Ga nou niet het zielige ventje uithangen en donder gewoon op uit de FB. Oké? Want hier schiet je niets mee op. Ik weet zeker dat een mods eerder BereNDD prijst dan jou. En dat komt voor een deel door van dit soort gedrag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?
Nee. Nu weer wegblijven allemaal en je alleen melden wanneer er paniek is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Een doodsverwensing en een hele hoop bagger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mag ik een geldige reden waarom mijn Flex de Hittespitter topic dicht is?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:21 schreef nattermann het volgende:
DeJongBoulahrouz post overal dit plaatjeWat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Aha je hebt het topic dus niet gelezen. Wie wens ik dan dood? Bagger hoor jij eruit te deleten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Een doodsverwensing en een hele hoop bagger.
Ik las het verkeerd, excuses. Maar niet gaan meebaggeren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha je hebt het topic dus niet gelezen. Wie wens ik dan dood? Bagger hoor jij eruit te deleten.
No problemo. Tnx.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, excuses. Maar niet gaan meebaggeren.
Wat was de vraag dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef sinadO het volgende:
Ja maar als er godverdomme niemand antwoord geeft dan vraag ik het hier. En dan krijg ik antwoord!
Wat AP toch doet om deze behandeling te verdienen. Ik zie het gewoon niet.quote:
misg zit je niet vaak genoeg op Fok! om alles door te hebben van zijn onzinquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat AP toch doet om deze behandeling te verdienen. Ik zie het gewoon niet.
Dat zal het zijn dan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef leeell het volgende:
[..]
misg zit je niet vaak genoeg op Fok! om alles door te hebben van zijn onzin![]()
trouwens O.us 3 notes in 5 minuten?
Geen persoonlijke gegevens plaatsen. Is dat nou zo moeilijk?quote:
Geen naam, adressen ofwel geen persoonlijke gegevens. Dit is niet de redactie van de NOS hier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:28 schreef Cahir het volgende:
Murielle S. dan? Zo doen ze het ook op het nieuws
Oh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:37 schreef Cahir het volgende:
Joehoe
Het was de bedoeling dat o.us deze zou sluiten. Stomme Ludo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef zovty het volgende:
Ik krijg een bericht van een gristenforum
Vrij kansloos topic, maar toch ben ik benieuwd naar de slotreden.
dat dus, aangezien ts de link al gepost hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Waarschijnlijk uit voorzorg om te voorkomen dat een hoop FOK!kertjes dat forum weer gaan opzoeken.
Ik kan je de PM sturen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef L.no het volgende:
Kreeg ik dus net een PM...
Kan dit niet naar ONZ/GC ofzo? Eigenlijk heeft hij gewoon een vraag, maar maakt er een klacht van.
Ja, zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
dat dus, aangezien ts de link al gepost had
was niet zo heel moeilijk te raden toch? zeker voor iemand die al jarenlange ervaring met klb heeft
Ik heb geen bewijs nodig hoor. Ik wil niet dat het gesloten wordt. Alleen begrijp ik niet wat het in KLB doet.quote:
Trap in de reet naar ONZ.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs nodig hoor. Ik wil niet dat het gesloten wordt. Alleen begrijp ik niet wat het in KLB doet.
Zulke reacties zitten we niet op te wachten...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lekker voor je. Niet gelezen trouwens, omdat jij het bent.
Okee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zulke reacties zitten we niet op te wachten...
Doe er dan ook wat aan.quote:
Misschien moet jij eens wat meer gebruik gaan maken van TR'etjes. Maar dat is vast geen optie omdat je dan je broodnodige aandacht niet meer krijgt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat aan.![]()
Ik heb vaak genoeg zulke reacties meegemaakt en dan werden ze ook verwijderd.
Nee. Ik ga het niet editten omdat jij een reputatie hebt en iedereen daar naar toe hapt. Inmiddels ben ik daar nu ook klaar mee om steeds elke dag dit soort onnodige gejank van jou hier te zien waardoor de FB weer totaal ontspoort.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat aan.![]()
Ik heb vaak genoeg zulke reacties meegemaakt en dan werden ze ook verwijderd.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Nu weer wegblijven allemaal en je alleen melden wanneer er paniek is.
Dat begon bij post #1. Wij hebben het topic geprobeerd te redden maar helaas was het een doodgeboren kindje. Gebeurt wel meer bij 'haar' topics.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Taliban doden zwangere vrouw
slotje graag veel off topic gelul
Het topic evalueerde gewoon. Schijnbaar gaan we offtopic als we een andere mening spuien in dat topic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Taliban doden zwangere vrouw
slotje graag veel off topic gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |