abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84601920
Nou hallo allemaal, heb even een kloon aangemaakt omdat er nogal wat bekende van mij op dit forum zitten.
Ik heb eigenlijk liever niet dat iedereen meteen weet dat ik het ben snap je? Vandaar deze kloon.
Het zit zo ik heb sinds 4 maanden een vriendin en het gaat erg goed, samen hebben we veel lol en laatst nog samen naar een pretpark geweest.
We gingen met de auto naar de Efteling en ik kom uit omgeving Assen dus is nog wel een redelijk eindje rijden. Achteraf wel redelijk spijt van gehad waar dit uitstapje is uitgelopen in een deceptie.
Ten eerste zijn de wachtrijen immens lang en erger ik me dood aan de mensen die zulke parken bezoeken. We hebben godverdomme 3 uur (ja dit is geen gein fucking DRIE UUR) in de rij gestaan voor die achterstallige kut attractie genaamd de vliegende Hollander.
1 minuut in die kinder achtbaan en je bent er weer uit. Dit vond ik jammer en bovendien ook triest. Dat je verdomme 3 uur van je leven verspilt aan een attractie waar je niet langer dan een minuut in zit. En ik ben nog nat geworden ook waardoor er water in mijn telefoon is gekomen.
Om ook maar te zwijgen over de prijzen die ze durven te vragen, niet alleen voor de entree maar ook het eten en drinken is schreeuwend duur, om over de kwaliteit maar te zwijgen. Waar ik me ook aan ergerde zijn de rest van de attracties waar de spanning en sensatie gewoon gemist worden.
Er is geen flikker aan en voor me stond ook zon gehandicapte waarvan ik gewoon 100% wist dat hij alsof deed om gewoon de lange wachtrijen over te slaan, triest zulke mensen. Zo klachtwaardig dat ik er een topic over zou kunnen openen in KLB, wat ik niet ga doen want dan zou ik dat met mijn normale account doen.
Nu overigens niet meer omdat anders mijn kloon doorzien is, wat problemen op zou kunnen leveren voor mij, mijn vriendin en vrienden.
Nou ik was dus met haar in de Efteling en het viel tegen. Ze was al een beetje chagrijnig voordat we gingen en ik had al aangeboden om dan maar niet te gaan, had sowieso weinig zin om daar heel de dag rond te lopen met een chagrijnig wijf.
Nee we moesten toch maar gaan zei ze, met een sarcastische ondertoon liet ze weten dat ze het namelijk ook niet voor mij wilde verpesten. Nou die dag WAS toen al verpest maar goed wij vanuit fucking ASSEN naar Kaatsheuvel naar de Efteling :r.
De reis naar Kaatsheuvel is er geen woord gezegd, radio op 3fm en gaan. Zelfs meezingen of knikken met haar favoriete nummer was te veel gevraagd op deze regenachtige dag. Ik wist toen al dat er iets mis was.
Na een lange slopende reis toch aangekomen in Kaatsheuvel werd ons een parkeerplek aangewezen door een wulpse jonge dame met een puike fluoriserende verkeersjack. Een subtiele knipoog van mijn kant (wellicht ongepast gezien de situatie) was genoeg voor een gniffelende jonge dame en we kregen dan ook een goede parkeerplek.
Ik dacht toen nog bij mezelf, misschien kan het nog een redelijk dag worden. Dit bleek een misopvatting want momenten later stonden we in de rij voor de kassa. Ik had nog gezegd dat het verstandig zou zijn om van te vore kaartjes te halen bij de ANWB ofzo. Niet alleen hoef je dan geen uren in de rij te staan, ook krijg je een korting die mooi is meegenomen lijkt me.
Daar had ze toen geen zin in en was te veel moeite, ach jij je zin dacht ik en heb het er maar niet meer over gehad. Ik wilde ook nog zeggen: IK ZEI HET TOCH?! Maar dit leek mij niet zon strakke actie na het incident op de parkeerplaats.
Nou een horde lachende en joelende pubers stormde ons voorbij omdat zij immers WEL zo slim waren geweest om hun kaartjes van te voren te kopen. Godverdomme een half uur in de rij gestaan omdat mevrouw moest roken. Ondertussen had ik al honger gekregen en had ze nog geen woord gezegd.
Nou we waren eindelijk binnen en wat denk je? Binnen was NOG een poort, en ze zei dat ze moe was... Ze stond nog geen uur op haar poten en nu al zeiken dat ze moe was. Dit wordt een lange, lange, lange dag... Omdat ik hier totaal geen trek in had probeerde ik het haar maar een beetje aangenaam te maken.
Ik sloeg mijn arm om haar heen en zoende haar op haar wang. Ze kon een kleine glimlach niet onderdrukken en ik kreeg hoop dat haar stemming wat beter zou worden. Helaas bleek dit niet het geval. Nou de poort ging open na een uur omdat er iemand onwel was geworden die vooraan stond. Nou lekker betalen een bak geld moeten we wachten omdat iemand zich niet lekker voelt.
Ja daar kan ik niks aan doen. Goed eindelijk binnen vroeg ik haar wat ze wilde doen, ik besloot om er haar dag van te maken omdat ik anders vanavond weer met een zeikwijf in de auto kon zitten. Ze wilde dolgraag in de fata morgana, dolletjes! Toegejuicht door semi-erotische ali baba muziek en buikdansende minderjarige sletje werden we de fata morgana ingeloodst.
Natuurlijk stond er een rij waarop menig Hollands b-artiest jaloers zou zijn waardoor we op een zeker moment ziek werden van de muziek die we inmiddels beter kenden dan het lied we speak no americano wat dagelijks door onze strot wordt geduwd door verschillende commerciële radiozenders. Ja TS luistert naar commerciële radiostations. Maar TS is vrij om te luisteren naar welke muziek TS wilt.
Kun je er niet mee omgaan, open er een topic over en laat mij in me waarde ok? Respect is ver te zoeken op dit forum. Maar terug naar de fata morgana waar inmiddels waren aangekomen bij de boten. Wat een geluk! We deelde de boot met 6 infantiele kutpubers die het nodig vonden om de hele rit met de boot te schommelen, luid te schreeuwen en spullen te gooien naar de poppen in de attractie,
die tevens aan vervanging toe waren. Onderweg zag ik al een hoop geld in het water liggen en dacht nog bij mezelf. Zou het niet mooi zijn om mijn wijf hier achter te laten in het water, en het geld weer mee naar huis te nemen. Nou eindelijk was het voorbij en stonden we in de winkel waar je door moet als je uit de attractie komt. Nougoed het stonk er naar oude tapijten dus meteen naar buiten om mijn eerste biertje van de dag te scoren wat tevens ook de laatste was want mevrouw wilde niet rijden.
Op naar de volgende atractie waar ik wederom het initiatief bij haar legde, ze had geen zin meer om verder door de Efteling te lopen en wilde eigenlijk naar huis. Toen werd ik erg pissig maar heb me in weten houden. Heb maar een voorstel gedaan om door het sprookjesbos te wandelen en daar ging ze mee akkoord. Afijn daar zijn we dan toch wel anderhalf uur mee bezig geweest en dat allemaal zonder echte problemen, af en toe maakte ze een misplaatste opmerking waarvan ik dacht: ja waarom doe je dat nou?
Maar voor de rest was het redelijk goed verlopen. En we hebben veel sprookjes gezien dat vind ik meestal ook wel tof. Ik heb toen een ijsje voor haar gekocht en toen begon ze wel iets losser te komen, beetje kletsen en had ze weer zin in de dag. Ze gaf aan in de droomvlucht te gaan wat ik OK vond, wat ik minder OK vond was de wachttijd die er stond. Het had niet langer moeten duren of de stemming was weer compleet omgeslagen.
Nouja wel een leuke attractie vond ik en we gingen door dus, nu naar de vliegende Hollander. Wat een DRAMA zoals ik al eerder heb verteld, ik ga het niet nog eens vertellen omdat het anders een groot topic wordt en dat wil ik eigenlijk wel vermijden. Omdat het zolang duurde zeurde ze een paar keer over haar benen dat die moe waren. Ik had haar een beetje genegeerd omdat ze heel de dag al aan het zeiken was. Uit het niets zei ze: Geef je wel om me? Ik was er eigenlijk al klaar mee en zuchtte diep.
Ja natuurlijk geef ik om je zei ik en keek de andere kant op. Ze keek een beetje verdrietig maar het interesseerde me vrij weinig op dat moment en toen stonden we pas 15 min in de rij. Nouja na de attractie moest ze naar de wc en dat duurde wel een half uur! Ik dacht ja misschien beetje make-up bijwerken ofzo. Je weet hoe vrouwen zijn... Eenmaal buiten had ze hele rode ogen en vroeg of er iets mis was. Ze zei dat er niks aan de hand was maar ik wist wel beter.
Ik ken haar natuurlijk al een tijdje en ze had eens eerder gehuild omdat haar muis dood was gegaan ofzo ik weet niet meer. Maar om een lang verhaal kort te maken. Ze heeft dus duidelijk gehuild. Ik wilde haar daar nog niet direct mee confronteren want ik zag dat ze op springen stond en wilde haar niet weer laten janken, sowieso niet in het bijzijn van al deze mensen. Wat moeten die dan wel niet denken? Dat ik mijn vriendin mishandel ozo? Nouja dan nog maar een attractie proberen.
Nou bij elke attractie hierna werd de sfeer steeds grimmiger en op een gegeven moment stortte ze zowat in elkaar. Het was al rond etenstijd en de middaglunch had ze overgeslagen waar ik 3 bamiblokken uit de muur had getrokken. Ik bood aan om een zak patat te kopen maar daar had ze eigenlijk geen zin in. Toch haar weten over te halen, ze moest immers wat eten want anders zou ze zo neervallen(ja het was echt zo ver). Gelukkig na het eten ging het wat beter maar in totaal had ze tot dat moment denk ik 20 woorden max gezegd.
Er waren wat live optredens van wat bandjes waar we gingen kijken wat op zich wel gezellig was maar ze wilde zo graag naar huis maar ik heb niet voor niets zon takke eind gereden, dat laatste uurtje kon er ook nog wel bij. Na dat uurtje snel naar huis gegaan en ze gingen meteen naar bed. Ik nam nog even een biertje en ging daarna naast haar liggen en toen draaide ze zich om, weg van mij. Ik deed het licht uit en ging ook maar slapen, ik was het beu. Dit is dus het begin van wat er is gebeurd, maar het wordt nog erger waardoor alles uit de hand liep.

Nouja de volgende dag was ik vrij van mijn werk maar ze moest zelf eigenlijk werken maar ze kreunde dat ze ziek was. Nouja misschien was dat de reden waarom ze zo raar deed in de Efteling. Nouja ziek dat kan dus ik heb haar werk nog gebeld dat ze ziek was. Ben naar de winkel gegaan om jus d'orange te kopen enzo. Ook nog lekkere broodjes gekocht voor haar.
Daar was ze op zich wel blij mee en bedankte me en ik voelde me een stukje beter en begon steeds meer te realiseren dat ze gewoon ziek was gisteren. Maar dit was niet waar blijkt achteraf maar daar kom ik zo op terug. Ze had wel wat gegeten en gedronken waardoor ze zich wat beter voelde. Ik dacht dat een beetje frisse lucht haar wel goed zou doen dus nam ik haar mee naar buiten voor een blokje om. We hadden de hond mee want die moest toch nog uitgelaten worden en daar had ik geen zin in dus ik denk ga nu maar mee dan heb ik geen last van je meer vandaag.
Sowieso al problemen met die kuthond die 2 weken terug nog heel het tapijt had ondergescheten die we ook hebben kunnen wegflikkeren. Nouja hond uit, hond blij, vriendin (semi)blij en ik iets minder blij. Na deze wandeling was ze ineens helemaal beter en wilde ze een potje fifa tegen me spelen op de playstation 3. Nou dat hadden we beter niet kunnen doen want dit was echt bijna uitgelopen op een vechtpartij. Kijk ik laat mensen niet zomaar winnen en als ik win dan wrijf ik het er ook nog eens lekker in. Ja zo ben ik en is misschien een slechte eigenschap maar daar moet je dan maar mee leren leven.
Nu kan mijn vriendin hier normaal gesproken wel redelijk mee omgaan maar deze keer was alles te veel. Ze pakte de stoel op en gooide hem met een ferme worp op de glazen bijzet tafel. Nee dit had ik serieus nog nooit meegemaakt. Ik ben een persoon die altijd wel rustig blijft maar deze keer knapte er iets van binnen. Nu sla ik niemand en zeker geen vrouwen maar ik heb haar wel uitgescholden. Het is toch van de gekke dat je gewoon een stoel door een glazen bijzet tafeltje gooit omdat je een potje fifa verliest van je vriend.
Op dit moment was ik het echt beu en ben naar buiten gegaan, heb de deur echt heel hard achter me dicht gedaan wat een luide knal gaf. Mijn telefoon heb ik uitgezet en ben een pakje sigaretten wezen halen bij de snackbar. Deze heb ik als een volleerde kettingroker in 1 teug leeggezogen op een manier waarvan je zegt: Nou, jij wil echt kanker ofniet? Niet dat ik mensen die kanker hebben of mensen die iemand hebben verloren door kanker wil kwetsen. Ik ben tegen schelden met kanker maar ik vond deze opmerking gepast betreft het onderwerp.
Normaal rook ik niet eens, hooguit een pakje in de maand voor de gezelligheid. Maarja toen ik toch in de snackbar was had ik ook een berenklauw pindasaus genomen om even tot rust te komen. Toen verder stuk wezen lopen en proberen mijn hoofd leeg te krijgen. Dit lukte redelijk en toen het al wat laat werd heb ik mijn telefoon aangezet. En ja hoor 12 gemiste oproepen waarvan 7 van mijn vriendin. Ook een paar onbekende nummers maar die neem ik sowieso niet op, meestal verkooppraatjes waar ik niet van gediend ben. Maarja ik bel dus zo mijn vriendin op om haar toch gerust te stellen dat ik niet van de brug was gesprongen ofzo.
Je ze zei dus dat ze allemaal spijt had en of ik terug wilde komen en ze zou het goed maken en dat het niet de bedoeling was en dat ze de schade zou betalen en dat ze het allemaal wilde uitleggen. Nouja na wat er gebeurd was in de Efteling, en vandaag dus met het slopen van stoel en tafel was enige opheldering van haar kant wel op zijn plaats dacht ik zo. Nou ik besloot maar weer naar huis te gaan om verhaal te halen. Nou ik kwam thuis en vriendin had weer rode ogen, zeker gehuild en ze lag op de bank. Ik ging op een afstandje zitten daar ze lichamelijk contact probeerde te maken. Nou hier was ik dus niet van gediend en duwde haar een beetje weg.
Ze was opvallend rustig na ik haar van me af duwde (voor de duidelijkheid, geen ferme duw maar je kent het wel als iemand je wilt aanraken, dat je haar handen zeg maar weggeduwd op een rustige manier). Dus ze lag in de bank te janken en ik had het weer gehad met haar, echt klaar ermee maar ik houd ontzettend veel van haar. Ik wil haar echt niet kwijt we hebben samen een huisje en een hondje. Nu ben ik dus zeg maar ten einde raad. Hebben jullie tips?
Probleem
pi_84602143
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef MartinProbleem het volgende:
Er is geen flikker aan en voor me stond ook zon gehandicapte waarvan ik gewoon 100% wist dat hij alsof deed om gewoon de lange wachtrijen over te slaan, triest zulke mensen.
Heb jij daar iets van gezegd toen je daar stond? Hm?
pi_84602310
Ik heb alles gelezen.
Conclusie: volgens mij moet je haar gewoon een beurt geven en dan is alles weer goed.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:44:12 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84602402
reacties als too long, samenvatting etc... note

ok?

mooi
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84602471
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb jij daar iets van gezegd toen je daar stond? Hm?
Nepgehandicapte uit Efteling gezet :')
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_84602495
Ik heb alles gelezen :'(

Mijn advies:

Kap ermee, zie je zelf niet in dat jullie niet meer van elkaar genieten? Jij ziet het uitje naar de Efteling als een plicht die je voor het "vrouwtje" moet doen, je vindt alles kut en bent chagrijnig maar verwacht wel dat je vriendin het allemaal leuk vindt.

Met dat playstation verhaal is helemaal kinderachtig natuurlijk, een beetje de winst inwrijven, zeker als het niet goed loopt binnen jullie relatie moet je dat echt niet doen.

Misschien dat het na een paar weken bijtrekt als jullie elkaar missen en van elkaar genieten....
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84602541
Lieve Martin.

Ik vind dit alles echt heel spijtig voor je, en van wat ik heb gelezen zal ik zeggen dat ik het erg met je meeleef. Die stress van de lange rijen van de Efteling, en dan nog een pakketje sigaretten bijna letterlijk leegzuigen.

Ik hoop op dit alles na dat het echt goedkomt.

Groetjes.
pi_84602570
Is het niet gewoon 'die tijd van de maand'?
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:48:45 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_84602605
quote:
Nou hallo allemaal, heb even een kloon aangemaakt omdat er nogal wat bekende van mij op dit forum zitten.
Ik heb eigenlijk liever niet dat iedereen meteen weet dat ik het ben snap je? Vandaar deze kloon.
Het zit zo ik heb sinds 4 maanden een vriendin en het gaat erg goed
Hier ben ik gestopt die ontiegelijk teringlap tekst te lezen.

Als je zo'n OP maakt dan zit het DUIDELIJK niet "erg goed" :{w
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_84602620
Na 1/3e te hebben gelezen heb ik doorgespoeld naar het einde...
Dit: Het zit zo ik heb sinds 4 maanden een vriendin
En dit: Ik wil haar echt niet kwijt we hebben samen een huisje en een hondje. Nu ben ik dus zeg maar ten einde raad
Conslusie: The Sims afsluiten en reallife proberen?
Of: Jij vond er geen k’t aan, wordt steeds vervelender, actie reactie re-reactie, ruzie stress, beide niet kunnen toegeven, huilen -> voortaan weer rukken :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:49:37 #11
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84602642
Is dit een samenvatting ?
Want ik vind het een belachelijke korte OP :(
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_84602651
Toch maar even helemaal gelezen. Stomme suggestie om het bijltje er maar bij neer te gooien. Aan een relatie moet je toch gewoon werken?
Dus je irriteert je de laatste tijd wat vaker aan je vriendin, moet jij de boel dan niet eens wat positiever gaan bekijken? En heb het er sowieso met je vriendin eens over, want er zit haar misschien wel iets heel anders dwars.
pi_84602696
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef BunnyCookii het volgende:

[..]

Dit verhaal is serieus het lezen waard, ik was geboeid en het was zelfs boekwaardig. *)
Zeker...paar keer goed gelachen :D

Goed topic TS :)
pi_84602773
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Zeker...paar keer goed gelachen :D

Goed topic TS :)
Jongeu, dit is verdomme toch niet om te lachen, Martin zit hier met een kanker ( letterlijk want hij rookt ) groot probleem, en jij lacht erom ? :{
pi_84602774
Tijd terug dat ik zo heb gelachen om een OP.

Ontopic: een pretpark in de zomer, das vragen om ellende. Zie: http://weblogs.vpro.nl/dorst/wereldvolellende/
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_84602801
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef BunnyCookii het volgende:

[..]

Jongeu, dit is verdomme toch niet om te lachen, Martin zit hier met een kanker ( letterlijk want hij rookt ) groot probleem, en jij lacht erom ? :{
Drama-Queen
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:55:11 #17
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_84602865
Vraag haar eens wat haar precies dwars zit. Jullie negeren elkaar een beetje.
En volgende keer graag iets meer paragrafen gebruiken, leest wat fijner.
pi_84602880
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef BunnyCookii het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik ben eigenlijk echter voornamelijk verontrust door de snackbaravonturen van Martin.
Een berenklauw met pindasaus en nog 3 bamiblokken is echt wel 2-mutch!
pi_84602900
Martin is dus denk ik voornamelijk corpulent en zijn vriendin vind hem niet meer aantrekkelijk.
pi_84602909
Niemand die eroverheen valt dat ze 4 maanden een relatie hebben, en al een huis delen :?.
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:57:04 #21
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84602947
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Re het volgende:

ok?

mooi
Que dan note je toch? I mean come on, de OP was toch superonduidelijk en onleesbaar en dan ga jij inplaats van de OP te editten gezellig noten.

Vind dat maar raar, maar dat is mijn mening.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84602984
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef BigPimp het volgende:
Niemand die eroverheen valt dat ze 4 maanden een relatie hebben, en al een huis delen :?.
Nee. Er staat 4 maanden een relatie, hun zullen elkaar misschien al wel van geboorte af aan kunnen kennen ?
pi_84603003
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Que dan note je toch? I mean come on, de OP was toch superonduidelijk en onleesbaar en dan ga jij inplaats van de OP te editten gezellig noten.

Hij heeft macht, dus jij moet je muil houden ja!
pi_84603022
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Niemand heeft een note gekregen.
pi_84603065
quote:
Dat wilde ik nou ook net vragen ja... :{
En dan ook al zulke problemen, dat belooft niet veel goeds TS.
Na vier maanden zou je huppelend van verliefdheid door de Efteling moeten gaan!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84603264
Nou, welke KLB-user woont er in Assen?

Assen, dat is natuurlijk ook vragen om problemen.
pi_84603354
quote:
Tsja, dat staat echt helemaal onderaan. Ik ben daar niet eens aan toegekomen, aangezien ik ben gestopt nadat ik met moeite doorgelezen heb wat zij allemaal in de Efteling hebben beleefd. Meer dan driekwart van de tekst in de OP is nutteloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 21:07:15 ]
pi_84603406
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tsja, dat staat echt helemaal onderaan. Ik ben daar niet eens aan toegekomen, aangezien ik ben gestopt nadat ik met moeite doorgelezen heb wat zij allemaal in de Efteling hebben beleefd. Meer dan de helft van de tekst in de OP is nutteloos.
Zeker wel belangrijk. Het is van belang om de gehele context van onze Martin mee te nemen bij het advies
pi_84603418
quote:
En een hondje he en een hondje.
pi_84603473
whahahahhahahhahaha
ik heb me kapot gelachen 8-)
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 21:10:16 #31
236264 crew  capricia
pi_84603543
Goed topic! Je vriendin is een baas!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84603790
tl;dr

[ Bericht 100% gewijzigd door Chinless op 28-07-2010 21:22:45 ]
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:17:38 #33
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_84603828
Wat een lang tyfusverhaal :{w
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_84603852
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een lang tyfusverhaal :{w
Nu heb jij een note verdiend van Re.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:19:47 #35
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_84603919
Tering, ik dat hele ding lezen omdat ik denk dat het nog wel interessant is, is het zulk gezeik. Je had dit verhaal ook in 10 zinnen kunnen vertellen.
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_84603960
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef queensbridge het volgende:
Tering, ik dat hele ding lezen omdat ik denk dat het nog wel interessant is, is het zulk gezeik. Je had dit verhaal ook in 10 zinnen kunnen vertellen.
maak een samenvatting dan.
pi_84604077
quote:
Dat was ik allang weer vergeten toen ik eindelijk aan het einde van de OP was.

Anyways, ontopic. Jouw vriendin zit ergens mee, dat mag duidelijk zijn. Ik wil niet al te voorbarige conclusies trekken, maar ergens heb ik het idee dat ze zich ondergewaardeerd voelt, en dan waarschijnlijk door jou. Ze heeft je gevraagd of je wel om haar geeft en later in een toilet zitten huilen, lijkt me dat ze de hele boel aan het opkroppen is, daarom nauwelijks een woord zegt, zo'n opmerking maakt en gaat huilen. Aangezien er de volgende dag niks opgelost is, ze zich daar rot over voelt, thuis blijft, ontstaat er nog meer grimmigheid. Maargoed, voorbarige conclusie in feite, het is maar een gedachte die bij mij opkomt. Ik ken jou niet, je vriendin niet, jullie relatie niet. Wat ik je wel kan zeggen: ga gewoon eens een volwassen gesprek aan, met een open instelling en zonder direct chagrijnig te worden.
I reject reality and substitute my own
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:24:37 #38
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_84604133
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Chinless het volgende:

[..]

maak een samenvatting dan.
Vriendin was chagarijnig toen we naar de efteling gingen, hele dag drama en gezeik etc etc. Volgende dag zei ze dat ze ziek was dus zijn we thuisgebleven. Ze werd na een broodje weer wat vrolijker en wilde een potje fifa. Ik won en ze werd zo pissed off dat ze dr stoel door me glazen bijzettafeltje gooide. Ik ben boos weggelopen en heb mijn telefoon uitgezet. Toen ik hem weer aanzette zag ik dat ze gebeld had, dus belde ik terug. Ze wou het goedmaken dus ik ging naar dr toe, maar ik ben er eigenlijk klaar mee, wat moet ik doen?

In 5 regels voor je :)
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_84604315
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef queensbridge het volgende:

[..]

Vriendin was chagarijnig toen we naar de efteling gingen, hele dag drama en gezeik etc etc. Volgende dag zei ze dat ze ziek was dus zijn we thuisgebleven. Ze werd na een broodje weer wat vrolijker en wilde een potje fifa. Ik won en ze werd zo pissed off dat ze dr stoel door me glazen bijzettafeltje gooide. Ik ben boos weggelopen en heb mijn telefoon uitgezet. Toen ik hem weer aanzette zag ik dat ze gebeld had, dus belde ik terug. Ze wou het goedmaken dus ik ging naar dr toe, maar ik ben er eigenlijk klaar mee, wat moet ik doen?

In 5 regels voor je :)
dank je.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:29:35 #40
44906 merino
World of Sleepers
pi_84604333
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef LostFormat het volgende:
Tijd terug dat ik zo heb gelachen om een OP.

Ontopic: een pretpark in de zomer, das vragen om ellende. Zie: http://weblogs.vpro.nl/dorst/wereldvolellende/
Mooie link, becs en ik lagen dubbel :P
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_84604721
Is er al nieuws of TS longkanker heeft ?
pi_84604749
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef BunnyCookii het volgende:
TS heeft geen kanker.

echter wel obesitas door de vele gefrituurde hapjes
pi_84604763
quote:
Nope. TS is opeens weg. Ik denk naar zn vriendin.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:42:10 #44
19529 Fendy
True Spirit
pi_84604892
Bamiblokken :r

TS is niet alleen corpulent, maar heeft ook nog eens geen smaak.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_84604895
Gelukkig.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:48:02 #46
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84605166
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Re het volgende:

ok?

mooi
Nou je zet naar een note hoor :*
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:11:24 #47
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_84606267
Is het niet gewoon zo dat ze zwanger is? :') Serieus, dit lijkt me een hormonenprobleem.

Tevens moet je jezelf niet in de slachtofferrol plaatsen, wat je op dit moment wel doet. Zij heeft waarschijnlijk een probleem, maar jij ergert je dood aan alles en iedereen.
Dus haal die plaat voor je kop weg en ga op een normale manier je relatie onderhouden.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_84606326
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:48 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Nou je zet naar een note hoor :*
Niet te stoer hé
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:13:53 #49
141104 Patje1987
pi_84606389
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Chinless het volgende:

[..]

Nu heb jij een note verdiend van Re.
Ja dan moet ie da lekker doen.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:20:42 #50
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_84606760
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Chinless het volgende:

[..]

Nope. TS is opeens weg. Ik denk naar zn vriendin.
TS is mijn advies aan het opvolgen.
(Wat een brave jongen is het toch).
pi_84607812
nou...je hebt in ieder geval AL je frustraties eruit kunnen gooien ;) Het klinkt inderdaad als een rampzalige dag maar ik denk zo dat niet alleen je vriendin daar verantwoordelijk voor is :+ het klinkt namelijk niet alsof jij wel erg veel zin had in dit uitje.
Ga inderaad terug naar je vriendin en vraag wat er nu ECHT aan de hand is (liefst zonder daarbij te vermelden wat je van haar gedrag en de Efteling denkt, dan krijg je helemaal het echte probleem niet te horen). Hoe lang de wachtrijen ook, daarvoor ga je meestal niet op de wc zitten huilen.
Ik denk dat jullie nu echt een beetje langselkaar heen leven en daar raak je alleen maar gefrustreerder van. Als je dit nog een kans wil geven dan zal je open tegen elkaar moeten zijn en niet al je frustraties moeten blijven opbouwen totdat de bom barst.

Laatste tip: op de site van de efteling staat een kalender waarop je kan zien hoe druk het elke dag ongeveer is. Ga NOOIT als er staat dat het een drukke dag wordt, de meeste mensen vinden wat zij 'gezellige bedrijvigheid' noemen al een ramp.
pi_84608463
quote:
Ten eerste zijn de wachtrijen immens lang en erger ik me dood aan de mensen die zulke parken bezoeken. We hebben godverdomme 3 uur (ja dit is geen gein fucking DRIE UUR) in de rij gestaan voor die achterstallige kut attractie genaamd de vliegende Hollander.
Hahahaha ik ging hier al helemaal stuk _O- WAT DOE JE JEZELF AAN! Ik vind je vriendin nu heel erg overkomen als stuk chagrijnig waar weinig leven meer in zit.
Hoe is ze normaal? En heeft ze laatste tijd minder leuke dingen meegemaakt?
pi_84610002
Goed topic :')
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_84610231
De Efteling :'), daar ga je als volwassene toch niet heen of het moet met je eigen kinderen zijn?
Of is TS misschien nog een kind?
pi_84610236
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Goed topic :')
Achja...gelukkig kan die vriendin van je lekker pijpen ... :9~
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:10:43 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84611639
Dit is een OP die zijn weerga niet kent.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_84611839
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:10 schreef eleusis het volgende:
Dit is een OP die zijn weerga niet kent.
Issie al geqoute?
pi_84611850
quote:
Het zit zo ik heb sinds 4 maanden een vriendin en het gaat erg goed, samen hebben we veel lol en laatst nog samen naar een pretpark geweest.
We gingen met de auto naar de Efteling en ik kom uit omgeving Assen dus is nog wel een redelijk eindje rijden. Achteraf wel redelijk spijt van gehad waar dit uitstapje is uitgelopen in een deceptie.
1 minuut in die kinder achtbaan en je bent er weer uit. Dit vond ik jammer en bovendien ook triest. Dat je verdomme 3 uur van je leven verspilt aan een attractie waar je niet langer dan een minuut in zit. En ik ben nog nat geworden ook waardoor er water in mijn telefoon is gekomen.
Om ook maar te zwijgen over de prijzen die ze durven te vragen, niet alleen voor de entree maar ook het eten en drinken is schreeuwend duur, om over de kwaliteit maar te zwijgen. Waar ik me ook aan ergerde zijn de rest van de attracties waar de spanning en sensatie gewoon gemist worden.
Er is geen flikker aan en voor me stond ook zon gehandicapte waarvan ik gewoon 100% wist dat hij alsof deed om gewoon de lange wachtrijen over te slaan, triest zulke mensen. Zo klachtwaardig dat ik er een topic over zou kunnen openen in KLB, wat ik niet ga doen want dan zou ik dat met mijn normale account doen.
Nu overigens niet meer omdat anders mijn kloon doorzien is, wat problemen op zou kunnen leveren voor mij, mijn vriendin en vrienden.
Nou ik was dus met haar in de Efteling en het viel tegen. Ze was al een beetje chagrijnig voordat we gingen en ik had al aangeboden om dan maar niet te gaan, had sowieso weinig zin om daar heel de dag rond te lopen met een chagrijnig wijf.
Nee we moesten toch maar gaan zei ze, met een sarcastische ondertoon liet ze weten dat ze het namelijk ook niet voor mij wilde verpesten. Nou die dag WAS toen al verpest maar goed wij vanuit fucking ASSEN naar Kaatsheuvel naar de Efteling :r.
De reis naar Kaatsheuvel is er geen woord gezegd, radio op 3fm en gaan. Zelfs meezingen of knikken met haar favoriete nummer was te veel gevraagd op deze regenachtige dag. Ik wist toen al dat er iets mis was.
Na een lange slopende reis toch aangekomen in Kaatsheuvel werd ons een parkeerplek aangewezen door een wulpse jonge dame met een puike fluoriserende verkeersjack. Een subtiele knipoog van mijn kant (wellicht ongepast gezien de situatie) was genoeg voor een gniffelende jonge dame en we kregen dan ook een goede parkeerplek.
Ik dacht toen nog bij mezelf, misschien kan het nog een redelijk dag worden. Dit bleek een misopvatting want momenten later stonden we in de rij voor de kassa. Ik had nog gezegd dat het verstandig zou zijn om van te vore kaartjes te halen bij de ANWB ofzo. Niet alleen hoef je dan geen uren in de rij te staan, ook krijg je een korting die mooi is meegenomen lijkt me.
Daar had ze toen geen zin in en was te veel moeite, ach jij je zin dacht ik en heb het er maar niet meer over gehad. Ik wilde ook nog zeggen: IK ZEI HET TOCH?! Maar dit leek mij niet zon strakke actie na het incident op de parkeerplaats.
Nou een horde lachende en joelende pubers stormde ons voorbij omdat zij immers WEL zo slim waren geweest om hun kaartjes van te voren te kopen. Godverdomme een half uur in de rij gestaan omdat mevrouw moest roken. Ondertussen had ik al honger gekregen en had ze nog geen woord gezegd.
Nou we waren eindelijk binnen en wat denk je? Binnen was NOG een poort, en ze zei dat ze moe was... Ze stond nog geen uur op haar poten en nu al zeiken dat ze moe was. Dit wordt een lange, lange, lange dag... Omdat ik hier totaal geen trek in had probeerde ik het haar maar een beetje aangenaam te maken.
Ik sloeg mijn arm om haar heen en zoende haar op haar wang. Ze kon een kleine glimlach niet onderdrukken en ik kreeg hoop dat haar stemming wat beter zou worden. Helaas bleek dit niet het geval. Nou de poort ging open na een uur omdat er iemand onwel was geworden die vooraan stond. Nou lekker betalen een bak geld moeten we wachten omdat iemand zich niet lekker voelt.
Ja daar kan ik niks aan doen. Goed eindelijk binnen vroeg ik haar wat ze wilde doen, ik besloot om er haar dag van te maken omdat ik anders vanavond weer met een zeikwijf in de auto kon zitten. Ze wilde dolgraag in de fata morgana, dolletjes! Toegejuicht door semi-erotische ali baba muziek en buikdansende minderjarige sletje werden we de fata morgana ingeloodst.
Natuurlijk stond er een rij waarop menig Hollands b-artiest jaloers zou zijn waardoor we op een zeker moment ziek werden van de muziek die we inmiddels beter kenden dan het lied we speak no americano wat dagelijks door onze strot wordt geduwd door verschillende commerciële radiozenders. Ja TS luistert naar commerciële radiostations. Maar TS is vrij om te luisteren naar welke muziek TS wilt.
Kun je er niet mee omgaan, open er een topic over en laat mij in me waarde ok? Respect is ver te zoeken op dit forum. Maar terug naar de fata morgana waar inmiddels waren aangekomen bij de boten. Wat een geluk! We deelde de boot met 6 infantiele kutpubers die het nodig vonden om de hele rit met de boot te schommelen, luid te schreeuwen en spullen te gooien naar de poppen in de attractie,
die tevens aan vervanging toe waren. Onderweg zag ik al een hoop geld in het water liggen en dacht nog bij mezelf. Zou het niet mooi zijn om mijn wijf hier achter te laten in het water, en het geld weer mee naar huis te nemen. Nou eindelijk was het voorbij en stonden we in de winkel waar je door moet als je uit de attractie komt. Nougoed het stonk er naar oude tapijten dus meteen naar buiten om mijn eerste biertje van de dag te scoren wat tevens ook de laatste was want mevrouw wilde niet rijden.
Op naar de volgende atractie waar ik wederom het initiatief bij haar legde, ze had geen zin meer om verder door de Efteling te lopen en wilde eigenlijk naar huis. Toen werd ik erg pissig maar heb me in weten houden. Heb maar een voorstel gedaan om door het sprookjesbos te wandelen en daar ging ze mee akkoord. Afijn daar zijn we dan toch wel anderhalf uur mee bezig geweest en dat allemaal zonder echte problemen, af en toe maakte ze een misplaatste opmerking waarvan ik dacht: ja waarom doe je dat nou?
Maar voor de rest was het redelijk goed verlopen. En we hebben veel sprookjes gezien dat vind ik meestal ook wel tof. Ik heb toen een ijsje voor haar gekocht en toen begon ze wel iets losser te komen, beetje kletsen en had ze weer zin in de dag. Ze gaf aan in de droomvlucht te gaan wat ik OK vond, wat ik minder OK vond was de wachttijd die er stond. Het had niet langer moeten duren of de stemming was weer compleet omgeslagen.
Nouja wel een leuke attractie vond ik en we gingen door dus, nu naar de vliegende Hollander. Wat een DRAMA zoals ik al eerder heb verteld, ik ga het niet nog eens vertellen omdat het anders een groot topic wordt en dat wil ik eigenlijk wel vermijden. Omdat het zolang duurde zeurde ze een paar keer over haar benen dat die moe waren. Ik had haar een beetje genegeerd omdat ze heel de dag al aan het zeiken was. Uit het niets zei ze: Geef je wel om me? Ik was er eigenlijk al klaar mee en zuchtte diep.
Ja natuurlijk geef ik om je zei ik en keek de andere kant op. Ze keek een beetje verdrietig maar het interesseerde me vrij weinig op dat moment en toen stonden we pas 15 min in de rij. Nouja na de attractie moest ze naar de wc en dat duurde wel een half uur! Ik dacht ja misschien beetje make-up bijwerken ofzo. Je weet hoe vrouwen zijn... Eenmaal buiten had ze hele rode ogen en vroeg of er iets mis was. Ze zei dat er niks aan de hand was maar ik wist wel beter.
Ik ken haar natuurlijk al een tijdje en ze had eens eerder gehuild omdat haar muis dood was gegaan ofzo ik weet niet meer. Maar om een lang verhaal kort te maken. Ze heeft dus duidelijk gehuild. Ik wilde haar daar nog niet direct mee confronteren want ik zag dat ze op springen stond en wilde haar niet weer laten janken, sowieso niet in het bijzijn van al deze mensen. Wat moeten die dan wel niet denken? Dat ik mijn vriendin mishandel ozo? Nouja dan nog maar een attractie proberen.
Nou bij elke attractie hierna werd de sfeer steeds grimmiger en op een gegeven moment stortte ze zowat in elkaar. Het was al rond etenstijd en de middaglunch had ze overgeslagen waar ik 3 bamiblokken uit de muur had getrokken. Ik bood aan om een zak patat te kopen maar daar had ze eigenlijk geen zin in. Toch haar weten over te halen, ze moest immers wat eten want anders zou ze zo neervallen(ja het was echt zo ver). Gelukkig na het eten ging het wat beter maar in totaal had ze tot dat moment denk ik 20 woorden max gezegd.
Er waren wat live optredens van wat bandjes waar we gingen kijken wat op zich wel gezellig was maar ze wilde zo graag naar huis maar ik heb niet voor niets zon takke eind gereden, dat laatste uurtje kon er ook nog wel bij. Na dat uurtje snel naar huis gegaan en ze gingen meteen naar bed. Ik nam nog even een biertje en ging daarna naast haar liggen en toen draaide ze zich om, weg van mij. Ik deed het licht uit en ging ook maar slapen, ik was het beu. Dit is dus het begin van wat er is gebeurd, maar het wordt nog erger waardoor alles uit de hand liep.

Nouja de volgende dag was ik vrij van mijn werk maar ze moest zelf eigenlijk werken maar ze kreunde dat ze ziek was. Nouja misschien was dat de reden waarom ze zo raar deed in de Efteling. Nouja ziek dat kan dus ik heb haar werk nog gebeld dat ze ziek was. Ben naar de winkel gegaan om jus d'orange te kopen enzo. Ook nog lekkere broodjes gekocht voor haar.
Daar was ze op zich wel blij mee en bedankte me en ik voelde me een stukje beter en begon steeds meer te realiseren dat ze gewoon ziek was gisteren. Maar dit was niet waar blijkt achteraf maar daar kom ik zo op terug. Ze had wel wat gegeten en gedronken waardoor ze zich wat beter voelde. Ik dacht dat een beetje frisse lucht haar wel goed zou doen dus nam ik haar mee naar buiten voor een blokje om. We hadden de hond mee want die moest toch nog uitgelaten worden en daar had ik geen zin in dus ik denk ga nu maar mee dan heb ik geen last van je meer vandaag.
Sowieso al problemen met die kuthond die 2 weken terug nog heel het tapijt had ondergescheten die we ook hebben kunnen wegflikkeren. Nouja hond uit, hond blij, vriendin (semi)blij en ik iets minder blij. Na deze wandeling was ze ineens helemaal beter en wilde ze een potje fifa tegen me spelen op de playstation 3. Nou dat hadden we beter niet kunnen doen want dit was echt bijna uitgelopen op een vechtpartij. Kijk ik laat mensen niet zomaar winnen en als ik win dan wrijf ik het er ook nog eens lekker in. Ja zo ben ik en is misschien een slechte eigenschap maar daar moet je dan maar mee leren leven.
Nu kan mijn vriendin hier normaal gesproken wel redelijk mee omgaan maar deze keer was alles te veel. Ze pakte de stoel op en gooide hem met een ferme worp op de glazen bijzet tafel. Nee dit had ik serieus nog nooit meegemaakt. Ik ben een persoon die altijd wel rustig blijft maar deze keer knapte er iets van binnen. Nu sla ik niemand en zeker geen vrouwen maar ik heb haar wel uitgescholden. Het is toch van de gekke dat je gewoon een stoel door een glazen bijzet tafeltje gooit omdat je een potje fifa verliest van je vriend.
Op dit moment was ik het echt beu en ben naar buiten gegaan, heb de deur echt heel hard achter me dicht gedaan wat een luide knal gaf. Mijn telefoon heb ik uitgezet en ben een pakje sigaretten wezen halen bij de snackbar. Deze heb ik als een volleerde kettingroker in 1 teug leeggezogen op een manier waarvan je zegt: Nou, jij wil echt kanker ofniet? Niet dat ik mensen die kanker hebben of mensen die iemand hebben verloren door kanker wil kwetsen. Ik ben tegen schelden met kanker maar ik vond deze opmerking gepast betreft het onderwerp.
Normaal rook ik niet eens, hooguit een pakje in de maand voor de gezelligheid. Maarja toen ik toch in de snackbar was had ik ook een berenklauw pindasaus genomen om even tot rust te komen. Toen verder stuk wezen lopen en proberen mijn hoofd leeg te krijgen. Dit lukte redelijk en toen het al wat laat werd heb ik mijn telefoon aangezet. En ja hoor 12 gemiste oproepen waarvan 7 van mijn vriendin. Ook een paar onbekende nummers maar die neem ik sowieso niet op, meestal verkooppraatjes waar ik niet van gediend ben. Maarja ik bel dus zo mijn vriendin op om haar toch gerust te stellen dat ik niet van de brug was gesprongen ofzo.
Je ze zei dus dat ze allemaal spijt had en of ik terug wilde komen en ze zou het goed maken en dat het niet de bedoeling was en dat ze de schade zou betalen en dat ze het allemaal wilde uitleggen. Nouja na wat er gebeurd was in de Efteling, en vandaag dus met het slopen van stoel en tafel was enige opheldering van haar kant wel op zijn plaats dacht ik zo. Nou ik besloot maar weer naar huis te gaan om verhaal te halen. Nou ik kwam thuis en vriendin had weer rode ogen, zeker gehuild en ze lag op de bank. Ik ging op een afstandje zitten daar ze lichamelijk contact probeerde te maken. Nou hier was ik dus niet van gediend en duwde haar een beetje weg.
Ze was opvallend rustig na ik haar van me af duwde (voor de duidelijkheid, geen ferme duw maar je kent het wel als iemand je wilt aanraken, dat je haar handen zeg maar weggeduwd op een rustige manier). Dus ze lag in de bank te janken en ik had het weer gehad met haar, echt klaar ermee maar ik houd ontzettend veel van haar. Ik wil haar echt niet kwijt we hebben samen een huisje en een hondje. Nu ben ik dus zeg maar ten einde raad. Hebben jullie tips?
pi_84611861
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:15 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Voor de zekerheid dan!
pi_84612724
Hit it hard from the back and she'll be good :Y
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:53:57 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84612999
Ik vind je maar een zeikerd, TS. Je weet dat wanneer je rond deze tijd naar de Efteling gaat het druk is. Smoel houden en gewoon aanschuiven. Ik zou ook niet vrolijk zijn met zo'n zeiksnor als vriend die er bijloopt met zijn chagrijnige smoelwerk en die bovendien nog nooit heeft gehoord van de 'Enter' toets. Ben je aan de drugs ofzo? Je vriendin had er gewoon genoeg van. Ze had jou door je glazen tafel moeten gooien.

[ Bericht 8% gewijzigd door goofy_goober op 29-07-2010 01:00:26 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:58:32 #62
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84613113
lol, schrijf nog eens een verhaal
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:15:03 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84613473
Fucking mooi verhaal gast! Heb gelachen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84614486
Hahahahahahahhahaaa... hahahahaha

ahahahah

Wat moet je hier nou weer mee :D
Prins der kikkers
pi_84614936
Goed verhaal, je moet schrijver worden :)
en je moet een volwassen gesprek aangaan met je vriendin en niet kinderachtig je overal aan ergeren.
pi_84614966
quote:
]Ik wilde ook nog zeggen: IK ZEI HET TOCH?! Maar dit leek mij niet zon strakke actie na het incident op de parkeerplaats.
Hier had ik een leermoment.
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:33:47 #67
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84615025
TS _O_
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_84615096
Fucking hell, ik zit mij hier gewoon diep in de nacht kapot te lachen :D

Als ik jouw vriendin was had ik je meteen gedumpt. Je bent veels te negatief en waarschijnlijk niet in staat om je vriendinnetje te pleasen (bedoel geen sex).
pi_84616211
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:31 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Achja...gelukkig kan die vriendin van je lekker pijpen ... :9~
Ja man! Heb ik wel mazzel mee hè? :D
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:33:05 #70
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_84617061
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb alles gelezen.
Conclusie: volgens mij moet je haar gewoon een beurt geven en dan is alles weer goed.
Ik denk juist dat ze zwanger is :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:43:46 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84617290
dumpen die bitch!
Maarja aangezien je zelf ook zo negatief bent.. misschien passen jullie in dat opzicht wel bij elkaar :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:05:48 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84617806
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef DaDude1987 het volgende:

Mijn advies:

Kap ermee, zie je zelf niet in dat jullie niet meer van elkaar genieten? Jij ziet het uitje naar de Efteling als een plicht die je voor het "vrouwtje" moet doen, je vindt alles kut en bent chagrijnig maar verwacht wel dat je vriendin het allemaal leuk vindt.

Dat. Jullie lijken me eerlijk gezegd allebei chagrijnige types.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84618223
geweldig, wat een verhaal.. zelden zo hard gelachen om een OP ^O^
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:08:33 #74
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_84619538
Jij en je vriendin zijn beide achterlijk en verdienen elkaar.
pi_84621860
Maar waarom deed ze nou zo dan? Want ze deed anders dan anders toch?
Of heb jij er gewoon genoeg van en irriteer je je aan alles in haar?
  Moderator donderdag 29 juli 2010 @ 12:30:44 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_84622192
Leuk geschreven OP (afgezien van het ontbreken van alinea's).

Je vriendin had gewoon een kutbui en jij volgens mij ook, waarom je niet gewoon zegt dat je geen zin had in de Efteling, snap ik niet. Dan was ze ook kwaad geweest, maar had jij niet dat roteind hoeven rijden en uren in de rij hoeven staan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:04:39 #77
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84623468
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:30 schreef Karina het volgende:

Je vriendin had gewoon een kutbui en jij volgens mij ook, waarom je niet gewoon zegt dat je geen zin had in de Efteling, snap ik niet. Dan was ze ook kwaad geweest, maar had jij niet dat roteind hoeven rijden en uren in de rij hoeven staan.
En geen bereklauw hoeven te eten.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_84623640
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef CindieY het volgende:

[..]

Anyways, ontopic. Jouw vriendin zit ergens mee, dat mag duidelijk zijn. Ik wil niet al te voorbarige conclusies trekken, maar ergens heb ik het idee dat ze zich ondergewaardeerd voelt, en dan waarschijnlijk door jou. Ze heeft je gevraagd of je wel om haar geeft en later in een toilet zitten huilen, lijkt me dat ze de hele boel aan het opkroppen is, daarom nauwelijks een woord zegt, zo'n opmerking maakt en gaat huilen. Aangezien er de volgende dag niks opgelost is, ze zich daar rot over voelt, thuis blijft, ontstaat er nog meer grimmigheid. Maargoed, voorbarige conclusie in feite, het is maar een gedachte die bij mij opkomt. Ik ken jou niet, je vriendin niet, jullie relatie niet. Wat ik je wel kan zeggen: ga gewoon eens een volwassen gesprek aan, met een open instelling en zonder direct chagrijnig te worden.
Dit + dat TS waarschijnlijk geen zin heeft in deze relatie. Na 4 maanden al samenwonen en al zulke problemen, lijkt erop dat de boel te geforceerd snel is gegaan en dat je je nu beseft dat het toch niet helemaal is wat je wou/had verwacht.
Heeft ze toevallig andere problemen dat ze zo snel bij jou introk (of vice versa)? Kan er ook allemaal in meespelen dat ze zich momenteel minderwaardig voelt, met jouw geflirt met andere dames (van wat ik kan opmaken uit die tekst is die knipoog niet het enige wat je ooit hebt gedaan in jouw relatie :P) en chagrijnig doen als toetje bij deze drama fastfood :7
pi_84623722
Update TS?
pi_84624573
Ik heb dit topic niet voor niks in de volgstand gezet he.. ik wil wel een spannende ontknoping straks van het ware probleem.
pi_84624691
quote:
Staat er dan ergens dat ze samenwonen? Zijn vriendin kan ook gewoon voor het weekend bij hem zijn?

Verder snap ik best dat je vriendin chagrijnig is als ze met je op pad gaat. Zelden zo'n zeikerig/ negatief persoon meegemaakt als jij.
Als je in de weekenden of vakantieperiode (ik neem dat maar voor het gemak aan gezien de drukte) naar de efteling gaat weet je dat het druk kan zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:37:33 #82
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84624764
Is een aantal foto's aan te leveren van betreffende dame teveel gevraagd? Kan ieder zich ook een beetje een beeld vormen, zeg maar. Al dan niet genomen tijdens betreffende dag in Ketsheuvel.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_84625178
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:31 schreef cinnamongirl het volgende:
De Efteling :'), daar ga je als volwassene toch niet heen of het moet met je eigen kinderen zijn?
Of is TS misschien nog een kind?
Wat is er mis met pretparken, dierentuinen, etc als dagje weg?

De efteling is niet echt mijn ding. Maar een dierentuin vind ik altijd wel leuk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:01:03 #84
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84625731
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is er mis met pretparken, dierentuinen, etc als dagje weg?

quote:
We hebben godverdomme 3 uur (ja dit is geen gein fucking DRIE UUR) in de rij gestaan voor die achterstallige kut attractie genaamd de vliegende Hollander.
pi_84625815
Ik heb godverdomme 3 uur (ja dit is geen gein fucking DRIE UUR) je topic lopen lezen.
Kon ik net zo goed naar de vliegende hollander gaan...
Samenvatting is welkom :Y
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:13:56 #86
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84626308
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef RobertKunath het volgende:
Ik heb godverdomme 3 uur (ja dit is geen gein fucking DRIE UUR) je topic lopen lezen.
Kon ik net zo goed naar de vliegende hollander gaan...
Samenvatting is welkom :Y
Vriendin, efteling, berenklauw pindasaus, hond.
pi_84626411
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Vriendin, efteling, berenklauw pindasaus, hond.
Je vergeet pakje peuken, 1 teug!
pi_84626488
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Is een aantal foto's aan te leveren van betreffende dame teveel gevraagd? Kan ieder zich ook een beetje een beeld vormen, zeg maar. Al dan niet genomen tijdens betreffende dag in Ketsheuvel.
Het was even zoeken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:20:39 #89
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84626594
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:

[..]

Je vergeet pakje peuken, 1 teug!
Goed punt.

Vriendin, efteling, berenklauw pindasaus, 19 sigaretten, hond.
pi_84626720
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef mvdlubbe het volgende:
Goed punt.

Vriendin, efteling, berenklauw pindasaus, 19 sigaretten, hond.
Ik mis het biertje nog.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:25:55 #91
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84626764
Dat lijkt me een vanzelfsprekendheid die niet in deze samenvatting hoeft te worden opgenomen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:52:26 #92
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_84627911
Grappig dat je in dat verhaal nog weet te verwerken dat jullie relatie erg goed gaat, en dat je van haar houdt, TS.

Ik weet niet precies wat je onder een goede relatie verstaat, en onder "houden van", maar ik lees geen greintje liefde in je sjacherijnige verhaal. Je kunt wel van alles over je vriendin gaan klagen, maar je was zelf net als je vriendin al sjacherijnig voordat je ueberhaupt op weg was naar die Efteling.

Als je zo'n lange klaagtekst over je vriendin weet te schrijven, dan zijn die goede relatie en dat houden van erg lachwekkend voor de lezer. Ik zou met jullie allebei niet graag een dagje op stap gaan, en jullie hebben een communicatieprobleem van intergalactische proporties.

Wat gek zeg, dat een dagje uit met twee mensen die er geen zin in hebben ongezellig wordt.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:00:02 #93
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84628264
Wel respect voor users die zo'n fucking lange OP maken :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84637528
quote:
we hebben samen een huisje
quote:
en dat ze de schade zou betalen
Samen een huisje en schade (van de bijzettafel) betalen? Was die bijzettafel van jou dan?
pi_84638269
Ik vind dat je een beetje respectloos praat over je vriendin. Als je ook zo tegen haar praat ('dat wijf' en 'mevrouw had er weer geen zin in'), dan snap ik wel dat je haar humeur niet echt ten goede komt.

Maar hoe gaat het met de hond?
pi_84638884
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Karmozijntje het volgende:
Ik vind dat je een beetje respectloos praat over je vriendin. Als je ook zo tegen haar praat ('dat wijf' en 'mevrouw had er weer geen zin in'), dan snap ik wel dat je haar humeur niet echt ten goede komt.

pics van ts zijn hond.
pi_84639449
quote:

Je zou je kunnen opgeven bij het https://www.bel-me-niet.nl/
Scheelt een hoop! :)
pi_84711037
Ik vond het een leuke OP, vrij vermakelijk, dank u. Verder geen tips.
pi_84713912
Is dit nu een probleem? Je vriendin is een paar dagen chagrijnig/verdrietig en zit duidelijk ergens mee. Kom er maar es achter wat er is ipv 'leuke dingetjes' te doen. Ik verwachte vanaf het begin al een verklaring waarom ze zo deed maar die kwam maar niet...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_84731811
Ik vind jouw eerlijk gezegd maar een cockboy. Je zeurt zelf alleen maar wat, niks is goed genoeg voor je. En hoe je praat moet vrijwel alles naar JOUW wensen gedaan worden. Als mijn partner toch zo'n chagrijnige was dan zou ik er zelf al geen zin meer in hebben. En trouwens, geef die hond wat je hebt weg loser, wat huilie doen dat je je hond moet uitlaten en dan zeggen dat 1x per dag genoeg is. Meh, als ik jouw was zou ik gewoon op een hutje in de hei gaan zitten alleen. Heb je van niemand last. grien iezer.

Ow en trouwens, kom maar potje fifa doen dan kan je nieuwe glazen bijzettafel kapot gooien. Beetje zichzelf de held voelen als je van je vriendin wint met fifa...
PSN: powah87

Voor het geval dat.
pi_84732060
Tips? Hou eens op met je vriendin een wijf te noemen, helpt misschien wel :) Vooral als je in je OP nog wil prediken over respect ook. Echt ware liefde, ik hoor het al :)

Je vriendin heeft een nare periode, nou en? Moet je daar zoveel woorden voor gebruiken? Verwen haar een dagje of ga met haar praten maar het is een wisselwerking heh. Als iemand die chagerijnig is weggaat met iemand die ook chagerijnig is dan is het gegarandeerd foute boel.

Maar als ik hoor hoe jij over haar praat kun je maar beter gewoon gelijk wegwezen bij haar.
pi_84733208
Ik vind het een grappig verhaal haha!!
pi_84733241
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:11 schreef Jolene22 het volgende:
Tips? Hou eens op met je vriendin een wijf te noemen, helpt misschien wel :) Vooral als je in je OP nog wil prediken over respect ook. Echt ware liefde, ik hoor het al :)

Je vriendin heeft een nare periode, nou en? Moet je daar zoveel woorden voor gebruiken? Verwen haar een dagje of ga met haar praten maar het is een wisselwerking heh. Als iemand die chagerijnig is weggaat met iemand die ook chagerijnig is dan is het gegarandeerd foute boel.

Maar als ik hoor hoe jij over haar praat kun je maar beter gewoon gelijk wegwezen bij haar.
Where the fuck slaat dat nou weer op? TS wordt de hele dag uitgekafferd, ja sorry maar ik zou dan zeker niet nog een dagje op stap gaan samen :P TS moet gewoon rustig wachten tot de storm voorbij is, en dan gaan praten :Y
pi_84733745
Ik weet niet hoor, maar als je na 4 mnd al op het punt zit dat je leuk bedoelde uitstapjes als een verplichting ziet, je vriendin zich als een klein kind verstopt op de WC en als klap op de vuurpijl zo slecht kan communiceren dat ze maar een stoel door een tafel tyft, dan zou ik eens achter mijn oren krabben wat er ooit (ooit? 16 weken geleden...) wél goed ging in de "relatie".

Wat een kutleven zo met z'n tweeën zeg...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84827692
Sorry mensen heb nog veel gezeik gehad dus kon even niet reageren, ik ben inmiddels weer even bereid om een aantal van jullie vragen te beantwoorden. Groetjes Martin.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb alles gelezen.
Nee kerel geloof me daar ligt het niet aan, de seks is nooit echt super geweest wat dat betreft maar we hebben eigenlijk beide nooit te klagen. Maarja ik in ieder geval niet en van haar hoor ik ook niets dan lof.
En sinds dit euvel hebben we nog wel eens seks gehad en ik denk misschien als ik rustig doe en een beetje met gevoel in plaats van even de erecte klopper erin rammen dat ze dan wat liefde teruggeeft maar hier kwam helaas niet veel van.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef DaDude1987 het volgende:

Mijn advies:

Met dat playstation verhaal is helemaal kinderachtig natuurlijk, een beetje de winst inwrijven, zeker als het niet goed loopt binnen jullie relatie moet je dat echt niet doen.

Misschien dat het na een paar weken bijtrekt als jullie elkaar missen en van elkaar genieten....
Ja aan de ene kant heb je een punt en ik geniet er niet zo veel van als in de eerste maand, opzich hebben we nog wel fijne maanden gehad daarna maar niet zoals in dat weekend toen we naar de efteling gingen. Daarvoor was alles opzich wel goed nog en weinig ruzie gehad en dergelijke.
Ik zag het uitje helemaal niet als een plicht maar als ze zich zo gedraagt heb ik er geen zin meer in, ik bedoel ik heb er alsnog wat aan gedaan om de dag een beetje te redden en dat is niet gelukt. Misschien had ik wat normaler kunnen reageren maar ik werd een beetje gek van haar door haar gedrag.
Winst inwrijven is een slechte eigenschap ja en ik schrok hevig toen ze zo reageerde.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:47 schreef BunnyCookii het volgende:
Lieve Martin.

Ik vind dit alles echt heel spijtig voor je, en van wat ik heb gelezen zal ik zeggen dat ik het erg met je meeleef. Die stress van de lange rijen van de Efteling, en dan nog een pakketje sigaretten bijna letterlijk leegzuigen.

Ik hoop op dit alles na dat het echt goedkomt.

Groetjes.
Hardstikke bedankt ik stel deze reactie zeer op prijs. Ja ik rook normaal niet veel maar door de stress en kwaadheid en ook wel vermoeidheid een redelijk aantal sigaretten verslonden in deze tijden.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:47 schreef Thomas B. het volgende:
Is het niet gewoon 'die tijd van de maand'?
Nee hier zat ik ook al aan te denken maar dit bleek niet waar te zijn. Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat er aan de hand is maar ik ga het uitzoeken.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hier ben ik gestopt die ontiegelijk teringlap tekst te lezen.

Als je zo'n OP maakt dan zit het DUIDELIJK niet "erg goed" :{w
Jammer dat je zo met mijn probleem om gaat en volgens mij heb je werkelijk waar geen idee. Aan deze reactie heb ik werkelijk helemaal niks maar toch bedankt voor de moeite.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef Hydrogeny het volgende:
Na 1/3e te hebben gelezen heb ik doorgespoeld naar het einde...
Dit: Het zit zo ik heb sinds 4 maanden een vriendin
En dit: Ik wil haar echt niet kwijt we hebben samen een huisje en een hondje. Nu ben ik dus zeg maar ten einde raad
Conslusie: The Sims afsluiten en reallife proberen?
Of: Jij vond er geen k’t aan, wordt steeds vervelender, actie reactie re-reactie, ruzie stress, beide niet kunnen toegeven, huilen -> voortaan weer rukken :)
Beter had je alles gelezen omdat je nu wellicht verkeerde indrukken van ons krijgt en je voorbarig je conclusies gaat trekken. Sims afsluiten wat is dat voor ongepaste rare opmerking? Voortaan weer rukken is wel een beetje waar het op neerkomt nu idd maarja ik ga eerst uitzoeken wat er precies is en dan
wellicht binnenkort weer erop.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef Michiel1990 het volgende:
Toch maar even helemaal gelezen. Stomme suggestie om het bijltje er maar bij neer te gooien. Aan een relatie moet je toch gewoon werken?
Dus je irriteert je de laatste tijd wat vaker aan je vriendin, moet jij de boel dan niet eens wat positiever gaan bekijken? En heb het er sowieso met je vriendin eens over, want er zit haar misschien wel iets heel anders dwars.
Ik ga er zeker aan werken en zoals ik al aangaf ga ik eerst uitzoeken wat haar dwars zit, misschien heeft ze een ander of een probleem. Maargoed ik heb die dag toch echt mijn best gedaan maar kon er niet meer tegen.
Praten met haar heeft nu geen zin omdat ze op dit moment nergens voor open staat, binnenkort maar eens proberen.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef JK het volgende:
Vraag haar eens wat haar precies dwars zit. Jullie negeren elkaar een beetje.
En volgende keer graag iets meer paragrafen gebruiken, leest wat fijner.
Praten gaat nu echt niet, ik zal er op letten volgende keer.

quote:
Ze was zeg maar iets meer dan een goede vriendin, en we hadden eigenlijk in het begin een soort van geheime relatie van 2 jaar omdat ze problemen had met haar ouders. Nu zijn we officieel 4 maanden samen ja.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook aan maar daarna heb ik nog gehoord van een goede vriend dat ze weer contact had met haar ex, nu trek ik ook geen voorbarige conclusies maar ik ben hier op zijn zachts gezegd niet blij mee. Kijk ik ga me erin verdiepen en ik wil echt werken om deze relatie goed te krijgen want voor de rest is ze een echte toffe meid en ik houd veel van haar.

quote:
Nee ik heb geen kanker.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Fendy het volgende:
Bamiblokken :r

TS is niet alleen corpulent, maar heeft ook nog eens geen smaak.
TS is NIET corpulent en bamiblokken uit de efteling zijn een culunair hoogstandje.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:11 schreef JarnoF het volgende:
Is het niet gewoon zo dat ze zwanger is? :') Serieus, dit lijkt me een hormonenprobleem.

Tevens moet je jezelf niet in de slachtofferrol plaatsen, wat je op dit moment wel doet. Zij heeft waarschijnlijk een probleem, maar jij ergert je dood aan alles en iedereen.
Dus haal die plaat voor je kop weg en ga op een normale manier je relatie onderhouden.
Nee niet zwanger, ik plaats mezelf helemaal niet in de slachtofferrol. Ik weet dat ze een probleem heeft en ze wil er niet over praten. wat moet ik dan doen?

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef BouliBouli het volgende:
nou...je hebt in ieder geval AL je frustraties eruit kunnen gooien ;) Het klinkt inderdaad als een rampzalige dag maar ik denk zo dat niet alleen je vriendin daar verantwoordelijk voor is :+ het klinkt namelijk niet alsof jij wel erg veel zin had in dit uitje.
Ga inderaad terug naar je vriendin en vraag wat er nu ECHT aan de hand is (liefst zonder daarbij te vermelden wat je van haar gedrag en de Efteling denkt, dan krijg je helemaal het echte probleem niet te horen). Hoe lang de wachtrijen ook, daarvoor ga je meestal niet op de wc zitten huilen.
Ik denk dat jullie nu echt een beetje langselkaar heen leven en daar raak je alleen maar gefrustreerder van. Als je dit nog een kans wil geven dan zal je open tegen elkaar moeten zijn en niet al je frustraties moeten blijven opbouwen totdat de bom barst.

Laatste tip: op de site van de efteling staat een kalender waarop je kan zien hoe druk het elke dag ongeveer is. Ga NOOIT als er staat dat het een drukke dag wordt, de meeste mensen vinden wat zij 'gezellige bedrijvigheid' noemen al een ramp.
Ja die kalender is wel een goed idee ja, dit was geen succes. Ik heb gevraagd wat er echt aan de hand was en nog geen antwoord op gehad, ik moet nu dus zelf zien uit te vinden wat er aan de hand is en dat ga ik ook doen.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vind je maar een zeikerd, TS. Je weet dat wanneer je rond deze tijd naar de Efteling gaat het druk is. Smoel houden en gewoon aanschuiven. Ik zou ook niet vrolijk zijn met zo'n zeiksnor als vriend die er bijloopt met zijn chagrijnige smoelwerk en die bovendien nog nooit heeft gehoord van de 'Enter' toets. Ben je aan de drugs ofzo? Je vriendin had er gewoon genoeg van. Ze had jou door je glazen tafel moeten gooien.
Nee ik ben niet aan de drugs hoe kom je daar nou weer bij? Ben je zelf een beetje chagerijnig om zulke dingen over me te schrijven? Hier kan ik dus vrij weinig mee he. Is het mijn schuld dat mijn vriendin de glazen tafel sloopt? Normaal wrijf ik het ook erin en dan gebeurt er vaak niets alleen plagen wat uitloopt in goede seks.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef ShaoliN het volgende:
Jij en je vriendin zijn beide achterlijk en verdienen elkaar.
Flikker op joh, grafmongool.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:30 schreef Karina het volgende:

Nou dan hoop ik dat die kutbui snel over gaat want het is nog steeds zo, wel in mindere mate dan mijn verhaal maar ze kan er op dit moment echt allemaal niet meer mee omgaan. Ik probeer haar te stimuleren door ook eens een ontbijtje te maken voor haar enzo. Misschien was ik geirriteerd in de efteling maar daarna ben ik niets dan lief voor haar geweest.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
Update TS?
Komt er nu aan

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Foto's lijkt me niet geheel verstandig gezien de huidige situatie.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef veda het volgende:

[..]

[..]

Samen een huisje en schade (van de bijzettafel) betalen? Was die bijzettafel van jou dan?
Ja die was van mij

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Karmozijntje het volgende:

Heb je gelijk in en dat was hoe ik me op dat moment voelde. Dat is nu allemaal goed bijgedraaid nadat ik gerelativeerd heb, heb goed nagedacht over mijn relatie en wil hier mee doorgaan.
Met de hond gaat het goed.

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef ego-tripper het volgende:
Ik vind jouw eerlijk gezegd maar een cockboy. Je zeurt zelf alleen maar wat, niks is goed genoeg voor je. En hoe je praat moet vrijwel alles naar JOUW wensen gedaan worden. Als mijn partner toch zo'n chagrijnige was dan zou ik er zelf al geen zin meer in hebben. En trouwens, geef die hond wat je hebt weg loser, wat huilie doen dat je je hond moet uitlaten en dan zeggen dat 1x per dag genoeg is. Meh, als ik jouw was zou ik gewoon op een hutje in de hei gaan zitten alleen. Heb je van niemand last. grien iezer.

Ow en trouwens, kom maar potje fifa doen dan kan je nieuwe glazen bijzettafel kapot gooien. Beetje zichzelf de held voelen als je van je vriendin wint met fifa...
PSN: powah87

Voor het geval dat.
Een cockboy? Je weet mijn hele levenssituatie niet en noemt mij op basis van dit verhaal mij een cockboy? Beter laat je jezelf even nakijken kerel.

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:11 schreef Jolene22 het volgende:

Ja ik noem haar nooit wijf alleen nu op dit forum omdat ik dit even van me af wilde schrijven.

Nou ik vroeg of ze binnenkort weer een uitje wilde doen en ze wilde dat wel. Nu even kijken of er ergens een park of iets in de buurt is waar het ook minder druk is. Tips zijn welkom.
Probleem
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:54:06 #106
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_84830411
*O* haha GEWELDIG!!! Tijd geleden dat ik zo'n enorm bizar stuk heb gelezen....waar dan ook.
Was echt een beetje depri, maar nu: *O* *O* THANKS!!

-O- Wel klote voor je/jullie zeg..en niet zoveel tegelijk roken. :7

_O- jesus...how funny zeg
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_84832443
Tering ouwe! Houd eens rekening met de mobiele lezers!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:08:52 #108
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84838586
Vieze pedo :r

Edit: oh nee, dat was dat andere topic.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:44:35 #109
141104 Patje1987
pi_84899104
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef MartinProbleem het volgende:

-HELE LAP TEKST-

Nou ik vroeg of ze binnenkort weer een uitje wilde doen en ze wilde dat wel. Nu even kijken of er ergens een park of iets in de buurt is waar het ook minder druk is. Tips zijn welkom.
Ik denk dat het dolfinarium echt iets voor jullie is
pi_84899670
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef molleymijsje het volgende:
whahahahhahahhahaha
ik heb me kapot gelachen 8-)
Ja, ik ook. Vooral omdat bijzet tafeltje en die schijtende hond. _O-
  FOK!Babe donderdag 5 augustus 2010 @ 17:02:38 #111
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84899710
quote:

Lijkt dat je nou serieus een goed idee? :{
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:31:50 #112
188728 Lyzio
why do we fall
pi_85547241
quote:
Wat een DRAMA zoals ik al eerder heb verteld, ik ga het niet nog eens vertellen omdat het anders een groot topic wordt en dat wil ik eigenlijk wel vermijden.
Good job :')
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:35:29 #113
188728 Lyzio
why do we fall
pi_85547326
Verder wou ik nog zeggen dat ik wel enige sympathie voor Martin kan opbrengen. Toch wil ik enkele kritische vragen stellen.

Waarom woon je na vier maanden samen zijn al samen en hebben jullie een hond gekocht?

Waarom ben je zo iemand die alles opkropt en dan uiteindelijk begint te schelden? Je weet zelf vast wel dat zo'n karakter meer kapot maakt dan je lief is. Zoals blijkt. Waarbij ik geenszins wil zeggen dat dit geheel jouw schuld is.

Is de deprimerende werking van je vriendin op jou al langer? Of is het iets van de laatste dagen/weken?

Hoe smaakte de berenklauw met pindasaus?
- james 'jimmy' dean
pi_85547529
Geweldige OP! ^O^
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:47:25 #115
188728 Lyzio
why do we fall
pi_85547593
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:44 schreef Biancavia het volgende:
Geweldige OP! ^O^
Sarcasm is a joy forever.
- james 'jimmy' dean
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:40:06 #116
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_85550155
Miss is ze zwanger en daarom zo? Dan kan je misselijk zijn, pijn hebben bij lang staan en best emotioneel worden.
Zo'n draak van een vriend hebben zoals jij jezelf in deze situatie beschrijft zal het daarom echt niet makkelijker maken om het je te vertellen...
pi_85556670
quote:
Sorry mensen heb nog veel gezeik gehad dus kon even niet reageren, ik ben inmiddels weer even bereid om een aantal van jullie vragen te beantwoorden. Groetjes Martin.
[..]

Nee kerel geloof me daar ligt het niet aan, de seks is nooit echt super geweest wat dat betreft maar we hebben eigenlijk beide nooit te klagen. Maarja ik in ieder geval niet en van haar hoor ik ook niets dan lof.
En sinds dit euvel hebben we nog wel eens seks gehad en ik denk misschien als ik rustig doe en een beetje met gevoel in plaats van even de erecte klopper erin rammen dat ze dan wat liefde teruggeeft maar hier kwam helaas niet veel van.
Seriously.... What? -O- |:( 8)7

quote:
Ja aan de ene kant heb je een punt en ik geniet er niet zo veel van als in de eerste maand, opzich hebben we nog wel fijne maanden gehad daarna maar niet zoals in dat weekend toen we naar de efteling gingen. Daarvoor was alles opzich wel goed nog en weinig ruzie gehad en dergelijke.
Ik zag het uitje helemaal niet als een plicht maar als ze zich zo gedraagt heb ik er geen zin meer in, ik bedoel ik heb er alsnog wat aan gedaan om de dag een beetje te redden en dat is niet gelukt. Misschien had ik wat normaler kunnen reageren maar ik werd een beetje gek van haar door haar gedrag.
Winst inwrijven is een slechte eigenschap ja en ik schrok hevig toen ze zo reageerde.
Oke, serieus, "de eerste maand was leuk, de maanden daarna ook nog wel", maar nu, na 4 maanden (like, hallo, dan ga je net meedoen in de relatiewereld) is na 1 mislukt uitstapje naar de efteling alles naar de klote? Dat vind ik eigenlijk alleen maar heel triest. Komop zeg, iedereen heeft wel is zijn of haar dag niet, misschien had jouw vriendin gewoon een rotdag, zat ze ff niet zo lekker in d'r vel. Dat wil niet meteen zeggen dat ze 1 of ander mega probleem heeft wat ze niet zou willen delen hoor...
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:18:03 #118
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_85560281
Samenvatting?
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:46:58 #119
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_85561686
quote:
Zo klachtwaardig dat ik er een topic over zou kunnen openen in KLB, wat ik niet ga doen want dan zou ik dat met mijn normale account doen.
Nou, ik denk het niet!1 :D:D::D;d;d;\;d;df;d;d;;d
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 03:47:00 #120
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_85562462
Ik heb je hele tekst doorgelezen en wat me opvalt is dat er ongelofelijk veel ergernis is bij jou. Ik sta dan ook niet achter het idee dat 'dingen ergerlijk zijn': volgens mij kun je je alleen 'ergeren' aan iets. Het cruciale verschil zit 'm erin dat een ding/actie/watdanook nooit 'ergert' maar dat jij er zelf voor zorgt dat je iets storend vindt. Kort samengevat: je zou kunnen proberen je instelling te wijzigen waardoor 'je irriteren' minder nodig is.

Stiekem heb ik tijdens het lezen van je tekst wel gedacht dat je 'die vriendin helemaal niet waard bent'. Maar om het vriendelijk te houden: ik begrijp dat je in een moeilijke tijd zit.

Ik zou je een aantal dingen willen aanraden. 1. toen je zag dat je vriendin had gehuild had je haar DIRECT uit die rij moeten halen en haar moeten vragen wat er was en had je haar moeten helpen. Hierin heb je steken laten liggen. 2. ik vind het respect jegens je vriendin heel laag. Waarom is het nodig iemand in te wrijven dat deze heeft verloren heeft tijdens een potje FIFA? Volkomen belachelijk: haal je eer ergens anders uit! Ook deze instelling zou ik dus wijzigen als ik jou was.

Volgens mij gaat het niet zo goed met jou en heeft het niet alléén met je vriendin te maken. Ga eens een goede tijd nadenken of reflecteren, misschien helpt dat.

Ga bij haar goed te rade wat de reden is dat ze de laatste tijd wat minder behoefte heeft aan jou. Als ik je tekst lees ben je een vrij dominant iemand en dit kan veel spanning veroorzaken bij een ander. Durf bepaalde zaken dus bij jezelf neer te leggen en communiceer dit naar haar toe ('liefje, is er iets dat je aan mij stoort?'').

Ik wens je veel sterkte toe en hoor graag hoe het verder gaat. Durf te investeren in dat meisje als ze bijzonder is voor jou!
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
pi_85580299
Nou we zijn weer eens weggeweest dit weekend, wat er nu toch weer gebeurd is is echt ongelooflijk. Ik heb nu geen tijd maar zal het binnenkort van me afschrijven, pff ik kan echt niet meer ik moet rusten nu.
Probleem
pi_85580346
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:07 schreef MartinProbleem het volgende:
Nou we zijn weer eens weggeweest dit weekend, wat er nu toch weer gebeurd is is echt ongelooflijk. Ik heb nu geen tijd maar zal het binnenkort van me afschrijven, pff ik kan echt niet meer ik moet rusten nu.
Misschien moeten jullie dan voortaan gewoon thuisblijven...... }:|
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:14:20 #123
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85580551
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:07 schreef MartinProbleem het volgende:
Hou ons op de hoogte :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:56:37 #124
141104 Patje1987
pi_85582085
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie dan voortaan gewoon thuisblijven...... }:|
Want jij weet al wat er gebeurd is?
pi_85583288
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Want jij weet al wat er gebeurd is?
Nou, zijn reactie op een dagje weg is zoooooo ontzettend positief dat ie meteen nog een keer wil he... :N
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:57:40 #126
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85591136
Hallon ballon. Ik heb ook een probleem. Danny ziet mij niet staan terwijl ik dingen bij hem doe. Kusjes.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87182012
Ik leef met TS mee.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:18:20 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87182078
TS mag wel eens reageren lijkt me :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87184433
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 03:47 schreef Esuri het volgende:
Waarom is het nodig iemand in te wrijven dat deze heeft verloren heeft tijdens een potje FIFA? Volkomen belachelijk: haal je eer ergens anders uit!
Als ie haar dan iets in wil wrijven kan ie dat het beste doen om een dom spelletje, niet alleen hij moet ergens tegen kunnen, maar zij ook :')
Hij deed het wel op het verkeerde moment dat dan weer wel.

En natuurlijk willen wij allemaal het nieuwe verhaal lezen!
pi_89135189
Sorry mensen heb een heftige periode achter de rug, heb nu even de tijd genomen om een stukje te schrijven betreft de huidige situatie. Dit doe ik in een apart topic.
Probleem
  donderdag 25 november 2010 @ 16:18:51 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_89139702
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2010 03:47 schreef Esuri het volgende:
Ik heb je hele tekst doorgelezen en wat me opvalt is dat er ongelofelijk veel ergernis is bij jou. Ik sta dan ook niet achter het idee dat 'dingen ergerlijk zijn': volgens mij kun je je alleen 'ergeren' aan iets. Het cruciale verschil zit 'm erin dat een ding/actie/watdanook nooit 'ergert' maar dat jij er zelf voor zorgt dat je iets storend vindt. Kort samengevat: je zou kunnen proberen je instelling te wijzigen waardoor 'je irriteren' minder nodig is.

Stiekem heb ik tijdens het lezen van je tekst wel gedacht dat je 'die vriendin helemaal niet waard bent'. Maar om het vriendelijk te houden: ik begrijp dat je in een moeilijke tijd zit.

Ik zou je een aantal dingen willen aanraden. 1. toen je zag dat je vriendin had gehuild had je haar DIRECT uit die rij moeten halen en haar moeten vragen wat er was en had je haar moeten helpen. Hierin heb je steken laten liggen. 2. ik vind het respect jegens je vriendin heel laag. Waarom is het nodig iemand in te wrijven dat deze heeft verloren heeft tijdens een potje FIFA? Volkomen belachelijk: haal je eer ergens anders uit! Ook deze instelling zou ik dus wijzigen als ik jou was.Volgens mij gaat het niet zo goed met jou en heeft het niet alléén met je vriendin te maken. Ga eens een goede tijd nadenken of reflecteren, misschien helpt dat.

Ga bij haar goed te rade wat de reden is dat ze de laatste tijd wat minder behoefte heeft aan jou. Als ik je tekst lees ben je een vrij dominant iemand en dit kan veel spanning veroorzaken bij een ander. Durf bepaalde zaken dus bij jezelf neer te leggen en communiceer dit naar haar toe ('liefje, is er iets dat je aan mij stoort?'').

Ik wens je veel sterkte toe en hoor graag hoe het verder gaat. Durf te investeren in dat meisje als ze bijzonder is voor jou!
Mensen die dat soort plagerij niet kunnen hebben :') :')
Get over it.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 november 2010 @ 20:40:07 #132
320149 Pox
Boeleboele
pi_89151227
OH, OH EEN PAAR SLECHTE DAGEN EN MENEER ROEPT VUUR EN BRAND.

Serieus, wees eens een man. Sowieso die teksten van jou, je kwetst haar, zij treurig en jou kan het niets schelen. Gevoelloze zak. Als je merkt dat iemand waarvan je houd een kutdag heeft, lief zijn. Ookal is dat moeilijk voor jou. Daarbij vraag je erom om zo te reageren op een overwinninkje van je, vooral als ze een kutdag heeft. Goh wat raar hé?

Word of heel snel een betere vriend of ze kan betr een nieuwe zoeken.
pi_89151469
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Pox het volgende:

Serieus, wees eens een man. Sowieso die teksten van jou, je kwetst haar, zij treurig en jou kan het niets schelen. Gevoelloze zak. Als je merkt dat iemand waarvan je houd een kutdag heeft, lief zijn. Ookal is dat moeilijk voor jou. Daarbij vraag je erom om zo te reageren op een overwinninkje van je, vooral als ze een kutdag heeft. Goh wat raar hé?

Ahjo ga bij je dikzakje huilen
  donderdag 25 november 2010 @ 20:47:59 #134
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89151610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Pox het volgende:

Ik heb nu al medelijden met die nieuwe vriend. :') Dat iemand dat jankwijf nog verdedigt, ongelofelijk.
  donderdag 25 november 2010 @ 20:50:04 #135
320149 Pox
Boeleboele
pi_89151708
Ja maar kijk, de meeste vrouwen zijn jankwijven, ik ben ook een jankwijf, dus ik weet hoe het is om een jankwijf te zijn. Jankwijven hebben gewoon liefde nodig, dan janken ze minder.
  donderdag 25 november 2010 @ 20:50:52 #136
320149 Pox
Boeleboele
pi_89151747
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ahjo ga bij je dikzakje huilen
Zoek eerst zelf maar een vriend(in), ben niet zeker van je geslacht, in plaats van in je eentje te fappen/roeren.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:12:29 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89152832
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef Pox het volgende:
Ja maar kijk, de meeste vrouwen zijn jankwijven, ik ben ook een jankwijf, dus ik weet hoe het is om een jankwijf te zijn. Jankwijven hebben gewoon liefde nodig, dan janken ze minder.
Ja, iemand die ijsjes koopt, helemaal naar de efteling rijdt, etc...dat is toch liefde? :P

Ze lijkt me niet iemand die ervoor openstaat, maar meer als iemand bij wie het nooit goed genoeg is. Er zijn ook vrouwen die niet zo snel janken, daar wil elke man wat mee. Conclusie: jank minder. Vind je ook eens een leuke vent.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:19:47 #138
320149 Pox
Boeleboele
pi_89153194
Nee, dat is geen liefde. Dat is een friendzone-uitje.

Heb btw al een wereldvent, die btw weet hoe hij meisjes moet behandelen.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:23:35 #139
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89153414
Nou dat is btw heel leuk voor je, maar TS had btw een relatie met btw zijn vriendin in dit verhaal. Dus geen friendzone, btw.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:29:49 #140
320149 Pox
Boeleboele
pi_89153747
Nee, maar ik bedoel dat je dit uitstapje net zo goed had kunnen maken als met iemand in de friend-zone of een gewone vriend. Of des noods met je familie.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:40:03 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89154331
Mwoah, ik ben toevallig ook wel eens als date naar de efteling geweest, en dat werd echt geen drama hoor. En niet omdat ik ineens zo galant ben, zij zeikte gewoon niet.
  zondag 28 november 2010 @ 03:28:46 #142
57434 Marloes
Digital Love
pi_89247814
I O+ Martin
Kun je geen boekje schrijven over je ergernissen? Dan kan ik die lezen als ik depri ben :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_89282133
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef MartinProbleem het volgende:
quote:
quote:
Ze wilde dolgraag in de fata morgana, dolletjes! Toegejuicht door semi-erotische ali baba muziek en buikdansende minderjarige sletje werden we de fata morgana ingeloodst.
quote:
Ik wilde haar daar nog niet direct mee confronteren want ik zag dat ze op springen stond en wilde haar niet weer laten janken, sowieso niet in het bijzijn van al deze mensen. Wat moeten die dan wel niet denken? Dat ik mijn vriendin mishandel ozo? Nouja dan nog maar een attractie proberen.
quote:
Het was al rond etenstijd en de middaglunch had ze overgeslagen waar ik 3 bamiblokken uit de muur had getrokken. Ik bood aan om een zak patat te kopen maar daar had ze eigenlijk geen zin in. Toch haar weten over te halen, ze moest immers wat eten want anders zou ze zo neervallen(ja het was echt zo ver).

[quote] We hadden de hond mee want die moest toch nog uitgelaten worden en daar had ik geen zin in dus ik denk ga nu maar mee dan heb ik geen last van je meer vandaag.
Sowieso al problemen met die kuthond die 2 weken terug nog heel het tapijt had ondergescheten die we ook hebben kunnen wegflikkeren.
quote:
Kijk ik laat mensen niet zomaar winnen en als ik win dan wrijf ik het er ook nog eens lekker in. Ja zo ben ik en is misschien een slechte eigenschap maar daar moet je dan maar mee leren leven.
Nu kan mijn vriendin hier normaal gesproken wel redelijk mee omgaan maar deze keer was alles te veel. Ze pakte de stoel op en gooide hem met een ferme worp op de glazen bijzet tafel. Nee dit had ik serieus nog nooit meegemaakt. Ik ben een persoon die altijd wel rustig blijft maar deze keer knapte er iets van binnen.
quote:
Mijn telefoon heb ik uitgezet en ben een pakje sigaretten wezen halen bij de snackbar. Deze heb ik als een volleerde kettingroker in 1 teug leeggezogen op een manier waarvan je zegt: Nou, jij wil echt kanker ofniet? Niet dat ik mensen die kanker hebben of mensen die iemand hebben verloren door kanker wil kwetsen. Ik ben tegen schelden met kanker maar ik vond deze opmerking gepast betreft het onderwerp.
quote:
Normaal rook ik niet eens, hooguit een pakje in de maand voor de gezelligheid. Maarja toen ik toch in de snackbar was had ik ook een berenklauw pindasaus genomen om even tot rust te komen.
[quote]
Dus ze lag in de bank te janken en ik had het weer gehad met haar, echt klaar ermee maar ik houd ontzettend veel van haar. Ik wil haar echt niet kwijt we hebben samen een huisje en een hondje. Nu ben ik dus zeg maar ten einde raad. Hebben jullie tips?
HAHAHAH TS verdient absoluut een prijs voor de schrijfstijl... dit verzin je gewoon niet; het stuk over de 3 bamiblokken, de muffende tapijtlucht, het niet willen verliezen met fifa, 'zo, die wil ook kanker!', dat stuk over de fata morgana en de sletjes, de muziekkeuze in de auto HAHAHHA

tevens TVP voor als ik weer eens wil lachen

ps mocht dit echt zijn, je spoort natuurlijk voor geen meter man...
pi_109923720
Kick omdat de allermooiste OP die ik ooit gezien heb op FOK!. Ik vraag me tevens af hoe het nu met TS, zijn vriendin, hun relatie, de hond en de Efteling gaat en hoop snel nog wat te horen :)
pi_109981546
Wat een teleurstelling, ik hoopte dat er een nieuw pareltje kwam, maar het is alleen maar een kick =( Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:45:29 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_109985964
Oh :{

stopt volgen
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_109986363
Ik ben 12 en wat is deze.

Leuk vrijdagmiddagtopic wel, dank voor de kick.

[ Bericht 27% gewijzigd door Polarcat op 06-04-2012 16:05:04 ]
pi_109988097
Ik heb het niet gelezen, maar het is zeker een groot probleem.
De tering wat een OP :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')