Tsja, dat staat echt helemaal onderaan. Ik ben daar niet eens aan toegekomen, aangezien ik ben gestopt nadat ik met moeite doorgelezen heb wat zij allemaal in de Efteling hebben beleefd. Meer dan driekwart van de tekst in de OP is nutteloos.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef BigPimp het volgende:
Niemand die eroverheen valt dat ze 4 maanden een relatie hebben, en al een huis delen.
Zeker wel belangrijk. Het is van belang om de gehele context van onze Martin mee te nemen bij het adviesquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja, dat staat echt helemaal onderaan. Ik ben daar niet eens aan toegekomen, aangezien ik ben gestopt nadat ik met moeite doorgelezen heb wat zij allemaal in de Efteling hebben beleefd. Meer dan de helft van de tekst in de OP is nutteloos.
En een hondje he en een hondje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef BigPimp het volgende:
Niemand die eroverheen valt dat ze 4 maanden een relatie hebben, en al een huis delen.
Nu heb jij een note verdiend van Re.quote:
maak een samenvatting dan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef queensbridge het volgende:
Tering, ik dat hele ding lezen omdat ik denk dat het nog wel interessant is, is het zulk gezeik. Je had dit verhaal ook in 10 zinnen kunnen vertellen.
Dat was ik allang weer vergeten toen ik eindelijk aan het einde van de OP was.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef BigPimp het volgende:
Vriendin was chagarijnig toen we naar de efteling gingen, hele dag drama en gezeik etc etc. Volgende dag zei ze dat ze ziek was dus zijn we thuisgebleven. Ze werd na een broodje weer wat vrolijker en wilde een potje fifa. Ik won en ze werd zo pissed off dat ze dr stoel door me glazen bijzettafeltje gooide. Ik ben boos weggelopen en heb mijn telefoon uitgezet. Toen ik hem weer aanzette zag ik dat ze gebeld had, dus belde ik terug. Ze wou het goedmaken dus ik ging naar dr toe, maar ik ben er eigenlijk klaar mee, wat moet ik doen?quote:
dank je.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Vriendin was chagarijnig toen we naar de efteling gingen, hele dag drama en gezeik etc etc. Volgende dag zei ze dat ze ziek was dus zijn we thuisgebleven. Ze werd na een broodje weer wat vrolijker en wilde een potje fifa. Ik won en ze werd zo pissed off dat ze dr stoel door me glazen bijzettafeltje gooide. Ik ben boos weggelopen en heb mijn telefoon uitgezet. Toen ik hem weer aanzette zag ik dat ze gebeld had, dus belde ik terug. Ze wou het goedmaken dus ik ging naar dr toe, maar ik ben er eigenlijk klaar mee, wat moet ik doen?
In 5 regels voor je
Mooie link, becs en ik lagen dubbelquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef LostFormat het volgende:
Tijd terug dat ik zo heb gelachen om een OP.
Ontopic: een pretpark in de zomer, das vragen om ellende. Zie: http://weblogs.vpro.nl/dorst/wereldvolellende/
TS heeft geen kanker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef BunnyCookii het volgende:
Is er al nieuws of TS longkanker heeft ?
Nope. TS is opeens weg. Ik denk naar zn vriendin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef BunnyCookii het volgende:
Is er al nieuws of TS longkanker heeft ?
Nou je zet naar een note hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Re het volgende:
reacties als too long, samenvatting etc... note
ok?
mooi
Ja dan moet ie da lekker doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nu heb jij een note verdiend van Re.
TS is mijn advies aan het opvolgen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nope. TS is opeens weg. Ik denk naar zn vriendin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |