Lazer eens op met die onzin voordat ik aan het noten sla?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Skonk het volgende:
היי, וואָס איז געווען אַ פאַקטיש לאַדזשיטאַמאַט קלאָג, הערן!
Ok sorry hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazer eens op met die onzin voordat ik aan het noten sla?
Je kan er wel over kalgen in FB maar daar schiet je volgens mij niet veel mee op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Mag ik nog een keer klagen over het 4chan gehalte van FOK! wat inmiddels toch wel hoog begint te geraken?
Mag ik dan een keer klagen over de domheid van mensen als Mixje456?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Mag ik nog een keer klagen over het 4chan gehalte van FOK! wat inmiddels toch wel hoog begint te geraken?
Ik zeg ook niet dat hij/zij niet dom is hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer klagen over de domheid van mensen als Mixje456?
Ja, en dan raar opkijken als de TS allemaal nederchan praat krijgt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan er wel over kalgen in FB maar daar schiet je volgens mij niet veel mee op.
Beter open je topic of plaats je hier een concrete klacht over een bepaalde post/topic.
Tsjaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, en dan raar opkijken als de TS allemaal nederchan praat krijgt.
Maar deze wel?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
The only solution is:
A FALCON PUNCHHHHHH!!!!!
[ afbeelding ]
jij ben net zo triest als je dat meldtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
TheDocter
Moet wel een kloon zijn
Nah, heb je gelijk in. Maar kom op: iemand van haar of zijn baan beroven gaat te ver. Net of jij vroeger, of nu zelfs, niet iets hebt gedaan wat niet kon...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niemand verraden he, dat doen we niet op FOK!
Alsof dit vergelijkbaar is met verneuken van iemands baan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben net zo triest als je dat meldt
Als dit TheDocter maar niet treft in zijn privéleven. AdvancedPower speelt voor eigen rechter!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niemand verraden he, dat doen we niet op FOK!
ja, het gaat allemaal om principes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dit vergelijkbaar is met verneuken van iemands baan.
Ik zou hier toch graag willen pleiten voor het heropenen van dit topic. Ik en met mij vele anderen zouden toch wel willen weten hoe dit nu afloopt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Meisje ontslagen door een verrader deel 2
1 deel is genoeg lijkt me. En het is allemaal heel triest als het echt is.
Gaat toch heen, ik had het toch gevonden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben net zo triest als je dat meldt
ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou hier toch graag willen pleiten voor het heropenen van dit topic. Ik en met mij vele anderen zouden toch wel willen weten hoe dit nu afloopt.
Neen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou hier toch graag willen pleiten voor het heropenen van dit topic. Ik en met mij vele anderen zouden toch wel willen weten hoe dit nu afloopt.
daar gaat het ook niet om, waarom zou je iemand gaan afzeiken omdat ie iemand verlinkt, en dat zelf iemand gaan verlinken en dat wel goed vinden, heel triest, maarja dat wisten we al van APquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat toch heen, ik had het toch gevonden.
Ook niet als er door men op gepaste toon wordt gereageerd en gekloot met harde hand wordt bestraft?quote:
Kun je dan echt niet het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven? Kom op zeg! Je kan best een beetje gek doen maar iemand van zijn job beroven gaat te ver!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef leeell het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om, waarom zou je iemand gaan afzeiken omdat ie iemand verlinkt, en dat zelf iemand gaan verlinken en dat wel goed vinden, heel triest, maarja dat wisten we al van AP
Neh, je weet dat dat onmogelijk isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook niet als er door men op gepaste toon wordt gereageerd en gekloot met harde hand wordt bestraft?
Oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, je weet dat dat onmogelijk is
En wat wil je verder nog? Ja nee, het is een lul, zij is een trut.
Meer komt er niet meer uit.
Is dit een grap of gaat ie serieus later misschien weer open? Zoja, waarom?quote:
De tweede neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dit een grap of gaat ie serieus later misschien weer open? Zoja, waarom?
Trollen in FB, foei.quote:
Kan een goed topic zijn maar als je twijfelt en je hebt te weinig tijd om dat goed te besluiten kan je hem even slotten. Puur om de reacties tegen te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trollen in FB, foei.
Welke reden kan er zijn om een topic te sluiten en later weer te openen?
Okee, afwachten dan maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan een goed topic zijn maar als je twijfelt en je hebt te weinig tijd om dat goed te besluiten kan je hem even slotten. Puur om de reacties tegen te houden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef yvonne het volgende:
"ja maar je mag toch klonen"
jazeker mag dat, maar als je met je kloon eenzelfde aantal notes verzameld als met je origineel is het toch echt uitlokking van moderatie en gaat je kloon de shredder in
En maak je het echt te bont krijgt je originele account een ban.
Users met 5, 6 kloons én hetzelfde kutgedrag gaat toch echt niet langer op.
Ik ga eens flink snijden in talloze kutkloons en originele accounts, als je je met je kloon niet kunt gedragen moet je er maar voor boeten met je originele account.
Een flink aantal users begint het ook steeds normaler te vinden om de mods, FA's en A's onbeschoft te behandelen, bij Juup bv is het veel en veel tever gegaan.
Ook hier gaan we eens een halt aan toeroepen, het is mooi geweest zo.
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen..
Kan iemand hem waarschuwen via een PM? Hij doet dit namelijk ook in SEX.quote:
wat ben je ook een zielige pannekoek he..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
1,5 uur geen nieuw KLB topic
De beste Berendd vind het nodig in ieder topic een plaatje van mij te posten.
Ik huil ook, om zijn lelijke rotkop en omdat het een kut user is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wat ben je ook een zielige pannekoek he..
anderen trollen vind je leuk maar zodra het over jou gaat ga je direct huilen..
je bent een wijf man
[ afbeelding ]
hij verdient ook geen hilarische sjop..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik huil ook, om zijn lelijke rotkop en omdat het een kut user is.
Maar, 1 keer posten is genoeg. Misschien 2 als hij hilaariesgsche is, maar dat is hij niet.
Het is op zich ook best treurig om jezelf tot zo'n niveau te gaan verlagen dat je ieder topic vol gaat spammen met dat plaatjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je bent een wijf man
[ afbeelding ]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je bent een wijf man
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |