quote:
Ik denk dat het lang en een normaal tot slank postuur toch wel erg belangrijk is, ik oog wat kleiner dan ik ben (1m81), dus dat helpt. En ik heb ogen met kleur (donkerbruin/zwart is daar zo normaal, dat 'kleurogen' echt ontzettend mooi wordt gevonden), ik ben licht van huidskleur/haarkleur, maar niet te blond met blauwe ogen, want dat vinden ze weer een beetje te exotisch daaro, al heb je wel mensen met blauwe ogen en blond haar, maar niet blond-blond, ofzo. Melkflessen-blond. Ik ben 'normaal' genoeg om toch nog aantrekkelijk exotisch te zijn.. Zoiets....quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef trui het volgende:
[..]vertel, welk schoonheidsideaal? of is dat niet zo precies te definiëren?
Hij brengt het maar terug. Ik wil het er niet meer over hebben (met hem). Als hij erover begint moet ik weglopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef trui het volgende:
nou TF da's ook niet aardig!
wb k_i_m!heb je 't behang nog kunnen ruilen? of heb je je vent erachter geplakt.
Datquote:
Zou je SI gewricht kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:19 schreef Vicky het volgende:
Morning!
Ik heb pijn in mijn rug en niet zo'n beetje ook. Mijn linkeronderrug en bil doen auw. Het trekt door naar mijn been en ik kan er niet op lopen
En ik heb vannacht kut geslapen! Ik schrok steeds wakker van een zeer onrustige echtgenoot..
Proberen gaat....quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou je SI gewricht kunnen zijn.
Ga eens plat op de grond liggen, met je armen wijd zoals Jezus aan het kruis hing.
En dan je linker knie optrekken, over rechts laten vallen en naar rechts duwen en dan je bovenlichaam naar links draaien. (Armen nog steeds wijd).
En dan een keertje andersom. Dus rechterknie over links naar links laten vallen en je lichaam naar rechts draaien.
Met een beetje mazzel voel je dan op enig moment knak en schiet het weer recht.
Plat op de grond liggen en je benen om en om zo ver mogelijk uitstrekken wil ook nog wel eens helpen.
Ook proberen gaat!quote:
Da's een volgende uitdaging danquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kom je nog wel van de grond dan?
Over 15-20 min nog eens proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:34 schreef Vicky het volgende:
Ik voel waar het zit maar het knakt niet..
Dat heb ik dus net ondervangen truiquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:34 schreef trui het volgende:
als we de komende uren niks vernemen van vicky en/of saffier is 't jouw schuld BE!
Is ook zo lullig als je vader aanbelt en jij ligt op de grond en kan niet open doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:36 schreef Saffier het volgende:
[..]
Over 15-20 min nog eens proberen
M. doet dit ook regelmatig, als het niet 'pakt' dan meestal na die tijd wel.
En ik wacht wel even tot mijn vader hier is tot ik het probeer ivm het opstaanverhaal
Die heeft een sleutelquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Is ook zo lullig als je vader aanbelt en jij ligt op de grond en kan niet open doen
Zou kunnen maar ik gok erop dat de buren nog slapen op het momentquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:39 schreef trui het volgende:
nah, waar is je avontuurlijke spirit saffier?en je kunt tobias altijd nog om hulp sturen.
dat vind ik altijd een leuke opdracht maar ik kan dat echt niet hoor, dat wervel-voor-wervel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:Simultaan op de grond liggen!
Staan, vooroverbuigen met je handen naar de grond, jij dus niet saffier, dat gaat niet met die buik!en dan werveltje voor werveltje weer recht gaan staan is ook een goeie.
Woehahahahahha, ik zíe het mezelf doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Simultaan op de grond liggen!
Staan, vooroverbuigen met je handen naar de grond, jij dus niet saffier, dat gaat niet met die buik!en dan werveltje voor werveltje weer recht gaan staan is ook een goeie.
Whahahaha zo lenig ben ik niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:Simultaan op de grond liggen!
auquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whahahaha zo lenig ben ik niet meer
Er deed net iers knak maar wel op de verkeerde plek
Ik ook niet helemaal precies, maar de fysio liet met wel zien/voelen dat ik half omhoog kom en dan de rest hup in 1 keer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:43 schreef trui het volgende:
[..]
dat vind ik altijd een leuke opdracht maar ik kan dat echt niet hoor, dat wervel-voor-wervel.
DAn hebben we in elk gevan aanspraak aan elkaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:45 schreef trui het volgende:
tenzij jullie allebei vast blijven liggen, saffier.
Tssssssquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
Saffier: hypermobiel hè? Ik speel vals
quote:
Zeg tuttebol! Dat had ik inmiddels al wel gePM'd. ALs je goed kijkt kan je het wel zien, maar liever niet dat het hier zo openlijk uitgespeld staat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:06 schreef trui het volgende:
*poef* natuurlijk, wie kent 't niet?![]()
grappig BE!
Van hartequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
schaaps zus is net bevallen van een meisje, Mila![]()
Zoomen... Had ik ook nog kunnen doen natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van harte! Leuke naam
Leuk, BE. Mijn ogen zijn niet zo goed als die van trui, maar mijn zoomfunctie wel![]()
Het is een miele van ongeveer 45 jaar oud en hij deed al een tijdje raarquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:35 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is balen.. Repareren van die dingen vind ik altijd zo duur.
Vind ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
45 jaar..wauw.je zou van Mieke een nieuwe moeten krijgen!
Een Mieke is ontzettend 2008,dus je bent dan op de juiste plek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
34
Ik dacht echt ff dat we in 2008 zaten trouwens O_o
Haha !quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht dat een Mieke van alle tijden is?.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
ik krijg net een sms van een vriendin. Ze had gister een pretecho maar nu blijkt het hartje van het kindje niet meer te kloppen
Bijna 26wquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij een pretecho?Dan was ze ook al even zwanger, of niet?
Tjee.. Dat verwacht je niet bij zo'n pretecho.. Wat vreselijk zeg..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:ik krijg net een sms van een vriendin. Ze had gister een pretecho maar nu blijkt het hartje van het kindje niet meer te kloppen
Daar zou ik ook stress van krijgen, mijn god.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Nijna het volgende:
Vicky, wat een rotnieuws zegbrrr.
Ik wacht op een belangrijke mail, al 2 keer gebeld maar nog steeds niks...
Zometeen maar weer bellen, een mailtje sturen is toch niet zoooo moeilijk. We moeten een bedrag bijleggen bij de verkoop van ons oude huis, maar dat moet wel voor de overdracht bij de notaris zijn... Dus ik snap sowieso niet waarom ze het officiele stuk vandaag pas op de post hebben gedaan, want maandagochtend is de overdracht (daarom zouden ze het ook even mailen)... maar ik krijg een beetje stress nu...
Waar? Hoe? Wat? Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb net horren gekochtvaste. Man, die kosten nog geen 20 euro
dawassikhelemaalnie!
Maar nu dan éndelijk van die muggen-vliegen-kattenruziesaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |