Mja, deurkruk omhoog helpt niet meer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:07 schreef simmu het volgende:
zullen we het niet over mama's private time op de wc hebben?
ik lijk tico wel zo
dan is ze zwaar beledigd en gaat ze gillen en krijsenquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, deurkruk omhoog helpt niet meer?
En wat gebeurt er als je gewoon de deur op slot doet?
Ja, hij moet nu al een bril. Hoe vroeger je dat doet, hoe groter de kans is dat hij later geen bril meer ophoeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:55 schreef tessie het volgende:
Moet Thijs nu al een bril? Hoe zijn jullie daarachter gekomen dan? Ik wist niet eens dat je dat bij zulke kleine kindjes al kon laten meten...
Wat een prachtig cadeau Chan. Van harte met je kerel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:34 schreef Chan het volgende:
Timo en ik komen ons hier meldenVandaag is hij één jaar geworden
Een jaar geleden lag ik de hele nacht verliefd naar mijn pasgeboren baby'tje te staren en nu is hij ineens een dreumes
![]()
Spelen met zijn net-uitgepakte cadeau:
[ afbeelding ]
Ik had het over mijn jongste exemplaar en die hoort hier eigenlijk nog helemaal niet thuisquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:15 schreef Chan het volgende:
StiemieIk vond het al ingewikkeld toen ik een paar minuutjes bij de kassa van de H&M moest wachten en Timo wat begon te jengelen.. Dit gaat een interessant jaar worden zo te lezen
Veel succes alvast! Het stelt niks voor qua belasting voor Joep, hopelijk vindt hij het ook niet eng ofzo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef seilram het volgende:
McLaura, Joep moet ook voor zo'n ogentest a.s. vrijdag. Daar heb ik gewoon weken voor moeten zeurenen toen mocht het dan begin juni... had het ziekenhuis pas begin augustus tijd. Naja, ik ben benieuwd.
Ohh! Ik keek even hoe oud je oudste dan is, maar die is alweer 3! En jarig! Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik had het over mijn jongste exemplaar en die hoort hier eigenlijk nog helemaal niet thuisNou ja later zullen we vast blij zijn met dat doorzettingsvermogen...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohh! Ik keek even hoe oud je oudste dan is, maar die is alweer 3! En jarig! GefeliciteerdHoort hier ook niet helemaal thuis, maar nou ja
Negeren is het beste, of duidelijk nee, en dan negeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister naar CB geweest: 78,5 cm en 10,8 kilo (is nu 1 jaar en 7 maanden
Hebben we alles gevraagd enzo, op 1 ding na maar misschien hebben jullie daar ervaring mee
Levi heeft er sinds kort een handje van om te slaan of zichzelf in zijn gezicht te slaan. Hoe reageren jullie daarop? Het lijkt er wel op dat hij dat pas doet zodra hij een beetje moe begint te worden.
Was benieuwd hoe jullie er mee omgingen. Als Levi dat doet zetten wij hem op zijn loungestoeltje neer en zeggen dat hij dat niet meer mag doen en daar blijft hij dus ongeveer 1 minuut (wonderbaarlijk blijft ie gewoon zitten)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:13 schreef freecell het volgende:
Ik geloof dat het dreumesje zichzelf van de speen heeft afgeholpen
Hij heeft hem simpelweg geslooptHele onderkant eraf gebeten.
Hij: ow sjtuk
Ik: jep, en mama kan hem niet maken, jammer hè?
Dus nu ligt hij in bed sip tegen een kapotte speen te praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |