Zo, weer even terug in de beschaving, compleet met internet en al.
KD, wat heerlijk dat Elin zo ging slapen. Hopelijk zet het door.
Timo en Iris, gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!
Oei Leander, is je speen stuk.

Een ritueeltje is wel mooi om te doen Free, ook voor jezelf, hoef je je minder schuldig te voelen.

En het is fijn als hij ervan af is!
Ko gaat heerlijk vooruit, hij kletst lekker, bah, auw, ja, nee, mama, papa en die. En hij doet de kraak van de radio na en de blender. Als er een vliegtuig overvliegt zoekt hij hem en doet hij ooooh. Dat doet hij ook bij andere mooie dingen en dat heeft hij van mij.
Hij loopt nog steeds niet aan handen/de hand. Hij vertikt het gewoon, gaat meteen zitten. Wel loopt hij langs de eettafel, en de vensterbank.
Staat vanuit zit op zonder zich op te trekken en kruipt als een speer rond.
Is helemaal niet bang voor aarde, steentjes of tegels. Desnoods kruipt hij op zijn Mowgli's.
We hebben een paar zware avonden gehad waarbij meneer het vertikte om te slapen en uiteindelijk pas om 11 uur sliep.
We hebben zijn schema rigoureus omgegooid en nu doet hij nog maar 1 dut per dag. En hij ligt er tussen 7 en 8 in dus we hebben nog wat aan onze avonden!
Af en toe moeten we hem wel een beetje wakker houden, maar anders blijven die avonden zo vermoeiend en dat is ook niet fijn.
En hij is zo vreselijk lief! Laatst was ik een dag weg en bij terugkomst werd ik helemaal platgeknuffeld! Hij trok mijn hoofd naar hem toe en gaf me bonkjes met zijn hoofd en open mond zoentjes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir