Ook van:quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:16 schreef WeezerButler het volgende:
En dat jullie de vraag voor me open hebben laten staan is helemaal attent.
![]()
Het is Dave Ball
En The Routers.quote:
Bij deze vraag mag alles wat normaal verboden is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is met bilquote:
Welke band/artiest isquote:In augustus 1975 stuitte Steve Jones op John Lydon in de inmiddels door Malcolm McLaren op Kings Road geopende boetiek 'SEX'. Jones vond het uiterlijk van Lydon (groen haar en een 'I Hate' T-shirt) zo interessant dat hij hem als zanger vroeg, hoewel Lydon op dat moment nog nooit gezongen had. Malcolm McLaren werd uiteindelijk de manager en nadat ze de naam ‘Sex Pistols’ hadden gekozen waren de Pistols geboren.
Dan moet je ook niet eerst 'die weet ik' typenquote:
Ik moet nog zoveel leren hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet eerst 'die weet ik' typen
Ondanks dat Belsen ook een overbodige 'natuurlijk' typte .
En dan nog de hele boel onthouden ook, erg indrukwekkend iigquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef ranja het volgende:
In mijn geval dat laatste inderdaad, al vanaf zo'n beetje 1983.
Dat zal nog tegenvallen. Veel hier weten een bepaald stukje pophistorie, maar vallen in breder opzicht door de mand, maar wat sommigen hier weten is inderdaad best eng.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
En dan nog de hele boel onthouden ook, erg indrukwekkend iig. Volgens mij verslaan jullie Gerard Ekdom nog met gemak in een popduel!
Inderdaad er komen hier maar weinig soul en disco vragen voorbij gelukkigquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal nog tegenvallen. Veel hier weten een bepaald stukje pophistorie, maar vallen in breder opzicht door de mand, maar wat sommigen hier weten is inderdaad best eng.
n00bie heeft ooit al eens de Nationale popquiz gewonnen, met...eh. Toch nog een paar die nu hier meedoen? bukgeit, ranja, berkery en ik hebben het al een aantal keer geprobeerd, maar verder dan de middenmoot komen we nooit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als team zouden jullie iig mee moeten doen deze zomer bij Rabradio, dan zou je behoorlijke kans maken om het te winnen lijkt me!
hoge middenmoot hequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef belsen het volgende:
bukgeit, ranja, berkery en ik hebben het al een aantal keer geprobeerd, maar verder dan de middenmoot komen we nooit.
Nee, geen Fokkers. Maar Burnett (4x) en de jarige job hebben m natuurlijk ook gewonnen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef belsen het volgende:
[..]
n00bie heeft ooit al eens de Nationale popquiz gewonnen, met...eh. Toch nog een paar die nu hier meedoen? bukgeit, ranja, berkery en ik hebben het al een aantal keer geprobeerd, maar verder dan de middenmoot komen we nooit.
Nu snap ik waarom Newbie en Burnett hem wel gewonnen hebben, en ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Grobbel het volgende:
....kaler....
Ik won mijn eerste popquiz in de jaren 80..., toen had ik haar tot bijna in mijn nek...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Newbie en Burnett hem wel gewonnen hebben, en ik niet.
Jij zit er het dichtste bij, het gaat om een gitarist, die ten tijde van de Sex Pistols ook in Engeland resideerde en nog iets leuks meebracht voor Sid Vicious...quote:
syphilis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij zit er het dichtste bij, het gaat om een gitarist, die ten tijde van de Sex Pistols ook in Engeland resideerde en nog iets leuks meebracht voor Sid Vicious...
Die ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |