Dat ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij bedoelt dat het je aan het denken moet zetten of je je nerderige gedrag eens aan zou moeten passen.
Welk gedrag ik ook zou vertonen: dit soort uitspraken horen gewoon niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij bedoelt dat het je aan het denken moet zetten of je je nerderige gedrag eens aan zou moeten passen.
Kan zijn dat die uitspraken niet horen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Welk gedrag ik ook zou vertonen: dit soort uitspraken horen gewoon niet.
Mee eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan gooi heel KLB maar dicht, daar lees je vaak zat dingen die niet horen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent net nieuw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Kan zijn dat die uitspraken niet horen.
Maar ze zijn onderhand wel 9 van de 10x tegen jou gericht op dit forum.
Dus zou er toch nog maar eens over nadenken waarom dat zo is.
Inderdaad. Ongeacht tegen wie. Het hoort gewoon niet.quote:
Was een doodverwensing vroeger gewoon niet een ban van 48 uur?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef o.us het volgende:
Heel KLB zit er vol mee. Edit en note volstaat.
Denk dat vooral maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent net nieuw.
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 153 (gemiddeld 13 per dag)
[..]
Inderdaad. Ongeacht tegen wie. Het hoort gewoon niet.
Geen idee maar klonen ga ik niet serieus nemen. Als hij zo doorgaat voor een paar dagen krijgt hij toch een ban voor zijn oevre of gaat hij door de kloonscan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was een doodverwensing vroeger gewoon niet een ban van 48 uur?
Is die regel versoepelt?
Schoongemaakt en weer open.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef Dastan het volgende:
o.us, wat maak je me nu?
Hardop moeten lachen om FOK! vandaag
Baggeruser inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef banaantjeEE het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/304539
post overal hetzelfde filmpje van een ADHD Duister.
Waarom? Als ik dat zou openen gooit Bio het dicht met de reden "Lief dagboek...".quote:
Ik wil eerst kijken wat het wordt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Als ik dat zou openen gooit Bio het dicht met de reden "Lief dagboek...".
We zijn er achteraanquote:
Jammer. Ik kon posts maken dmv hem te quoten.quote:
Zeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jammer. Ik kon posts maken dmv hem te quoten.
wordt hier ook nog iets mee gedaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben dit al een aantal keer tegengekomen en het is zwaar irritant:
[..]
Mobiel internet hier. Daarnaast simpele uitleg van die dienst, wat moet er nog meer in? Gevloek en gekanker op simpele zielen die dat gebruiken, Wildersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef zquing het volgende:
een goede anderhalve regel aan OP, wat een kwaliteit weer
Plaats TR's waar je ze tegenkomt. Wij lezen ook niet alles.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
wordt hier ook nog iets mee gedaan?
Sorry, ben hier nog niet zo lang. Ik zal het doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Plaats TR's waar je ze tegenkomt. Wij lezen ook niet alles.
Dus 'kanker' mag wel, maar dan met mate?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En weer kanker. Dude. Je gaat er nog een keer vanaf, alleen al om je taalgebruik. En ik ga je daar persoonlijk bij begeleiden.
Jij gebruikt het nu in iedere zin of post. Niet meer doen, dat vertelde ik je half juli ook al.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus 'kanker' mag wel, maar dan met mate?Dat is ook raar. Verbied het (wat triest is) of verbied het niet.
Valt toch ook wel mee? Maar zal er op letten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij gebruikt het nu in iedere zin of post. Niet meer doen, dat vertelde ik je half juli ook al.
Vloeken om het vloeken is wat je doet. Punt.
Het valt niet mee. Want ik kan me nergens aan ergeren, maar zelfs ik erger me kapot aan je manier van posten. Dus dat is wel knap. Daarom ook niet meer doen, want je schiet er in door.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee?
'Autist' misschien wel ja, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat jullie types als SinadO niet uit KLB weg werken?
Dat is ook door de manier waarop bepaalde mensen bewust en stelselmatig m'n topics laten ontsporen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het valt niet mee. Want ik kan me nergens aan ergeren, maar zelfs ik erger me kapot aan je manier van posten. Dus dat is wel knap. Daarom ook niet meer doen, want je schiet er in door.
Dan kun je dat hier melden. Niet 5 weken of 200 topics later.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook door de manier waarop bepaalde mensen bewust en stelselmatig m'n topics laten ontsporen.
Bekijk de posts van SinadO eens... Die scheldt misschien wat minder, maar AL zijn posts zijn ook precies hetzelfde.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kun je dat hier melden. Niet 5 weken of 200 topics later.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef nattermann het volgende:
Ritmo, jij bent echt de meest gruwelijke troll die ik ooit op FOK! heb gezien!
Complimenten. Je jaagt het hele forum op stang. Doe je goed
Ik had het in het algemeen over je topics en reacties, niet specifiek in dat topic. Altijd maar "whehe, jij kijkt geen voetbal of stelt andere prioriteiten! Autist, ga maar lekker op je zolderkamertje WoW'en!".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:
Dit bedoel ik nou:
[..]![]()
Zeggen dat zon beter is dan regen wordt als trollen beschouwt hier: is het dan niet KLB hetgene waar iets mis mee is, i.p.v. mij?
Hoe doen dit soort mensen in het echte leven? Als iemand zegt: "lekker weertje" of "zullen we een biertje drinken op het terras", gaan ze dan TROL!!!! roepen?
Tsja, dat ik zo reageer komt toch omdat hier zoveel extreem vreemde mensen met zwaar afwijkende ideeen zitten? Als die normaal reageren, hoef ik ze ook geen autist meer te noemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had het in het algemeen over je topics en reacties, niet specifiek in dat topic. Altijd maar "whehe, jij kijkt geen voetbal of stelt andere prioriteiten! Autist, ga maar lekker op je zolderkamertje WoW'en!".
Zo gaat het meestal in topics waar jij post. Dan vraag ik me af: wie is er nou de autist?
Maargoed. Deze discussie is al eens gevoerd, en ik begin er geen tweede keer aan. Hoeft ook helemaal niet
Als jij dat denkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat ik zo reageer komt toch omdat hier zoveel extreem vreemde mensen met zwaar afwijkende ideeen zitten?
Bekijkt voor de lol dit eens b.v. : ´Drukke´ terrasbezoekersquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bekijkt voor de lol dit eens b.v. : ´Drukke´ terrasbezoekers
En er zijn het nog mensen met hem eens ook.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef nattermann het volgende:
Vergeet niet dat je op het internet zit he, waar alle stoere mannen samenkomen en sterke verhalen gaan vertellen.
Ah, een cirkel. De extreme vreemde mensen reageren niet normaal op jou door jouw manier van posten, terwijl jij juist op zo'n manier post door die mensen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat ik zo reageer komt toch omdat hier zoveel extreem vreemde mensen met zwaar afwijkende ideeen zitten? Als die normaal reageren, hoef ik ze ook geen autist meer te noemen.
Dit dus. Waarom zie ik nog geen vermelding van de desbetreffende kwaliteitsuser in MED?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben dit al een aantal keer tegengekomen en het is zwaar irritant:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |