Bij Bram wel. Geef hem twee kinderparacetamol dan. Ten eerste omdat ik zelf nog weet hoe ongelofelijk veel pijn het doet en ten tweede omdat ie er anders ook in blijft hangen. En ik hou van slapen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
GroeipijnArme kinders, serieus... Ik weet zelf nog hoe het voelt...
Zou paracetamol helpen?
Echt niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het zegt mij helemaal niets, maar het is goed om te weten dat het bestaat.
Mazzelaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
ach wat suf van me. ik heb 't gevoel dat 't maandag is vandaag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef innepin het volgende:
Utreg
Ik ben dan wel geen Utrechter, maar ach. Utrecht
@Trui, ik moet maandag pas naar de poli. Duurt nog even dus.
Hebben wij hier in Alkmaar een accent? Of bedoel je Westfries? Ik vind dat zo gezellig klinken, dan ga ik automatisch zo meekletsen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn lievelingsaccenten zijn Arnhems en Alkmaars.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:43 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd Sly!
Schaaps zus is niet toevallig Orea he?
Ik ben ook een echte Westfriesequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:45 schreef Kaarr het volgende:
Geeft niet joh! Het grappige is wel dat Alkmaar niet eens onder West-Friesland valt![]()
Ik ben wel een echte Westfriese (Heerhugowaard)
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
schaaps zus is net bevallen van een meisje, Mila![]()
Gefeliciteedquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken de groeipijnen ook niet van vroeger eigenlijk hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:59 schreef innepin het volgende:
bij ons in de straat is 't ook altijd drama om te parkeren, omdat we vlakbij het gemeentehuis zitten. Daar is een betaald parkeerterrein maar alle ambtenaren daar zijn krenten en parkeren dus onze straat vol. Ook heel fijn. Probeer dan maar es te klagen bij de gemeente
ik ben getrouwd met een westfries en m'n vader komt uit (vlakbij) arnhem, dus ik weet wat je bedoelt!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn lievelingsaccenten zijn Arnhems en Alkmaars.![]()
oh, daar waren wij 't weekend nog. en we kwamen een restaurant tegen dat door een oud familielid blijkt gestart ooit, want 't heet net als wij (zelfs vrijwel 'tzelfde als zoonlief!). daar móesten we natuurlijk eten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:13 schreef lily het volgende:
(met familie uit de Wieringerwerf en Schagen)
Doet hij dat nou nog steeds?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ken de groeipijnen ook niet van vroeger eigenlijk hoor.
Misschien heb ik er wel last van gehad, maar niet zodanig dat het is blijven hangen. Ik geloof dat mn zusje er wel wat last van had als ik het me goed herinner.
Sly gefeli!!
Ik word gek van die suffe peugeotdealer hiernaast![]()
die knurft parkeert zijn auto's (die voor de verkoop ja) hier op de schaarse parkeerplaatsen langs de weg. En aangezien de meeste mensen hier zelf al twee auto's per gezin hebben is het sowieso al zoeken naar een plekje, met die auto's erbij is het helemaal een crimeStaan er weer zes auto's op een rijtje van hem. Parkeer ze op je eigen terrein man
![]()
/nutteloos geklaag
Jemig! da's echt toevallig!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Buuf heb jij in Utrecht gewoond? Ik heb een paar jaar in Nieuwegein gewoond, Wouter is daar geboren. Of heb ik dat vanmorgen al zitten vertellen?We zijn vandaag nog even langs ons oude huis gereden, en daarna dus Utrecht in. We zijn Trui niet tegengekomen, wel een meisje uit Wouters klas met haar familie!
Toevallig he!
Wat een mooie naamquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Buurman R. is alweer een paar keer langs geweest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doet hij dat nou nog steeds?
Politie bellen, want hij mag zijn auto`s daar helemaal niet aanbieden.
Echt doen hoor, wij hebben er al 6 jaar gezeik met die vent opzitten
Jeugdsentiment.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Oxymoron het volgende:
Hij je de goedwies kapot? - Ben je gek geworden, in het Arnhems.![]()
(mijn oude woonvorm, in Arnhem, werd onder de bewoners ''goedwieskpot'' genoemd![]()
![]()
)
Vreetsteene - Tanden, in het Arnhems.
Wat leuk, ik kom uit IJsselsteinquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Buuf heb jij in Utrecht gewoond? Ik heb een paar jaar in Nieuwegein gewoond, Wouter is daar geboren. Of heb ik dat vanmorgen al zitten vertellen?We zijn vandaag nog even langs ons oude huis gereden, en daarna dus Utrecht in. We zijn Trui niet tegengekomen, wel een meisje uit Wouters klas met haar familie!
Toevallig he!
hahaha ja herkenbaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef Saffier het volgende:
Miss-Sly wat leuk! Gefeliciteert, alles goed gegaan?
Zijn er nog ontwikkelingen omtrent je broer?
Hier 'vlakbij' ligt ook een Heerhugowaard, als jullie het dan over West-Friesland hebben moet ik altijd even omschakelen
Bah, huups, had ik ook een keer emt de dochter, was opeens 'weg' en begon over te geven, diarree, buikgriepje, en het waren hele zielige uurtjes....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Pfoe ik schrok me lam netAmélie was gewoon aan het spelen enzo, ze was haar normale zelf, ik wil dr een knuffel geven, loeiwarm. Temp gemeten, 39,6. Whut? Dus nu hangen we samen op de bank <3
Is ook wel zo, maar ze werd net toch wat zielig en hangerig. Heb haar gelijk maar een paracetamol gegeven want ze zou toch zo naar bed gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Og, zolang een kindje niet zielig is is er vaak niet veel aan de hand. Een klein lijfje warmt zich sneller op dan een groot mensenlichaam en hebben ze zomaar opeens 39 graden koorts en spelen ze gewoon verder. Ik geef wel een paracetamol dan voor het slapen gaan, maar de hoge temperatuur opzich heeft een functie.
neuh ik vertrouw het wel hoor maar gewoon, hoge koorts vind k altijd engigquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Haha, huup de eerste keer dat Jen opeens ziek was zat ik met dr bij de eerste hulp. Heel eng vond ik dat. Nu 2 jaar later ben ik er wel wat makkelijker in en relaxter mee. Als je het niet vertrouwd kun je gewoon de hap bellen hè?!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:12 schreef lily het volgende:
hebben wij moeders een patent op schuldgevoel ofzo
valt toch wel meequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik praat gewoon plat Nederlands. Beetje Haags accent zit erin.
dank je!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
valt toch wel mee
ik praat gewoon zoals k praat, geen idee of k een accent heb eigenlijk
IJlsterveste.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik kom uit IJsselsteinwaar hebben jullie gewoond dan?
die heb ik ook inmiddelsquote:
wauw flink ingekocht! Tof!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:32 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb een nieuwe eethoek, nieuwe kast en nieuwe salontafel en 2 nieuwe hoezen @ Ikea. Mn huisje begint weer een beetje op een huisje te lijken. Pfff
jah! Maar wat we hadden past echt niet bij m'n super strakke gladde muren in een andere kleur. Ik ben er wel heel blij mee. En tis allemaal lack spul, dus niet duur.quote:
whahaha!!! Ech wel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen accent.
Tis bij mij meer een levenswijze
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen accent.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen accent.
In de ochtend naar het kdv en dan `s middags zwemmen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel! Zal ik morgen jen naar het kdv brengen of zal ik gaan zwemmen met dr.
Er wonen hier veel 'vanalles en nog wat' mensen en dus ook een aardige Syrische gemeenschap. Dat krijg je met kennismigratie, moet gewoon aan de punten voldoen, en dan kan iedereen binnenkomen.... Wel relatief weinig mensen uit landen met een Franstalige achtergrond (Marokkanen, Libanezen, West-Afrikanen), die wonen weer veel meer in Montreal enzo. Veel makkelijker aanpassen voor hen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef trui het volgende:
wonen er veel Syriërs bij jullie in de buurt dan, basboussa?
Als je onder het viaduct door loopt kom je in de buurt ja.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Basboussa het volgende:
En in Jordanie val ik ook heul niet op... Of wel, positief gezien danSchijn daar best aan een bepaald 'schoonheidsideaal' te voldoen
(Can't believe I just said that)
quote:
Ik denk dat het lang en een normaal tot slank postuur toch wel erg belangrijk is, ik oog wat kleiner dan ik ben (1m81), dus dat helpt. En ik heb ogen met kleur (donkerbruin/zwart is daar zo normaal, dat 'kleurogen' echt ontzettend mooi wordt gevonden), ik ben licht van huidskleur/haarkleur, maar niet te blond met blauwe ogen, want dat vinden ze weer een beetje te exotisch daaro, al heb je wel mensen met blauwe ogen en blond haar, maar niet blond-blond, ofzo. Melkflessen-blond. Ik ben 'normaal' genoeg om toch nog aantrekkelijk exotisch te zijn.. Zoiets....quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef trui het volgende:
[..]vertel, welk schoonheidsideaal? of is dat niet zo precies te definiëren?
Hij brengt het maar terug. Ik wil het er niet meer over hebben (met hem). Als hij erover begint moet ik weglopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef trui het volgende:
nou TF da's ook niet aardig!
wb k_i_m!heb je 't behang nog kunnen ruilen? of heb je je vent erachter geplakt.
Datquote:
Zou je SI gewricht kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:19 schreef Vicky het volgende:
Morning!
Ik heb pijn in mijn rug en niet zo'n beetje ook. Mijn linkeronderrug en bil doen auw. Het trekt door naar mijn been en ik kan er niet op lopen
En ik heb vannacht kut geslapen! Ik schrok steeds wakker van een zeer onrustige echtgenoot..
Proberen gaat....quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou je SI gewricht kunnen zijn.
Ga eens plat op de grond liggen, met je armen wijd zoals Jezus aan het kruis hing.
En dan je linker knie optrekken, over rechts laten vallen en naar rechts duwen en dan je bovenlichaam naar links draaien. (Armen nog steeds wijd).
En dan een keertje andersom. Dus rechterknie over links naar links laten vallen en je lichaam naar rechts draaien.
Met een beetje mazzel voel je dan op enig moment knak en schiet het weer recht.
Plat op de grond liggen en je benen om en om zo ver mogelijk uitstrekken wil ook nog wel eens helpen.
Ook proberen gaat!quote:
Da's een volgende uitdaging danquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kom je nog wel van de grond dan?
Over 15-20 min nog eens proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:34 schreef Vicky het volgende:
Ik voel waar het zit maar het knakt niet..
Dat heb ik dus net ondervangen truiquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:34 schreef trui het volgende:
als we de komende uren niks vernemen van vicky en/of saffier is 't jouw schuld BE!
Is ook zo lullig als je vader aanbelt en jij ligt op de grond en kan niet open doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:36 schreef Saffier het volgende:
[..]
Over 15-20 min nog eens proberen
M. doet dit ook regelmatig, als het niet 'pakt' dan meestal na die tijd wel.
En ik wacht wel even tot mijn vader hier is tot ik het probeer ivm het opstaanverhaal
Die heeft een sleutelquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Is ook zo lullig als je vader aanbelt en jij ligt op de grond en kan niet open doen
Zou kunnen maar ik gok erop dat de buren nog slapen op het momentquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:39 schreef trui het volgende:
nah, waar is je avontuurlijke spirit saffier?en je kunt tobias altijd nog om hulp sturen.
dat vind ik altijd een leuke opdracht maar ik kan dat echt niet hoor, dat wervel-voor-wervel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:Simultaan op de grond liggen!
Staan, vooroverbuigen met je handen naar de grond, jij dus niet saffier, dat gaat niet met die buik!en dan werveltje voor werveltje weer recht gaan staan is ook een goeie.
Woehahahahahha, ik zíe het mezelf doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Simultaan op de grond liggen!
Staan, vooroverbuigen met je handen naar de grond, jij dus niet saffier, dat gaat niet met die buik!en dan werveltje voor werveltje weer recht gaan staan is ook een goeie.
Whahahaha zo lenig ben ik niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:Simultaan op de grond liggen!
auquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whahahaha zo lenig ben ik niet meer
Er deed net iers knak maar wel op de verkeerde plek
Ik ook niet helemaal precies, maar de fysio liet met wel zien/voelen dat ik half omhoog kom en dan de rest hup in 1 keer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:43 schreef trui het volgende:
[..]
dat vind ik altijd een leuke opdracht maar ik kan dat echt niet hoor, dat wervel-voor-wervel.
DAn hebben we in elk gevan aanspraak aan elkaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:45 schreef trui het volgende:
tenzij jullie allebei vast blijven liggen, saffier.
Tssssssquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
Saffier: hypermobiel hè? Ik speel vals
quote:
Zeg tuttebol! Dat had ik inmiddels al wel gePM'd. ALs je goed kijkt kan je het wel zien, maar liever niet dat het hier zo openlijk uitgespeld staat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:06 schreef trui het volgende:
*poef* natuurlijk, wie kent 't niet?![]()
grappig BE!
Van hartequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Zoomen... Had ik ook nog kunnen doen natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van harte! Leuke naam
Leuk, BE. Mijn ogen zijn niet zo goed als die van trui, maar mijn zoomfunctie wel![]()
Het is een miele van ongeveer 45 jaar oud en hij deed al een tijdje raarquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:35 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is balen.. Repareren van die dingen vind ik altijd zo duur.
Vind ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
45 jaar..wauw.je zou van Mieke een nieuwe moeten krijgen!
Een Mieke is ontzettend 2008,dus je bent dan op de juiste plek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
34
Ik dacht echt ff dat we in 2008 zaten trouwens O_o
Haha !quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht dat een Mieke van alle tijden is?.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
ik krijg net een sms van een vriendin. Ze had gister een pretecho maar nu blijkt het hartje van het kindje niet meer te kloppen
Bijna 26wquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij een pretecho?Dan was ze ook al even zwanger, of niet?
Tjee.. Dat verwacht je niet bij zo'n pretecho.. Wat vreselijk zeg..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:ik krijg net een sms van een vriendin. Ze had gister een pretecho maar nu blijkt het hartje van het kindje niet meer te kloppen
Daar zou ik ook stress van krijgen, mijn god.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Nijna het volgende:
Vicky, wat een rotnieuws zegbrrr.
Ik wacht op een belangrijke mail, al 2 keer gebeld maar nog steeds niks...
Zometeen maar weer bellen, een mailtje sturen is toch niet zoooo moeilijk. We moeten een bedrag bijleggen bij de verkoop van ons oude huis, maar dat moet wel voor de overdracht bij de notaris zijn... Dus ik snap sowieso niet waarom ze het officiele stuk vandaag pas op de post hebben gedaan, want maandagochtend is de overdracht (daarom zouden ze het ook even mailen)... maar ik krijg een beetje stress nu...
Waar? Hoe? Wat? Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb net horren gekochtvaste. Man, die kosten nog geen 20 euro
dawassikhelemaalnie!
Maar nu dan éndelijk van die muggen-vliegen-kattenruziesaf.
Bij Gammaquote:
ahwquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Jemig Vicky, wat erg
ik ben net terug uit Ballorig..ik weet niet wie van de twee nu het meest moe is
en! Vriendje is een nachtje weg, hij vertelde nog dat er een cadeautje ou komen..
heeft ie alle twilight delen voor me gekocht!! komen net binne. jeuj!
Ik denk het wel ja, maar weet het natuurlijk niet zeker. Ze heeft tot nu toe nooit koorts gehad bij tandjes en ze heeft al een tijd last van de kiezen dus tsja het blijft gokken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach... Arm AmélietjeIs dit nou alleen van de kiezen Huups?
Buh, zo ellendig, een ziekig kind.
Ik heb gewoon van die tsjiepes plakdingen met klittenband, die bestaan ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij Gammaen het zijn wel plasticen natuurlijk maar hey...
Die van 19,95 zijn 63 breed trouwens, daarna gaat het steeds met 20 cm en 5 euro omhoog. Nog geen geld!
En je er moeten dan van die speciale uitschuifarmpjes aan het kozijn, en die zijn deze week ook zwaar in de aanbieding daar. 50 % kortingnou ja, voor nog geen 100 euro liggen wij mugvrij
Recept?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef trui het volgende:
ik heb toch zo'n lekkere soep gemaakt (gele paprika-soep). ik neem gewoon nog een kopje.(ben alleen thuis, manlief is naar een voetbalwedstrijd en kinderen uit logeren.
).
psiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef freecell het volgende:
recept zou verplicht moeten zijn bij dat soort posts
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef trui het volgende:
ik ben vandaag naar de ikea geweest, en heb een kastje gekocht om al m'n haakspul in op te bergen. met vier van dit soort bakken. die nu helemaal vol zitten.een beetje een uit de hand lopende hobby.
nou, de slaapkamer is nu tenminste weer begaanbaar. je struikelde eerst echt over de dozen en zakken met garen...quote:
nouja een paddestoel of een lieveheersbeest... dat moet wel duidelijk zijn toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef lily het volgende:
en als het af is mag ik dan raden wat het is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef lily het volgende:
en als het af is mag ik dan raden wat het is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef lily het volgende:
een paddestoel of lieveheersbeest...dan vind ik het vast een kwal
maar vogel of vis, hij wordt hier intensief gebruikt in ieder gevalquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef lily het volgende:
[..]
maar vogel of vis, hij wordt hier intensief gebruikt in ieder geval
en gaat straks in haar koffer voor later
whihi ik heb 5 curverbakken onder de eettafel staanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef trui het volgende:
ik ben vandaag naar de ikea geweest, en heb een kastje gekocht om al m'n haakspul in op te bergen. met vier van dit soort bakken. die nu helemaal vol zitten.een beetje een uit de hand lopende hobby.
ik kan heel goed dekentjes, en kussentjes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
Ohhh ik had net een heerlijk d'oh moment! Ik besefte me ineens dat als we gaan verbouwen over twee maanden, waarbij we de hele eerste verdieping overhoop halen, dat ik dan ook weer opnieuw een kinderkamer in mag richten![]()
![]()
Trui, wat maak je allemaal voor accessoires?Ik kan vast wel iets gebruiken voor in Willows nieuwe kamertje
ha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
whihi ik heb 5 curverbakken onder de eettafel staan
we moeten eens een keer wat uitwisselen!
Tofquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan heel goed dekentjes, en kussentjes!muziekdoosjes, knuffels, ballen, rammelaars. you name it!
![]()
zelfs voor beklede kleerhangersdraai ik m'n hand niet meer (of juist wel
) om.
Ohjaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef trui het volgende:
prima. en anders kom je 't toch een keer zelf leren, weet je nog?
mooi want ik heb echt maffe kleuren waar ik weinig mee kan omdat ik meer van de egale mutsies en frutsels ben..en jij houdt wel van kleur geloof ikquote:
ja, die hebben wij ook járen gehad. Nu heb ik dan met veel pijn en moeite de lijmlaag van het kozijn gekrabt, of beter, de drie lijmlagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die tsjiepes plakdingen met klittenband, die bestaan ook!als het erg warm is kukelen ze wel naar beneden, omdat de lijmlaag zacht wordt
![]()
Arme Amélie..
ja, wij dus nu ook.quote:
sorry zaterdag heb ik geen tijd. wordt op z'n vroegst 2 weken later, OK? tenzij we door storm en regen eerder van de camping spoelen)quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef innepin het volgende:
Ohja
Zaterdag?
Heb ik meteen een goed excuus waarom mijn vader niet kan komen die had zichzelf zojuist uitgenodigd voor dit weekend![]()
ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar nu dus voor 20 euro per raam. Bij elkaar nog best veel geld, maar dan ben ik er ook vanaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef lily het volgende:
Ik weet niet meer precies. Wij hebben ze een jaar of drie (maar toch nog best prijzig meen ik me te herinneren)
Die had ik op zolder ook , trui, maar we hebben die stang vervangen door een exemplaar die met het raam mee naar buiten gaat zeg maar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef trui het volgende:
debuuv, mooi! bij ons past dat niet omdat we nog van die ramen hebben die met zo'n stang-met-gaatjes aan de onderkant open gaan (de stang gaat dan naar binnen). dus wij prutsen ook meestal maar wat aan met horgaas en plakstrips.
Die waren ook in de reklame Trui! Voor half geld. Bij Gamma dus, nog deze weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef trui het volgende:
debuuv, mooi! bij ons past dat niet omdat we nog van die ramen hebben die met zo'n stang-met-gaatjes aan de onderkant open gaan (de stang gaat dan naar binnen). dus wij prutsen ook meestal maar wat aan met horgaas en plakstrips.
ah, daar waren we vanmiddag nog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die waren ook in de reklame Trui! Voor half geld. Bij Gamma dus, nog deze week
tja, je moet het net ff weten hè.quote:
plafonnetjes witten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef trui het volgende:
witte saus? wat ben je van plan?
vandaag was 't grondzeil helaas niet voor half geld. maar jaaaaaaaaaa.
nah, ik ook, maar kon niet meer op "latex" komen, oddly enough.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef trui het volgende:
oh latex! muurverf! ik denk bij saus aan eten.dat ligt vast aan mij hoor!
Mijn kinderen zijn echt nog nooit op het kozijn geklommenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een beetje wel, maar is dat wel genoeg? Als ze de kans krijgt op het kozijn te klimmen en tegen de rolhor aan te leunen om naar buiten te gluren, heb je kans dat het allemaal gaat scheuren...
Ik stond eens buiten bij de vuilnisbak te klepperen met een mat en hoorde auto's toeteren, wijzen, er was er 1 die stopte, er stond een klein krullebolletje op het randje wat onder de ramen zit .. aan de buitenkant...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn echt nog nooit op het kozijn geklommeneerst op letten, en onmogelijk maken. ofzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik stond eens buiten bij de vuilnisbak te klepperen met een mat en hoorde auto's toeteren, wijzen, er was er 1 die stopte, er stond een klein krullebolletje op het randje wat onder de ramen zit .. aan de buitenkant...Hij heeft een bajes raam, met van dat betonvlechtwerk, en René kreeg ook een stukkie, voor als hij op die kamer zit
Ja! Want wat moet je doen? Tetteren? Viswijven? Dat is wel wat er in je opkomt ipv kalm blijven en hopen dat hij naar binnen valt of er keurig af zou stappen, Ik ben naar binnen gegaan alsof ik hem niet zag en heb op mn poezeligste geroepen of hij even kon komen.. en ondertussen ging ik dood van binnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Jemig! daar zijn mijn kinderen echt veels te schijterig voor.Maar dan snap ik dat je dat doet ja. mijn hemel.
ben je je niet kapot geschrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat lief van je vaderquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb wel wollen jasjes gehad voor de jongens, maar weet niks meer van de voering. volgens mij was die ook niet zo dik. een paddingtonjaszo cool. Had mijn vader gekocht.
én, zulke jasjes zijn fijn in de auto ipv zo'n dik ding en dan nog ál die gordeltjes en de bewegingsvrijheid natuurlijk. heb je hem al besteld huup?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:37 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, wol is warmer dan je verwacht voor de dikte hoor.En hoe dan ook, hij is in ieder geval goed voor het najaar en een evt Hollandse Kwakkelwinter. En als het nou toch heel erg gaat vriezen, dan koop je gewoon nog een hele dikke tweedehandse voor erbij
nee nog nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:46 schreef moussy het volgende:
[..]
én, zulke jasjes zijn fijn in de auto ipv zo'n dik ding en dan nog ál die gordeltjes en de bewegingsvrijheid natuurlijk. heb je hem al besteld huup?![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb nog niet eens aan een winterjas gedacht!
Wat te doen? Ik heb een rustig middagje, Kim is bij mijn zusje. Tyler slaapt nu.
Zal ik een sopje door het huis halen en de inloopkast opruimen of toch wat lezen en tv kijken wat ik heb opgenomen? Dilemma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |