n00bie heeft ooit al eens de Nationale popquiz gewonnen, met...eh. Toch nog een paar die nu hier meedoen? bukgeit, ranja, berkery en ik hebben het al een aantal keer geprobeerd, maar verder dan de middenmoot komen we nooit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als team zouden jullie iig mee moeten doen deze zomer bij Rabradio, dan zou je behoorlijke kans maken om het te winnen lijkt me!
hoge middenmoot hequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef belsen het volgende:
bukgeit, ranja, berkery en ik hebben het al een aantal keer geprobeerd, maar verder dan de middenmoot komen we nooit.
Nee, geen Fokkers. Maar Burnett (4x) en de jarige job hebben m natuurlijk ook gewonnen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef belsen het volgende:
[..]
n00bie heeft ooit al eens de Nationale popquiz gewonnen, met...eh. Toch nog een paar die nu hier meedoen? bukgeit, ranja, berkery en ik hebben het al een aantal keer geprobeerd, maar verder dan de middenmoot komen we nooit.
Nu snap ik waarom Newbie en Burnett hem wel gewonnen hebben, en ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Grobbel het volgende:
....kaler....
Ik won mijn eerste popquiz in de jaren 80..., toen had ik haar tot bijna in mijn nek...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Newbie en Burnett hem wel gewonnen hebben, en ik niet.
Jij zit er het dichtste bij, het gaat om een gitarist, die ten tijde van de Sex Pistols ook in Engeland resideerde en nog iets leuks meebracht voor Sid Vicious...quote:
syphilis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij zit er het dichtste bij, het gaat om een gitarist, die ten tijde van de Sex Pistols ook in Engeland resideerde en nog iets leuks meebracht voor Sid Vicious...
Die ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |