Lazer eens op met die onzin voordat ik aan het noten sla?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Skonk het volgende:
היי, וואָס איז געווען אַ פאַקטיש לאַדזשיטאַמאַט קלאָג, הערן!
Ok sorry hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazer eens op met die onzin voordat ik aan het noten sla?
Je kan er wel over kalgen in FB maar daar schiet je volgens mij niet veel mee op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Mag ik nog een keer klagen over het 4chan gehalte van FOK! wat inmiddels toch wel hoog begint te geraken?
Mag ik dan een keer klagen over de domheid van mensen als Mixje456?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Mag ik nog een keer klagen over het 4chan gehalte van FOK! wat inmiddels toch wel hoog begint te geraken?
Ik zeg ook niet dat hij/zij niet dom is hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer klagen over de domheid van mensen als Mixje456?
Ja, en dan raar opkijken als de TS allemaal nederchan praat krijgt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan er wel over kalgen in FB maar daar schiet je volgens mij niet veel mee op.
Beter open je topic of plaats je hier een concrete klacht over een bepaalde post/topic.
Tsjaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, en dan raar opkijken als de TS allemaal nederchan praat krijgt.
Maar deze wel?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
The only solution is:
A FALCON PUNCHHHHHH!!!!!
[ afbeelding ]
jij ben net zo triest als je dat meldtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
TheDocter
Moet wel een kloon zijn
Nah, heb je gelijk in. Maar kom op: iemand van haar of zijn baan beroven gaat te ver. Net of jij vroeger, of nu zelfs, niet iets hebt gedaan wat niet kon...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niemand verraden he, dat doen we niet op FOK!
Alsof dit vergelijkbaar is met verneuken van iemands baan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben net zo triest als je dat meldt
Als dit TheDocter maar niet treft in zijn privéleven. AdvancedPower speelt voor eigen rechter!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niemand verraden he, dat doen we niet op FOK!
ja, het gaat allemaal om principes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dit vergelijkbaar is met verneuken van iemands baan.
Ik zou hier toch graag willen pleiten voor het heropenen van dit topic. Ik en met mij vele anderen zouden toch wel willen weten hoe dit nu afloopt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Meisje ontslagen door een verrader deel 2
1 deel is genoeg lijkt me. En het is allemaal heel triest als het echt is.
Gaat toch heen, ik had het toch gevonden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben net zo triest als je dat meldt
ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou hier toch graag willen pleiten voor het heropenen van dit topic. Ik en met mij vele anderen zouden toch wel willen weten hoe dit nu afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |