam sjeezen, wat levensgevaarlijk is soms
Wat was de gemiddelde bereikte snelheid ook alweer op de A2 :')
En eehh, genoeg plekken op de A2 waar je 120 mag btw, je vergelijking is gewoon bs
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:42:54 #107
62913 Blik
The one and Only!
pi_84630087
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat was de gemiddelde bereikte snelheid ook alweer op de A2 :')
En eehh, genoeg plekken op de A2 waar je 120 mag btw, je vergelijking is gewoon bs
slimpie, het gaat over Utrecht - Amsterdam. er zijn nergens anders op de A2 2x5 rijbanen
pi_84630676
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Blik het volgende:

[..]

slimpie, het gaat over Utrecht - Amsterdam. er zijn nergens anders op de A2 2x5 rijbanen
Oeps. Maar onderzoek toont toch net aan dat de doorstroming op drukke punten en momenten net beter en sneller gaat als de max snelheid op 100 ipv 120 ligt? Dan negeren we even veiligheid.
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:12:35 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_84631255
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Oeps. Maar onderzoek toont toch net aan dat de doorstroming op drukke punten en momenten net beter en sneller gaat als de max snelheid op 100 ipv 120 ligt? Dan negeren we even veiligheid.
Ik denk dat met 2x5 banen de echte files even verleden tijd zijn tussen Utrecht en Amsterdam. Het is (en nu in de zomer helemaal) buiten de ochtendspits een racebaan met 5 banen tot je beschikking. Daar past geen lagere maximum snelheid bij
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:41:50 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_84632476
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Blik het volgende:
De A2 is ook wel echt een geniaal voorbeeld van hoe het niet moet.

Oude situatie:
2x3 stroken
maximumsnelheid 120 km/u

nieuwe situatie:
2x5 stroken
maximumsnelheid verlaagt naar 100 km/u

:')

En ondertussen zie je al de lease-rijders gefrustreerd met 130 - 140 over de linkerbaan naar Amsterdam sjeezen, wat levensgevaarlijk is soms
Wie gaat daar nou 100 rijden straks. Lijkt wel alsof je stil staat op zo'n brede weg. Heb je eindelijk de ruimte om door te rijden, mag het nog niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_84632640
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
geef het plebs brood, spelen en een hogere maximum snelheid
Dit dus :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:49:12 #112
62913 Blik
The one and Only!
pi_84632783
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wie gaat daar nou 100 rijden straks. Lijkt wel alsof je stil staat op zo'n brede weg. Heb je eindelijk de ruimte om door te rijden, mag het nog niet.
ik in ieder geval niet, afgelopen maandag ook gewoon met 130 naar Amsterdam gereden. Was heerlijk! :)
pi_84636176
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha, iemand zonder rijbewijs! :D
Ik heb al zo lang mijn rijbewijs dat ik die mooie flap in moest leveren voor een pasje.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_84636217
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef DroogDok het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat de maximumsnelheid bij zoveel mensen tot extreme frustratie lijdt, ik lag me suf!

Je mag best harder hoor, alleen af en toe moet je betalen.
Inderdaad :D. Het is allemaal niet zo lastig hoor en als je een beetje oplet is de kans dat je moet betalen nog heel klein ook :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:33:40 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84636243
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb al zo lang mijn rijbewijs dat ik die mooie flap in moest leveren voor een pasje.
Sjit, ik dacht, ik doe es een gok. :').

Maar dat passie heb ik ook al jaren. :6
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:39:26 #116
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_84636401
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Eens.

Invoegen en uitvoegen MOET bij het eerste blok. De overige 600 meter uitvoeg/invoegstrook doet er niet toe.

Op snelheid komen is nergens voor nodig, dat kan ook best op de snelweg (het zit al in de naam hè)

Als ik mijn knipperlicht uitdoe, betekent dat dat de overige weggebruikers ruimte moeten maken. Knipperlicht betekent immers 'je moet aan mij voorrang verlenen'.
Doe je theorie nog maar eens over dan: invoegen is een bijzondere verrichting en bij een bijzondere verrichting moet je iedere weggebruiker voorrang geven. Dat het wel zo netjes is om als bestuurder uit te ijken naar een andere strook bij invoegend verkeer is daarbij mooi meegenomen.
put
your
clothes
on!
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:50:13 #117
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_84636705
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:41 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Jij bent dus een van die vele klootzakken die ontzettende files veroorzaken bij trajectcontroles! :r
:Y

Bij trajectcontrole bij Utrecht (100 km/u, 3 strooks) wil ik nog wel eens op de middelste strook met 85 een vrachtwagen inhalen. Grappig om te zien wat voor opstopping dat veroorzaakt. Wat ook grappig is: Als er 50 op de matrixborden staat een plekje rechts zoeken voor een vrachtwagen (liefst een rijtje). Na wat groot licht gaan ze je allemaal inhalen.

En ja dat doe ik bewust om de boel achter me te zieken :s)
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:57:29 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84636936
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:50 schreef OEM het volgende:

[..]

:Y

Bij trajectcontrole bij Utrecht (100 km/u, 3 strooks) wil ik nog wel eens op de middelste strook met 85 een vrachtwagen inhalen. Grappig om te zien wat voor opstopping dat veroorzaakt. Wat ook grappig is: Als er 50 op de matrixborden staat een plekje rechts zoeken voor een vrachtwagen (liefst een rijtje). Na wat groot licht gaan ze je allemaal inhalen.

En ja dat doe ik bewust om de boel achter me te zieken :s)
:D. Dat zijn toch leuke grappen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84637019
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Doe je theorie nog maar eens over dan: invoegen is een bijzondere verrichting en bij een bijzondere verrichting moet je iedere weggebruiker voorrang geven. Dat het wel zo netjes is om als bestuurder uit te ijken naar een andere strook bij invoegend verkeer is daarbij mooi meegenomen.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_84637622
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sjit, ik dacht, ik doe es een gok. :').

Maar dat passie heb ik ook al jaren. :6
Overigens rijdt ik momenteel niet zo veel meer. Een baan op 3 minuten van deur tot deur op de fiets kan ik iedereen aanraden ^O^
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_84637624
100 km/h ftw :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84637665
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Eens.

Invoegen en uitvoegen MOET bij het eerste blok. De overige 600 meter uitvoeg/invoegstrook doet er niet toe.

Op snelheid komen is nergens voor nodig, dat kan ook best op de snelweg (het zit al in de naam hè)

Als ik mijn knipperlicht uitdoe, betekent dat dat de overige weggebruikers ruimte moeten maken. Knipperlicht betekent immers 'je moet aan mij voorrang verlenen'.
ben je nou serieus?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84638023
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
100 km/h ftw :)
Hoe kun je dit nou in godsnaam zeggen???
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:28:34 #124
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84638068
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Hoe kun je dit nou in godsnaam zeggen???
Hij heeft een brommobiel.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:32:00 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84638198
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Overigens rijdt ik momenteel niet zo veel meer. Een baan op 3 minuten van deur tot deur op de fiets kan ik iedereen aanraden ^O^
Een baan op 30 seconden van deur tot deur te voet. Jarenlang gehad, géén aanrader. :N Ik heb ook geen auto, ik rijd zelden. Heb op zich ook geen problemen met snelheidsbeperkingen. Maar de situatie op Nederlandse snelwegen vind ik nogal schizofreen. In principe 120, dan weer een max van 100, soms 80, etc. Er is te weinig of juist teveel over nagedacht. Typisch Nederlandse tekentafelterreur.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84638239
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

ben je nou serieus?
Nee, natuurlijk niet..

Ik reageerde op deze post:

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tja, dit is Nederland. Hier kan men niet rijden. Vooral in en uitvoegen schijnt nogal een probleem te zijn, en hierdoor worden ook vaak files door veroorzaakt.
pi_84638249
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Hoe kun je dit nou in godsnaam zeggen???
Lekker rustig, zowel op de weg als ernaast, minder brandstofverbruik met alle voordelen van dien. Ik zeg: doen!

90 mag ook :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:38:55 #128
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84638455
Als ik écht in een goede bui ben, dan duik ik de snelweg op, neem ik de rechterbaan en kom ik daar niet meer vanaf. Op zijn Amerikaans, geen kortademig gestress, heerlijk cruisen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84638511
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lekker rustig, zowel op de weg als ernaast, minder brandstofverbruik met alle voordelen van dien. Ik zeg: doen!

90 mag ook :)
Ja, en zo fucking saai dat je in slaap valt en totaal inefficient wat betreft tijd. Plus in dat geval meer voertuigen op de weg in eenzelfde tijdsperiode, dus meer files. Niks 90, niks 100, gewoon 150, op z'n minst.
pi_84638584
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:40 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja, en zo fucking saai dat je in slaap valt en totaal inefficient wat betreft tijd. Plus in dat geval meer voertuigen op de weg in eenzelfde tijdsperiode, dus meer files. Niks 90, niks 100, gewoon 150, op z'n minst.
Gast, leer eens relaxen in de auto, je hoeft niet steeds met het zweet onder je oksels van de inspanning uit je auto te stappen :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84638623
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Ringo het volgende:
Als ik écht in een goede bui ben, dan duik ik de snelweg op, neem ik de rechterbaan en kom ik daar niet meer vanaf. Op zijn Amerikaans, geen kortademig gestress, heerlijk cruisen.
Precies, en lachen om eikels die voor links en rechts auto's inhalen voor een paar minuten tijdwinst :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84638640
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Ringo het volgende:
Als ik écht in een goede bui ben, dan duik ik de snelweg op, neem ik de rechterbaan en kom ik daar niet meer vanaf. Op zijn Amerikaans, geen kortademig gestress, heerlijk cruisen.
Ligt idd aan mijn stemming. Verschilt van dag tot dag :D

Vanochtend ging ik van Amsterdam naar Rotterdam-Botlek en toen heb ik heerlijk 90 gereden tussen de vrachtwagens. Muziekje + 2 koppen koffie van de Shell en gaan.

Soms ben ik ook mega opgefokt en rij ik het liefst dwars door mijn voorgangers heen.
pi_84638641
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gast, leer eens relaxen in de auto, je hoeft niet steeds met het zweet onder je oksels van de inspanning uit je auto te stappen :*
Waar slaat dit nou weer op? Hoe kom je erbij dat ik niet zou relaxed zou zijn in mijn auto? Ik kan heel goed heel relaxed 150+ rijden hoor. Mijn oksels gaan daar niet van zweten, de jouwe wel?
pi_84638680
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies, en lachen om eikels die voor links en rechts auto's inhalen voor een paar minuten tijdwinst :)
Paar minuten die er soms toe doen.
pi_84638713
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:40 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja, en zo fucking saai dat je in slaap valt en totaal inefficient wat betreft tijd. Plus in dat geval meer voertuigen op de weg in eenzelfde tijdsperiode, dus meer files. Niks 90, niks 100, gewoon 150, op z'n minst.
Joepie, op de afstanden in Nederland win je er ook zoveel tijd mee :') :D. Gast een relaxed leven is belangrijker dan zo gejaagd mogelijk rijden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_84638723
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Paar minuten die er soms toe doen.
:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84638751
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? Hoe kom je erbij dat ik niet zou relaxed zou zijn in mijn auto? Ik kan heel goed heel relaxed 150+ rijden hoor. Mijn oksels gaan daar niet van zweten, de jouwe wel?
Vind ik knap, meestal ben ik al blij als ik 120 haal op onze snelwegen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84638806
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Joepie, op de afstanden in Nederland win je er ook zoveel tijd mee :') :D. Gast een relaxed leven is belangrijker dan zo gejaagd mogelijk rijden.
Ja, als je anderhalf uur moet rijden en je rijdt gemiddeld 20% te hard, scheelt dat bijna 20 minuten. En zoals ik al zei: Ik hoef niet 90-100 te rijden om me relaxed te voelen. Ik kan ook héél relaxed 150 rijden. Cruise control gaat alleen niet hoger dan 170 :( hehe.
pi_84638836
De 100 km/h op de A2 is gevolg van een besluit genomen in 2006 door ministers van VROM en V&W voor het 'Meest Milieuvriendelijk Alternatief' in de planstudie. Heeft allemaal te maken met minder uitstoot door lagere snelheid. Nederland dreigde namelijk de Europese normen niet te gaan halen.

Daarnaast zorgt op drukke tijden de 100 km/h voor een betere doorstroming dan 120 km/h. Minder 'spookfiles'.
pi_84638844
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind ik knap, meestal ben ik al blij als ik 120 haal op onze snelwegen :P
Zo moeilijk is het niet.
pi_84638928
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:48 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet.
Wel op de stukken snelweg waar ik doorgaans kom toch :') . Daar mag ik echt blij zijn dat ik een constante snelheid van 120 haal en dat zijn echt nog niet de drukste wegen van ons land.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:52:13 #142
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84638949
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
Daarnaast zorgt op drukke tijden de 100 km/h voor een betere doorstroming dan 120 km/h. Minder 'spookfiles'.
Logisch, want bij 120 km/u gaat er een complete rijstrook dicht. ):O
Scheer je weg!
pi_84639012
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wel op de stukken snelweg waar ik doorgaans kom toch :') . Daar mag ik echt blij zijn dat ik een constante snelheid van 120 haal en dat zijn echt nog niet de drukste wegen van ons land.
Ik rij meestal ook niet op de meest rustige wegen en op de meest rustige tijden, maar mensen gaan wel redelijk goed opzij, en anders kun je er ook nog rechts langs, en 1 druk op de knop en de auto accelereert weer lekker naar 140-150.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:55:52 #144
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639082
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind ik knap, meestal ben ik al blij als ik 120 haal op onze snelwegen :P
Ik wil al zeggen. 150 op een NL snelweg. Ja dat kan, hooguit 900 meter ofzo, kun je daarna weer op de rem omdat een mongool 'm nodig ervoor moet gooien met 110 :') En dat gaat het hele traject maar door. Echt winst boek je daar niet mee. Alleen 's morgensvroeg een uur of 4 en 's avonds een uur of 22 ofzo, dan is het voor een lange afstand relevant. Bijv. van Groningen naar Maastricht.
Scheer je weg!
pi_84639084
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Logisch, want bij 120 km/u gaat er een complete rijstrook dicht. ):O
Verkeersmodellen zijn vrij complexe materie.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:57:13 #146
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639148
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verkeersmodellen zijn vrij complexe materie.
Praat het gestuntel van Rijkswaterstaat maar weer goed. :')
Scheer je weg!
pi_84639159
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef Gillette_M5 het volgende:

Logisch, want bij 120 km/u gaat er een complete rijstrook dicht. ):O
Minder afstand tussen voertuigen bijvoorbeeld. Plus minder gevolgen bij bijvoorbeeld een afremactie.
pi_84639200
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef Gillette_M5 het volgende:

Praat het gestuntel van Rijkswaterstaat maar weer goed. :')
Gelukkig kennen we jou en je IQ langer dan vandaag op fok he?
1. het is een besluit van ministers uit Den Haag, niet van Rijkswaterstaat
2. je hebt er niet zoveel verstand van

:).
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:59:38 #149
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639240
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Minder afstand tussen voertuigen bijvoorbeeld. Plus minder gevolgen bij bijvoorbeeld een afremactie.
Daarom. Dus doe dan maar 80 Km/u, nóg minder gevolgen! Of weet je wat, 70 misschien? Je moet immers elk voordeel kunnen benutten binnen de verkeersregels zeg ik maar.

:N
Scheer je weg!
pi_84639290
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Praat het gestuntel van Rijkswaterstaat maar weer goed. :')
Doorstroming is vrij lastig te voorspellen maar de modellen die het meest overeen bleken te komen met de praktijk gaan er toch voor een wat lagere maar constantere gemiddelde snelheid het beste is voor de doorstroming op drukke wegen. Immers een te groot verschil tussen de verschillende weggebruikers speelt onnodig afremmen en optrekken in de hand.

maar dit zal inderdaad te complex voor je zijn ;(
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')