abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84729409
zullen we het niet over mama's private time op de wc hebben?

ik lijk tico wel zo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84729423
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:07 schreef simmu het volgende:
zullen we het niet over mama's private time op de wc hebben?

ik lijk tico wel zo
Mja, deurkruk omhoog helpt niet meer?
En wat gebeurt er als je gewoon de deur op slot doet?
pi_84729458
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, deurkruk omhoog helpt niet meer?
En wat gebeurt er als je gewoon de deur op slot doet?
dan is ze zwaar beledigd en gaat ze gillen en krijsen :'(
vanochtend probeerde ze mijn tampons te pikken }:| mag niet! blijf af! leg terug!
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:01:23 #104
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84729833
Ik denk dat Maarten voorlopig nog maar even in zijn ledikant blijft slapen :D
*ziet ook dingen voor zich als deuren openmaken, spelen, laatjes openmaken, kasten leeghalen*

Maarten is toch nog niet helemaal lekker, hij heeft vannacht nog wat gespuugt, arm jong :{
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84729979
:O 'T was me het nachtje wel zeg, eerst Tyler en toen Kim en toen een idioot die om 2.00 ging racen door de straat met zn auto.

Weet iemand hoeveel vocht Tyler binnen zou moeten krijgen? Volgens mij is het echt te weinig nu.
Vanmorgen vond ik zn lipjes en tong droog aanvoelen. Hij had een oprisping, zo sneu. Het rook alsof hij had gespuugd. Hij kwam dicht tegen me aan liggen. De 1e papfles krijgt hij altijd in bed, vandaar.

Beterschap voor Maarten.
pi_84744456
Graeme blijft voorlopig ook nog lekker in zn ledikant. We hebben voor Anna een 2e hands babykamer gekocht en die zelf geschilderd.

Graeme heeft vandaag nog meer vlekjes overal, vooral op z'n armen en benen

Voor de zekerheid toch even de huisartsenpost gebeld, omdat we niet weten of het nou de 5e of de 6e ziekte of nog iets anders is en dat het eventueel gevaarlijk kan zijn voor Anna... Maar volgens de huisarts was dat niet het geval omdat Graeme gewoon lekker vrolijk is en behalve dat ie meer slaapt en een klein beetje verhoging heeft, nergens last van lijkt te hebben. Als het morgen erger is, dan moeten we even langs de huisarts.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84745974
Pffff, dat ziet er uit alsof het jeukt :o
pi_84746404
Ja he! Maar hij heeft er echt helemaal geen last van dus! Hij was vandaag eindelijk weer net zo vrolijk als hij normaal altijd was. Ik ben wel benieuwd wat het nou is, want als ik die omschrijvingen lees van de 5e en de 6e ziekte, past het er toch niet helemaal bij. Hij heeft ook geen vlekjes in zijn gezicht... Misschien morgen toch even langs de huisarts voor de zekerheid.
pi_84746513
Het ziet er in ieder geval niet uit als de zesde ziekte hier ooit met Leander. Dat waren meer stipjes dan vlekjes.
Contactallergie misshcien?
pi_84746618
Hm ik zou niet weten waarvan dan.. Het begon op zijn voetjes en handjes, en nu zit het dus overal, behalve in zijn gezicht...
Het zou nog een allergische reactie op bramen kunnen zijn, die hij gister voor het eerst gegeten heeft, maar ik heb geen idee of je daar zoiets van kan krijgen....
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:08:14 #111
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84746780
Tessie Esmee heeft een paar weken geleden zesde ziekte gehad en die uitslag lijkt er heel erg op hoor. Bij haar kwamen de vlekjes eerst op haar armen en benen en toen pas in het gezicht.

Als bij de zesde ziekte de vlekjes komen, is het ergste voorbij en hebben ze er bijna geen last meer van. De uitslag jeukt ook niet.
pi_84747082
Tessie, je kan natuurlijk nog een keer bramen geven als dit weg is... maar als het een allergische reactie was geweest daarop, dan zou ik het denk ik ook in het gezicht verwachten. Ik heb geen idee. Fijn dat hij er geen last van heeft.
Als je er onzeker over bent, kan je er natuurlijk altijd een bezoekje aan de huisarts aan wagen...
Maar ik dacht dat de zesde niet gevaarlijk was voor beebjes in buik? En de vijfde alleen als mama het nog niet gehad heeft en volgens mij in de eerste helft van de zwangerschap. En daar kunnen ze je dan op prikken. Je kan ook de verloskundige bellen voor zulke dingen (heb ik gedaan toen ik zwanger was en er mogelijk een kindje met de vijfde ziekte op de psz was).

Nog 2 nachtjes dan mogen we hier legaal meeposten ;)
Fake it till you make it...
pi_84747904
Ja we gaan morgen maar even langs de ha voor de zekerheid. Ik heb geen idee of ik de vijfde of zesde ziekte ooit gehad heb. Voordat ik een kind kreeg, had ik er uberhaupt nog nooit van gehoord. Misschien dat ik dan voor de zekerheid even lboed kan laten prikken om het te laten checken ofzo.
Maak me om Graeme niet zo'n zorgen in elk geval, want die lijkt er echt geen last van te hebben. Maar misschien dat ie hierdoor de afgelopen weken zo hangerig en mopperig was...
pi_84749905
dat zou natuurlijk maar zo kunnen :*
pi_84755836
Timo en ik komen ons hier melden :D Vandaag is hij één jaar geworden *O* Een jaar geleden lag ik de hele nacht verliefd naar mijn pasgeboren baby'tje te staren en nu is hij ineens een dreumes O+
Spelen met zijn net-uitgepakte cadeau:
pi_84756097
Chan! Timo ook al 1 jaar! Gefeliciteerd!! Wat issie leuk!
Hebben jullie een leuke dag gehad?
pi_84756696
Ja hele leuke drukke dag, hij heeft zich prima vermaakt en heeft het goed volgehouden :) Alleen de taart vond ie niet interessant :P Maar de slingers en ballonnen wel :) En zn cadeau :) En alle aandacht :)
pi_84761728
Alsnog gefeliciteerd Chan! *O* *O* Wat is ie leuk he, die Timo van jullie!
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:55:12 #119
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84762168
Gefeliciteerd Chan en Timo! *O*
Wat heb je een mooi cadeau gehad Timo :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84762243
Gefeliciteerd! *O*
pi_84762392
Gefeliciteerd en welkom Chan en Timo. *G*

Tessie als Graemes uitslag je onrustig maakt zou ik idd even bellen met huisarts en verloskundige om uit te vinden of het kwaad kan voor jou en of ze dan kunnen uitvinden wat het is.

Over de baby/ groter kind in een kamer problematiek had ik nog helemaal niet nagedacht. Toch niet aan de orde hier!

Claudia kun je niet bij het bed van Ivan spijlen eruit halen? Dan zou je dat eerst even kunnen proberen voordat je een peuterbed aanschaft. Wij hebben gisternacht voor het eerst de spijlen eruit gehaald om te kijken hoe dat zou gaan en speeltjes in zijn kamer gelegd nadat die sliep. Was geen succes. Hij bleef in zijn bed en brullen dat hij wakker was en eruit wilde. Misschien moet hij even wennen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84762691
Chan gefeliciteerd! *O*
pi_84762725
gefeliciteerd chan en timo *O*
pi_84762741
Timo, van harte mannetje *O* en Chan natuurlijk ook met knappe zoon.
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 09:38:19 #125
5428 crew  miss_sly
pi_84763336
Chan gefeliciteerd met je grote jongen *O*
Fijn dat zijn eerste verjaardag leuk is geweest!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84763634
vinden jullie dreumesjes het ook zo leuk om te poetsen?
Tyler gaat nu expres zn flesje water op de kop houden, om het daarna weer droog te maken. Is hij helemaal blij.
pi_84768122
Vanmiddag gaan we de bril van Thijs bestellen. Hij is stabiel gebleven qua sterkte (zelfs iets verbeterd, maar de eerste meting was een +/- meting, die is niet heel accuraat. Hij heeft +4 en +4.25 met aan beide ogen een cylinder. De glazen worden +3 en +3.25 met cylindertjes.

Hier Thijs met gedruppelde oogjes, en dus bijzonder grote pupillen.

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84773423
Moet Thijs nu al een bril? Hoe zijn jullie daarachter gekomen dan? Ik wist niet eens dat je dat bij zulke kleine kindjes al kon laten meten...

Mijn Lief is vanmorgen even met Graeme naar de huisarts geweest en zij dacht dat hij toch de zesde ziekte heeft. Maar de vlekjes zijn nu alweer wat minder fel, en Graeme is vandaag ook gewoon weer vrolijk. Ik moest van haar nog even de vk bellen, dus dat ook gedaan, en die heeft het ook even uitgezocht en zowel de vijfde als de zesde ziekte zijn niet gevaarlijk voor Anna omdat ik al langer dan 20 weken zwanger ben! Dus helemaal gerustgesteld.
pi_84774134
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:55 schreef tessie het volgende:
Moet Thijs nu al een bril? Hoe zijn jullie daarachter gekomen dan? Ik wist niet eens dat je dat bij zulke kleine kindjes al kon laten meten...

Ja, hij moet nu al een bril. Hoe vroeger je dat doet, hoe groter de kans is dat hij later geen bril meer ophoeft.

We zijn erachter gekomen omdat hij na de 6 maanden af en toe flink bleef loenzen. Omdat ik zelf 5 keer geopeeerd ben vroeger vanwege scheelzien heb ik dat gelijk gemeld. Ze meten het bij de kleintjes met de computer...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_84774407
Oh nou wat goed dat hij er later misschien vanaf is dan! Ik hoop dat jullie vandaag een leuke voor hem vinden!
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:45:09 #131
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84784161
Tessie, jouw broer :o

Timo en Chan, welkom hier!!

McLaura, Joep moet ook voor zo'n ogentest a.s. vrijdag. Daar heb ik gewoon weken voor moeten zeuren :{ en toen mocht het dan begin juni... had het ziekenhuis pas begin augustus tijd. Naja, ik ben benieuwd.
Niet mieten! Door gieten!
pi_84787971
nog maar 4 daagjes hier voor draakje. dus laat ik jullie verblijden met mijn peuterpubertijdaanvalplanvanaanpak :) vandaag getest (het was the full monty. gillen, krijsen, zich op de gornd laten vallen, tegenspartelen toen ik haar op wilde hijsen, enfin: peuterpuber dus) :) ben er maar naast gaan zitten. rustig ff wachten tot ze klaar was. ze leek evetjes 'vast' te zitten in het krijsen. toen vroeg ik of ze al klaar was (WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH) nee dus. nog even wachten. weer gevraagd of ze al klaar was, zullen we je pijama aan gaan doen en ravi een kusje geven. oh, ja, als je het zo brengt.

klaar. kusje, bed. done *O*
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 21:13:25 #133
5428 crew  miss_sly
pi_84788009
Ach, Thijs een brilletje. Zal best lastig zijn voor zo'n kleintje, of niet? hoop dat het dan iig dusdanig helpt dat hij idd als hij wat ouder is geen bril meer hoeft!

Joep ook een test, spannend. Waaromn had je het idee dat Joep een getest moet, seilram?

Wij hebben een tamelijk lastig weekend achter de rug. Vrijdag en zaterdag was Senna dus ziek. Zondag niet meer ziek, maar wel extreem aanhankelijk, pieperig en ze wilde niet slapen overdag. 's Avonds uiteindleijk gewone tijd netjes in bed. Om 11 uur ging ik even kijken of ze nog onder de deken lag, omdat het toch wat frisser werd. Dat lag ze niet, dus heb ik haar even goed gelegd, en toen werd ze wakker. Het duurde tot na 2 uur voor ze weer sliep :O Telkens als ik haar rustig had en terug in bed legde, begon ze overstuur te huilen.
Vanavond ligt ze weer in een slaapzakje en ga ik mooi niet kijken :P

Morgenvroeg gaat schaap weer weg tot donderdagavond. Volgende week nog een keer zo'n week en dan is het weer even gedaan met buitenlandse opdrachten, gelukkig.

Ow, en ondanks dat het dan even wat minder gaat, is ze nog steeds zo leuk en lief. En ik verbaas me erover hoe ze weer nieuwe dingen heeft geleerd. Ineens wijst ze de neus aan als je vraagt waar de neus van (papa, mama, Senna, pop) is :o En ze geeft antwoord als je iets vraagt, vooral als het antwoord ja is :D En ze doet gekke kiekeboe spelletjes en moet daar dan zelf vreselijk om lachen O+
pi_84788011
ik en mijn grote bek. nja, ze is weer wakker en ligt fijn te spelen met doekje en muis. *whatever*
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 21:16:56 #135
5428 crew  miss_sly
pi_84788211
haha simmu :D het klinkt wel als een optioneel goede aanpak :Y

wij zijn onszelf aan het trainen om niet te reageren op gegil als ze haar zin niet krijgt ofzo. Dat doet ze niet heel vaak, maar het begint nu wel een beetje te komen. Dus eerst reageerden we dan nog wel met een boze blik of een "niet doen, dat is nergens voor nodig" maar aangezien dat ook aandacht is, hebben we besloten om dergelijk gedrag volledig te negeren. Ben benieuwd hoe het ons afgaat :P en of het ook zal werken :')
pi_84788575
ze kan echt draken :) deze ging over tandenpoetsen. wil ze perse zelf, mag ze en kan ze, maar het laatste beetje helpen wij een beetje omdat ze anders stukjes overslaat. en dat wilde ze vandaag niet. maar ze wilde ook de tandenborstel niet afgeven. ze mocht kiezen: ofwel help ik je bij het laatste beetje, ofwel ben je klaar met poetsen. de dame dacht er anders over :)

mijn ervaring met selene is, hoe meer je reageert (hoe eens op! bijvoorbeeld) hoe naarder het word.

sangdrax moest vorig jaar ook geregeld op conferentie. ik vond dat dus 30 x niks. niet dat ik hem zo nodig heb om dingen hier te doen, maar gewoon het idee dat hij compleet ff weg is. wel fijn dat je er zicht op hebt dat het nog maar eventjes is!
pi_84788658
Miss die aanpak doen wij ook alleen beschikken we over een opper-driftkikker :( Die heeft dus echt 20 minuten lang gegild omdat ze uit de wagen wilde terwijl ik stond te wachten op mijn bestelling in La Place in de nieuwe bieb (ja ja mensen dat was ik }:| )
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 21:25:49 #138
5428 crew  miss_sly
pi_84788718
ja, nou ja, ik kan het op zich ook wel prima aan. En gelukkig is de auto altijd tot mijn beschikking als hij naar het buitenland is, zodat ik nog eens wat leuks kan gaan doen enzo, maar het is gewoon niet fijn iedere keer. Het hoort echter wel bij zijn werk, dus het zal altijd blijven terugkomen. Nu is het nog max 4 dagen, omdat hij op vrijdag ouderschapsverlof heeft, maar vanaf oktober is dat ook voorbij en dan kan hij best de hele week weg zijn. NIets leuk, ook al redden Senna en ik het prima samen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:27:05 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84788778
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:34 schreef Chan het volgende:
Timo en ik komen ons hier melden :D Vandaag is hij één jaar geworden *O* Een jaar geleden lag ik de hele nacht verliefd naar mijn pasgeboren baby'tje te staren en nu is hij ineens een dreumes O+
Spelen met zijn net-uitgepakte cadeau:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig cadeau Chan. Van harte met je kerel! *O* :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_84790622
Brilsterkte meten bij jonge kinderen doen ze meestal door de oogjes te druppelen, daarmee leg je de accommodatie lam, omdat kinderen over het algemeen erg goed kunnen accommoderen en je dan hele andere waarden meet dan de echte waarden zeg maar. En dan kan je dmv een bepaalde lamp (skiascoop) en glaasjes, de sterkte meten zonder dat het kind daar wat voor hoeft te zeggen oid. Zo kan je zelf bij kleine babytjes een idee krijgen van de sterkte.

McLaura, ik hoop dat Thijs er lekker mee kan kijken en zn brilletje goed op gaat houden!

Tessie, fijn dat het geen kwaad kan voor beeb!

Morgen kom ik me officieel melden met mn verse dreumes :). Gek hoor, dat ze een jaar geleden nog in mn buik zat, nog ff...
pi_84791320
Dank voor alle felicitaties O+

Laura wel fijn dat ze er nu al naar gekeken hebben :)

Seilram spannend, wanneer wordt hij getest?

Simmu lekker vooruitzicht :D Nou ja, het zal nog wel eventjes duren voordat Timo daarmee begint.. hoop ik :P

Miss lastig lijkt me dat, je man zo vaak in het buitenland. Mijnes moet maar heel af en toe een keer, sinds Timo er is, is het nog niet weer voorgekomen.. Wel fijn dat je de auto dan wel tot je beschikking hebt :)

Stiemie :o Ik vond het al ingewikkeld toen ik een paar minuutjes bij de kassa van de H&M moest wachten en Timo wat begon te jengelen.. Dit gaat een interessant jaar worden zo te lezen :P
pi_84791424
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:15 schreef Chan het volgende:
Stiemie :o Ik vond het al ingewikkeld toen ik een paar minuutjes bij de kassa van de H&M moest wachten en Timo wat begon te jengelen.. Dit gaat een interessant jaar worden zo te lezen :P
Ik had het over mijn jongste exemplaar en die hoort hier eigenlijk nog helemaal niet thuis :@ Nou ja later zullen we vast blij zijn met dat doorzettingsvermogen...
pi_84791567
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef seilram het volgende:

McLaura, Joep moet ook voor zo'n ogentest a.s. vrijdag. Daar heb ik gewoon weken voor moeten zeuren :{ en toen mocht het dan begin juni... had het ziekenhuis pas begin augustus tijd. Naja, ik ben benieuwd.
Veel succes alvast! Het stelt niks voor qua belasting voor Joep, hopelijk vindt hij het ook niet eng ofzo!
pi_84791580
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik had het over mijn jongste exemplaar en die hoort hier eigenlijk nog helemaal niet thuis :@ Nou ja later zullen we vast blij zijn met dat doorzettingsvermogen...
Ohh! Ik keek even hoe oud je oudste dan is, maar die is alweer 3! En jarig! Gefeliciteerd *O* Hoort hier ook niet helemaal thuis, maar nou ja :P
pi_84791980
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Chan het volgende:

[..]

Ohh! Ik keek even hoe oud je oudste dan is, maar die is alweer 3! En jarig! Gefeliciteerd *O* Hoort hier ook niet helemaal thuis, maar nou ja :P
:@ Jarig geweest... :@ ik ga meteen de banner aanpassen. Maar toch heel erg bedankt voor de felicitaties *O*
pi_84802511
ik vind het trouwens juist heeeeeeeeeeel schattig, zo'n kleintje met bril. hier in het dorp heeft eentje van die drieling ook al een brilletje. die zijn nog geen jaar en het ziet er zo schattig uit O+
pi_84802929
Nou vandaag dan officieel, ik heb een dreumes :)

Ze stond ons wat glazig aan te kijken toen we stonden te zingen voor haar vanmorgen, maar verder vond ze het wel interessant geloof ik. Vooral het inpakpapier ;)
pi_84802948
Hieperdepiep HOERAAA!!
Gefeliciteerd met je verjaardag Iris!

*O* Welkom Nijna en Iris *O*

Ik heb eenkleine Teletubbie in huis... Mevrouw zegt op alles OH OH. Ze gooit regelmatig ook wat op de grond en zegt dan ook oh oh.. ze maakt er een spelletje van :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84802968
Nijna gefeliciteerd *O* Wat een lief jurkje heeft ze aan zeg O+
pi_84803010
gefeliciteerd nijna en iris *O*
veel plezier vandaag :*

selene heeft dat jurkje ook, zo schattig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')