SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door vault_tec op 29-07-2010 23:51:33 ]
Was vorig jaar ook al. De Alpha heeft geen nachtprogramma meer. Dat ze nog steeds "Alpha DJ's" heten, tja. Nostalgie denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:14 schreef WeezerButler het volgende:
Curieus --> Alpha DJs in de Grolsch tent
Laat je niet leiden door tips van anderen. Ga gewoon je eigen weg en loop toevallig tegen iets aan. Dat is meestal het leukste en wellicht ontdek je iets tofs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef SnuggLe het volgende:
Hellup! Ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands, na er wel een paar keer gewerkt te hebben. Maar nu dus als bezoeker. Welke aanraders zijn er, als ik normaal hou van muziek zoals the XX / Zero 7 / The Shins, maar vooral ook veel electronisch geweld (progressive house / techhouse)?
Zit te denken aan Holy Fuck, Yeasayer, natuurlijk Deadmau5/Dave Clarke etc en Massive Attack etc.
Maar wat zijn de 'hidden gems' die ik zeker moet gaan checken?
En wat zijn de zekere 'feestnummers' / dak eraf - bandjes?
Ben gewoon even benieuwd!
Dat was sowieso al het idee ja, maar een aantal tips om thuis even te luisteren zijn wel fijn. Even 'inkomen'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Laat je niet leiden door tips van anderen. Ga gewoon je eigen weg en loop toevallig tegen iets aan. Dat is meestal het leukste en wellicht ontdek je iets tofs.
Vorig jaar draaiden de Alpha DJs gewoon op zaterdag in de ...... Alphaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al. De Alpha heeft geen nachtprogramma meer. Dat ze nog steeds "Alpha DJ's" heten, tja. Nostalgie denk ik.
verrek, je hebt gelijk. Kan me toch wel herinneren dat ze al eerder in de Grolsch draaiden. In 2008 dan misschien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vorig jaar draaiden de Alpha DJs gewoon op zaterdag in de ...... Alpha
na de Kaiser Chiefs
Sfeer, gezelligheid, Alpha DJ's en 24-uurs tentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als iedereen alles na 1999 crap vindt, wat doen jullie dan in godsnaam op Lowlands 2010..
Plastikman!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het idee ja, maar een aantal tips om thuis even te luisteren zijn wel fijn. Even 'inkomen'.
Katzenjammer? Ga ik checken.
Nee, ook gewoon in de Alpha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
verrek, je hebt gelijk. Kan me toch wel herinneren dat ze al eerder in de Grolsch draaiden. In 2008 dan misschien?
Heb nog ff gekeken en het was in 2005! (waar blijft de tijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon in de Alpha.
Laaste paar jaar was er in de Grolsch op vrijdag
2009 Best of Pop
2008 St.Paul en nog een DJ
2007 Best of British met een falende DJ Arnold (die ook 1 v/d Alpha DJ's is) die het presteerde om ook de the Strokes, White Stripes, Iggy Pop en Wolfmother te draaien. Ik ben doorgaans nog fit op vrijdag :-) t
en op zaterdag 90sNOW
En de zanger van the Shins zit in Broken Bells.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het idee ja, maar een aantal tips om thuis even te luisteren zijn wel fijn. Even 'inkomen'.
Katzenjammer? Ga ik checken.
Samen met Danger Mouse dus dubbel thumbs upquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En de zanger van the Shins zit in Broken Bells.
Gewoon even inloggen op last.fm en dan naar http://www.last.fm/festival/1135861+A+Campingflight+to+Lowlands+Paradise+2010quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef MaJo het volgende:
Zo het schema nog een keer goed checken, een lijstje maken van wat ik écht wil zien, en dan wat namen gaan checken die ik nog niet ken. Tips van bands die ik echt moet gaan zien?
Kiss n ride is gewoon afzetten op de dijk achter de ellenlange File je lift zal zich daar dan om moeten keren. Jij zal dan langs de autofile naar voren moeten lopen. Alleen de bussen van lelystad en t harde mogen een stuk afsnijden en tot vlak voor de ingang afzetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Even een dom vraagje tussendoor: die ellenlange file op de dijk, donderdag. Geldt dat ook voor kiss & ride, eigenlijk?
Dat is vast niet om 10 uur 's ochtends, het moment dat ik eigenlijk al op de dijk wil zijn zoals vorig jaar. Ik heb ook nog geen vervoer gevonden.. in het ergste geval moet ik met de trein en dan kan ik dus achter een twee kilometer lange rij aansluitenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:07 schreef frame-saw het volgende:
Ja de reguliere pendelbussen rijden vanaf dat de camping open gaat geloof ik.
Zou ik ook wel willen weten, heb wel een paar leuke ideetjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand of je bij die Oor actie meerdere keren mee mag doen?
Je hebt genoeg bands,als je nog meer bands wil zien,dan moet je je sprintschonen aan gaan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn eerste schema voor Lowlands, wat ik echt graag wil zien:
Vrijdag
17.10 OK Go (India)
19.30 Ginger Ninja (Charlie)
20.15 The Kooks (Alpha)
Zaterdag
15.30 Foals (Bravo)
16.20 Mumford and Sons (Alpha)
17.15 Blood Red Shoes (Grolsch)
19.00 Dan le Sac vs Scroobius Pip (X-Ray)
21.50 Snow Patrol (Alpha)
Zondag
13.40 Moss (Grolsch)
15.30 Yeasayer (Grolsch)
17.10 The National (Grolsch)
19.00 The XX (Grolsch)
20.00 Placebo (Alpha)
21.45 Queens of the Stone Age (Alpha)
Tips gezocht voor met name op vrijdag en zaterdag. Als je kijkt naar de bands die ik wil zien, wat kan ik dan zeker niet gaan missen?
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef kesselman het volgende:
Als je teveel bands wil zien ,dan MOET je vanalles. en op lowlands MOET niets!!!
Hier hetzelfde. Overdag is om kilometers te maken en lekker van zoveel mogelijk optredens te genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik zie graag een band of 7, 8 per dag tussen 1 en 11. Gaten in de programmering mogen best maar hoeven van mij niet te lang te duren of te vaak voor te komen per dag.
Ja ik ook hihi. Ik mail anders wel vanavond.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten, heb wel een paar leuke ideetjes
Er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is vast niet om 10 uur 's ochtends, het moment dat ik eigenlijk al op de dijk wil zijn zoals vorig jaar. Ik heb ook nog geen vervoer gevonden.. in het ergste geval moet ik met de trein en dan kan ik dus achter een twee kilometer lange rij aansluiten
je zegt zelf dat ik niets moet en toch vertel je me hoe ik het moet doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef kesselman het volgende:
[..]
Je hebt genoeg bands,als je nog meer bands wil zien,dan moet je je sprintschonen aan gaan doen.
Lowlands is ook een festival waar je relax een uurtje niets doet.
Biertje drinken,straat theater kijken,in t zonnetje zitten.
4 bands per dag(tot 23 uur ) das meer dan genoeg
ik ga vr voor band of skulls-ting tings-groove armada
en de rest ,dat zie ik wel.
Als je teveel bands wil zien ,dan MOET je vanalles. en op lowlands MOET niets!!!
Ik heb elke dag 1 band die ik wil zien. voor de rest loop ik een beetje over het terrein rond of ben ik aan het uitbrakken op de alpha heuvel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
je zegt zelf dat ik niets moet en toch vertel je me hoe ik het moet doen
Ik vind het juist heerlijk om de hele dag bandjes te checken en af en toe te chillen, maar ik kom vooral voor de muziek. Het nachtprogramma interesseert me ook niet zo
Mooi schemaatjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Mijn schema dusver:
XXXXXx
En verder nachtprogrammering. Er staan dus 21 artiesten/bands op het program, en dan nog de dj's etc. niet meegeteld. En toch zie ik veel gaten waar ik nog kan eten en drinken enzo.
Als ik alles zie wat ik wil zien heb ik ook veel overlap.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mooi schemaatje![]()
Ook al overlapt er bij mij wel iets meer. Iedere keer zo'n 10 minuten over elkaar heen.
Ik kom trouwens ook voor 90% voor de muziek. Heel veel bands die ik móet zien, dan tussendoor eten/chillen en 's avonds/'s nachts bieren, dansen en chillen bij tent.
quote:
Ik ga je veel tegenkomen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn eerste schema voor Lowlands, wat ik echt graag wil zien:
Vrijdag
17.10 OK Go (India)
19.30 Ginger Ninja (Charlie)
20.15 The Kooks (Alpha)
Zaterdag
15.30 Foals (Bravo)
16.20 Mumford and Sons (Alpha)
17.15 Blood Red Shoes (Grolsch)
19.00 Dan le Sac vs Scroobius Pip (X-Ray)
21.50 Snow Patrol (Alpha)
Zondag
13.40 Moss (Grolsch)
15.30 Yeasayer (Grolsch)
17.10 The National (Grolsch)
19.00 The XX (Grolsch)
20.00 Placebo (Alpha)
21.45 Queens of the Stone Age (Alpha)
Tips gezocht voor met name op vrijdag en zaterdag. Als je kijkt naar de bands die ik wil zien, wat kan ik dan zeker niet gaan missen?
Same here bro.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef whosvegas het volgende:
Er is niks wat ik per se wil zien, dus dit wordt een relaxte Lowlands, ik zie het allemaal wel.
Het programma dit jaar, vind ik een beetje tegenvallen, dit jaar. Wat vinden jullie?
Tik maar eens in youtube: lowlands 2010, en dan op playlists filteren. Zo heb ik ook goede, en baggere bandjes ontdekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omggggggggg het wordt maar eens tijd dat ik een dagje aan lowlandsbandjes luisteren ga besteden en globaal bekijken wat ik wel zou willen zien.
Nice, zo simpel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef StonedHermit het volgende:
[..]
Tik maar eens in youtube: lowlands 2010, en dan op playlists filteren. Zo heb ik ook goede, en baggere bandjes ontdekt.
Ik wil ook naar Ingmarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef Irien het volgende:
[..]
Asfaltfeeën (Ingmar Heytze is een prachtige dichter)
Ik ga erheen om de tijd te vullen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef vault_tec het volgende:
Waarom gaan mensen naar dingen als the opposites etc? Ze staan toch op elk gratis festival in de zomer?
En het zal vast ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga erheen om de tijd te vullen.
Er is op dat tijdstip niks dus dan maar dat
Katzenjammer en Dominique Young Unique zijn ook wel leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga erheen om de tijd te vullen.
Er is op dat tijdstip niks dus dan maar dat
Tweede ken ik niet, eerste vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Katzenjammer en Dominique Young Unique zijn ook wel leuk.
Ik ga zelf niet naar LL maar ik zag hier wel een aantal Deadmau5-bezoekers tussenstaan dus vandaar.quote:[deadmau5 management]
Last night, whilst performing onstage at the 9:30 club in Washington DC, deadmau5 collapsed, suffering exhaustion and vomiting. Medics at the venue took him directly to hospital where he is now under supervision
deadmau5 is sad to advise his fans that on the strict advice of the doctors, he now has no choice but to cancel the next 9 shows of his Summer tour schedule to allow for his recovery. The dates affected are listed below.
Deadmau5 hopes to reschedule appearing in these cities in due course but in the meantime thanks all his fans for their understanding and support.
Dates that have to be CANCELLED:
August 1st Osheaga Music & Arts Festival, Montreal Canada
August 7th Summersonic Osaka Japan
August 8th Summersonic Tokyo Japan
August 12th Cream at Amnesia Ibiza
August 13th Cocorico Riccione Italy
August 14th Papaya Summer Festival Croatia
August 15th Sziget Festival Budapest Hungary
August 17th Cavo Paradiso Mykonos Greece
August 18th Opium Mar Barcelona Spain
wordt je straks blijgemaakt met een dooie muis .. uhhh mus .. uh muis .. uhhhh..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dat zou behoorlijk klote zijn...hopelijk is hij in het weekend van LL gewoon weer topfit...
Ieder festival heeft minder grote namen op het hoofdpodium vroeg op de dag. Op Pinkpop opende bv The Maccabees dit jaar voor een man of 500. The Gaslight Anthem staat op lowlands overdag in Grolsch, op Pinkpop vorig jaar op de main stage.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Vraag me af of de Alpha nog wel bestaansrecht heeft. Je ziet dat de organisatie moeite heeft 'm te vullen. Staan sowieso weer te veel India-bandjes in de Grolsch en Alpha (Broken Bells, The xx, ...).
ja klopt wel, maar voor the opposites is lowlands ook iets speciaals, kijken ze veel meer naar uit dan naar die gratis festivals en willen ze er veel meer iets speciaals van maken. voor veel acts uit het buitenland is lowlands juist weer één van de vele..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef vault_tec het volgende:
Waarom gaan mensen naar dingen als the opposites etc? Ze staan toch op elk gratis festival in de zomer?
1 dagje?? ik ben er al een half jaar mee bezig ,en ik weet nog steeds niet wat ik nou wil zien!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omggggggggg het wordt maar eens tijd dat ik een dagje aan lowlandsbandjes luisteren ga besteden en globaal bekijken wat ik wel zou willen zien.
Ga je dat echt serieus halen?? Len Faki is om 5 uur afgelopen,en jij wil dan na 5 1/2 uur weer bij tai chi staan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef friekin_ het volgende:
Mijn schema:
Zaterdag:
03.30 Len Faki
Zondag:
10.30 Tai Chi
Ik vind dat je de alpha tot een uur of 18 gewoon dicht moet houden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ieder festival heeft minder grote namen op het hoofdpodium vroeg op de dag. Op Pinkpop opende bv The Maccabees dit jaar voor een man of 500. The Gaslight Anthem staat op lowlands overdag in Grolsch, op Pinkpop vorig jaar op de main stage.
Pukkelpop heeft The Cribs, OK Go en Selah Sue op main stage, Reading The Futereheads en The Gaslight Anthem, om nog maar wat te noemen...
Ben wel met je eens dat al dit soort bands beter tot hun recht zouden komen op een andere plek, maar je moet toch iets boeken voor main stage overdag..
Uit ervaring zeg ik. Geen probleem.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:14 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ga je dat echt serieus halen?? Len Faki is om 5 uur afgelopen,en jij wil dan na 5 1/2 uur weer bij tai chi staan!
En in de 5 uur moet je dan terug naar je tent,slapen,opstaan,aankleden en wassen(ofzo) en weer terug naar het festivalterrein!
Slaap jij gewoon helemaal niet?
Niet veel nee. Ik slaap doordeweeks gemiddeld maximaal 5 tot 6 uur per nacht. Echt niet veel. In een tent is dat automatisch nog minder. Dan pit ik overdag wat in het gras/ in de modder, wat herbal energizer erin en gaan. Doe het al jaren zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:14 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ga je dat echt serieus halen?? Len Faki is om 5 uur afgelopen,en jij wil dan na 5 1/2 uur weer bij tai chi staan!
En in de 5 uur moet je dan terug naar je tent,slapen,opstaan,aankleden en wassen(ofzo) en weer terug naar het festivalterrein!
is ergens wel wat voor te zeggen, maar de alpha en het veld rondom de alpha trekt toch wel flink wat drukte weg van de rest van het terrein. ook overdag. wel vind ik dat acts als the opposites en typhoon daar logischere 'opvulling' voor zijn dan bv broken bells, die waarschijnlijk meer last van de omstandigheden zullen hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ik vind dat je de alpha tot een uur of 18 gewoon dicht moet houden.
Beter geen bands dan te kleine bands!
Er zijn dit jaar maar een band of 5 die de alpha helemaal vol zullen krijgen:placebo,qotsa,anouk,snow patrol,massive attack. Alle andere bands passen prima in de grolsch of india.
Maakt mij niet uit waar een band staat te spelen, als ik de band wil zien/goed vind ga ik toch wel. Als we dan met 2000 mensen bij Triggerfinger staan, nou jammer, maar ik vermaak me wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
Nah zowel Enter Shikari als Maxïmo Park vorig jaar waren een deceptie, gewoon omdat er amper mensen waren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit waar een band staat te spelen, als ik de band wil zien/goed vind ga ik toch wel. Als we dan met 2000 mensen bij Triggerfinger staan, nou jammer, maar ik vermaak me wel.
Liever een goede band in half/driekwart lege tent dan geen band
quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:14 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ze hebben volgens jaren naar een werkend concept gezocht voor de vrijdag, zoals bij de zaterdag de Grolsch uit zijn voegen barst. Zo druk werd het nooit op vrijdag of zondag. Nu is de kip met gouden eieren ook nog geslachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon in de Alpha.
Laaste paar jaar was er in de Grolsch op vrijdag
2009 Best of Pop
2008 St.Paul en nog een DJ
2007 Best of British met een falende DJ Arnold (die ook 1 v/d Alpha DJ's is) die het presteerde om ook de the Strokes, White Stripes, Iggy Pop en Wolfmother te draaien. Ik ben doorgaans nog fit op vrijdag :-) t
en op zaterdag 90sNOW
White Lies had vorig jaar een aardig volle bak in de Alpha om maar eens een meevaller te noemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:19 schreef kesselman het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar maar een band of 5 die de alpha helemaal vol zullen krijgen:placebo,qotsa,anouk,snow patrol,massive attack. Alle andere bands passen prima in de grolsch of india.
Idd, zelfs de 16-jarigen van nu kennen toch wel wat 90ies hitjes? Ben zelf in '90 geboren dus heb het ook niet heel bewust meegemaakt, maar ken toch wel veel nummers bij 90ies feestjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben volgens jaren naar een werkend concept gezocht voor de vrijdag, zoals bij de zaterdag de Grolsch uit zijn voegen barst. Zo druk werd het nooit op vrijdag of zondag. Nu is de kip met gouden eieren ook nog geslachtZo jammer, Ik snap dat je de 90's misschien wat te lang geleden vond maar iedereen vond het tof. Bovendien stonden we in 2002 ook nog te feesten op 80's verantwoord.
ze staan tegenover deadmau5 en qotsa, ook populaire acts. de drukte verdelen dus..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Shazbot het volgende:
En wat doet Massive Attack trouwens in de Grolsch? Vijf jaar geleden was de Alpha toch echt al krap aan.
het lijkt mij inderdaad ook wat vroeg om nu al te zoeken naar de nostalgie van de '00's, Ook al omdat je daarvoor toch eigenlijk niet de hitjes van de laatste pak hem beet 3 jaar kan pakken.. ben benieuwd waar ze mee komen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd, zelfs de 16-jarigen van nu kennen toch wel wat 90ies hitjes? Ben zelf in '90 geboren dus heb het ook niet heel bewust meegemaakt, maar ken toch wel veel nummers bij 90ies feestjes.
Maar hoe kan je al zoiets doen? Drie van zulke grote namen op één avond zetten en de andere avonden, voornamelijk terugkomertjes die elk jaar te zien zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ze staan tegenover deadmau5 en qotsa, ook populaire acts. de drukte verdelen dus..
Dode muis, QOSTA en Massvie Attack zijn ook niet bepaald onbekende op Lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Maar hoe kan je al zoiets doen? Drie van zulke grote namen op één avond zetten en de andere avonden, voornamelijk terugkomertjes die elk jaar te zien zijn.
Ik verwacht wel gewoon een volle Alpha bij Blink eigenlijk, is voor velen toch mooie nostalgie.. maargoed we zullen het gaan zien!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dode muis, QOSTA en Massvie Attack zijn ook niet bepaald onbekende op Lowlands
Ik vind vooral Blink 182 niet echt op die plek horen, zal daardoor ook wel weer te druk worden bij Groove Armada
Een volle Alpha wel ja, dat zal wel lukken, maar het zal niet uitpuilenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik verwacht wel gewoon een volle Alpha bij Blink eigenlijk, is voor velen toch mooie nostalgie.. maargoed we zullen het gaan zien!
Ja waar alle prijzen x2 zijn vermenigvuldigd. Maar ik zoek echt 1tje waar je gewoon op kunt liggen zonder dat je die harde grond onder je voelt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hema doet de camping winkel dus die zullen ze ook wel hebben.
en er schijnt nu ook iets van een opblaasservice te zijn. scheelt weer pompen
Die XS is heel klein hè, dus dan ligt het sowieso niet in jouw prijscategoriequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja waar alle prijzen x2 zijn vermenigvuldigd. Maar ik zoek echt 1tje waar je gewoon op kunt liggen zonder dat je die harde grond onder je voelt.
Iemand ervaring met deze?
[ afbeelding ]
http://www.outdorado.net/Nordisk_Midgard.jsp
Ding is van Exped, maar mams zegt dat 'ie wel rond de 130 euro was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef julian6 het volgende:
Zo'n matje als hierboven dus. Het moet vooral compact zijn en lekker liggendus als je het merk/type weet graag
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef WeezerButler het volgende:
Op Lowlands zelf zal Vifit een ludieke, maar zeer functionele service leveren aan de bezoekers via de luchtbedden-opblaas service. Bezoekers kunnen hun luchtbed laten opblazen of repareren, zodat ze na een hele dag feesten van een goede nachtrust kunnen genieten en de volgende ochtend weer 100% festival fit zijn voor de volgende Lowlands dag.
Bron
http://www.mojo.nl/busine(...)-vifit-naar-lowlands
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?quote:‘Voor Vifit was Lowlands een logische keuze: de doelgroep van Vift en Lowlands vertonen een grote overlap’, laat Anita Peerdeman, Senior Productmanager Vifit & GoedeMorgen!, weten. ‘Bovendien vergt een meerdaags festival veel van je weerstand en fitheid. Vifit met LGG zorgt dat je 100% festival fit bent en die 3 dagen makkelijk volhoudt.’
Overigens was Vifit altijd al een gewild drankje onder Lowlanders.
echt he. vind dit een beetje schandaaaaaligquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Ja, idd, opzouten met je Vivit, ik wil bier!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Onmogelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef julian6 het volgende:
Welke slaapmatjes raden jullie aan? liefst 1tje die zichzelf opblaast en héééél lekker ligt.
prijs tussen 20 - 30 euro.
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
voor die prijs misschien maar onmogelijk is het zeker nietquote:
En nu ga je naar lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.
Dat was precies mijn punt!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
En nu ga je naar lowlandsHeeft vifit toch de goede doelgroep te pakken.
Noob, dat is alsnog een luchtbed...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef zonisdegod het volgende:
zo dan ga ik die van HEMA ook kopenzoek er namelijk ook eentje, en onder de 15 euro <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:23 schreef julian6 het volgende:
ik kan niet wachten
Ik moet van Nosh deze ook nog in mijn schema pakken ergens. Hij heeft een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies.... dat soort matjes liggen nooit lekker, maar dat geeft niet.. het voorkomt dat je teveel slaap krijgt op LL'squote:
Een nieuwe bekertjesraperquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
dat wordt bekertjes rapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
Of morgen een kaartje kopen en verkopen voor 300quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wordt bekertjes rapen![]()
edit: traaaag systeem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |